Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Ez egy rakat trágya. Nem hogy fejlődne a grafika hanem még le is butítják, hogy a xar konzolok mehessenek. Konzol max 10 éves korig van.
-
stratova
veterán
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Elvileg a játék 2 GB VRAM-ig low, 3-ig medium 4-től high textúrát engedélyez (ha ez így van 4 től lennie kellene egy ultának is) DX12-nél, ami viszont kimaradt, hogy ugyanebben a tesztben megnézték a kégyszerített magas textúraminőséggel is. Szvsz így még mindig szebb a DX11, de közel sem ekkora a differencia:
DX11 Nano

DX12 Nano "Speichersutz aus" = forced high textures

DX12 980Ti "Speichersutz aus" = forced high textures

Ha jól nézem így alakul a képminőség: DX11 Fury Nano > DX12 GTX 980 Ti 6 GB forced > Fury Nano 4 GB forced > GTX 980 Ti 6 GB DX12. Hiányolom a Fury Nano DX12 és GTX 980 Ti DX11 beállításokat, de ez van.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Ugyan csak az első epizód van meg, de nálam már el sem indul DX12-es módban a patch óta

Szerk.: aha "központi" a hiba: [link] még a hotfixet is sikerült bugosan kiadni

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
A textúrák butításával nem lehet sebességet nyerni. Ugyanazt a mintavételezési munkát végzi el a GPU akármilyen textúrával. Itt az előkonfigurált textúrabeállításokat lehet látni. Ezen update-enként változtatnak, mert gondjuk van a streaminggel. A DX11-es megvilágítás azért néz ki másképp, mert a DX11-es kódban van egy bug, ami nem enged lefutni egy post-processt. DX12-ben ez lefut, és világosabb lesz a kép nappal. Ezt majd javítják. Megvilágítás szempontjából az a helyes, amit a DX12-es képeken látsz.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
GDC-s prezentációjukban is már benne volt, hogy komoly fejfájást okoz számukra jelenleg az erőforrás menedzsment és DX11 módhoz képest + 1 GB-nyi "hulladék" adat keletkezik. Ezen az új pályán úgy tűnik hatványozottan jelentkezik a probléma, ezért csak alacsonyabb minőségű textúrákat tudnak streameltetni a memória foglaltság kontrollálására.
Ennek semmi köze nincsen csaláshoz, egyszerűen csak a fejlesztők a játékmotorjukba nem tudnak jó "drivert" írni.
-
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Igaz rég volt, de ilyen durva dolgokra nem emlékszem amikor a 11-re állt át mindenki szép lassan, lesz ebből valami értelmes is valaha?

-
oAcido
aktív tag
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Nesze neked DX12... Az hagyján, hogy így néz ki, de Radeon alatt még rondább, mint nVidia alatt... Aztán a Tomb Raider-es DX12 sikerült szarul... Legalább ott nem lett csúnyább az eredmény.
Múltkor volt a DX12-ős AMD driver hír, meg hogy mennyivel erősebb a konkurenciánál. Ezek után nem csodálkoznék, ha az összes DX12-es címben szarabbul nézne ki az AMD.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Ha jazaerek megnezem tenyleg van-e kulonbseg.
Lehet itt csak elszabtak valamit. -
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17
#16026
üzenetére
Occlusion mappingot is szepen visszavettek.
Ennek inkabb egy PC vs PS4 osszehasonlitasnak kene lennie
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Törött Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004,100 % Akksi
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

