Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz Büszke #8241 üzenetére

    Ha ven kedved akkor visszafejtheted az FCB firmware-jet es hekkelhetsz bele FPV kepesseget. Nem kell hozza mas csak rengeteg ido es ismerni kell az adott tipus procijanak assembley-jet. Altalaban valami ARM magot hasznalnak. Ja, meg valami celeszkoz sem art amivel olvasni / irni tudod a firmware-t, persze ha nem irasvedett.
    A vicc az, ha nem vagy valami unatkozo multimilliomos informatikus, akkor valszeg sohanapjahoz kepest masnapra keszulsz el.

    Nalam is az a baj, hogy a munkam tul sok idot vesz el a hobbimbol. Ha meg olyat csinalnek, hogy legyen ra idom, penzem nem lenne ra. Most meg itt ulok es nincs erom gatyaba razni az U807-et, pedig csak kosz ment a csuszocsapagy ala.

    @ Jackal2 - Az XK X250 Alien-bol pont kisporoltak a magassagszenzort. Meg kb. semmi nem igaz a sajtoanyagbol. Lenyegeben egy Dromida koppintas lett, ami az alap funkciokon kivul semmit nem tamogat. Namost 40 dolcsi. Egy Ominus meg 60. Basszus az utobbi jobban megeri. Es en sem akarom elhinni, hogy igy van.

  • Allien

    veterán

    válasz Büszke #8241 üzenetére

    Szerintem NEM a koptert kell megtanítani repülni, lebegni, hanem a kezelőjének KELL ezt megoldania. Az x800 egy remek kis gép, ma is reptettem beltérben. Kezesbárány. Nekem kifejezetten tetszik. Mondjuk, rá fér egy vizuális tuning, mint az ÖSSZES kopternek, főleg, ha egyszínű. De egy kis szalag ide, egy másik oda, oszt csókolom. :K

  • Jackal2

    senior tag

    válasz Büszke #8241 üzenetére

    Válaszolva mind a két kérdésre:
    - a lebegő képességhez air pressure sensor kell, ezt kezelnie kell a vezérlőnek vagyis venned kell egy vezérlőt, ami ezt tudja, ki kell cserélned a gépben, rá kell lőnöd a vezérlőre a szenzort és elvileg ez után már ki tudja adni a levegő nyomás mérő szenzor bemeneti adatai alapján a vezérlő a motoroknak, hogy mit csináljanak (lebegjenek). Fogalmam sincsen, hogy ezt hogyan kell, de ha el akarsz mélyedni ilyen témákban (DIY kopterek, elektronikai alkatrészek, vezérlők) akkor Oscar Liang bibliáját (blogját) kell olvasgatnod angolul. Én is ezt szoktam, de egyelőre az értelmezéssel küzdök és nem az angol nyelv okozza a problémát:D

    Másik: elég kevés air pressure sensor gép van az alsó szegmensben, ami most hirtelen eszembe jut:
    - XK Alien
    - Cheerson CX 33 sorozat
    - amit te is linkeltél

    Tegnap hirtelen felindulásból majdnem vettem egy XK Alient, de aztán úgy gondoltam, hogy a két hónap alatt megvett 6 db kopter talán elég lesz és még egyet be se vallottam otthon:P, szóval talán nem kéne. Amit az air pressure szenzorról tudni kell, hogy sokkal precízebb elméletileg mint a GPS szenzor, legalább is, ami a magasságtartást illeti. Ha rákeresel Cheerson CX 33-ra akkor láthatod hogy a gép brutálisan stabil, de ebben az Y3 elrendezés is benne van. Élőben még nem láttam ilyet, nem rossz, de mivel én Mad Max styleban repülök ezekkel az olcsó gépekkel, ezért számomra annyira nem érdekes. Egy kamera platformon viszont nagyon hasznosnak gondolnám, de azok gyakorlatilag mind GPS-el pozicionálnak.

    A cikk ötlete jó, de ehhez legalább egy gépet kéne látnom élőben, meg repülnöm kéne vele, esetleg egy előzetes bemutatót össze lehet dobni, hogy ilyen létezik, de többet nem, ahhoz már sokat kéne hazudnom:P olyat meg nem teszek ha nem muszáj:D

    De egy szavazást csinálhatunk a blogon, hogy miről szeretnétek cikket látni:D

  • SpydeR3412

    aktív tag

    válasz Büszke #8241 üzenetére

    Nálam pl. az x800 szinte tökéletesen tartja a magasságát, korrigálás nélkül is. :)
    De majd úgy is meglátod, ne temesd előre a gépet.

Új hozzászólás Aktív témák