Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4 AFR módja nem elég jó. Egyedül Mantle alatt van mindig skálázódás, de DX alatt vannak helyzetek, ahol egyszerűen a kényszeres AFR által kínál QoS nem teszi lehetővé, hogy jó legyen. Se az SLI, se a CF nem skálázódik megfelelően.
Régóta téma már, hogy az API-ból kellene direkt elérést adni mindegyik GPU-ra, de ez egyelőre szabvány szinten még csak álom. Most kezdődött el valami OpenGL-en, mert az NV és az AMD összeállt, hogy elkészítsék a GLX_AMD_gpu_association kiterjesztés ARB változatát, de minimum lesz belőle egy EXT változat. Ez lesz az első szabványosítási kísérlet a jó QoS-es multi-GPU-ra.A BF4-ben láthatók a limitek. Még a direkt optimalizálás nélküli Mantle multi-GPU is veri a DX-es AFR-t.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


