-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
callmeakos
veterán
Fél év Blue használt után nagyon meg voltam elégedve a kártyával és a szolgáltatásokkal ezért pár napja upgradeltem Metal-ra, ami ma meg is érkezett. [kép]
Rettenet prémium érzetű maga a kártya aminek a legfurább érzete hogy egy káryához képest nehéz. Rendesen fogni kell hogy ki ne essen az ember kezéből. Viszont ahogyan hozzám került az nem volt egyszerű. Le is írom, ha esetleg más is hasonló cipőben járna ha bevezetik végre otthon a szolgáltatást.Vasárnap este csináltam meg az igénylést az alkalmazásban. Ugye a Metalnak 15 font a havidíja, de évre lebontva is lehet fizetni, ekkor 150-et kell (így lehet spórolni egy év alatt 30-at), illetve a postázási és számlázási címet kellett megadni. Mivel én a Blue igénylés óta költöztem egyet, így új címet kellett megadni, amit meg is tettem, és figyeltem is rá hogy ez meg legyen, mert nem akartam galibát abból ha esetleg a régi címre menne ki. Igénylés után meg is jött az hitelesítő email, azonban valamiért a drága jó alkalmazás nem jegyezte meg a címmódosítást, és mivel nem láttam opciót a módosításra, így azon nyomban írtam egy emailt a supportnak hogy változtassák meg mielőtt kiküldik a kártyát. Meglepetésemre már másnap reggel válaszoltak, és egy adategyeztetés utá délutánra már el is lett intézve a módosítás. Legalábbis ezt írták. Merthogy tegnap este felvett facebookon a régi lakótársam és írta hogy jött egy "csomagom", és amikor megláttam a fekete dobozt egyből tudtam hogy a kártya lesz az. Úgyhogy volt egy felesleges utam keresztül fél Londonon. Úgyhogy ezért jár a dádá és a fekete pont a supportnak. Ráadásul a szolgáltatásokkal is kavarás van. Egyrészt nem láttam részletezve hogy például a gadget insurance-t milyen esetekben lehet igénybe venni (összeghatárt láttam), másrészt a LoungeKey (reptéri lounge) regisztráció sem megy még, mert azt írja hogy ez a káryta nem vesz részt ebben a programban, ami elég fura.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Assetto Corsa Rally
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Androidos tablet topic
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Emelkedik a korábbi generációs Intel CPU-k ára
- sziku69: Szólánc.
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-10210U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 64GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- MCDODO T03 fejhallgató
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 512 M.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


pictigjis
