-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
lesliefox
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Közel 5 éve vagyok Digi felhasználó és kb. 4 éve küzdök egy problémával, ami van hogy megszűnik fél évre de azután folytatódik. Gigás FTTH-ról van szó kezdetben (amikor még volt 300MB/s-re kötöttük, de gondolom akkor volt az átállás és megkaptuk mi is a GB/S-et). A másik, hogy Dél Pestről van szó XX. kerület. Jelenleg PPPOE-vel van bridge-elve egy Archer C2-es routerre a hálózatom. A hibajelenségről már sokatoknál olvastam... Miszerint kisebb csomag vesztések és szakadások vannak teljesen kiszámíthatatlan időpontokban. Ez annyit tesz, hogy pont eldobjon akár egy HBO GO-t vagy egy konferenciás megbeszélést, de sorolhatom még itt a különböző szoftvereket, amikhez folyamatos authentikáció szükséges a játék futtatásához (BattleNet, Steam stb.) Alapvetően ez nem lenne probléma, mert a sebesség teljesen megfelelő, viszont én ezt már párszor reprodukáltam akár pingelés formájában egy szerelőnek és azt a tájékoztatást kaptam, hogy hibahatáron belül van ez a csomag vesztés. Természetesen próbáltam több eszközön, próbáltam a szolgáltató Huawei modemjével, de változás nem történt. Funfact ilyenkor a TV adás is elmegy egy hosszabb kieséskor 15mp, de van hogy rövidebb és gondolom a TV bufferel és ott nem tetten érhető a szakadás. Olvasgattam a fórumot több ember találkozott ehhez hasonló problémával, de megoldást nem láttam erre vonatkozóan. Esetleg azóta lett erre egy standardizált megoldás? Azt sem zárnám ki, hogy a kinti optika sérült, de nem tudom, hogy ilyen talánokat ki szokott-e vizsgálni a Digi. Tudom, hogy ez nem világi probléma, de az elmúlt időszakban nagyon megsokasodott az ilyen akadások esete akár még munka időben is ami kicsit frusztrálóvá vált. Nagyon szeretném ezt a dolgot megoldani, mert ettől eltekintve elégedett vagyok minden szolgáltatással és persze az árazással.
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! -
lesliefox
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Közel 5 éve vagyok Digi felhasználó és kb. 4 éve küzdök egy problémával, ami van hogy megszűnik fél évre de azután folytatódik. Gigás FTTH-ról van szó kezdetben (amikor még volt 300MB/s-re kötöttük, de gondolom akkor volt az átállás és megkaptuk mi is a GB/S-et). A másik, hogy Dél Pestről van szó XX. kerület. Jelenleg PPPOE-vel van bridge-elve egy Archer C2-es routerre a hálózatom. A hibajelenségről már sokatoknál olvastam... Miszerint kisebb csomag vesztések és szakadások vannak teljesen kiszámíthatatlan időpontokban. Ez annyit tesz, hogy pont eldobjon akár egy HBO GO-t vagy egy konferenciás megbeszélést, de sorolhatom még itt a különböző szoftvereket, amikhez folyamatos authentikáció szükséges a játék futtatásához (BattleNet, Steam stb.) Alapvetően ez nem lenne probléma, mert a sebesség teljesen megfelelő, viszont én ezt már párszor reprodukáltam akár pingelés formájában egy szerelőnek és azt a tájékoztatást kaptam, hogy hibahatáron belül van ez a csomag vesztés. Természetesen próbáltam több eszközön, próbáltam a szolgáltató Huawei modemjével, de változás nem történt. Funfact ilyenkor a TV adás is elmegy egy hosszabb kieséskor 15mp, de van hogy rövidebb és gondolom a TV bufferel és ott nem tetten érhető a szakadás. Olvasgattam a fórumot több ember találkozott ehhez hasonló problémával, de megoldást nem láttam erre vonatkozóan. Esetleg azóta lett erre egy standardizált megoldás? Azt sem zárnám ki, hogy a kinti optika sérült, de nem tudom, hogy ilyen talánokat ki szokott-e vizsgálni a Digi. Tudom, hogy ez nem világi probléma, de az elmúlt időszakban nagyon megsokasodott az ilyen akadások esete akár még munka időben is ami kicsit frusztrálóvá vált. Jelenleg nagyon hezitálok, hogy inkább váltok egy KOAX-os Trékomra ami sokkalta rosszabb forgalmat tud biztosítani, de legalább remélhetőleg az stabil. Nagyon szeretném ezt a dolgot megoldani és nem akarok erre folyamodni, mert ettől eltekintve elégedett vagyok minden szolgáltatással és persze az árazással.
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! -
lesliefox
csendes tag
Sziasztok!
Az elmult 2-3 napban folyamatos mikro szakadásokkal küzdök ez általában akkor szemmel látható ha HBO GO-t vagy egyéb streamet illetve játékot játszom ami hez kell állandó bejelentkezés(pl.: Blizzard játékok). Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondták hogy tutti nálam van a hiba mert ahogy ők látják a jel eljut ide. Ami igaz de sajnos ezeket a mikro laggokat nem is tudom rögzíteni nekik 5-15 mp ról beszélünk. Diginet 200 ről bővítettek 1000-re. Megelőzvén a kérdéseket igen van megfelelő hardware, minden megfelelő mert Dec. 30-án még minden működött. Elöször azt hittem hogy lehet bármi köze annak hogy előfizettünk az HBO-ra(bár már akkor is hülyeségnek tartottam amikor kiszedtem a kártyát). De nem ezzel van a baj. Van ötletetek hogy mi lehet ez és hogy tudnám megoldani vagy esetleg a Diginek reprezentálni?
Válaszokat előre is köszi!!!
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Dell G15 DDR5 Gamer laptop // i5 12. gen. // RTX 3050 Ti // Számla+Garancia //
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One 500GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3454, 94% Akkumulátor
- Apple iPhone 15 Plus Black Dynamic Island, 48 MP fő kamera 256 GB -100%
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest