Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz subaruwrc #6751 üzenetére

    fura dolog ez, tegnap ezen gondolkoztam miközben írtam...valaki baírta chat-be hogy mennyire dodzsemeznek a hátsók.
    Szal én 'hátsó' voltam...az elsőre futottam qual-t, de nemrég gépet frissítettem (2magAMD ddr2-s rendszer->4magIntel ddr3) =újratelepítés=semmi setup.
    rutin sem, mert szinte csak ladáztam ha AC.
    Második futamon direkt nem futottam qual-t, mindkétszer hátul voltam, és beszarás mennyire kell figyelni, mert ha biztonságira veszed akkor hátul tolnak meg, ha nem veszed biztonságira akkor az előtted lévő veheti arra, meg ezer más dolog...ahogy az életben is ha valaki a darálóból rajtol.
    Sokkal több lehetőség van a hibázásra, könnyű ledodzsemezni a másikat. Én is benne voltam egy elsőkanyarosban, oldalról kaptam a kocct és láttam hogy a másik járt pórul (fél kerékkel a fűvön próbált beférni), aztán kétszer okoztam balesetet, mert pár emberen kívül ismeretlen volt a mezőny (vagy polgári nevükön nem tudtam hova tenni), egyszer meglassultak előttem amire nem tudtam reagálni mert pont a seggében voltam jobb kigyorsra gyurva. Utána meg a pálya végefelé a kettős balos (Imola) lejtős féktávján túl korán vette a féket, és én meg túlnyomtam-blokkolt-megtoltam. :(
    ..
    Pedig nem tartom magam kugligolyónak, de ha nem ismerem a többieket, akkor nem tudom belőni a tempójukat, illetve hátul rajtolni nagyobb rizikó.
    Laccoo-t, pl tudtam hova tenni, még úgy is hogy régen mentünk és akkor is GT3-ban.
    Nem is volt gond.
    Szal ismeretlen mezőnyben, nagy mezőnyben, hátulról feljönni nem gyenge, nem uaz mint elől menni, és az ismert elsőkkel vívni, őket tudod mire tenni, féket, tempót

Új hozzászólás Aktív témák