Új hozzászólás Aktív témák
-
RudY
addikt
Nem érdemes tovább csavargatni a versus témát, PC-n nyilvánvalóan szebbnek és részletesebbnek kell(ene) lennie, de a jelenlegi verzió egyelőre eléggé sántikál és nemcsak a futtatási problémák miatt.
One X-re 1 éve jelent meg, itt van DF análizálás, friss PC-s guru3d teszt konfiggal és kártyákkal. Hogy mi szükséges a 4K (ultra vagy high melletti) 30-60 fps-hez #40278
Ha ez össze van vetve az X árával, akkor jogosan lehet reklamálni a rockstar-nál, mert elég savanyú a helyzet, messze nem hozza azt a többletet, amire számítani általában több program esetében is...főleg úgy, hogy 1 év eltelt a konzolos kiadás óta.Plusz egy mai anyag: Red Dead Redemption 2 4K Comparison - PC / PS4 Pro / Xbox One X.
-
Shing
őstag
válasz Wesder #40271 üzenetére
Először várjuk meg, hogy milyen grafikai beállításokkal fut XO-n és valójában milyen felbontáson. Majd úgyis jönnek elemzések. Ez egy veszteségmentes kép a konzol változatról (GK-n találtam).
Megeszem a kalapom ha ez natív 4k, grafikai opciókról nem is beszélve. Azért egy ilyen szinthez, 30FPS-el tényleg nem kell egy atom PC. Persze olcsó, de tök felesleges 2 teljesen más platformot fillérre kiszámolni. -
Locutus
veterán
válasz tailor74 #40295 üzenetére
Nyugodtan megcáfolhatod, hogy nincs úgy. Hajrá.
Tedd be a tesztet, ahol azonos grafikai színvonalon, azonos renderelési felbontás mellett az 570 nem körözi le bármelyik konzolt rdr2-ben.
(hozzáteszem annál a hozzászólásnál még 1080p30-ról volt szó, nem arról, hogy az xbox one s 4k esetén is bele tud szagolni alulról a 30 fps-be, megfelelően butított grafikai beállításokkal, de nyilván ez sem segít azon, hogy összemosd a szezont a fazonnal)Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
addikt
válasz Piszmaty76 #40293 üzenetére
Link
Az utolsó mondat indította el a lavinát, tekintve, hogy nem igaz.
Szó sincsitt trollkodásról, vagy kényszeres önigazolásról, csak ne írjunk sületlenségeket tájékozódás nélkül.Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
_drk
addikt
válasz Piszmaty76 #40293 üzenetére
Kedves kollégától idézve kicsit fentebb még:
"Rdr2 konzolos szinthez elég egy 570es"
Én itt röhögtem fel és direkt nem kezdtem el trollkodni.
A baj nem a konzol huszárkodással van, hanem a csalódott pc-ssel mint én hogy az 570el tudom jól hogy sehol nem vagyok...
Amikor a konzolt vettem 80ba került azaz Amd, A gtx 1060 tavaly nyáron 90k volt és szóba is jött most hogy mar elég gyenge, leáldozott a Pascalnak.
A ps-en meg hasít mert működik az átverés és az a lényeg!
Nem a beállítás nagysága hogy high vagy medium, hanem ahogy kinéz.[ Szerkesztve ]
-
Piszmaty76
aktív tag
Visszakeresgéltem az első hozzászólásáig a konzolok típusainak képességeivel kapcsolatos társalgáshoz és arra jutottam, hogy csak egy unatkozó troll. Beböfögött egy rosszindulatú, az akkori társalgáshoz nem kifejezetten kapcsolódó semmit és a topicot már át is változtatta pc vs. konzol hadszíntérré. Ügyes.
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze tudja. Az RTX-es dolgok csak extra részegységek bizonyos extrákhoz, de az architektúra alapvető működése mindegyik Turing GPU-ban egyforma. Ez látszik a tesztekben a 16-os sorozat teljesítményén is. Ha megnézitek igazából csak a Pascal szenved, a többi hardver nagyjából a helyén van. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet ezen még javítani, mert valószínűleg lehet még találni "up to" 3-4%-nyi szunnyadó tempót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #40289 üzenetére
Tudják hozni a teljesítményt most is. A Pascallal van gond, de ott eleve arról van szó, hogy a hardver nagyon limitált, mivel képtelen egy halmazba helyezni a különböző erőforrás-kategóriákat. Ez az RDR2-nél fontos, és nyilván ezen hardveres módisítás nélkül nem fognak felülkerekedni. De láthatod, hogy a Turing már tudja ezt a képességet, és annak az architektúrának a teljesítménye a megfelelő szinten van. +/- 3-4%, de ezek származhatnak szoftver oldali tényezőkből. A Pascalnak a problémáján egyszerűen szoftveresen nem tudnak felülkerekedni, ahhoz nagyon mélyen át kellene dolgozni a motornak a működését, de ha ezt megcsinálják, akkor az meg negatívan érintené a Turing/GCN/RDNA teljesítményét, amelyek kifejezetten kedvelik azokat a szituációkat, amiket a Pascal tulajdonképpen utál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Ezzel azt akarod sugallni, hogyha az nvidia rágyúr a vulkan apira, akkor driver frissítésben ők is tudnának hozni a kártyáik teljesítményén, rdr2 alatt?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #40266 üzenetére
Természetes, hogy a Vulkan API alatt megy valamivel jobban. Ahogy írtam az erre vonatkozó hírben is, a fejlesztést a Stadián végezték, ami a Vulkan API-t támogatja. Ez a Google számára egy teszt volt, hogy egy ekkora projekt PC-re portolásához alkalmas-e a Stadia. Emiatt elsődleges API a Vulkan, de van támogatás a DirectX 12-re is, mert alapvetően a két API nagyon hasonló, tehát nem jelent komoly munkát egyszerre támogatni őket, főleg olyan költségvetésnél, amivel a Rockstar dolgozik. Viszont maga az RDR2 a memóriamenedzsmentre nagyon egyszerű megoldást használ. Egyszerűen az AMD memory allocation library komponenseire építenek, viszont ez sokkal régebb óta van Vulkan API-n, és sokkal többet tud, mint a D3D12-es verziója, tehát valamivel gyorsabb. Nem mellesleg van már Stadia optimalizált verziója is. Sokkal egyszerűbb ezeket a headereket csak bedobni a projektbe, aztán működik out-of-box, mint írni egy sajátot, de az egyszerű copy-paste módszerrel sajnos másolod a D3D12-es verzió gyengeségeit is. Végeredményben amúgy mindegy, a Vulkan API-t kell használni, ez is a default.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Habugi
addikt
Még nincs egy napja a PC-s RDR 2 releasenek és egyelőre ő az első (ez jó aránynak számít) konzolos, kényszeres önigazolást kereső aki Gizikét próbálja ütköztetni a gőzekével, hagyjátok már békén, sztem eresszétek el a témát.
Egyébként is.., QHD TV-n a minden Is szép!
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Wesder
félisten
válasz Locutus #40281 üzenetére
Egy 300k-s PC kb medium 4K@30 szintet hozhat. Nos ez megvan X-en is. Elengedtem a PC-t több mint egy éve. Jàtszani akarok, nem a pénzt beletalicskàzni, hogy valami jòl fusson.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Locutus
veterán
válasz Wesder #40280 üzenetére
" A részletek most mindegy"
A tipikus konzolos kifogás Dehát jólvan, értem én. Csak akkor ne állíts olyanokat, hogy ugyanazt a teljesítményt kapnád ettől, mint a 300k-s PC-től, mert az messze nem igaz.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
-
Raymond
félisten
Termeszetesen, de itt is van balansz. Az hogy pl. AC Odyssey-ben leveszed a Volumetric Clouds-ot Medium-ra annak nem lesz latvanybeli hatasa de a teljesitmeny jelentosen megno, viszont ahhoz hogy meglegyen a 4K a kozolokon mar joval tobbet kell levenni ami meg is latszik.
Csakhogy ez is valojaban mindegy, mert a konzolt nem 30cm-rol bamulod mint a PC-t/lapost a masik dolog meg az hogy a konzolon jatszoknak szinte kizarolag csak az a verzio van meg, tehat nem fogjak bujni a TV/monitor-t hogy mik a difik hanem csak jatszanak
Errol (most is es szinte) kizarolag azert megy a diskura mert latszolag egy nem elhanyagolhato meretu felhasznalo bazis nem birja megerteni hgoy az amit a konzolon lat es az amire pruszkolnek hogy nem megy 2080Ti-vel se az nem ugyanaz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
RudY
addikt
válasz Locutus #40277 üzenetére
Igazándiból a guru3d tesztje szerint, egy ilyen alap (i9 9900K, 32 GB DDR4 3200 MHz, NVMe M.2. SSD) és a tesztelt kártyákhoz képest, pl. az ultra és a high UHD eredményeket figyelembe véve, nem feltétlenül arányos egy ~150 ezres konzolhoz ugyebár.
PC graphics performance benchmark review - Graphics card performance 1440p & 2160p
A már linkelt DF videót érdemes 4K felbontásban szemügyre venni (ha már így készült), és ez alapján eldönteni, hogy mennyire hiányoznak az élvezhetőséghez a további apró részletek.[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
válasz Wesder #40275 üzenetére
Mármint téged frusztrál?
Vagy miféle "ugyanazon" teljesítmény megy 2-3x áron? Max a felbontás lehet ugyanaz, 2-3x áron, a minőség, és a teljesítmény biztosan nem.
Vezesd már kérlek, vagy adj nekem is abból amit szívtál.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
PuMbA
titán
válasz Raymond #40272 üzenetére
" de egy csomo masik beallitas megy szepen le Medium vagy akar Low-ra. A draw distance, LOD, object detail, volumetrikus effektek stb. "
A kérdés sosem a beállítások, hanem hogy ezek mekkora képminőségbeli különbséget okoznak Ha minimálisat, akkor tök mindegy, hogy valami Low-on vagy High-on van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Raymond
félisten
válasz Locutus #40270 üzenetére
Termeszetesen, ugyanugy ahogy eddig mindig. Lejebb van sok effekt veve es ott csikarjak ki azt a par FPS-t ami kell. Amit sokan nem vesznek figyelembe az az arany. Azon izgulnak fel hogy "Nincs 2080Ti-vel 60FPS 4K-ban Ultra-n kozben meg az X-en megy siman 4K-ban!!!!111!11...". Ja, csak arrol feledkeznek meg hogy az a 4K nem 60 hanem csak 30FPS es a reszletesseg nem Utra hanem ugy vannka az egyes opciok beallitva hogy meglegyen a 30FPS egy bizonyos minosegi szinten. Az X-ben egy kb. RX580-nak megfelelo GPU van. Az eddigi tesztekbol latni hogy a kartya olyan 23-25FPS kozott hoz 4K-ban azokkal a High/Ultra beallitasokkal amiket az oldalak/csatornak hasznaltak. A X-en a texturak maradnak magas felontasuak mert az nincs kihatassal a teljesitmenyre, de egy csomo masik beallitas megy szepen le Medium vagy akar Low-ra. A draw distance, LOD, object detail, volumetrikus effektek stb. Ahogy az eddig is volt a tobbi jateknal. Megnezheted a regebbi ilyen temaju DF videokat ha erdekel hogy egy-egy jateknal milyen PC beallitasoknak megfeleloket hasznalak a konzolokon.
Szoval ha a konzol beallitasokat hasznalod PC-n akkor PC-n is el fog menni a konzolos 4K@30FPS sebessegel egy RX580 kartyaval peldaul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Wesder
félisten
Biztos rossz érzés hogy egy 120k-s konzol natív 4K@30-ban viszi míg az ő hiperszuper minimum 300k-s PC-je meg nem. Dehàt ilyen az élet. A DF méréseit lehet tagadni, csak felesleges.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
Locutus
veterán
válasz velizare #40265 üzenetére
Ezért írtam én is, hogy teljes mértékben logikátlan feltételezés, hogy az xbox one x natív 4K-t renderelne. Ez maximum úgy lenne elképzelhető, ha más téren viszont visszább vesz, pl látótávolság, meg ilyenek. 100%, hogy ott is van valami trükközés, max a microsoft nem köti az orrára a népnek.
[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Locutus
veterán
A legtöbb nagyobb youtubeos teszter most azt találgatja, hogy az nvidia és az amd jön e ki új, jobb driverekkel, illetve jön e még valami patch rdr2-höz ami javít ezen.
Érdekes módon pl a vulkan api alatt jobb teljesítményt értek el GN-ék, mint a fentebb linkelt Guru3D-s DX12 teszt, de a nagy kép attól még ugyanaz, vagyis minden eddigi játékhoz képest röhejesen alacsony a teljesítmény, főleg nvidia kártyákon.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
RudY
addikt
válasz Locutus #40260 üzenetére
Xbox One-on (és így One S-en) 864p, PlayStation 4-en tudja hozni az 1080p-t, a PlayStation 4 Pro az 1920x2160-at skálázza fel 4K-ra, One X-en pedig natív 4K (3840x2160).
A framerate a One X esetében majdnem mindig stabilan 30 fps, viszont PlayStation 4 Prón az átvezetőknél és a városokban jobban ingadozik.
Valójában ilyen One X-en (Digital Foundry részletes tavalyi elemzése): [link]
A nemrég megjelent fake jutubés Onex vs. PC összehasonlító videóknak nem érdemes bedőlni, teljes kamuarc a gyerek.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #40261 üzenetére
Nem csak annak a kérdése. A trükk alapvetően a wave programozás. A mai PC-s játékok többsége még mindig az elavult shader programozást követi, nagyrészt a legacy kódok miatt, amit nyilván elfogadnak az API-k, de a mai hardverekre ezek nem optimálisak. Viszont ha mondjuk két explicit API-t célzol, akkor azt nyilván egy shader nyelvből akarod megtenni, jelen esetben a HLSL-ből, és ott például olyan kód kell, amit a SPIR-V-re elég jól le tud fordítani a Glslang. Ez nagyjából a shader modell 5.x-et foglalja magába. Ennél jobb shader modellre a Spiregg kellene, ami ugyan létezik, de még messze nem olyan jó, mint a Glslang, tehát egy nagyobb projektnél meggondolandó, hogy a wave programozást, mint lehetőséget választod, vagy azt, hogy legyen egy stabil rendszer a HLSL kódok D3BC-re és SPIR-V-re fordítására. Utóbbi kifizetődőbb, mert kevesebb lesz vele a szopás. Viszont a shader modell 5.x nem definiálja a wave-level operációkat, vagyis effektíve csak egy szálra levetített feldolgozási modellt kínál, amit ugyan megesznek a mai GPU-k, de explicit erőforrás-korlátozások kellenek ahhoz, hogy a feldolgozás párhuzamosítása garantálható legyen. Emiatt jött be a shader modell 6, aminél már erre nincs szükség, pusztán a wave terminológia garantálja, hogy a lane-ek egymás mellett futhatnak, és ehhez semmilyen direkt beavatkozás nem szükséges. Na most konzolon ez egyszerű, már a kezdeti évek óta így lehet ezeket a gépeket programozni. PC-n is lehetséges, de legalább HLSL shader nyelv 2016-os specifikációja kell, ami nem lenne nagy gond, ha a program csak DirectX 12-t támogatna, ugyanis csak annyi változna, hogy a bájtkód nem D3BC-ben, hanem DXIL-ben lenne szállítva. Viszont azzal, hogy a Vulkan is támogatott, már át kellene konvertálni a wave terminológiát is az újabb SPIR-V-re. Maga az API támogatja ezt, a subgroup utasítások néven fut a funkció, és a World War Z már használja is: [link]. Csak ehhez ők elég sok shadert direkten módosítottak, és valószínűleg az RDR2 annyira nagy projekt, hogy ez önmagában nem éri meg. De abszolút nem a konzol fixfunkciós hardvere dönt jelenleg, hanem az, hogy a Rockstar nem akar a Spireggre menni, így a PC-re szállított shaderek jóval lassabbak, mint a konzolon futók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Locutus #40260 üzenetére
nem, a felbontás natív. taa-t használnak, és ennyi. rohadt jó ez a játék az xone x-en. nem mindegyik ilyen, de ez nagyon jól sikerült. bár a sima xone-on is ilyen hatékony lenne, de sajnos nem az.
PuMbA linkjén találsz egy félórás elemzést, nézd meg.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Locutus
veterán
válasz velizare #40259 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy az xbox one x 2070 szintű teljesítményre legyen képes, ami PC-n a minimum a 4k/30fps-hez még kissé visszavett beállításokkal is (nem ultrán).
Ha 4k/30-at esetleg ki is tolja natívan az xbox one x, akkor a grafikai minőség beállításoknál valami még sokkal jobban vissza van véve, vagy mással trükköznek hasonlóan a ps4 próhoz.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz Locutus #40256 üzenetére
At the top of the stack sits Xbox One X, rendering natively on ultra HD displays and looking magnificent. Taking the runner-up position here is PlayStation 4 Pro, which uses a reconstruction technique - likely checkerboarding - to take a native 1920x2160 framebuffer up to 4K.
via digitalfoundry
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Habugi
addikt
& keldorpapa88:
A post és annak mondandója lényegében a 1080Ti, 390X-hez mérteni mindenkori teljesítményére vonatkozott, külön kiemelve h API függetlenül.
Plusz némi nyilvánvaló üzleti megközelítés.
Ily módon egyikőtök mondandója sem kapcsolódik semmilyen szinten ahhoz amit írtam, nem válaszok. Önálló gondolatként értem mindkettőt, csak nem kapcsolódnak.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
keIdor
titán
válasz Habugi #40246 üzenetére
Nem lassítják szerintem (se). Egyszerűen 3 és fél éves architektúra (2016. május, GTX-1080) és már nem DX11-es játékok ezek, ott ment nagyon a Pascal.
Még így is jól tartja azért magát, a magam részéről várom az Ampere-t, mert nálam már csereérett.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
nagyúr
mediumon viszont nem feltétlenül kell egy ~50ezer forintos 570 az fhd@30fpshez.
más a téma viszont, ha 4k-ban akar játszani. az xone x natív 4k-ban rendereli a játékot, így ugyanannyi az fps fhd-n és 4-kn játszva. a ps4 pro trükközik, 4k megjelenítés esetén a saját, checkerboard rendelését használja 4k-n, de fhd megjelenítés esetén a render is fhd, kikapcsolt supersamplinggel.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Habugi #40246 üzenetére
A probléma a Pascal esetében a hardverben keletkezik. Rakhatsz akármennyi időt az optimalizálásba, ha maga a motor úgy van megírva, hogy erősen épít arra, hogy az egymástól megkülönböztetett erőforrás-kategóriákat egy halmazban kezeli. A Pascal erre nem képes, így külön halmazok kellenek neki minden csoportosított erőforrásra, és ezt ugyan lehetővé teszik az API-k, de sebességben hátrány. Esélytelen, hogy ezt a hátrányt bármilyen szoftveres optimalizálással visszahozd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
addikt
válasz velizare #40249 üzenetére
Akkor várja meg a digital foundry elemzést, nem olyan egyszerű ám összehasonlítani fél nap alatt úgy hogy sok embernek el sem indul a játék, de alapnak jó támpont amit leírt. Medium beállítás körül lehet a konzol verzió.
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
-
nagyúr
válasz Locutus #40248 üzenetére
azt kérdezte, hogy a konzolos szint az pc-n melyik grafikus presetnek felel meg. úgymint ultra (nyilván ennek nem), high, low, stb.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Habugi
addikt
válasz keIdor #40243 üzenetére
GN videotesztből én annyit szűrtem le a megjelenés napi verzióból, mint olyasvalaki aki 390X-ről váltott 1080Ti-re, miszerint ebben "valamiért" nincs meg a 2X.
Erről annyit kell tudni, hogy eddig minden cím amit játszottam 2-3X volt, mindegy volt az API.
No innentől pedig mindenki gondolhat arra amire jólesik..
A magam részéről maradok a számomra nyilvánvalónál, miszerint ha egy az NV-hez hasonlatos profitorientált cég lennék a piacon, aki az aktuális gennel kezdené el megpróbálni letolni az emberek torkán az 1K $-os nonTitan VGA-kat (több kevesebb sikerrel aka 2080Ti), akkor nagyjából én is így csinálnám.Kellett már nekik nagyon egy látszólag ennyire VGA igényes saját cím, szerintem ez a game remek választás, november eleji release-el pláne.
Jövőre jön valami új, kell a raktár söprés mert a 2080Ti aztán nem egy népkártya az ára miatt, még a durvább NV "fanok" többsége is meghúzta a határt miatta h eddig és ne tovább.Nem kell itt egyébként Pascal lassításra gondolni, bőven elég annyi hogy a rájuk szánt optimalizációra/ba (játék & driver) hasamra ütök ~harmad annyi időt és pénzt raktak.
Egyszerű és a maga nemében nagyszerű, nem?Aki eddig elvolt a 1080Ti-vel nagyjából minden eddigi címben 1440p mellett, az most karácsonyra megkapta az útmutatást mire van szüksége egy ezresért, hogy aztán jövőre..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Locutus
veterán
válasz Crytek #40244 üzenetére
Tekintve, hogy konzolon 1080p a max render natívan, illetve max 30fps-t tud, ugyanezt egy belépő szintű RX 570 is tudja a teszt szerint.
Viszont ahogy a cikkben is írják, ultrán:
- nagyobb látótávolság
- sűrűbb vegetáció
- nagyobb textúra részletesség, élesség
- realisztikusabb fényeffektek
- szőrösebb állatok
- komolyabb AO, árnyékolás, tesszelációSzóval nincs itt min csodálkozni. Egy belépő szintű PC hardver is csúnyán odaver a konzoloknak.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Crytek
nagyúr
Ha már szarul futó Red Dead 2..Azt lehet tudni egyébként, hogy a konzolos red dead 2 grafika a pcn milyen beállításnak felel meg?
Next PC Upgrade: 2022
-
-
Raymond
félisten
válasz GodGamer5 #40240 üzenetére
Azt hiszem meg kell majd varni hogy a HUB es/vagy a DF csinal egy tesztek amiben lemerik melyik beallitas mennyire befolyasolja a teljesitmenyt es aszerint beloni valami ertelmes beallitasokat amik a kinezetre nincsenek kihatassal, de az FPS szepen feljebb lep
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
GodGamer5
addikt
Na itt egy teszt.
[link]"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz Crytek #40236 üzenetére
Ismét: Én Crysis esetet vélek felfedezni.
Felhúzza mindenki max.-ra az összes opciót a beállításokban, majd sír, hogy nincs folyamatos 60FPS 4K felbontásban...
A KitGuru első gyors tesztjében 1080p minden maxon egy RTX 2080 Ti-n Vulkan alatt 93fps-t, Dx12 alatt pedig 88fps átlagot láttak. Ami elsőre nem tűnik bizalomgerjesztőnek, de végignézve a beállításokat, azért bőven lehet itt finomhangolni....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Crytek
nagyúr
GTA 5 után ilyen moslékul futni a Red Dead 2nek.... Dolgozhattak volna még vele pár hónapot.. Netszerte megy a sírás hogy egy trágya ahogy fut
Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
válasz GodGamer5 #40233 üzenetére
A Rockstar nem módosított semmit. A honlapon továbbra is 1060 van.
Amit te (illetve a DSOGaming) és solfio is említett, az az nVidia ajánlása a játékhoz adott felbontás terén (ezért is nincs AMD-s ajánlás benne).[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
GodGamer5
addikt
Játszottam velük, sőt a Flight Simulator 2000-hez is lement pár hardvergeneráció, mire játszható lett. :)
Ettől függetlenül elég arcpirító, megadni egy 1060-as kártyát 1080p ajánlottnak, megjelenés előtt meg módosították 2060-ra, miközben ilyen gépigénye van a játéknak.
Viszont az akkor is nagyon durva, hogy egy 2080ti-n, rtx nélkül így fusson a játék explicit Api mellett."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz GodGamer5 #40230 üzenetére
Szerintem a hivatalos ajánlás nem arra vonatkozott, hogy folyamatos, min. 60FPS lesz FHD felbontásban.
Amúgy azt meg már előre közölték, hogy a PC-s verzió egy csomó extra grafikai opcióval bír a konzoloshoz képest, nagyobb látótávolság, jobb tükröződések, nagyobb felbontású textúrák, tesszelációt használnak a fáknál, és a többi.
Ne kövesd el azt a tipikus hibát, hogy azt várod el, hogy mindent max.-ra húzva elvárod, hogy majd flottul fog menni. Ez a tipikus Crysis hiba. Attól, hogy a fejlesztők lehetővé teszik, hogy a jelenlegi hardverek képességei fölé lődd be a beállításokat, nem az optimalizáció hiánya, hanem egy nagyobb szabadságfok a finomhangolásra.
Ha hajdan játszottál az OFP-vel és az Armed Assault játékokkal, akkor ez ismerős lehet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
GodGamer5
addikt
-
GodGamer5
addikt
Annyira nem lett fényes ez a RDR2 optimalizáció, főleg, hogy anno 1060-at írtak fullhd-ra ajánlottnak.... Ráadásul ez már asszem Vulkán alatt fut.
[link]"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
[Nvidia's Jensen Huang named top-performing CEO of 2019 ]
megint 200 $ az Nvidia részvénye, bányászláz nélkül. [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Leírtam, mi a gyakorlati tapasztalat. Fresco is leírta.
Te meg most megint azt a hsz.-edet linkeled be, amelyben az ellenérv az amerikai HPE oldal állítása...Nem, továbbra sem a Rome teljesítménye a baj (mert azt sose vitattam, hiába erre próbálod kihegyezni a dolgot). Hanem az, hogy hiába a jó teljesítmény és ár/teljesítmény arány, amíg nincs polcról leemelhető szerver. De állítólag novemberben már lesz, becsszó...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Petykemano
veterán
"Az meg nem vita tárgya, hogy rárúgták a szerverpiacra az ajtót."
Adoredtv helyesen állapította meg: a rome minden fontos paraméterben veri az intelt, kivéve egyet: az eladásokat.
"Az meg nem vita tárgya, hogy rárúgták a szerverpiacra az ajtót."
48MB L3$ confirmed.
Arról tudsz valamit, hogy mikor változik meg a victim jelleg valamilyen prefetcherre? Azért 48MB L3$, ami akár egy mag számára is rendelkezésére áll és nem victim, hanem prefetcher, az azért hozhat a konyhára!Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt korábban is írtad, és írtam rá, hogy rendelhetők, szállítják még idén: [link]
Azóta már a Dell is eldöntötte, hogy hozzák a cuccukat.
Az meg nem vita tárgya, hogy rárúgták a szerverpiacra az ajtót. [link] - az ilyen alázás ritka a szerverpiacon. Nem véletlen, hogy a Sapphire Rapids gyorsabban jön, mert addig nem tud az Intel a Rome közelébe sem kerülni. De egyébként a gyártói doksikban még a Sapphire Rapids-re sem mondják egyértelműen azt, hogy meg tudják verni vele a Rome-ot, ami azért kellemetlen, mert a Genoa lesz a versenytársa, ami a Milan utáni nagyobb fejlesztés. Azt nehéz meghatározni, hogy a Genoa mire lesz képes. A Milan némileg egyszerűbb, nagyjából ugyanezek a paraméterek, nagyobb lesz a cache, az órajel, kb. találhatnak +20-30%-ot, maximum, de ennyi. Szóval az nem lesz ilyen Naples-Rome közötti hatalmas ugrás. Ellenben a Genoa esetében sok a nehezen helyrerakható infó, ami jön a gyártóktól, például a sokkal több szál, az in-package HBM3 a CPU chipletek mellett, utóbbi nehézzé teheti a teljesítmény belövését. Viszont nem lenne újdonság. A Fujitsu is ezt csinálja a Post-K-val, és eléggé jól döntöttek, mert még a DDR5 is kevés lenne etetni azt a 48-magos szörnyet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
-
félisten
válasz Kolbi_30 #40218 üzenetére
Bocs, pont a PH!-n olvashattunk augusztusban arról például, hogy "rárúgja az ajtót" az AMD a szerverpiacra. Majd az ilyen hírek után a gyakorlat az, hogy ha egy maréknyi Rome szervert szeretnél, akkor leghamarabb év végére, de inkább jövőre tudnak csak szállítani a nagyobb gyártók (HPE, Dell). Ha esetleg tesztelni akarsz, és jóban vagy a helyi disztribútorral, akkor talán egy-két hónap múlva kaphatsz egy példányt, hogy legalább megnézd, mégis miért fizetnél ki pár bőröndnyi pénzt (és a saját szoftverkörnyezeted futni fog-e rendesen). Ugyanez Intel hardware esetében kicsit másképpen néz ki, kis túlzással a bejelentés után már szállítani is tudnak az adott szerverből, annyit, amennyit kérsz.
