Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Jacek #43715 üzenetére

    Szerintem a piaci árakat nem az fps/$ határozza meg jelenleg, hanem a MH/s / ($vételi + $fogyaztás)

    Az msrp-t természetesen leginkább az fps/$ szerint határozzák meg, mivel a gamerek, a gaming piac a chipgyártás ribanca, Aminek a torkán Bármit le lehet nyomni a marketing szempontból kijelölt célpiac, akiknek az üzenetek szólnak.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • HSM

    félisten

    válasz Jacek #43715 üzenetére

    Ezzel a drágább + lassabb dologgal nem értek egyet. :N Szerintem a 6600XT-nek nem jó az ár/érték aránya, mégpedig azért, mert 15%-al magasabb MSRP-n kínál 15%-al magasabb raszter tempót, mint a 3060, de közben lényegesen gyengébb sugárkövetéssel, nem tud DLSS-t, és nincsenek benne külön gyorsítók AI-ra sem (tehát ha valamihez majd AI-t kell számolni, a 6600-on a többi számítással fog osztozni a számolnivaló). Ez így számomra nem egy túl vonzó csomag, mondom ezt 6800XT tulajként. :N
    Tomshardware-ról idézve: "Even without factoring in DLSS performance — which is still an advantage Nvidia holds over AMD — the RTX 3060 outperformed the RX 6600 XT by 52% across our ray tracing test suite at 1080p and by 70% at 1440p."
    "Games with more ray tracing effects can really punish the RX 6600 XT. Bright Memory Infinite, Cyberpunk 2077, Control, and Minecraft all favor the RTX 3060 by anywhere from 30% (Bright Memory Infinite) to over 130% (Minecraft)."

    Az persze tény, hogy jelenleg olcsóbban megkapod a 6600XT-t (persze így is alaposan túlárazva azt is), de a piaci helyzetet nem feltétlen keverném ide. Annak magyarázata szvsz inkább az, hogy a 3060, főleg az 'LHR mentesíthető' verziója szuper ETH bányász volt és ez igencsak felvitte az árát, addig a 6600XT már nyugisabb időben jött, és nem is olyan erős bányász. De idővel én azt gondolom, az árak normalizálódni fognak az MSRP felé. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák