-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz nincsnév007 #65105 üzenetére
Amúgy szép neki!
Nekem ne nézegessenek be a kocsiba!tasiadam: Inkább M-es motor.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
[kép] kicsereltem a kartergaz szurot, hat, volt ra okom, konkretan foszlott az elozo, amikor kiszedtem. Az uresbowdent csereltem, az is kesz.
Mar csak 2 motorikus problema es 1 esztetikai maradt.
1: klimaventi nem indul. 2: ritkan nem indul a motor, csaj forog. Ma is volt, aztan megint jo hetekig.
Kulso: rozsda. Meg 1 polir is kene, es kesz. Ha le lett mosva es waxolva, lefenykepezem valahol[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
A kormánymű ilyen BMW betegség. Tipikus overengineered cucc. A változó áttétel miatt bele van rakva egy komplett bolygómű. De ok, végül is így valamennyire érthető, főleg külföldön. Az az érdekes, hogy itthon +200e-ért kapsz még 2 év garanciát. Lehet megéri, én anno akartam kötni de a BMW nem engedte mivel az autó elmúlt 3 hónapos. Mondjuk demó autóként nem is lehet előbb megvenni. De egyelőre semmi bajom nem volt vele, szerencsére.
Azért köszi, így legalább majd lehet mire hivatkoznom a racionális énem előtt, hogy miért kell autót cserélnem
-
KAMELOT
titán
Végre egy teszt. [link]
Tehát pálya 130-140.
315km és még maradt 16% neki.
Optimális idő volt, se meleg, se hideg.
60.000€ köszönjük!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #65114 üzenetére
Személyautó még mindig nem áruszállító kamion.
DPD-s futár is elektromossal jár már 2 hónapja, napi 120km kell neki… bőven elég és szereti. 33-as akkuval a furgon, plafonig pakolva.
Továbbra se látom, hogy a lakosság zömének kellene az 5-700km / tankolás… miközben nevetségesen keveset mennek. -
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #65115 üzenetére
Ez édes kevés.
Az oldalon 470km írnak autópálya.
Alatta optimális időben 440km.
Hideg időben 340km.
András által mért dolgok 315km, ami hideg időben 215km.
Pontosan az amit Gsx-rr ír.
1 személy ült az autóban. Milyen a hatótáv 4 személy esetén?Ne keverjük ide az áruszállítást, aki minden nap ugyan oda tér vissza.
Utazni akarunk és nem tölteni 2-300km-ként, közben tojni lesz e hely, tudunk e fizetni és mennyit kell ott dekkolni.
Lakosság zömének meg nincs 60.000€ kocsira és lízingelni sem tudja.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz Gsx-rr #65117 üzenetére
Amit én eddig elektromos autósokból ki tudtam szedni (BOLT budapesten) az az, hogy alig romlik az akku, ha nincs állandóan gyorstöltőn, de ez is egy régi LEAF esetében. Az már ront rajta, ha anyuka rádugja a töltőt 80%on este, és reggel áll még pár órát rajta. Egyébként ha hűtött az akksi, nem igazán hatja meg őket.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #65120 üzenetére
"András által mért dolgok 315km, ami hideg időben 215km."
Neki ilyen korulmenyek kozott 21,1KWh jott ki, 385km hatotav, nem pedig 315km. elen ebbol lesz kabe 25KWh, ami 320km.
Szoval 300 kilometerrel meg telen, 4 szemellyel is lehet szamolni. Nyilvan ez az elso etap, amikor 100%rol indulsz, aztan lemesz 10%-ra, onnan feltoltod fel ora alatt 80%-ra, es akkor van kabe 200-220 kilometered megint a kovetkezo toltesig.
Nyilvan nem egy ezer kilometer hatotavu dizel, de ez mar siman vallalhato.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
Nem azzal van a baj azzal van a baj hogy egy ilyen kategóriájú autó ami 20 30 millió Ft kompromisszumos én azt mondom ha tudja majd stabil ám az 500 km-t akkor az már oké de télen 250 az nagyon ciki
Egy ilyen hatótáv nemcsak azért kell hogy egy huzamba az ember lenyomja hanem azért mert ahol nem megoldható az otthoni töltés az ember nem akar szórakozni minden nap azzal hogy töltöt keressen
Az egyik dolog amit a legjobban utalok hogyha tankolnom kell menni a benzinkútra pedig azt csak 5 perc.
Mindig tele tankolok és ki három a végéig pontosan azért hogy minél kevesebbszer kelljen mennem és ezzel foglalkoznomÉn pl. Amerikában most mentem 2 nap alatt 800 kilométert 1 tankolással.
4-500 km megallas nelkul teljesen normalis[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #65127 üzenetére
Értelek drága és van kompromisszum, de mi egy pici országba vagyunk Európában (tudom Te nem). Tudod kifogást találni mindig lehet… meg megmagyarázni neked miért nem jó. Rengeteg embernek viszont bőven elég, persze nem ezen az áron, egy I3 hatótáv tudású csak fapadosabb auto 4-5M körül tökéletes lenne rengeteg embernek, akik a büdös rozsdás ócskavasakat örömmel cserélnek le, egy kis állami ösztönzéssel.
Nem ezeknek a méregdrága verzióknak van értelme, de az elektromosnak szerintem igen.
Ma pl voltam bent a Keletinél az a büdös szmog ami ott van - meg a parasztok egyik rányitotta kétszer az ajtót a kocsira, másik meg csak szimplán pöcs volt - rengeteget tudna változni ha sokkal több elektromos lenne. I3 nekem napokig elég ha a városba járok pedig 40-50km-alatt nincs meg nekem se egy városi kör.[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
En az ulloi mellett lakom, es van egy bo 50 meter az ut meg a lakas kozott. Mindenhol noveny, de az orrom kirohad. Az ut tuloldalan ott a Fuveszkert. Bemegy az ember, es mint 1 teljesen mas vilag. Tiszta levego, 2 zaj, erzi az ember az illatokat.
Aki meg videken sipol h jaj az elektromos buzis, mert nincs manualvalto meg merges szivomotor, beultetem az ulloi melle szivesen, hogy maradjon ott 1 orat es utana gondolja at mit mond. A keleti se kutya, az biztos.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
cOxeR
Ármester
válasz tasiadam #65130 üzenetére
Pont a napokban álltam Hungarian a lámpánál és néztem a sok lakást ami erkélyes a körútra, mennyire élhető lenne ha nem ez a szmog meg zaj menne egész nap. Én szeretem a városi látképét, épületek utak.
Évente többször is járunk fotózni a füvészkertbe, szép is. A levegő miatt szeretek a Duna “mellett” lakni. (800m) -
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #65133 üzenetére
Pont erről beszélek, én ezért vettem nagy levegőt és vettem az I3-at, idén meg a napelem a nagy levegő (ha összejön).
Tavaly tavasszal 4-5M között mentek a 60-asok, még az is elég lehetett volna, de hol van az már… tegnap röhögtem, hogy pont az a felszereltség/km amit én vettem most 8+ körül is próbálják eladni… -
tasiadam
veterán
válasz Gsx-rr #65136 üzenetére
Hat a kis elektromosok kozul az a 100km-t tudo daciat is elvittek, nem messze all belole 2. Ritka olcso amperes gep, varosi kozlekedesre. Eup sincs mert a VW-nek jobban megeri eladni a passatot. De legalabb tobb es tobb hibrid toyotat latok, amivel mar hosszutavra is elindulnak. Csak en vagyok pl a hazban akinek regi az autoja, de legalabb en nem a sarki boltig jarok vele.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #65136 üzenetére
Tudom, nem is Neked írtam.
Mert a világ üzleti alapokon megy, valójában senkit nem érdekel a környezet, se az, hogy a felhasználó spóroljon, hosszú távon jól járjon. Megvolt a piaci beetetés olcsón használható megfizethető elektromos, kedvezményekkel, most meg jön a drága elektromos, majd a drága energia üzemeltetés.
Nem kell messze menni I3 csoport:
(az megint más kérdés, mivel lehet 140-et menni 5.5l-el)
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #65139 üzenetére
Biztosan
-
nagyúr
-
tasiadam
veterán
válasz Tsebacsi #65141 üzenetére
én csak azt nem értem, hogy mivel jobb egy euro6-os dízel, ami fogyaszt 6 litert egy euro3hoz képest, ami 5-öt? Most ne a korom és egyéb oxidok szemszögéből, hanem tisztán co2 és egyéb üvegházhatású gázokból.
A 6 literből több CO2 jön ki, mint az 5 literből. A több gáz evidens, hogy rosszabb a környezetnek, ergo jobban melegít. Az euro3mas merga meg kevesebbet is eszik, kevesebb co2 köt ki belőle a levegőben. A környezet számára a régi euro3mas ksi fogyasztással még mindig jobb, mint a másik.
Mi a jobb? Ha megmentünk rövidtávon pár ember életét, vagy ha hosszútávon sokat?Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
nagyúr
válasz tasiadam #65142 üzenetére
Ööö a koromrészecskék pl. A régi (speciel az euro 5 előttiek ha jól sejtem) dízelekben nem volt előírás a részecskeszűrő, ezt onnan sejtem, hogy volt 270CDI és van 320CDI mercink is, egyik euro 3-as másik 4-es és egyikben sincs még DPF.
Ez a fő ok, a CO2 kibocsájtás már más tészta, és ott van még azt hiszem a kén és egyéb cuccok is, meg az égés milyensége (tökéletessége).
Szóval szvsz egyáltalán nincs gond az új dízelekkel, csak nem feltétlen a fogyasztásra mentek rá, mint anno, hanem a kibocsájtási normák kvázi betartására.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tasiadam
veterán
válasz Tsebacsi #65143 üzenetére
A részecskeszűrő euro4-től van a magasabb CR nyomással együtt. majd euro6-al jött be az AdBlue ami varázsolja a kvázi ammónia segítségével a NOx-et kevésbé káros mókává.
De a melegedés nem az egyéb részecskék miatt van, hanem a co2 miatt, amit meg a kisebb fogyasztás oldana meg, nem a sok szűrő. Az miattunk van benne.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #65146 üzenetére
Ezért mondtam, hogy rövidtávon a részecskékkel pár ember életét mentik meg, hosszútávon meg még kevesebbet.
Melegszik a bolygó (erős példa) 2 fokot 100 év múlva (még kevesebb eső, kaja, stb) és még hulladékabb időjárás lesz, vagy meghal évente pár ezer-tízezer ember mindenféle betegségben a városokban, de mondjuk csak 1 fokot melegszik, de mondjuk csapadékosabb marad az időjárás.
Pick one.[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Tsebacsi #65145 üzenetére
Jelenleg e hibrid rendszerekkel oldották meg. V8+hybrid rendszer 100km-en elmegy 70-80km-t papiron elektromosan, majd kijön egy 20km 1 literből, vagy 2 literből, de inkább 2ből. Ez 100km-es átlagra levetítve 2l fogyasztás ami az euro6 határértékein belül van. Örül mindenki.
Valóság: elmennek TALÁN 40km-t elektromosan, a többi tisztán benzin. És erre ráteszik a zöld rendszámot, holott kb semmivel sem jobb ilyen felhasználás mellett, mint egy sima sor6-os benzines, ami nem kap zöldet.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
nagyúr
válasz tasiadam #65148 üzenetére
Erről az a véleményem ilyen autó tulajaként, hogy ha az egyén hülye, mind1 miben ül. Annak való ez, aki törekszik az elektromos használatra! És mivel az autó kvázi tudja azt, amit a papíron leírtak, megérdemli a rendszámot. Az, hogy a tulaja nem jól használja, az nem az autó hibája.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt