Új hozzászólás Aktív témák

  • megema

    őstag

    Úgy látszik már megint belenyúltam a tutiba... Nem elég, hogy tapasztalom a lagot az rMBP-nél és nyomásra kattog az alsó borítása (amikkel már kezdenék megbarátkozni), de tegnap feltűnt, hogy a kijelzője se jó. Teljes képernyős alkalmazások közötti 3 ujjas váltásnál kivehető, hogy szimmetrikusan, mindkét felső saroktól kb. 7-8 centire sötétebb folt van a kijelző tetejénél. Szürke háttérnél, alacsony fényerővel jön ki igazán, de nekem már fényerőtől függetlenül rájár a szemem és kiszúrom. Lehet, hogy nem csak ott van, de máshol nem tűnt fel egyelőre.

    Mondjuk nem tudom mit vártam... Az iPhone 4S-emet negyedjére cserélték hibátlanra vegyes hibák miatt, az 5S-emet eddig háromszor cserélték (először belülről karcos kamera miatt, a többit kijelzőhibával elsősorban, de egyiknél se csak ez volt a probléma), és még a mostanit is vihetem vissza kijelzőhibával.

    A vicc az, hogy egyik kütyüt se sufni boltban vettem, hanem hivatalos helyen. Nem tudom ti mit szólnátok a helyemben, de nekem kezd nagyon elegem lenni. Tudtok valami reklamálási lehetőséget a Feedback-en kívül? Mert nagyon szívesen beolvasnék már valakinek.

    Hova érdemes vinni garanciáztatni? Az 5S-emet eddig egy iCentre boltban adtam le, mivel nem nyertem volna semmit, ha egyenesen a szervizbe viszem (2-3 nap a csere így is, úgy is). A Macbookot nyilván nem akarom otthagyni. Az Almáriumnál olvastam, hogy ha használható a gép, akkor soron kívül bevizsgálják és vissza is adják. Aztán értesítenek, ha megjött az alkatrész. Ez a többi cégnél is működik?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák