Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Hunner #29459 üzenetére
Megnézték a számokat, hogy hány próbálkozásból hányan teljesítették a múlt hetit, és ennek megfelelően lettek felkészítve a botok a hetire
3,4-ben nem igazán láttam ilyet, de az 5-ben mintha a botok tudása valamilyen mágikus módon az autó képességeit is tudná befolyásolni, azaz például nemcsak hibázás nélkül tudnak végig az ideális íven autózni, hanem az autóik is tudnak a kategóriához képest irreálisan gyorsulni vagy éppen kanyarodni. -
parandroid
félisten
válasz Hunner #29453 üzenetére
Nem tudom, akkora különbség nem lehet, egyenesekben, és kanyarokban is jóval lassabb volt az ai, mint tőlünk bárki. Simán belefért egy-egy hiba is, onnét még mindig fel lehetett jönni. Ilyen eddig még a heti bajnokságokban sem volt. Első két versenyen hoztuk az első 5 helyet, a hatodik kolléga egy B601-es porschével jött, elindulni nem tudott, nemhogy haladni, szóval az nem tényező.
Amúgy én olyan A800-ig bízom magamban, S1-en már kell egy jó autó is, ott már nem vezetek el bármit, S2-n meg már szédülök az aszfalton.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.LnB
titán
válasz Hunner #28862 üzenetére
Persze, én nem is kérdőjelezem meg a minőségüket. Azért is írtam, hogy én nem ehhez vagyok szokva. De majd hozzászokok. Meglepő volt az első próbánál, hogy az első három kanyarban elszálltam féktávon mint a győzelmi zászló. Aztán utána próbálgattam, hogy lehet ezt a féket még húzni bőven, konkrétan tövig.
De annyira jó hallani, normálisan váltó autókat. Ebben nincs hiba, automata váltóval is olyan szépen jönnek a "gangok".„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hunner #28706 üzenetére
Tegnap volt időm, és végigmentem ezeken a tunereken. Ez a lista volt a legkényelmesebb, őket egyszerű volt a példa autókon keresztül megtalálni. Kisgépkezelő névsorával gondba lennék, hogy hogyan találjam meg őket.
Olyanokat azért nem követtem be a listán, akiknek kevés tuningjuk van. Volt akinek 10db volt. Nem is értem, hogy miért lettek felírva.
Csak kicsit próbálgattam ki 1-2 tuningot, szóval nem tudok komolyabban nyilatkozni. De két különböző tuning esetében is nagyon meglepett a "puha" féktáv. Konkrétan tövig lehetett húzni a féket (ABS OFF) és nem blokkoltak a kerekek. Ez nekem fura, én a "harapósabb" rövidebb féktávokhoz vagyok szokva. De ez tényleg csak kettő autó volt.
Kérdés: A Pursuit tuningok azok konkrétan mik? Sok olyat láttam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hunner #28699 üzenetére
Ezen nem értem, hogy miért lepődsz meg, hogy a sz*rok a sok csillagosak. Ez nem is a minőségüket jelzi, hanem a letöltéseket, és a random like-okat. Ez tuningra, és festésre is igaz.
Ezek a csillagok leginkább annak köszönhetőek, hogy jó pillanatban lettek felöltve.Egyébként megbízható tunnereknek én is örülnék, megoszthatod amid van.
Én ugyan ezt csináltam hétvégén, csak a minőségi festéseket kutattam.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Qkackca
őstag
válasz Hunner #28699 üzenetére
Megyek a fejem után többnyire, azért van pár emberke akinek a beállításai korábban bejöttek.
Azokat próbálom megtalálni, ha olyanba futok amit nem sikerül megoldani.
Mondjuk én nem is az utolsó tizedekért küzdök..LnB: ha már limitek, tudja valaki változott-e a garázs, tuning, festés limit a 4-hez képest?
Mert az esetedből úgy tűnik a festés limit nem változott. Akkor gondolom a többi se...http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
csuvicsuva
addikt
válasz Hunner #27974 üzenetére
Hogy a topikgazdának kevesebb dolga legyen, engedd meg, hogy erre inkább ne reagáljak, se röviden, se hosszan, se itt, se máshol.
Na jó, mégis: olvasd el még egy párszor, hátha sikerül kihámozni a lényeget. Segítek: gyerek. Ha már a 4 fal szóba került, akkor én pont letojom, ki, mit hova dug, amíg ott teszi. Majd ha a gyerek felnő, akkor eldönti mit akar. Ha szerinted ez az egész nem abnormális, azzal nem tudok mit kezdeni.
Tudod a meccsen huhogókat megint csak letojom, kivéve, ha az egy nemzetközi válogatott meccsen történik, ahol többszörös visszaesők vagyunk. Meg is lett az eredménye.
Ha a személyes érintettség szülte a hozzászólásodat, az megint csak nem érdekel:
"De Csak Akkor Ítélj,
Hogy Én Ki Vagyok,
Ha Egyszer Tudni Fogod,
Hogy Te Kicsoda Voltál.""Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26206 üzenetére
Nem, bárhol nem adja be. Én először az autópálya bal végén lévő versenynél kerestem, ott nem adta be. A jobb végén viszont már igen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26170 üzenetére
Letesztelve a pályád, nekem tetszik. Egy kör 20pont. Ergo 80-at szereztem mindig, traffic nélkül. Te 85-öt írtál, szóval az egy Willys mínusz, azzal együtt tudok élni.
Ezt fogom nyomni.
Pörgettem most 30 körül, nem rossz, de semmi extra. Holnap csinálom a Fesztivál feladatokat, majd utána farmolok még. Pénz az jött sok.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26145 üzenetére
Nekem a pályádon nincs forgalom. Ez miért van? Soloba kell nyomni? Megvettem a Corvettet AH-ból, kell még 20pont és fullos. Aztán azzal nyomom. Sesto tényleg nem a legjobb. Meg próbáltam CLK GTR FE-vel, az jobb mint a Sesto, de az se az igazi. Corvett jónak tűnik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz Hunner #26139 üzenetére
Osztó kód érdekelne a futamodhoz. Én is szoktam keresgélni. És a tied jónak tűnik, hogy fixen 500k pontnál van vége. Akkor nem kell lassítgatni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo P12 + Pen 8GB TB370FU Tablet 12,7
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/1TB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 200 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 12/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- 2x8GB 3600MHz Apacer NOX memóriakitek GARANCIÁVAL/SZÁMLÁVAL! ÁRON ALUL! Hűtőbordás, dobozos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest