Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#41749
üzenetére
De az fontos, hogy azért nyer a Vulkan, mert ott subgroupokat is használnak. A DirectX 11 és 12 esetében elavult shader kódok futnak, amik nem használják a wave terminológiát. Persze, hogy a wave terminológiát használó kódok sokkal gyorsabbak a Vulkan alatt, hiszen nem mindegy, hogy a feldolgozás szálszinten soros vagy szálszinten párhuzamos. Óriási hátrány ám a DirectX 11/12-nek, hogy szálszinten soros feldolgozásra van kényszerítve (pedig a DirectX 12 támogat wave intrinsics-et). Így nem lehet hozzámérni az API-kat a Vulkan eredményekhez, mert már a shaderek szintjén ki van végezve a teljesítmény.
Az a baj, hogy Stadiára írt GLSL shadereket nem lehet ám egyszerűen visszaportolni másra. Ezért sem most érkezik a PlayStation 4 és az Xbox One port. Előbb vissza kell portolni a shadereket modern HLSL-be/PSSL-be. Így csalóka azért, mert az előny, amit a Vulkan ad nem azért van, mert maga a Vulkan API ennyivel gyorsabb.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W with combo cable (3TR87AA)
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- 187 - Lenovo LOQ (15IRX10) - Intel Core i7-13650HX, RTX 5070
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 3530 üzleti notebook - i5 1235U 8GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe WIN11
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

