-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
Ez: https://www.1010tires.com/Tires/Bridgestone/Potenza+RE-71R
hehe, ez már ilyen semi slick csak ne essen az eső mert akkor félreállsz és megvárod mire eláll. -
tasiadam
veterán
automata váltó olajnak milzen színűnek kéne lennie? Most voltam futóművel állítani, a deknin volt olaj, de barna, nem piros/vörös és egyéb árnyalatai. És ha váltóolaj, akkor hogy tudom a szintet ellenörizni? Eszünkbe jutott, hogy lehet a váltó dekni tömítése is, hogy ereszt, az viszont megmagyarázná, hogy miért volt érdekes hangja korábban.
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
negro
őstag
válasz kardkovacsi #65237 üzenetére
235/40R18 es 225/40R18 is erdekes szokott lenni. Kb ugyan igy alakulnak az arak. Egesz egyszeruen a 225/40 -es meret, legyen az R17,18,19 nagyon sok auto gyari merete, ezert olcsobb mert nagy a kereslet, maganszemely eseten is. A ritkabb meret tobbe kerul, meg ha erdemben nincs is benne sokkal tobb anyag.
Hozza teszem ez a ket meret nem csereszabatos az biztos. Tol sok az atmerokulonbseg itt mar. +/- 1-1,5% -nal tobb nem ajanlott. Illetve muszakin se menne at az auto ha utanaszamolnak es nem jo a valtomeret.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #65254 üzenetére
A BMW mondjuk figyelhetne ilyenekre, hogy populáris méretet válasszon.
hát a 225/40 R18 e36, e46 gyári méret, plusz az egyesek mérete isNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #65256 üzenetére
Akkor jobban
Amúgy a BMW szereti a kedves szívatásokat. Tetőcsomagtartó. F30-é nem jó a G20-ra, de csak azért mert a rögzítő csavar az nem 7-es hanem 7.5-es vagy valami ilyen hülye méret. Pici a különbség az a lényeg. -
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #65257 üzenetére
A gumisok is hulyet kaptak az E39 gyari meretein. Idezem:
-melyik hulye fsz rak ennyire ballonos gumit autora (225 55 r16)
-mi ez a 235 45 r17?
-Akkor a 205 55 r16 nem jo? Jaaa latom mar, aha, istenem...
-a teli mereted ez? (205 65 r15) jol megszpattak vele akkor
Ez igy tegnap mikozben probaltak kitalalni a valtomeretet. Es ez csak a gumi.Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz tasiadam #65258 üzenetére
https://tiresize.com/calculator/
Van ez az oldal és innen már érthető miért lett 225/45 R18. Annak tökéletes váltómérete a 255/40 R18. Így tudnak kétszéles garnitúrát is felajánlani. Viszont 225/40 R18-nál a 255/35 R18 0,4%-al odébb van.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #65259 üzenetére
Sehol se vagytok egy I3 gumimérethez képest. - ha valamire lehet, akkor itt sikerült lapot húzni… kétszéles, virsli, ámde ballonos 19-20” zseni
-
Gsx-rr
veterán
A legjobb varosi kozlekedesre
Regen is tetszett ez meg jobb szinte uj
8000 km
Voltam mar Dunakeszi-Siofok oda vissza.
126 km
Lefele nem tudtam vegig 130 folott menni maradt 30 szazalek
Vissza 135-el jottem 20 korul ertem haza
Nekem igy tokeletes.
Az ingyenessegrol nem is beszelveRemelem hamarosan bejelentenek egy uj modellt ebbol es nem ez lesz a vege a sorozatnak.
Gondolkozok egy Fekete S-en de a mostanit nehezen engednem el mert tetszik a vilagos belso es a teto.
Amiket most talalok azokbol hianyzik ez.Tehat szerintem marad.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #65266 üzenetére
"Remelem hamarosan bejelentenek egy uj modellt ebbol es nem ez lesz a vege a sorozatnak."
Sajnos nem lesz, megmondta a BMW (lehet ezért is ugrott meg az ára). X1 villany meg a Mini hivatott "kiváltani". Egy időben volt róla szó, hogy csinálnak egy újabb aksi upgradet 52-re de aztán ahelyett, hogy azt bejelentették volna inkább beszántották az egészet. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #65269 üzenetére
Egyedi koncepció, megszűnő modell, elég jól eltalált műszaki tartalom, szerintem ennek van létjogosultsága, hogy idővel megindul felfelé az ára, mint pl Z4 vagy más régebbi modell, nem csak így pillanatnyilag mert most elektromos bumm miatt van ez egyelőre.
Hiába adod el viszont most, nincs mit venni ebben az árszegmensben elektromosban - persze ha kell helyette más, vagy hát van Hunyadi, ami egyeseknek jobb másoknak meg nem. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #65268 üzenetére
En pont ezt a szint kerestem. Ilyen megjegyzeseken mar jot mosolygok, nezz meg ebbol egy S-t
Fekete felnivel.
11 korul lehet az ara.
Masik ami jon abban 6000 van.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Gondolkoztam megrendelem a Kia Ev6-ot de kiprobaltam nem tetszik belul.
I4 a szemelyauto forma miatt nem kell
Megvarom az Uj E Nirot es ha az jobb lesz belul akkor az lesz.
Nem jarok sokat evi 3-4 honap amit itthon vagyok ,de most is a 20d-re rakoltottem 650.000 et csak ugy pedig nem is volt semmi baja.Amig 10+ millios autok alltak a garazsban 9 honapig evi 1-2 milliot buktam
Most mar ez nem fer bele es nem az anyagiak miatt -
Chal
addikt
válasz Gsx-rr #65273 üzenetére
Én az aktuális (szóval a majd most megjelenőnél egyel régebbi) E-Niroból ültem át i3-ba. Sokkal szerethetőbb autó, illetve nyilván minőségibb belül. A KIA nagy trükkmester, nagyon jó a beltér összképe, de amint van egy nyugodt órád, és elkezdesz belemélyedni a részletekbe, megtapogatni minden apró elemet, lehullik a lepel Amiben viszont sokkal jobb volt, az a benne levő elektronikák és szoftverek "kurrenssége". Sajnos az i3 nagyon régóta van gyártásban, és sok eleméhez nem nyúltak, rengeteg benne a korabeli dolog, ami már 2012-2014-ben sem a legjobb volt a piacon. Ilyen pl. az adaptív tempomat, ami eldobálja magát ha szembe süt nap, vagy a roppantul limitált sávtartó (legalább "autópálya torlódássegédnek" hívja). Valamint a touchscreen hiánya is fájó pont a carplay esetén, ami tudom hogy ízlés kérdése, és sokaknak bejön az idrive-os vezérlés (mondjuk carplaynál szerintem szenvedés mindenhogy, de nem vitatom ha valakinek nem jön be). Viszont ez az autó tudtommal még most is rendelhető több országban júniusig (nálunk már nem) vagy 16-18mFt-nyi EUR-ért, és ezért a pénzért benne lehetne mindkettő megoldás, meg némivel modernebb adaptív funkciók.
Másik hasonló jelenség a fogyasztás: az akkupakk szinte ugyanakkora (i3 120ah esetén), a fogyasztás is hasonló, az i3 ezt mégis úgy éri el, hogy 600kg-vel könnyebb, és ugye "érdekes" gumik vannak rajta. A Niro ugyanezt tudja közel 2 tonnával, mezei kerekekkel és gumikkal. Belegondolni is durva, hogy egy ilyen modern megoldás mire lenne képes egy ilyen karbon kasztnival mint amilyen az i3-é. Ekkora fejlesztést persze érthető hogy nem vállaltak be, felesleges ebbe pénzt önteni, gondolom a kivezetés is ezért történt, mert előállt az az állapot hogy vagy versenyképesnek kellene maradnia és locsolni rá a pénzt (ami tovább kellene hogy emelje az amúgy is magas vételárat), vagy megszüntetni a gyártást.
A többi az már szubjektív, illetve ízlés/felhasználási mód kérdése: a Niro nyilván autószerűbb, sokkal jobb autópályázni vele (120Ah-val és 39kWh-val azért már belföldön lehet is, sima ügy), nagyobb sebességen is stabilan és szépen fut (az i3-ról ezt nem tudom elmondani, 120 felett jóval bizonytalanabb mint a Niro), leengedhető a hátsó ablak, nagyobb a csomagtér stb... De persze ezeket nem fair felhozni, mert abból adódnak, hogy egyszerűen egy másik autó, másra való.
Igazából én a kettőből tudnék egy jót csinálni, de hátsó ablak ide vagy oda, az i3 kasztniját tartanám meg azért
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #65277 üzenetére
Jó, de én vidéki vagyok…
-
tasiadam
veterán
Van valakinek gepe az injektor korrekciokat megnezni? Munkatarsam elhozta az ovet, elotte egy toyotan tudta nezni, de ezen abszolut semmit, csak rail pressure meg alap dolgokat.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Gsx-rr
veterán
Na ezt hivjak ugy hogy szivas.
Gondoltam ma este toltom,holnap Balaton.
Mentem volna mar tegnap de ma gazora csere.
Hivom az embert hol van, valami gazcsotores miatt nem tud jonni.
Tehat indulhatnek is, de akksi 50 szazalekon.
Fizetos gyors tolto 1 van a kozelben valamiert nem mukodik. Masik opcio a Lidl ami kozel van de csak AC 1 ora minimum kell hogy 75 szazalek legyen es akkor 130 alatt kell menjek.
Most itt szivok annyit a toltokeresessel es toltessel amennyi ido alatt mar lent lennek
Tanulsag: mindig legyen fullra toltve az elektromos foleg ha kicsi az akksiCoxer: Hogy van ez a gumi dolog?
A 19-es felnire nincs teli?
Mert talalktam felnit ,ezt gondoltam eladom de ha teli kereknek nem jo valoszinu nem veszi meg senki[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #65282 üzenetére
Na ez az egyik bajom a full elektromossal:
1. Mindig úgy a jó, ha teljesen tele van, mert ki tudja mi történhet, és ha menni kell, menni kell.
2. Ha nincs tele, hol a manóban töltöd fel mondjuk vidéken, ahol még a benzinkút is ritka, nemhogy egy villámtöltő? (és nem 5 perc mint egy benzintankolás)Na ezért vettem PHEV-et.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ittakary
nagyúr
válasz Gsx-rr #65282 üzenetére
Amikor a TERVEZETT töltés 15-20p azt simán aláírja az ember, mert egy sima tankolás is megvan 10-12p
de ezek a semmittevésre kényszerített percek tuti kínkeservesen lassan telnek ....
és egy i3-ban még csak Netflix sincs mint a Tesla-ban
ja és köszi a reggeli nyaktornát
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #65282 üzenetére
Pont fordítva, 19-re van csak, 20-asra nincs. Illetve meg lehet hekkelni a 20-ast, csak más méret kell, nem a gyári, de jóval deágabb mint a 19-es gumi.
Hagyd csak meg, sőt ha tudsz vegyél rá szezon előtt Nokiant (legolcsóbb és jó is) szezonba úgy is aranyáron megy.
Nekem volt 2 szett kopott nyári, egy másik szett amiből 2 egész jó volt másik kettő kuka… eladtam Fb-on, majdnem megvolt belőle az új Nokian télre. -
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #65283 üzenetére
Teljesen jogos, viszont saját példa alapján, eddig 15 hó alatt 2x volt olyan, hogy gondot okozott, de akkor se kellett átülnöm a másikba. Tény, nekem ritkán van olyan, hogy most hajrá, kell 200km hirtelen utazás. Illetve itt van a nullás felé mindkét irányba 3-4 50kw töltő is… 5-15 km-en belül. MOL 3 db, Ionity, meg van Aldi/Lidl/Auchan 22kw szintén több db. Illetve van Tesla is a Miklósi Auchannál.
-
-
Chal
addikt
válasz Gsx-rr #65286 üzenetére
Balaton felé hemzsgenek a villámtöltők, az oszlop mellett is regelhetsz az app-ból, nem több mint egy webshop regisztráció bárhol (nem értek ezzel egyet én sem, ugyanúgy kellene működnie mint egy tankolás utáni kártyás fizetésnek, de azért együtt lehet ezzel élni, max akkor szívás ha fél EU-t bejárod, és 20-30 mobilappod lesz a végén).
Szóval megküldöd 50kW-al egy Mobilitin vagy Mol plugeen és nem lesz több idő mint egy kávézós tankolás. Azt nem tudom melyik zárol, talán egyik sem, vagy csak az első használatkor, regisztráció után. De miért számít ez? Sem az MVM sem a MOL nem az a cég aki le fog lépni a pénzeddel, pláne hogy ha van is zárolás, az a töltés és fizetés után feloldódik (de mondom, lehet hogy nincs is).[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Nem most akartam kiserletezni ezzel.
Appot tolteni, regisztralni stb.
Szamitani csak azert szamit, ez is egyedi eset mert a Magyar szamlamon nem tartok 10-20.000 forintot,
Kulfoldi Bankom meg nem tud hivni ha gyanus neki a tranzakcio. Sose hasznaltam ebben az orszagban a kartyat.Tehat jobb volt ha tutira megyek.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #65294 üzenetére
Nekem is ez van, fent van még 3-4 app de nem használom őket… akár le is gyalulhatnám.
-
Gsx-rr
veterán
válasz ittakary #65297 üzenetére
Egy minimalis havi osszeg jon minden honapban a Magyar szamlamra, azt elkoltom szamlakra, biztositas stb, es pl most van 14.000 forint rajta.
Oke egyertelmu ,most ezt upgradelemMajd most tesztelem az appos toltest szerintem Mol lesz
Mehetek majd haza a roller toltoert valamelyik ejjel.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Én szoktam. Sokszor van, hogy nem tudsz hol parkolni csak valami publikus töltőn és akkor ráindítom a töltést is ha már úgyis dugdosom a kábelt. Bár olyan is van, ha sokáig ott maradok valahol és van a közelben töltő akkor rádugom azt hadd menjen.
Visszatérve a villanyautóra. Én nagyon erősen vacilálok, hogy a következő is phev legyen-e. Mert lehetne villany de egyrészt azok sokkal drágábbak, ott már nincs egyáltalán alku, i4 22 hónap várakozási idő. Szóval jóval drágább lett mint egy 330e.
Egy dolog ami zavar a 330e-ben, hogy kicsi az akkumulátora. Az a bruttó 12 manapság már kevés (Audikban 14-15 kWh van, C Merci 24-es, de még a 230e is 15,4-es), remélhetőleg az LCI-vel jön egy akkumulátor upgrade is és tolnak rajta egy 20-30%-ot. Egy 14-15 kWh-ás (nettó 13-13,5) akkumulátor már olyan 70 kilométerre elég. Az nálam lefedné teljesen a városi forgalmat, egyedül 4-5 alkalommal menne évente a benzines, autópályán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Projektor topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest