Keresés

Aktív témák

  • btomi9

    aktív tag

    válasz szabonagyur #31153 üzenetére

    Itt persze kérdés, hogy régi ügyfélként anno 2012 körül mit írtam alá, DE: az én értelmezésem szerint az, hogy én megrendelek egy internet szolgáltatást mondjuk 100/50 Mbit/s sebességgel (tegyük fel, garantált volt anno 40/20 Mbit/s), akkor ők ezt biztosítják. Anno bejött egy UTP kábel, és ennyi. Most, hogy a megemelt sávszél. miatt behozták a routerüket, ahol egy lebutított user/user hozzáférést biztosítanak, az nem az én egyéni szoc. problémám, hanem az övék. Oldják meg! Én internetre fizettem elő, azaz ha (esetükben a PPPoE -n keresztül) bemegyek a hálózatukra, kapok egy dinamikus IP -t, onnantól azt csinálok vele, amit akarok. Hogy ez most technikailag nem így néz ki, azt oldják meg ők! (egyébként nagyon rendesek ebből a szempontból, hogy bejelentem a hibát, visszahív a technikai ember, javasolja a switch-es megoldást és megígéri, hogy kapok rendes korlátozás nélküli külső IP-t, szóval foglalkoznak a problémámmal, szerintem ez egyébként elvárható és korrekt hozzáállás)

Aktív témák