Aktív témák
-
#65755648
törölt tag
válasz
raczger #44188 üzenetére
És most hogy megkapta azt a karosszériát, amivel Alonso is futott Ausztráliában, már Massa sincs annyira lemaradva. 3 tized. Ennél nagyobb különbségek is vannak a pilóták közt más csapatoknál, pedig nem minden csapatnak van egy Alonsoja. Kérdés a futamon mennyire fog(nak) küszködni a gumikkal.
De a Ferrarinak sztem már ez az éve is kuka. Még ha össze is szedik magukat az európai futamokra, akkora hátrányt gyűjtenek be addig, amit már nem fognak tudni ledolgozni.[ Szerkesztve ]
-
#65755648
törölt tag
válasz
szőröscica #44190 üzenetére
Én még reménykedem a csodában. Még feltámadhat, bár valszeg valami változásra lenne szüksége, pl egy gyengébb csapattárs, ami növelhetné az önbizalmát. Ha visszatérne a régi önmaga senki nem szapulná. A balesete előtt nyert egy vb címet - Raikkonennek - majd hajszál híján vb lett és szépen elverte Raikit. Csak az emberek nagyon gyorsan felejtenek. Nem számít, én a kezdetektől Massa-nak szurkoltam és reménykedni fogok hogy egyszer visszanyeri a régi teljesítményét amíg el nem hagyja az F1-et.
-
#65755648
törölt tag
válasz
Xirtam #46208 üzenetére
Gyorsabb volt Massánál, de kevesebb mint 1 tizeddel. Az még testvérek közt is SEMMI.
A futam végére is kevesebb mint 5 sec volt Massa hátránya Alonsohoz képest úgy hogy teljesen elbaltázott taktikával versenyeztették szvsz. Az más kérdés hogy mivel még soha nem volt ennyire sűrű a mezőny mint most (ennek köszönhető a viszonylag izgalmas futam és a hosszú "vonatok") így több pilóta is volt köztük a végén. Ennek ellenére erre a konkrét futamra mégsem lehet mondani hogy kimondottan gyenge lett volna Massa. -
#65755648
törölt tag
válasz
Mezcal #47010 üzenetére
Ha nézted volna a live timing-ot tudnád hogy lágy keveréken valamivel gyorsabb volt a Lotus a RBR-nál (max 4 tized körönként), de keményen már fordítva volt. Illetve Vettelnek valszeg spórolnia kellett az üzemanyaggal, csak mikor már majdnem megelőzte őt Kimi, akkor szóltak neki hogy feltekerheti az üzemanyagot. Az hogy Webber megint "gyengélkedett" nem jelent sokat, azt pláne nem hogy a RBR gyengébb lenne mint a Lotus.
-
#65755648
törölt tag
válasz
Dany007 #47042 üzenetére
Nagyon tévedsz:
"A reformok döntő többsége kezdettől fogva az előzések megkönnyítésére irányult, de a Clip The Apex statisztikái szerint nem bizonyult hatásosnak: 1995 és 2009 között végig kb. 10 és 15 között ingadozott a száraz versenyenkénti tiszta helycserék átlagos száma, és paradox módon éppen 2005-ben volt a legalacsonyabb (9,89), amikor betiltották a kerékcseréket, hogy a versenyzők ne a bokszban próbáljanak vetélytársaik elé kerülni. 2010-ben az átlag 21,3-ra nőtt - valószínűleg a futam közbeni tankolás betiltásának és a fokozatosan elterjedő F-csatornának köszönhetően -, de a nagyságrendi ugrás 2011-ben következett be. Akkor már több mint 59 előzés történt egy száraz versenyen, és idén eddig még többnél tartunk; ez az 1981 óta vezetett statisztikák szerint kimagasló rekord, jócskán felülmúlja az 1984-ben mért 43,2-t is."
A sebességet pedig szinten kell tartani, különben egy idő után olyan sebességre lennének képesek amit már semmilyen egyéb, elfogadható biztonsági korlátozással (5 méteres gumifal) nem lehetne biztonságossá tenni. Az más kérdés hogy most egy kicsit átestek a ló túloldalára és még lassultak is a kocsik valamennyit. De majd úgyis visszagyorsulnak.
(#47045) Haart:
Ja, elvégre eddig csak olyan gyenge csapattársai voltak mint MSC és Raikkönen. Akiket hol elvétve, hol pedig stabilan vert.[ Szerkesztve ]
-
#65755648
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #47065 üzenetére
Minél több előzés, annál izgalmasabb a futam. Legalábbis a nézők nagyrésze számára. Ha Te a kisebbségbe tartozol az pech, de nem tragédia.
Amelyik előzés olyan könnyen megy DRS-el, az ment volna nélküle is, illetve van egy rakás + előzés ami DRS nélkül nem lenne. ÉS néznénk ahogy vonatozgatnak egymás mögött 30 körön keresztül, pedig a hátul haladó gyorsabb.(#47069) Dany007:
De hát könyörgöm, van legalább annyi, ha nem több olyan szoros, késremenő előzés is mint régen volt. Olyat is lehet látni eleget. Ezek az előzések DRS nélkül nem történnének meg (legalábbis jó részük), hanem a könnyűnek tűnő DRS-es előzések lennének ilyen nehezek.Összefoglalva: DRS-sel - pár laza előzés, sok normál előzés, pár nagyon szoros előzés
Ohne DRS - pár nagyon szoros előzésAzok a plusz előzések szúrják a szemeteket? Inkább vonatozzanak, hiába gyorsabbak?
[ Szerkesztve ]
-
#65755648
törölt tag
válasz
Dany007 #47069 üzenetére
Bocs, de lejárt a szerkesztési idő
Mondok egy példát: ott van Raikkönen futama. Átment a mezőnyön és volt pár szép előzése. Na most a 2000 környéki szabályokkal ebből semmit nem láttál volna. Ottmaradt volna a francba Massa mögött amíg valamelyik boxkiállással elé tudott volna kerülni és hasonlóan "előzött" volna még 1-2-t. Az jobb lett volna?
-
#65755648
törölt tag
válasz
Nowhereman #47079 üzenetére
Jah, úgyhogy nem szakadt volna le Massáról, akit egyébként alig tudott megelőzni így is („Kicsit persze kiábrándító, hogy nem szereztük meg a győzelmet, ám a futam elején hibáztam, hiszen veszítettem egy pozíciót Felipével szemben. Vissza kellett őt előznöm, ez pedig időbe telt. A többieken utána könnyen átverekedtem magam, de ez az egy előzés nagyon sokáig tartott, ennek eredményeképp pedig nem tudtunk nyerni.”), hanem csak simán a kipuffogóját szagolgatta volna minimum az első boxig, vagy a futam végéig...
Amúgy az előző hsz-ed is tipikusan az a "régen minden jobb volt".
Én 2001 óta követem rendszeresen, de a korábbi futamok közül is sokat láttam és számomra (meg nézői reakciók alapján a többség számára) egyértelmű hogy az idei futamok sokkal izgalmasabbak mint a korábbiak, sőt a tavalyiak is azok voltak, ha Vettelt kivonjuk a képletből. Ha 2000-2004-ben az egész Ferrarit kivontad volna a képletből, még akkor is unalmasak lettek volna a futamok. És előtte sem volt minden fenékig tejfel. -
#65755648
törölt tag
válasz
Nowhereman #47090 üzenetére
Írtam hogy sok korábbi futamot is megnéztem.
Az F1 hőskorát pedig hiába sírod vissza. Azóta az egész világ változott akkorát, hogy ma elképzelhetetlen lenne az ami akkor ment. Szeretném azt hinni hogy a ma emberének, a közízlésnek már nincs szüksége arra hogy a versenyzők szó szerint az életükért küzdjenek egy futamon ahhoz, hogy izgalmat találjon benne.
Engem pedig semmi okod sajnálni (sem pedig személyeskedni), sajnáljad magad amiért nem lelsz örömet az idei futamokban.
Mindezek ellenére persze a véleményed jogodban áll fenntartani, sőt én tiszteletben is tartom. Csak épp nem tudok egyetérteni vele.
(#47089) BMW001:
Na csak próbálnál meg Te egy ilyen "nem-előzést" végrehajtani, majd utána kíváncsi lennék hogy minek neveznéd
Mind1, tovább nem vitázom, már bőséggel kifejtettem a véleményem és elfogadom a tiéteket is.[ Szerkesztve ]
-
#65755648
törölt tag
válasz
Mezcal #47100 üzenetére
Ja értem, ha Raikkönen gyors az csak azért van mert gyors a kocsija. De ha Vettel gyors az azért van mert Vettel olyan kivételesen gyors pilóta.
Gyors volt a Lotus biztos, mert Grosjean is elég jól ment, de a RBR legalább olyan gyors volt.
Viszont legalább Massával kapcsolatban egyetértünk.
-
#65755648
törölt tag
válasz
MPowerPH #49885 üzenetére
Alonso valszeg úgyis lerajtolja Hamiltont sőt lehet Vettelt is vagy mind2en Vettelt
Legalábbis valahol olvastam asszem Monaco előtte, de ha jól tévedek akkor ott is igaz volt hogy mind2 Ferrari pilóta minden futamon nyert pozíciót az első kör végéig.Amúgyis egyre erősebb a Ferrari, Massa is feljött mint száraz kenyér a moslékban.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- EAFC 24
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
- Demót kapott a Steel Seed (PC)
- Milyen monitort vegyek?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...