Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
Lehet venni Xeonnal / Ryzennel szerelt NAS-t, sok gigabájt rammal. Abban asszem hangos a venti, de ritkábban kell porszívózni.
Nekem ez megvan asszem ~2 éve, talán 3, előtte használta valaki valameddig. Használtan vettem. Ebben most kezd hangos lenni a venti, de egyáltalán nem zavaró. Ha az lenne, már nem lenne benne. Ki kéne szedni a helyéről, lemérni, és tenni bele egy újat. Majd 1x.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
Szégyellem magam mostanra, de nem találok olyan turn by turn alkalmazást Androidra, ami adott (térképen lerakott pontok) között elnavigál innen oda, "itt forduljál jobbra" módszerrel.
Locus-t nem is értem, hogy működik, már ahhoz is regisztrációt kér, hogy megmondja, hogy melyik előfizetési csomag (silver-gold) mennyibe kerül.
Google Maps-on meg tudom tervezni az útvonalat, de elmenteni nem
Google My Maps térképet tervez, nem útvonalat
mindenféle fos noname navigációs appok két város közé behúzzák az egyenest légvonalba, mennyé, paraszt
Strava útvonaltervezőjét nem is találomB.ssza meg, most tényleg szarjak el 4-500 eurót egy normális Garmin bringás navira, miközben cipelem a hátizsákomban azt a qrva telefont?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
blueboi69
csendes tag
npera, méltó helyre került az XM+, ezúton is még egyszer köszönöm
Szerelhető egy váz, de túl sok minden már nem fér bele. A buzzert azóta bekötöttem, a kamera mögött lesz a vázhoz ragasztva, mivel a gyári vezetéke elég rövid, de jó ott van is hely.
Runcam nano 2 a kamera egyébként.
Felkerülnek a prop-ok is, aztán elkezdem tesztelni. Elvileg minden be van állítva már.
Tetszenek a motorok, felülnézetből olyan mint vmi tutkó BBS felni.Szóval van egy nyomtatott gumis ház, amibe vannak beleszúrva az antennavezető csövek és itt foglal helyet a vevő is. Nagyobb kb bele sem férne, de teljesen jó így. Alul-felül védi. A fedlap így levehető, szerelehető minden, majd visszarakható, mint egy motorháztető.
Nagyon tetszik a váz, nem is merek vele repülni Olyan finom kis műszer az egész, félek odabaszni valahová -
Jahno
őstag
válasz Phülöp #96853 üzenetére
Ahány Android néha annyiféle lesz ugye. Ha útvonalat laptopon tervezek G-vel, akkor van útvonal megosztása gombocska, ha telefonon akkor megosztás vagy kitűzés kezdőképernyőre. Kezdőképernyőssel túl sokat nem szórakoztam, mert minek, ott max. megnézem, hogy azt megtartja-e vagy egyszerűen a célhoz tervez egyet újra.
Locust fejtsd meg, úgyis az lesz a jó, ott az a logikai buktató, hogy a célkereszt mindig középen van és alatta tologatod a képernyőt. Aztán ha elmenteni szeretnéd, akkor jön a GPX, ami ellen eddig tiltakoztál.
-
-
blueboi69
csendes tag
Akkis majdnem akkora, mint a váz
Az a RX és FC közti zsineg lesz, de az elöl lévő tépőzáras cucc az segít kordában tartani.
A vázra van ragasztva gyári kis gumiizé (tökjól követi a váz vonalát), hogy ne csúszkáljon az akksi. Ez nova féle kék kvadnál volt hiány, mert ott előfordult, hogy egy combosabb eséskor kicsúszott az akksi, vagy csak előrébbcsúszott. -
Sipi-
tag
Allianztól kaptam ma egy sms-t, hogy visszautasították az Allianz Autóm ajánlatot. Ez lett volna KGFB és Casco a Mondeo-ra. Jól sokat ültek rajta a szemetek, mert április 28-án indítottam a weboldalukról. A felmondási határidőm meg jövő hét hétfő...
Most keresek másikat a netrisken.[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
en egyik evben azert nem tudtam visszamondani a KFGB-t a K&H-nal, mert 10-11 nap alatt nem ert be a KGFB lemondo analog level Bp-rol Bp-re, es saaaaajnos mivel csak december 02-n "érkeztették", igy nem tudtak figyelmbe venni
tetu egy banda
ja es kovetkezo ev aprilis kozepeig ket élő KGFB szerzodes volt az autora, az uj is, meg a regi is
ennyire naprakeszek
aztan ujat felmondta az uj biztosito akkor, a regit meg mivel nem fizettem DNF-l megszuntettek
....mert miert is fizettem volna, ha van uj szerzodes helyette es befizettem azt az egesz evre
azt ujrakotni meg csak ott lehet a reginel, ahol DNF-l megszunt, de dupla aron
irtam egy levelet az ugyfelszolginak, hogy nekem eleg fura, hogy egy level masfel het alatt erkezik be varoson belul, de ok meg a Posta-ra mutogattak, hogy ok tehetnek errol...több drón kell ;P
-
Sipi-
tag
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #96867 üzenetére
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #94824 üzenetére
#elektromosautó #nissan #gablini
3 hete ismét a Gablini szerencsétlenkedik az autóval, mert kitalálták hogy BMS csere kell, ahhoz jóváhagyás kellett, utána extrasürgős rendelésként 2 hét alatt jött meg az alkatrész a messzi Amsterdamból. Végre be is szerelték. Erre mi fogadta őket? Továbbra is szarul van balanszolva az akksi.
Megkérdezték központot hogy ilyenkor mi a teendő, jó-e így. Azt a választ kapták, hogy merítsék le, töltsék fel újra és akkor diagnosztika újra. Ha még mindig szar akkor ismét cellacsere, mert akkor hibás amit beraktak.(eredeti BMS-sel megtörtént már 1 ilyen ciklus nálam, ami semmit se segített, szóval nem sok jót várok ettől)Mondtam, hogy ha már 6+ hete ezzel küzdenek csereautó nélkül és továbbra se tudni mikor lesz kész, akkor legalább az aktuálisan esedékes 2 éves kötelező szervizt csinálják meg ingyen. Ok, megkérdezi a szerviz vezetőt.(nekik ez kb annyi költség ami egy pollenszűrő + 1 liter fékolaj beszerzési ára, szóval kiváncsi leszek mit mondanak)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #96876 üzenetére
Ők az egyetlen szerviz, aki javíthatja a (garis) Nissan akkukat, tehát talán valami minimális szakértelem feltételezhető lenne. De még ha az nincs is, ami ijesztőbb, hogy felsőbb szintről is csekkolják ezeket a gondokat és azon útmutatások alapján járnak el, azoknak kell engedélyezni az alkatrész cseréket.
és még van aki panaszkodik, hogy nincs az országban Tesla szerviz és Bécsig kell menni, hát ezzel a Nissan szervizzel sincs előrébb a user (és Bécs még messzebb se lenne ) ...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
blueboi69
csendes tag
#drone
Voltam próbakörön
Kicsit fújt szél is. Jó volt, mert a bőrömön éreztem a szellőt és abban a pillanatban már rá is kellett dönteni a dróndra, mert fújta el.
Volt egy picit durvább leszállásom meg talán 2esésem, de majd visszanézem. Egyszer fejreállt.
Viszont az XT60-nál az egyik forrasztás elengedett, hogy baszódjon meg, úgyhogy most repair. Nem sikerült az akksit lemeríteni.
Viszont pont úgy repül, mint ahogy szerettem volna. Nagyon lágyan vezethető, kb onnan folytathatom a tanulást, mint ahol nova féle kékkek abbahagytam. És pont abban jobb, mint ami annál hiányzott, vagyos gázadásra emelkedik Nekem ez újdonság, úgyhogy jó. Nem is nyomtam teligázt sztem egyszer sem. Majd este visszanézem a felvételeket.
A kamera képe egész jó egyébként. A kép is kiváló, szinte semmi vibrálás vagy szemcsésedés nem volt, pedig a távvezeték alatt/fölött /körül is repültem.
Jó a szemcsi, jó a vtx. Elégedett vagyok.Szerk.
váááá nem volt benne a szemcsiben az sdkártya. kár.[ Szerkesztve ]
-
blueboi69
csendes tag
#drone
Hinnye, mivel keveset repültem, maradt bőven töltés az akksiban. Konkrétan 4.07V Sosem volt még ilyen, hogy kb 5-10p repülés után még ennyi maradtjon.
Gondoltam legjobb módja a merítésnek, ha járatom a motorokat. Felülről megfogtam hát a drónt és gázt adtam. Hát nem tudtam teligázt nyomni, úgy nyomta fel a kezemet.
Iszonyat erő van ebben -
zetor2000
senior tag
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #96877 üzenetére
Sajna a villanyos autózás még nincs nagyon elterjedve. Egy ~10-15 éves technikai bumm után vagyunk, 1-2 generáció, ha lefutott. Hibák / jellegzetességek most kerülnek feljegyzésre.
A tömegmodellekre / ár-érték bajnokokra (amit megéri javítani) már vannak guruk. Tesla / Prius szakik. Ám ők se mindenhatóak. Szerintem normális (még), hogy ilyenek előfordulnak, persze ez téged nem vidít fel - őket meg "minősíti". Pláne, hogy gyári támogatást is élvezhetnek.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
eattila
csendes tag
Na, rendeltem egy sportosabb nyerget. Erre akcio van a bladeshopnal....
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #96880 üzenetére
Őőőőőő... Ezt inkább ne csináld kézből, mert ha elkezd "kormányozni", akkor nem csak tol egy irányba, hanem fordul is. És meglepően hamar tud salátát csinálni az ujjaidból, ha kifordult a kezedből.
Számomra az igazán elrettentő példa egy kolléga volt még 2009 körül. Ő egy 450-es elektromos CP helit fogott kézben és adott gázt, hogy szemre (!) megnézze mennyire vannak egy síkban a rotorlapátok hegyei. Tehát nyújtott karral fogta a két leszállótalpat (!), aztán gázd adott és az arca előtt pörgött a kábé 700 mm-es átmérőjű rotor....
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #96878 üzenetére
Ez jónak tűnik. Ugye, hogy mennyire más, mint a szimulátor? A szim jó alapozni és új manővereket begyakorolni, de azt a fajta áramlástani komplexitást, amit fejben szimulálsz repülés közben még nem tudják szimben visszaadni.
A forrasztást mindenképpen úgy csináld, hogy egy "fullos" forrasztás legyen, ne "tákolj rá" félig-meddig megforrasztott pontokra. Ha egy elejétől a végéig jól felfűtött és nem mozgatva lehűtött óngombóc fogja, akkor az jó lesz.
Dugj össze egy csatit, akkor nem mozdulnak el a lábak véletlenül a felpuhult műanyagban, aztán az ónt a gyantával megtámogatva be tudod folyatni a csati kavitációjába, akkor látszik amikor fényes lesz a felülete, hogy jól folyik. Utána engedd lehűlni, amikor opálos lesz akkor köt meg.
Ha a drautot is jól megfolyattad gyantás ónnal, akkor utána tunkold bele a páka hegyét friss ónba, majd úgy melegítve a két pontot lehetőleg egyszerre (csati és draut vége) szépen össze fog melegedni, aztán amikor fényes és folyékony, akkor belenyomod a draut végét a csati végébe, majd hagyod egybeolvadni hő alatt, majd elveszed a pákát és mozgatás nélkül hagyod opálosodni. Csipesz nélkül kábé az opálosodás előtt kezd el úgy égetni a draut, hogy már üvöltesz, ezért csipesszel fogd.
Nekem kábé ennyit sikerült megtanulnom főleg saját kútfőből a hobbi alatt. Meg néztem forrasztós rivjúkat.
-
npera
újonc
Lessons learned, avagy top tip from the coach.
Ha karfiolt rántotok, akkor figyelni kell, mert szét tud esni. Éppen egy darabot raktam volna óvatosan az olajba, amikor kábé 10 centivel a lábos felett elengedett a vége (amit fogtam) és egy nagyobb része beletottyant az olajba. Hátraugrottam, de egy része az olajnak rám is fröccent. Melós nadrág volt rajtam, az kapta a nagyját, meg az ingemre ment egy pötty, így nem égetett össze. De lehetett padlót mosni és takarítani utána.
A gyereket sosem engedem 2 méternél közelebb, ha olajban sütök, most sem voltak ott.
Picit megállt bennem az ütő, volt slow-motion élmény.....
-
Sipi-
tag
Blueboi, amelyik nodemcu vagy vemos d1 boardot "élesben" használod, azoknak hogyan adtál tápot? Microusb-ről telefontöltővel vagy valami komolyabb megoldással?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #96889 üzenetére
Bringázás közben semmilyen app nem fut, csak az órán az adott mozgásforma.
Edzés végén BT-n keresztül kapcsolódik az óra a saját telefonos app-jához, minden infó átmegy.
Utólag meg bármilyen egyéb app le tudja szívni onnan a szükséges adatokat. Ezek vannak nekem automatikus beállítva (Strava és Relive).A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem