Új hozzászólás Aktív témák

  • callmeakos

    veterán

    LOGOUT blog (1)

    Fél év Blue használt után nagyon meg voltam elégedve a kártyával és a szolgáltatásokkal ezért pár napja upgradeltem Metal-ra, ami ma meg is érkezett. [kép]
    Rettenet prémium érzetű maga a kártya aminek a legfurább érzete hogy egy káryához képest nehéz. Rendesen fogni kell hogy ki ne essen az ember kezéből. Viszont ahogyan hozzám került az nem volt egyszerű. Le is írom, ha esetleg más is hasonló cipőben járna ha bevezetik végre otthon a szolgáltatást.

    Vasárnap este csináltam meg az igénylést az alkalmazásban. Ugye a Metalnak 15 font a havidíja, de évre lebontva is lehet fizetni, ekkor 150-et kell (így lehet spórolni egy év alatt 30-at), illetve a postázási és számlázási címet kellett megadni. Mivel én a Blue igénylés óta költöztem egyet, így új címet kellett megadni, amit meg is tettem, és figyeltem is rá hogy ez meg legyen, mert nem akartam galibát abból ha esetleg a régi címre menne ki. Igénylés után meg is jött az hitelesítő email, azonban valamiért a drága jó alkalmazás nem jegyezte meg a címmódosítást, és mivel nem láttam opciót a módosításra, így azon nyomban írtam egy emailt a supportnak hogy változtassák meg mielőtt kiküldik a kártyát. Meglepetésemre már másnap reggel válaszoltak, és egy adategyeztetés utá délutánra már el is lett intézve a módosítás. Legalábbis ezt írták. Merthogy tegnap este felvett facebookon a régi lakótársam és írta hogy jött egy "csomagom", és amikor megláttam a fekete dobozt egyből tudtam hogy a kártya lesz az. Úgyhogy volt egy felesleges utam keresztül fél Londonon. Úgyhogy ezért jár a dádá és a fekete pont a supportnak. Ráadásul a szolgáltatásokkal is kavarás van. Egyrészt nem láttam részletezve hogy például a gadget insurance-t milyen esetekben lehet igénybe venni (összeghatárt láttam), másrészt a LoungeKey (reptéri lounge) regisztráció sem megy még, mert azt írja hogy ez a káryta nem vesz részt ebben a programban, ami elég fura.

    [ Szerkesztve ]

    All→M8

Új hozzászólás Aktív témák