Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #23532 üzenetére

    Sokan nem értik, hogy mi az a multi-engine. A present akármelyik parancslistán meghívható, ha az előnyös. A Radeonon számos programban engedélyezett opcionálisan a compute parancslista, ha az az adott képkocka számítása esetében előnyösebb, késleltetést csökkentő aszinkron compute implementáció például. Persze lehet, hogy nem előnyös, és akkor nem ott hívja meg. Ilyen a Doom, az új Deus Ex, illetve a Battlefield 1 is. Na most a 3rd party monitorozó nem képes ezt lekezelni, mert nem ismeri, hogy az adott játék konstrukcióját. A sebességet ~10%-os hibaaránnyal meg tudja mérni, de képtelen lesz valós frametime-ot felállítani, ha nem látja az összes present hívást. Mivel ezek átlapoltak az egész egy összekuszált frametime lesz. Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák