Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
válasz
odorgg
#18491
üzenetére
Szerintem ez most mind a két oldalnak nagy probléma a régi kártyák lebegnek a levegőbe, sok boltba beragadt készletként. Szerintem a 480 crossfirével várj még kicsit amíg látunk pár valós eredményt legalább direct x 12 játékokról, mint a total war, ha mindenhol működik a crossfire profil akkor wow de míg vársz a customok is kijönnek amiknek már 1400-1600 frekit mondanak.
Szóval picit szerintem érdemes lenne várni. Jobban letisztul a kép -
Cifu
félisten
válasz
odorgg
#17435
üzenetére
A 0 infó stratégia nekem azt mondja, hogy nem tudnak mit kezdeni az 1070-80 ellen.
Szerintem most megint az fog jönni, hogy hát a legújabb GCN oda-vissza elver minden korábbi architektúrát, annyira előremutató lesz, hogy a hajunkat le fogjuk tenni. Ami persze ugyanúgy nem fog az átlag felhasználó megtapasztalni, mint a GCN esetében is.
A Doom és Overwatch teszteknél szembesültem vele, hogy a világmegváltó Radeon 79x0 GCN kártyák még a legújabb játékoknál is ugyanazt a sebességet hozzák, mint a velük anno egy kategóriás GeForce GTX 670/680 széria. Néhány esetben a GCN tényleg jobban teljesít Dx12 alatt (pl. AoS), de ott is inkább 5% körüli a különbség. Ezért hallgatjuk 4 éve a GCN világmegváltásról szóló mantrát?

Sajnálom az AMD-t, de annyira nem érez rá, hogy mi a fontos a vásárlóknak, hogy az már fáj...

-
nubreed
veterán
válasz
odorgg
#17435
üzenetére
Ez így van. Talán majd most a Computexen meg tudunk többet is annál, hogy "olcsó lesz" és rohadtul power efficient. Ezen a két dolgon kívül érdemi infó még nem igazán jött az AMD részéről. De ha most sem derül ki semmi érdemleges, mondván, hogy várja meg a nép a június 29-et, nyugodtan temethetjük az AMD-t. Ennyire nem szopathatja magát tövig a piros cég, bár úgyanúgy mint te, ez utóbbiban én sem vagyok biztos.

-
daveoff
veterán
válasz
odorgg
#13094
üzenetére
Azt nem mondta neki milyen felbontáson ment. Azt hittem azért írja, mert neki is FHD, na mindegy...
Egyébként az a része is jogos, amit Szaby mondd, Mantle-nél se volt mérhető a folyamatosság különbség, máig nincs semmi teszt ezzel kapcsolatban, mégis mindenki azt mondta, hogy jobb, főleg HSM volt ennek a szószólója. Én ott sem éreztem különbséget, 10-el több volt az fps, aztán ennyi, meg minimumban azért jobb volt.
-
imi123
őstag
válasz
odorgg
#13094
üzenetére
Ennyi.
Mindenki saját igényei alapján vásárol kártyát.
Én továbbra is fenntartom hogy az AMD kártyák nagyon jók.Sajnos a driver támogatás nem tartották annyira fontosnak,vagy csak erőforrás nem volt rá.
Bízzunk benne hogy DX12-ben új erőre kapnak.Én is szeretnék még Radeon kártyát venni.
-
guftabi96
addikt
válasz
odorgg
#13088
üzenetére
Hidd el, nem placebo.
En annál gusztustalanabb cégnek tartom az nv-t, hogy védjem, igazoljam a vásárlásomat stb.
Én is csak eddig Battlefield 4-ben vettem észre, hogy ha olyan 60-70 között van az fps, akkor már nem az igazi. Nem annyira sima.
De pl az új AC-vel, Witcher 3-mal nem ez volt a helyzet. Azok olyan 50 fps-sel mentek, és nem éreztem annyira darabosnak, mint a bf4-et 60-70fps-sel.
Ettől függetlenül én a legközelebbi vásárlásomnál sem fogok elzárkózni az AMD-től, mert nekem túl nagy bajom soha nem volt velük. Ebben az évben nálam csak 15.7-es driver nem volt jó egyedül. (Szintén Bf4 volt a probléma, nagyon nagy fps droppok, megakadások voltak, de a következő betaval újra minden jó volt) -
#85552128
törölt tag
válasz
odorgg
#13088
üzenetére
Érdekes módon nV -> AMD váltásnál kevesebb az ilyen "placebo"... De akkor végül is a Mantle is csak ilyen placebo volt BF4-nél és minden szépen ment DX11-ben

Látszott az amúgy nV kártya nélkül is, csak igazán azzal tűnt fel, főleg a csodaCrimson agresszív GPU órajel(nem)vezérlése után."A Battlefronthoz annyit tennék hozzá, hogy az új Frostbite verziónak vannak olyan kiterjesztései, amelyek a DX11 API-ban nincsenek benne."
Köszönjük az infót, de amíg DX11-en kívül más nincs benne nem több mint egy elméleti érdekesség a sok közül. Mire meg más API kijön hozzá addigra kihal a játék olyan jól sikerült megrakni tartalommal

Más játékban amúgy nincs különbség, de nem is játszom olyan MP játékkal aminek ekkora CPU igénye lenne. -
daveoff
veterán
válasz
odorgg
#13088
üzenetére
Ezzel egyet értek. Annyit csavarnék a dolgon, hogy olyan tesztet nem találsz sehol Frostbite-al, ahol multit mérnek. Nekem nem is a mikrolag volt a gondom AMD-vel, hanem a gyászos DX11 teljesítmény, NV nagyon durva mennyivel gyorsabb BF4-ben. Múltkor gyikuval, meg asszem proxyval néztük, még proxynak is több fps volt a 970-el, mint gyikunak a furyval, nekem meg majdnem kétszer annyi. És ez a minimum fps-ben is keményen meglátszik.
-
imi123
őstag
válasz
odorgg
#13088
üzenetére
Én sokáig AMD-s voltam.
Sok mindennel lehetett vádolni de azzal biztos nem hogy az Nvidiába vagyok beleszerelmesedve.
Viszont amikor 290X után beleraktam egy 970-et a gépbe akkor jött a HÚÚÚÚ B+
Lehet hogy nem mérhető de igenis látható.
Egyébként ugyan ez a reakcióm volt amikor megláttam 290X-en Mantleval a Thiefet futni.
Nyilván én is írhatnám hogy ha valaki nem akarja látni a különbséget akkor nem is fogja.Nálam ami még AMD-n hozta ezt a simaságot az a Shadow of Mordor volt.
-
TTomax
félisten
válasz
odorgg
#13044
üzenetére
Tudunk ilyet mutatni az AMD oldalon is öt év távlatából,nem ezen van a hangsuly.Próbálj meg kicsit a dolgok mögé látni,nem tudom ha a te kártyád elment volna borért és az EULA-ra hivatkoztak volna akkor mit szólsz.EK blokkal téged nem igazán érint a ventivezérlés de sok más embert igen.Nem kell átesni a ló túloldalára,meg a flamet tolni élesben a tuloldalra mutogatva, amiket linkeltél azok elismert hibák és nem is próbáltak védekezni hogy az úgy van rendben.
-
proci985
MODERÁTOR
win8.1 ott is?
igazabol tenyleg az a baj, hogy a GTX970el is ugyanez volt a bajom, szoval nem a 290x a hibas.
aztan persze debug helyett inkabb workaroundoltam, mert eleg nehez lokalizalni, hogy egyaltalan mi az oka. ebben a topikban jellemzoen power userek vannak, szoval amiatt dobtam fel, hatha valakinek volt jobb megoldasa mint nekem
-
proci985
MODERÁTOR
nalam ez a GTX970el is igy volt. mondjuk hibernalas megoldja, sleep meg le van tiltva. aztan neha hibernalasbol se jon vissza, de akkor a power_off / power_on kombo utan indul a win rendesen.
aztan mostanaban lekapcsolom a gepet, a munkahelyi laptop ahol hetekig dolgozom, az itthoni mar lassan csak kikapcsolodni meg most epp androidozni van.
-
#85552128
törölt tag
Húzd ki a monitorkábelt és dugd vissza, ezzel én vissza tudtam hozni amikor előjött.
Elméletileg ki lehet kapcsolni, hogy ne menjen zerocore-ba csak be kell rakni egy "virtuális" monitort: Possible workaround to fix ZeroCore issues:
Bár így is sem garantált, hogy néha nem jön elő...
Azt nem írtad milyen csatlakozást használ a monitor, elméletileg csak DVI-vel probléma, HDMI/DP-re váltással alapból kikapcsol. -
daveoff
veterán
Minimum FPS-ben tényleg sokat hozott, de ez kizárólag AMD-re igaz. NV-val DX alatt is rendben van a min FPS, érdekes módon oda nem kell Mantle.....

(#3522) HSM: Szerintem is durva előrelépés volt. Akár FPS-ben, akár más, nehezbben mérhető paraméterekben. Vagy éppen nem mérhető paraméterekben........!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nem az AMD-s effektekről van szó, hanem a konzolosokról. Ott a PS4-ben és az XO-ban a hangprocesszor. Ilyet PC-n csak az AMD-től érhetsz el. A két konzol jobb API-t használ majd, mint ami például a DX12 lesz (igen még az Xbox One is kap számos kiterjesztés, amelyek PC-re nem jönnek). Erre született meg a Mantle, ami már tudja azt, amit az Xbox One tudni fog a D3D12.X-szel. Könnyű azt mondani, hogy majd a DX12-vel minden rendbe fog jönni, de valójában ez nem ilyen egyszerű. A DX12 valóban rendbe fogja rakni az állapotváltások és a multithread problémát, de nem reflektál az olyan igényekre, mint a multi-GPU QoS, az erőforrás-kezelés egyszerűsítése, az explicit memóriaelérés, az asszinkron DMA, az egységes shader lépcsők, ésatöbbi. Ott az integráció a konzolon, amire a PC-n lesz a HSA. És ott a disassembler, ami lehetőséget ad, hogy PC-re optimalizáljanak a fejlesztők. Szóval előbb meg kell oldani, hogy a PC-n meglegyen a szoftveres alap a konzolról való portolás butítás nélküli elvégzéséhez. Ez most messze a legfontosabb az AMD-nek, mert az NV és az Intel nem akar abban részt venni. Nekik pont jó minden úgy ahogy van, ha butítani kell, hát butítani kell, lásd Far Cry 4-ben a HRAA hiánya PC-n, pedig nagyon egyszerűen megoldható PC-n is, csak nem DX11/12-ben.
Az a gond, hogy rengeteg PC-s elhiszi, hogy itt csak a hardver számít, pedig nem. Csak annyira képes a PC, amennyit a szoftveres rétegek megengednek, miközben konzolon valóban csak a hardver számít. Nem engedhető meg, hogy ekkora szakadék legyen a két platform között, mert a szoftvert csak meg kell írni, és minden ami futtatható konzolon, futtatható lesz PC-n is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD érdeke csak annyiból áll, hogy fenntartsák a PC-s játékpiacnak az AAA kategóriás konzolportokat jelentő részét, ami persze nem nagy területe az egész PC-s játékpiacnak, de értékes, és az AMD számára fontos is, mert berendezkedtek rá a két konzol hardveres alapjával, a PC-s disassemblerrel, a HSA-val, a Mantle-lel és a TrueAudióval. Mostantól minden olyan dolgot tudnak biztosítani, ami ahhoz kell, hogy a konzolról a játékot PC-re úgy portolják, hogy ne butítsák le az egyes elemeit, legyen szó a hangról, a grafikáról vagy a játékmenetről. A PC-s versenytársak közül senki más nem kínál disassembler, ami alapvető feltétele az hardverközeli optimalizálásnak, illetve komplex hangprocesszora sincs senkinek, ahogy olyan komplex szoftverökoszisztémája sem, ami a konzolhoz hasonló programozást tesz lehetővé PC-n.
Ha a PC-re jó konzolportokat biztosítasz, akkor a PC-s játékos elégedett lesz, hiszen úgy érzi, hogy minimum megkapja azt, amit megkapna egy konzollal, leszámítva ugye az egyszerűséget, de aktív PC-s játékos eljutott már addig hogy tudjon telepíteni, ismerje a PC-s játék alapjait, mint az egyes runtimeok telepítése. Az AMD minden erejével azon van, hogy a Gaming Evolved játékok optimalizálásával elégedett legyen a teljes PC-s felhasználóbázis, mert ha elégedett vagy, akkor nem mész át konzolra (ami egyébként az AMD-nek nem katasztrófa, de hosszabb távon számukra is jobb ha PC-s maradsz). Ezzel szemben ha nem vagy elégedett az egyes játékok optimalizálásával, ami az Ubisoft esetén nyilván nem mondható el, hogy figyelnének rá, akkor igazából kezd eleged lenni a PC-ből, és hirtelen felindulásból esetleg konzolra váltasz. Ugyanígy a Far Cry 4 esete, hogy PS4-en elérhető a HRAA, míg PC-n nem. Ez sem azt erősíti, hogy a PC a master race, hiszen ponr PS4-en kapsz csúcsminőségű AA-t. Ezeket a szituációkat akarja elkerülni az AMD, hogy ne is gondolkozz el a konzolra váltáson. -
letepem
aktív tag
Az amd miért nem úgy optimalizál vagy optumalizáltat, hogy a geforce mindig lassabb és jobban kihasznált legyen rgo nőjőn a fogyasztasa stb?! Manapság minden iparágban a másik kizsigerelése a cél, ehhez képest az AMD szeretetszolgálat...tény, korrekt dolog, de emiatt pont nem az ő hardverük fogy jobban..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez bonyolult dolog. Egyrészt muszáj ilyenekre áldozniuk, mert az NVIDIA nem segíti a fejlesztők munkáját. Mindent elzárnak a programozók elől, amellyel gyorsabb programot lehetne írni GeForce-ra. A legtöbb fejlesztőnek az az egyetlen lehetősége, ha az AMD megmondja nekik, hogy miképp lehet begyorsítani a kódjukat, vagy jobb esetben már eleve olyan kódot adnak nekik, amelyek gyorsan futnak.
Az NVIDIA az elmúlt három évben a szoftverpartnereik nagy részét elvesztette. Már nem partnerük az EA, a 2K Games, a Capcom és a Deep Silver. Ezek a kiadók mind átpártoltak az AMD-hez, ahol már eleve ott volt a Square Enix, a SEGA, a Nordic Games és az 505 Games. És ők mind elvárják azt, hogy az AMD segítsen nekik például GeForce-ra is optimalizálni, cserébe kiemelten támogatják a technológiáikat.
A kutatások szempontjából is sokan nem számolnak a GeForce-szal, mert az NVIDIA semmilyen formában nem segíti őket, ha a hardvereikre fejlesztenek. Van aki hangot is ad ennek. Ez nagyon régóta egyfajta elégedetlenséget szül a PC-n belül, hiszen számtalan olyan fejlesztő van, akik azt tartják jónak, ha maguk írják meg a szoftver összes komponensét és nem egy hardvergyártó szabályozza, hogy melyik effekt mennyire gyorsan futhat.
Mára egy teljes szerepváltás történt a PC-s piacon. Amit az NV képviselt a G80 idejében, vagyis nagyjából 2006-ban, azt ma az AMD képviseli. A váltás persze fokozatos volt, de látni lehet, hogy akik régen vezették a TWIMTBP-et, azok ma a Gaming Evolvedet koordinálják. Például Roy Taylor, akit az AMD idén kinevezett pontosan abba a szerepkörbe, amit az NV-nél betöltött 2004-2008 között. Alapvetően régóta ő a stratéga a Gaming Evolved mögött, csak most hivatalosan is ezzel foglalkozhat. Ugyanazt csinálja, mint régebben. Elveszi a konkurenstől az értékes partnereket, és ennek a hatása már látszik, mert az NV idén nem tudott olyan PC-s játékot adni a kártyái mellé, amely jól lett volna optimalizálva PC-re. Az ubisoftos portok egyszerűen nem azok, és ezt látja/érzi mindenki. De velük kell építeni a jövőt, mert az AMD (és az Intel - Codemasters, Activision Blizzard) elvitte azokat a kiadókat, akik nagy mennyiségben képesek minőséget lerakni az asztalra. Az NV további partnerei között a Warner Bros eléggé ingadozó munkát végez, így lényegében csak a Konami és a CD Projekt RED marad, akikre abszolút lehet építeni. Velük az a baj, hogy kevés játékot csinálnak. A City Interactive pedig, hát partnernek biztos jó partner, csak nem az NVIDIA igényeinek szintjén, de muszáj megkötni velük a szerződést és reménykedni, hogy egyszer talán letesznek valamit az asztalra, ami képvisel egy olyan értéket, hogy a GeForce mellé lehessen csomagolni. -
-
TTomax
félisten
Nem a bizalom kérdése,de amíg egy uplay vagy egy steames játékal a háttérben egy kliens is fut addig a wareznál az nem... ez nem minden játéknál gond,de van ahol pl egy törés sem úgy sikerül,esetleg bányász virus kerül bele,stb... ha valaki akarja manipulálni az eredményt azt megteheti CCC-böl vagy Inspectorból is,nem erről van szó,de bizony könnyen előfordulhat hogy ugyanaz a verziós eredeti vagy crackelt máshogy fut ugyanazon a gépen...

Ha esetleg olyan egységes tesztekkel variálnánk aminek van ingyenes változata az lenne a legjobb,azt bárkki megnézheti,akkor már csak OS meg driverral lehet egy picit variálni, meg persze cpu,és ram...én speciel tudok nem egy olyan játékot,ahol crak meg crak között is jelentős difi volt,ilyen volt pl a metro2033... most akkor azt hogyan hasonlíthatod össze..
-
HSM
félisten
Az a zerocore... Azt is tesztelgettem, és nálam ment. Rendesen, ventiket leállítva, ahogy kell. Egyszersem volt, hogy ne kelt volna fel. Nekem mondjuk Giga alpok voltak, csak a B85 volt Asrock.
Pedig nekem 20 perc után képernyő OFF, és napi szinten bekapcsol legalább egyszer.
(#2678) odorgg: Én azért elég sokmindent játszottam rajta, volt, amit megjelenés után rögtön, és nem volt gondom velük. Persze, minden játékot én sem próbálhattam ki...

(#2683) gainwardgs: Boldog karácsonyt! És legyünk konstruktívak.

-
Laja333
őstag
Bátyámnak vettünk egy gt630 nv-t. Mellékelt driver telepítés közben töltő csík megáll, 30 perc után inkább bezártam. Restart, driver uninstall, restart, új próba, feltelepül. Restart után windowsban Üdvözöljük felirat után fekete képernyő... Csökkentett mód, driver uninstal, újra telepítés... Ekkor már jó lett. Első NV vásárlásom, és többet szívtam vele mint Radeonnal az elmúlt 10 évben. Pedig most akartam venni NVs laptopot. Nem fogok.
-
HSM
félisten
Ezek a monitor kikapcs után vissza nem térő gépek szerintem 99%-ban user errorok, vagy silány minőségű konfigok, gondolok itt pl. gagyi alaplapokra. Nálam aztán mindenféle AMD járt az utóbbi időből, Sapphire 7870 XT, refi 7970, PowerColor "V2" 7950, Sapphire "kéknyákos" 7970, 280X Vapor-X, 280X Toxic, és legutóbb egy Gigabyte 290 WF3, és mindegyik simán visszajött alvásból, zerocore-ból, akármiből. Ja, igen, volt alattuk Z87 lap, Z97 lap, kétféle Z77 lap, B85-ös lap, és köszönték szépen, mindegyik visszajött évek óta.
Bugokkal nekem sok gondom nem volt.

(#2672) gainwardgs: Nem unod még a trollkodást, ráadásul karácsonykor?

-
daveoff
veterán
Részemről annál dühítőbb nem volt, mint amikor adott játékban láttam a nagy Gaming Evolved logót, aztán jöttek a tesztek, a tapasztalatok, és kiderült, hogy NV-n jobban megy az a játék. Most akkor mire van idejük, pénzük? Hogy a konkurencia kártyáira optimalizálnak, a saját termékeikkel meg bugos, és lassabb a játék? LOL
-
daveoff
veterán
Itt látszik igazán mekkora a 980 előnye. Mondjuk ez részben köszönhető annak, hogy a gyárilag OC-zott kártyák is lazán elbírnak +150MHz-et, az 1500MHz-et szinte mindegyik kártya viszi, és ilyen órajelen már tényleg nagyon kemény.
Saját méréseim, FHD Ultimate 4xSSAA
290X
980
Durva a 980 előnye, és a 780Ti mérésemet is csúnyán elveri.
Ez meg a 980 2xSSAA mérésem, szinte teljesen megegyezik TTomax eredményével.

Most a tesztelés miatt újra előveszem ezt a játékot, úgysem vittem még végig....

-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tomb Raiderben mindenki defaultot, vagyis 3-at használ. Így is igen magas a hardverkihasználás, és maga a motor nagyon stabil a komplex jeleneteknél is. Ilyenkor nem kell agyontrükközni a rendszert, hogy jól fusson. Bár annyi van, hogy ez a default paraméter fix, tehát le van zárva, és nem lehet állítani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik aktuális API megmarad. Annyi lesz, hogy a mostani 1.0-s API verziót az AMD megnyitja, és a core specifikációkat úgy véglegesítik, hogy többet ahhoz nem lehet hozzányúlni. Ezzel ha az Intel és az NVIDIA támogatni akarja, akkor ingyen és félelem nélkül megtehetik, hiszen a specifikációkat az AMD sosem fogja módosítani, tehát nem kell attól félniük, hogy az AMD később kizárja őket a piacról. Viszont az AMD egy másik API-val tovább szeretne fejlődni.
Én annyit tudok, hogy az új API-nak köze lesz a HSA-hoz, de még nem tudni, hogy milyen mértékben. Reális elképzelés lehet az APU-k IGP-jével gyorsítani a parancspufferek kreálását, így 2015 végére elérhető lehet a 300000 batch/frame, illetve a processzormagok válláról egy egészen nagy teher is lekerülne. -
Gainka
őstag
Igy van, én speciel még lusta voltam kiadni lovét egy uj tvre (led full hd) de pár helyen azért láttam hogy, hogy néz ki egy full hds tv-n egy hd adás, hát mit mondjak kurv@ jo éles és szép

Szerintem egy konzolon mikor 4-5 méterre ülsz a fotelben nem lehet tul vészes a full hd vagy 900p, biztos meg lehet látni de aki játék élményért nyomja a gémet az biztos el lesz vele igy is.
Persze sokan vannak akik msi afterburnerral játszanak és a napi 1-5 óra játékbol fél-2.5 órát a képernyő sarkába van a szeme hogy épp kihacsaje és mennyi vram fogy.
Bármilyen hihetetlen sokan csak "simán" játszani szeretnek.
Saját példám ps2 nfs mw, joval kockásabb volt tv-n de nagyon jol elvoltam vele.
Pl 2: Öcséméknek felrakok egy játékot és nem állitom be nekik a grafot mert elfelejtek belépni, ugy játszanak vele alapon és mikor meg kérdeztem hogy igy nyomtátok ? -Persze válvonogatás. Magyarul k. leszarják
Csak játszanak.(#2097) Abu85 Értem.
-
És akkor most az AMD hardver mégsem váltja meg a világot benne?
Ettől volt hangos a sajtó egy évig, hogy úgy kenterbe verik majd a PC-t, hogy ríni fogunk mint a kölkesmenyét.Erre most ugyanott tartunk, ahol az előző generációval. Egy centivel se előbbre. Egy átlag középkategóriás PC színvonalát (se) tudja felmutatni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BMW topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Feltörték a regisztrációmat vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t
- sziku69: Szólánc.
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Indiában Philips okostelefonokat is lehet majd választani
- További aktív témák...
- Apple iPhone 17 Pro Max 256GB,Uj, Bontatlan,36 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! 32GB(4x8GB) G.Skill Trident Z RGB 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Nuki Smart Lock Ultra okoszár
- 16 GB-os Quadro RTX5000 HP
- Bomba ár! Dell Latitude E6220 - i7-2GEN I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)









...az szép lenne....