Ugyan ez van laptopok vagy OEM gépek esetén pepitában. Kevés AMD opció van, azok is korlátozottak...
A nagy pénz pedig itt (is) van. Hiába sikerült jól a Zen és a Zen2, hiába gáncsolja el saját magát futás közben folyamatosan az Intel, ennek még évekig kell ugyanezen tempóban zajlania ahhoz, hogy az AMD valóban méltó kihívója lehessen az Intelnek, piaci részesedés terén is.
A dVGA-k esete teljesen más. Az AMD ott hosszú ideje szenved, az, hogy idén is Polaris arch-ot kínálnak alapvetően, eléggé szomorú, és egyben jelzi, hogy gondok vannak. Reméljük, hogy csak a gyártókapacitás terén, és nem magával a Navi arch-al, mert az nem sok jót jelent a közeli jövőre.
És itt megint a bejelentés és a leszállítás közötti időt érdemes figyelni. Az nVidia gyakorlatilag ha bejelent valamit, akkor az aznap már a polcokról is elérhető. Ugyanez hogy is néz ki az AMD esetében?
Az nVidia-t pedig ugyan azért nem lehet tiszta szívvel ekézni, mint amiért 5 évvel ezelőtt az Intelt nem lehetett: nincs valódi versenyhelyzet, ilyenkor pedig egy profitorientált cég értelemszerűen a profitmaximalizálásra megy rá.... Amit a vásárló fizet meg...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Kolbi_30
őstag
De aki így irkal.. Az vagy 10 eves vagy azon a szinten van... Az meg nyilvánvaló hogy 2 év alatt nem nő nagyobbra egy cég a piacvezetonel, de elkezdodott a folyamat. Mert Intel mindenhol veszíti a százalékot szerver és asztali szegmensben is. Az Nvidia meg azt használja ki, hogy sokan hajlandóak 3 fps meg 20w miatt kifizető közel plusz 100k-t.Meg persze az is több lábon áll. Nem meglepő ez. Csak sokan erre verik ki mert más nem jut nekik.
Saját példa: Hamarosan fogok venni egy NZXT kraken X62 vagy a kistesojat, vehetnek más márkát is ami legalább ugyan azt tudja olcsóbban de ha már a táp és a ház is az akkor a hűtő is legyen.[ Szerkesztve ]
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
félisten
válasz Kolbi_30 #40216 üzenetére
Annyiból érdekelheti, hogy amikor arról olvasunk egyes oldalakon, hogy az AMD hogy mossa fel a padlót az Intellel, ami után a hozzászólásokban már temetik is a kékeket, akkor az ilyen tények ismeretében lehet mosolyogni.
Nem, ez nem arról szól, hogy Intel vagy AMD fan valaki, hanem arról, hogy az AMD még mindig irgalmatlanul kicsi forgalmat bonyolít le, hiába áll XY webshop eladási listájának élén a Ryzen...
Félreértés ne essék, a verseny nekünk, vásárlóknak jó, szóval legyen csak verseny. De az AMD továbbra is nagyon törpe szereplője a piacnak... Ez pedig magyarázat az olyan dolgokra, hogy hiány van a Ryzen 3900X-ekből, hogy csúsznak az AMD megjelenései (Ryzen 3950X, RX5500, és a többi Navi), stb.... Mert ezek nagy valószínűséggel annak tudhatóak be, hogy a cégnek egyszerűen nem volt elég pénze megfelelő mennyiségű gyártókapacitást lefoglalni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
szvsz felesleges és irreleváns dolog ezeket idekeverni, ez két külön, és jobbára egymástól is független történet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
szerintem itt mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a három cég közül az amd a legkisebb, és úgy versenyez a másik kettővel.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
félisten
válasz velizare #40210 üzenetére
Összehasonlításnak, 2019Q3-as adatok:
AMD:
Bevétel: 1.80 milliárd US$
Nettó nyereség: 120 millió US$Intel:
Bevétel: 19,2 milliárd US$
Nettó nyereség: 6 milliárd US$Az nVidia november közepén fogja kiadni az eredményeit, ez előrejelzések 3,2-3,3 milliárd dolláros bevételt és 1 milliárd feletti nettó nyereséget várnak...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
elég jó lett az amd negyedéves. y/y és q/q viszonylatban: árbevétel +9%/+18%, bruttó marzs +3%/2%, üzemi eredmény +36m$/+127m$ adózás előtt, adózott eredmény +18m$/+85m$. a q4 is jónak ígérkezik, 2,1b$ árbevételre számítanak.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
GodGamer5
addikt
Újabb dx12 feature-ök.
[link]"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
keIdor
titán
Csak kezdetben a keménymag a lényeg, az is a célközönség.
Annak lehet eladni a 60fps+, Ray Tracing, SSD, egyéb nyalánkságokat. Kisgyerekes anyuka pont leszarja, nem is érti mi az.
Ahogy írtam is, 2022-ben akciózzák majd már, addigra olcsóbban tudják gyártani, lehet árat csökkenteni, ezzel növelve milliókkal az eladásokat.Az elején had vegye a keménymag 699+ -ért. Úgyis venni fogja, ez is jópár millió ember.
Szegény ember konzolja, meg anyuka kedvence konzolja marad a régi generáció. 2022-re pont lehet is elengedni, az időzítés is meg volna.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Crytek
nagyúr
Egyelőre én más perfomance tesztet nem találtam csak a "tudjuk" melyik oldalon van aminek a nevét se szabad már kimondani...
Cod MW 2019 gay tracing perfomance
4K-ban itt se nagyon tobzódnak az fps értékek
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
_drk
addikt
válasz keIdor #40203 üzenetére
Részben igazad lehet. Sokat nőtt a vásárló bázis minden rétegben.
A kemény mag simán megveszi bármennyiért. Ahogy az RTX kártyákat is vásárolják az emberek.
De a döntő számokat nem a kemény mag hozza. Ők nem fognak akkora milliós eladásokat hozni amivel boldog lenne a Sony.Ráadásul most hiába nyerő a Sony, nincs akkora fölényben mint az Nvidia. Látjuk a proci piacon mit hoz a konkurencia!
Egy 100$-os alávágással ha 2x annyit hoz az egyik a másikon meg simán nyerő még egy konzol gyártónak.[ Szerkesztve ]
-
DudeHUN
senior tag
válasz keIdor #40203 üzenetére
A konzolok eddigi történelme nem azt mutatja, hogy az 500 dollár vagy afeletti gépek fogynának. Mindig az a gép volt a legsikeresebb, amelyik hozta a a PS4 premierkori 399 dolláros árát (értsd. pl. a PS1 300$). Nyilván ugye inflációval számolva. Ezért vár mindenki egy maximum 499 dollárost nyitást.
Gamer for Life
-
keIdor
titán
válasz DudeHUN #40200 üzenetére
Szerintem akkora a hype már most, hogy én az ellenkező véleményen vagyok.
Majd a 2020-as E3-on bemutatják ezeket, ez a hype még sokkal magasabb lesz nyáron.
Meg lesznek bolondulva az emberek.
Menne az 699 USD-ért is, vinnék mint ha nem volna holnap. Régen lehet árérzékenyebb volt a konzol piac, ma már az emberek hozzászoktak a sokkal magasabb árakhoz.
Tévhit ez a szűlő, csemete "elmélet", hogy nagyon megnézi a szülő mit vesz.
Ezeket az első évben a 2x-3x-4x korosztály veszi saját magának. Több millió ember tartozik ide.
Majd most pletykálnak 150 USD-ért PS4 Slim-et Black Friday-re (US).Na az az a gép meg ár, ahol tényleg valami csemetének veszik, mert annak úgyis elég az így a generáció végén ennyiért.
Én örülnék ha minél olcsóbban jönne, meg lehetőleg egy darab. Csak nem lóg bilibe a kezem, mert tudom, hogy drága ezt a hardvert 7nm-en hozni, drága az SSD, nagy a hype, megtehetik, hogy felmennek árban, mert úgyis vinni fogják, meg lesznek bolondulva érte.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
DudeHUN
senior tag
válasz paprobert #40201 üzenetére
Ez minden(!) gen váltásnál előjön. Ez nem így megy. Ha így gondolkodnának sosem indulna be az új generáció. Negyedévente egy 1,5-2 milliós eladást produkálnia kell a gépnek különben nem lesz sikeres. Ha meg nem lesz meg egy év alatt az 5 millió kb. az a platform bukott. Egyik cég sem akar dollár milliárdokat bukni. Az MS és a Sony is egyszer vállalta ezt csak be. Sony majdnem belerokkant.
A PS4 jelenleg 3 milliós negyedéveket hoz folyamatosan. Karácsonykor meg 6-8 milliókat. Xbox kb. fele.Gamer for Life
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest