Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gtamate2 #8769 üzenetére

    Inkább a PBS/PBR határozza meg a grafika minőségét. A Frostbite 3-nak is volt PBR branch-e a Dragon Age: Inquisitionhöz, de az új Frostbite már alapból és teljesen PBR-es. A másik nagy változás, hogy az EA is rájött arra, amire a Sony, hogy ha mindent házon belül írnak, akkor el tudják fedni az egyes pipeline elemek gyengéit. Ez kis dolognak tűnik, de a végeredményben óriási jelentősége van. Azzal, hogy nulla grafikai middleware-t használnak (mindegy, hogy zártat vagy nyíltat) képesek lesznek minden grafikai problémát kezelni, mert koncepció szintjén úgy építették fel a rendszert, hogy tudták, hogy "xy" dolog probléma lesz, és ezek kezelésére "zw" dolgot építettek bele. Többet is ezt az utat fogják járni a jövőben. Drága dolog ez, de nézzél rá valamelyik új EA játék gameplay videójára.

Új hozzászólás Aktív témák