Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz zedok #73649 üzenetére

    Hasonlóval, hasonló árban ugyanígy fogsz járni. Ezek a leggagyibb kategória, fos töltővel és egy darab fos akkuval. Az is lehet, hogy 4 éve a raktárban állt. Kb annyira, vagy régebbi konstrukció ez a gép.
    Egy akkuval ilyet nem szabad venni. A gyári töltő egy vicc, de abból is a legroszabb. El kell hinni végre, hogy a drágább megoldás az olcsó. Hény ilyen szart akarsz még venni? 4-et, ötöt? Láthatóan a gyerkőc részéről igény lenne rá, szeret vele játszani. Kell egy gép, ami nem ilyen szar, vagy ha igen, akkor be kell készülni pár dologgal.
    Meg kell nézni, milyen motor van benne. Ha tippelnem kellene talán 8520, vagy annál is kisebb. Inkább kisebb, kefés. Ami elég hamar tönkremegy. Ebből is kell tartalék. Pár garnitúra, nem drága.
    Akkuk. Legalább 5-10 db, egy olyan töltővel, ami fasza, tud egyszerre akár többet is tölteni, akár mindet. És összesen pár perc alatt, nem egy darabot két óra alatt, kétszer, aztán ennyi. Az akkukat váltogatni kell. Ha feltöltesz 10-et, akkor sorban repüljétek ki mindet és legyen pihentetve, töltés előtt. A pihentetésnek elég annyi, hogy kirepülöd mindet, mire az elsőt felteszed töltőre. A válasz a kérdésedre: az akku már fos, azért nem emeli meg. Ha prop irány-hiba lenne, akkor földhözverné magát a gép.

Új hozzászólás Aktív témák