Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szándékosan ilyen. A temporális adatok korlátozzák a kompatibilitást és kisebb-nagyobb grafikai hibákat generálhatnak. Ezt a tényezőt az FSR-ből direkt vették ki, hogy minden effekttel kompatibilis legyen, és ne kelljen grafikai hibákkal számolnia a fejlesztőknek, mert az eddigi tapasztalatok alapján sajnos nem írnak csak a felskáláz miatt temporális eljárásokkal kompatibilis effekteket.
-
PuMbA
titán
"A FSR nagy problémája hogy nem tartalmaz mozgásvektor alapú algoritmust"
És ez egyben a DLSS problémája is
Hardware Unboxed videóban szépen látszik, hogy gyors mozgások esetén artifaktol a DLSS 2.0 Cyberpunk 2077 esetén. Ezt a DLSS 2.2 csökkenti, de még mindig ott van. Ilyen artifaktolás FSR-rel nincs, hiszen csak 1 képkocka alapján számol, így nem keveredhetnek bele előző képkockás képhibák.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3253,100% Akkumulá
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- iKing.Hu - Google Pixel 10 Tensor G5, 120 Hz OLED, tripla kamera-128 GB Használt, karcmentes Gari
- Apple iPhone 14 Pro Max / Kártyafüggetlen / 256GB / 12Hó Garancia / 87% akku
- Dell Precision 7920 Tower Dual Xeon Gold 6132 (28C/56T) 128GB DDR4 2666MHz Workstation
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Hardware Unboxed videóban szépen látszik, hogy gyors mozgások esetén artifaktol a DLSS 2.0 Cyberpunk 2077 esetén. Ezt a DLSS 2.2 csökkenti, de még mindig ott van. Ilyen artifaktolás FSR-rel nincs, hiszen csak 1 képkocka alapján számol, így nem keveredhetnek bele előző képkockás képhibák.
