-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
Nem tudom ide illik-e a kérdés. Van egy laptomom. Garanciális és szeretném a procit kicserélni benne.Ha ezt megteszem akkor ugrik a garancia?
-
bullseye
addikt
válasz sasa311 #6648 üzenetére
Az gáz, hogy számgépnél, mobilnál ami napi szinten kell, heteket kell várni cserekészülék nélkül. Ezt meg is lehet jegyezni kulturáltan. De beanyázni miatta azt a boltost, aki nem igazán tehet róla, viszont éppen qrva nagy szívességet tesz (sajnos hazai viszonyok közt ez az, de még néhol nyugatabbra is)... mondjuk furi
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
sasa311
veterán
válasz bullseye #6652 üzenetére
Már hogy a viharba ne tehetne róla boltos?
A boltos nem attól "boltos", hogy megrendeli taiwanról a procit helyettem, azt én is megtehetem ebayen és akkor nem kell a kisker árrését kifizetnem.A boltos attól boltos, hogy intézi nekem a garanciát. Ha árul valamit legyen neki belőle minimum kettő raktáron, hogyha elad valamit akkor azt tudja gariztatni is...
Meg kéne már érteni, hogy a kisker az árréséért cserébe felelősséget vállal és kockáztat. HA ez nem teszik nem kötelező kiskert üzemeltetni.[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
válasz sasa311 #6653 üzenetére
a boltos a nagykertől rendel ált. és oda is viszi vissza a garanciális dolgokat. nagykernek spec. lehetne mindenből 1-2 plusz példánya, mert sok mindent tényleg nagyban forgalmaz, de kiskerben van amiből félévente 1 fogy, na most a 8-10% haszonért legyen ott még egy belőle?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
marositech
senior tag
Ugrik, mint a nyúl a ketrecből. Hacsak nincs leragasztva az alja akkor csinálhatod. Bár találkoztam olyannal, hogy a procihűtőre volt ráragasztva a warranty matrica.
Bár értelemszerűen ha megdöglik, vissza kell állítanod az eredeti formában és reménykedni, hogy nem veszik észre.WD SSD-ről. Menj a Western Digital oldalra. Add be nekik a sorozatszámot és megmondják, hogy garis-e még vagy sem.
Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
Ariadne
őstag
válasz bullseye #6654 üzenetére
A jogszabályok a kiskert kötelezik, a nagykerről nem esik szó, mivel feltételezi a jogszabályalkotó, hogy a kisker majd szépen szerződik a nagykerrel és megoldják. Tessék összefogni és lobbizni jogszabálymódosításért vagy valami, mert attól, hogy nem szeretik a kereskedők, még a szabály az szabály...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sasa311
veterán
válasz bullseye #6654 üzenetére
Igen, legyen. Vagy tessék nyomást gyakorolni a nagykerre, hogy ne tököljenek a garanciális cserén. Jó, hogy nem arra fogják, hogy a legolcsóbb posta lassan viszi vissza koreába a cuccot garizni....
Kevés az árrés? Nem éri meg csinálni? Be kell zárni oszt' jónapot. Majd csinálja akinek megéri.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Slyer
senior tag
Szervusztok!
2010 12.21-én vettem egy dj fülest (Reloop RHP-10) a ZAJ DJ-ben, és elkezdett recsegni kicsit a jobb oldala, ami baromira zavar... Szerintetek emiatt visszamehetek reklamálni, vagy elküldenek olyanokkal hogy túl hangosan hallgattam stb...?
-
sasa311
veterán
válasz bullseye #6658 üzenetére
Kis (és nagy) kereskedés vagyunk, így dolgozunk. SOHA SENKIT nem váratunk meg a garanciával pár napnál tovább, pedig némiképp exkluzívabb és nehezebben beszerezhető termékeket árulunk.
És jól működünk, köszi. Gyere vásárolni
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Számít garancia szempontjából?
Drágább cuccokat, mint a PC alkatrészek, ráadásul a user error teljesen kiszűrhetetlen a gyári anyaghibáktól az esetek 99%-ában a termékek sajátossága miatt.
Mégis mindent garizunk polcról vagy ha ez nem menne és a helyettesítő termék sem megfelelő a vevőnek akkor visszaadjuk a pénzét és viszont látás.
De senkit nem váratunk heteket, pláne nem mutogatunk másra, hogy a kínai Xin Yun Huan még nem küldött nekünk új terméket gariba - majd küld később, én meg adok a polcról egy újat. Amit meg a kis ferdeszemű küld 2 hónappal később azt odateszem a polcra és kész.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ariadne
őstag
válasz rumkola #6665 üzenetére
Senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez, hogy kiskert üzemeltessen... Ha nem tudsz megfelelni a működésedre érvényes szabályoknak (és mindegy, hogy az a munkavállalók foglalkoztatási körülményeire vagy a jótállás, szavatosságra vonatkozik), akkor nem kell csinálni, ennyire egyszerű...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rumkola
veterán
válasz Ariadne #6666 üzenetére
jelenlegi törvény:
72 órán belüli csere vagy pénz vissza hibás termék esetén,ezen túlmenően törekedni kell a 15 munkanapon belüli javításra/cserére
ennek mindenki meg tud felelni kisker szinten, ha hivatalos viszonteladótól szerzi be a cuccokategyébként a számtech cuccok kb. 50%-a szakszervíz garis, a másik fele meg nagykeres
ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy a websophos pistike javítgatja a majd a cuccátgaris gond csak és kizárólag szürkeimportos vagy fizikailag sérült cuccal lehet, amit senki nem hajlandó cserélni ill. térítés mentesen javítani
minden más esetben csak idő kérdése a dolog, és elhiheted, hogy ez az idő legkevésbé a kiskeren múlik[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz rumkola #6665 üzenetére
Kevés? Emelj árat.
Nem megy a bolt? Zárj be.Majd ha nem lesz négyzetkilóméterenként 2-3 PC bolt akkor lehet normális árréssel dolgozni....
De a garanciális ügyintézés szempontjából ez nem tök mindegy? TE akkor is visszakapod garanciáztatás után a terméket a polcodra, ha 3 héttel korábban adtál a polcról egy új terméket gariba. És a vevő boldog, mert nem várattad 3 hetet, neked pedig a végeredmény ugyan az, visszakerül a polcodra az áru.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz sasa311 #6669 üzenetére
Ez azért nem teljesen igaz. Van abban is igazság amit te mondasz, de hogy konkrét példánál maradjak a számtechben illetve szinte minden műszaki beállítottságú üzletben a termékek ára akár naponta is változhat, nem úgy mint mondjuk egy csavar üzletben, vagy egy ékszer üzletben. Tehát ha pl egy alaplapot kicserél a bolt ami x nap 20000ftot ér , és megvárja az 1 hónapot amikor megkapja a cserét majd felteszi a polca akkor már csak 15000et ér, azaz ez már veszteség. De egy vasedényben a fazék mindíg 5000ft lesz....
És félreértés ne essék senkit nem akarok védeni, de sajnos ez az ország azért tart itt mert mindenkinek minden azonnal kell és nincs az hogy türelem vagy kompromisszum.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
HUN]Repa
aktív tag
Egy weboldal linket tudsz adni én is kíváncsi vagyok miket árultok
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Puma K
veterán
Hali!
Az a gondom, hogy vettem egy laptopot múlt hét szerdán (2011. 10. 12.) aminél a következő gondokat vettem észre:
-vásárláskor elővette a boltos a gépet a dobozából, mert kértem mutassa meg a BIOS-t (a proci típusa és memória mennyisége miatt), a gépen láttam, hogy nincs a kijelző hátoldalán (becsukva teteje) és egyéb részein fólia, csak a kijelző kávája mentén
este pedig a következőket mikor több időm volt használni/tesztelni a gépet:
-ha fejhallgatót dugok a gép jack csatlakozójába akkor furcsa hangokat ad ki (sistergés, recsegés, és egyéb hangok) halkan
-a dedikált VGA-ra nem mindig akart átváltani
-a gép Firefox, jegyzettömb, képnézegető (Windows Live-os) közben 4 óra alatt 7x kék halálozott a vásárlástól számított második napon
A recsegő hang miatt írtam még akkor este, egy szintén ugyan olyan laptopot használó embernek itt PH!-n és ő mondta hogy neki ahol vette a boltban a gépet ott az első laptop nem akart maga a gép bekapcsolni (alaplaphiba talán),de adtak még azon nyomban a boltba egy másikat amivel semmi problémája nincs a hanggal, de még a többit sem tapasztalta.
Írtam a boltnak e-mailt csütörtök este (2011. 10. 13), hogy a gép 4 órán belül 7x kék halálozott telefonszámmal, de nem hívtak és nem is írtak. Én hívtam fel őket, hogy akkor mi lesz a gép sorsa, mondták, hogy ha kék halálozik akkor cserélik egy másikra, de mivel nekik nincs most több a boltban ezért várnom kell míg nem jön és el kéne vinnem személyesen vagy futárral a boltba (én budapesti vagyok a bolt pedig esztergomi (ott találtam egy jó ajánlatot)), így hát pénteken (2011. 10. 14.) elmentem autóval a boltba.
Ott kérdezték megint a gép bajait elmondtam és mondták, hogy meg kell nekik is nézni és, hogy csak azután kapok egy újat ha előjönnek a hibák ismételten amit úgy kapok meg ha személyesen érte megyek vagy futárral kiküldik. Kérdeztem még a garancialevélről őket és azt mondták, hogy az új gép dobozában minden benne lesz amit kapok majd.
Hazaérve kérdezi nagybátyám, hogy mi a helyzet a géppel mondtam neki mit mondtak és erre ő azt válaszolta, hogy kötelesek 3 napon belül kicserélni szó nélkül a hibás terméket. Fel is hívta egy hipermarket műszaki cikkekért felelős vezető ismerősét aki azt mondta, hogy náluk ha 3 napon belül cserélik szó nélkül a náluk vásárolt termékeket, felhívott még egy másik ismerőst is aki szintén hasonló területen dolgozik és ő is azt mondta, hogy cserélik.
Nagybátyám felhívta a boltot ahol vettem a laptopot miután rákérdezett, hogy akkor mi lesz a géppel, mire ők azt mondták amit nekem, hogy tesztelik és utána kapok másikat ha előjön hiba, unokabátyám elmondta, hogy ez tudomása szerint nem úgy megy és, hogy 48 órán belül előjött a hiba így cserélniük kell szó nélkül, erre azt mondták, hogy igen persze valóban és hogy szombaton kapok egy új gépet és a futár ingyenesen kiviszi.Ekkor úgy voltam hogy sínen vagyunk, de nem...
Szombaton (2011. 10. 15.) nem kaptam semmilyen telefonhívást, se e-mailt, pedig akkor nyitva van a bolt és akkora ígérték az új laptopot. Édesanyám hívta fel nekem a boltot, mert nekem dolgom volt, és azt mondták neki, hogy hétfőn (2011. 10. 17.) lesz meg a gép és 1600 Ft a futárszolgálat díja.
Hétfőn (2011. 10. 17.) vártam a hívást, de semmi.
Felhívtam a boltot, hogy nem kaptam futárszolgálattól hívást, és hogy mi a gép státusza, mert nekem azt mondták, hogy hétfőre kapom meg az új gépet. Azt a választ kaptam, hogy a futárszolgálat hétvégén nem kézbesít, és hogy már náluk nincs a gép mert hétfőn vette fel a futár és valószínűleg kedden (2011. 10. 18.) kapom meg, rákérdeztem a futár díjára a válasz az volt, hogy 1600 Ft.Kedden (2011. 10. 18) csörög a telefonom, jön a futár 1950 Ft a szállítási díj. Megnéztem a dobozát a laptopnak és a bolt ragasztószalagja alatt ott találtam az általam használt ragasztószalagot amivel pénteken (2011. 10. 14.) ragasztottam le a gépdobozát, hogy nehogy szétnyíljon a doboz még véletlenül sem. Nyitom tovább a dobozát a gépnek, sehol egy új garanciapapír vagy valami papír arról, hogy újra kaptam egy gépet vagy hogy új gép lenne. Veszem ki magát a gépet, és látom a fedlapján (hátlap, kijelző másik oldal) hogy az a kis picinyke karc rajta van amit még csütörtök este csináltam rajta, mert véletlenül eltrafálta a laptoptöltő vége mikor kötegeltem össze. Valamint a kijelző bal zsanérjánál lévő kis csavart tartó kis matrica is ugyan úgy el van mozdulva mint az enyémen volt amit szerdán vettem, mert ez bizony ugyan az a gép.
Kérdem én ilyenkor mi a teendő?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
sasa311
veterán
Ilyenkor pl.: az, hogy felhívod őket, hogy mért nem cserélték.
Simán lehet, hogy náluk nem fordult elő semmiféle hibajelenség. De a kékhalál simán lehet softwares hiba is, lehet azt kiküszöbölték.
És 3 napon belül valóban köteles a bolt cserélni de csak hibás terméket. Arról viszont meg kell győződniük, hogy a termék hibás-e, ezt bemondásra nem lehet elfogadni...
Többiek:
Akit érdekel küldjön privátot, ide nem írom ki mert akkor a sok vérpisti letámadná a webshopunkat a hülyeségévelEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
verser233
senior tag
Szia!
Sajnálom, hogy így jártál a notebookodal. Én úgy tudom, hogy ha olyan a hiba, ami nem jön elő azonnal, tehát nem látható azonnal, akkor a boltnak joga van bevizsgálást kérni. Ha például olyan hibája lett volna a gépednek, hogy a kijelzőn nincs kép, akkor tuti adtak volna egyből egy másikat, de mivel olyan hibával vitted be, ami nem azonnal jön elő illetve nem hardveres hiba, hanem csak talán szoftveres, ezért megitélésem szerint a bolt jogosan járt el - a saját maga védelmében - hogy nem cserélt azonnal, hanem bevizsgáltatta. Azt, hogy miért kaptad vissza a saját notidat nem tudom, meg kellene kérdezned, gyanítom ,hogy a hibát softveresen lehett orvosolni és akkor nem kötelező a csere.
https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
Psytróger
tag
Sziasztok!
Mobiltelefonommal kapcsolatos garanciális problémával kapcsolatban kérném véleményeteket. A történet a következő:
Alig több mint fél éve, 2011.01.07-én a Telenornál vásárolt Sony Ericsson x10 mini pro típusú készülékem 2011. szeptemberének első napjaiban meghibásodás jelét mutatta. A hibajelenség: a készülék nem volt hajlandó töltődni se hálózatról, se USB-ről, de másik x10 mini pro töltővel sem. A készüléket annak rendje és módja szerint elvittem a Telenorhoz, akik közölték, hogy továbbítják azt a szervíznek, valamint sms-ben tájékoztatnak a telefon elkészülésekor. Egy szombati napon (2011.09.17-én) megkaptam az sms-t, boldogan besétáltam a telenor képviselethez, ahol azonban komoly hidegzuhany ért. A márkaszervíz "Mechanikai sérülés miatt a garancia megvonva" kommenttel mindenféle további intézkedés nélkül küldte vissza a telefonomat. Mellékeltek még egy fényképet (melynek másolatát mellékeltem az általam készített fotóval egyetemben) a telefon belsejében, az akkumulátor környékén lévő mini alkatrészről (a telefon töltőjének kimenetét a telefon belsejébe vezető csatlakozást borító műgyanta borításról), amit azonban rendeltetésszerű használat mellett nem lehet megsérteni (tekintettel arra, hogy megsértéséhez az akkumulátor fedőjét le kellene venni, valamint az akkumulátort kivenni). További fontos tényező hogy semmiféle külső behatás nem érte a készüléket, a hiba egyik napról a másikra jelentkezett minden előjel nélkül. Mivel sérülés nem érte a telefont, véleményem szerint a hiba/sérülés a készüléket érintő egyedi konstrukciós (gyártási) probléma eredménye lehet. Nagy valószínűséggel nem bizonyítható, hogy a sérülés a vásárlást megelőzően, vagy esetleg a szakszervíznél eltöltött idő alatt keletkezett, hiszen a rongálódás szabad szemmel nem látható – így a vásárlás pillanatában sem vettem volna észre, valamint a készüléket a szervizelésre átvevő Telenor-alkalmazott sem láthatta.
A telefont fél évvel ezelőtt több tízezer forintért vásároltam abban a tudatban, hogy a 2 éves garanciának köszönhetően jó darabig nem lesz mobiltelefon problémám. Azt hiszem ennek tudatában teljesen érthető, hogy lehetőleg nem szeretném sem a kukába helyezni, sem pedig borsos összegért, több tízezer forintokért megjavíttatni a készüléket. Felháborítónak tartom, hogy a Sony Ericsson valamint annak szervíze ily módon kíván kibújni a készülék garanciális javítása alól.
Fenti történetet a Sony Ericsson Magyarország facebook oldalán található helpdesknek is leírtam, akik azt javasolták hogy forduljak a Sony Ericsson magyarországi ügyfélszolgálatához (questions.hu@support.sonyericsson.com). A nekik írt e-mailemre csak többszöri sürgetést követően, 2-3 hét után kaptam választ, melyben rendkívül udvarias protokollszöveggel körítve közölték velem, hogy a szakszervíz álláspontját fenntartják (hozzáteszem semmiféle adatot nem kértek be tőlem, így a konkrét esetnek szinte biztos hogy nem néztek utána, hanem kaptam egy gondosan megírt sablonüzenetet).
Telefonon egyeztettem a fogyasztóvédelemmel, akik elmondták a Cordon Electronics Kft. független szervíznek minősül, és ha egy másik független szervíz megcáfolja az Ő álláspontjukat (melyre kevés az esély, hiszen bizonyíthatatlan hogy mikor került a sérülés a készülék belsejébe), akkor esetleg komoly költségekkel járó bírósági úton bizonyíthatom igazam.
Újból elmentem a Telenor tatabányai kirendeltségéhez, ahol egy rendkívül tájékozott és hozzáértő, rengeteg garanciális problémával találkozó úriemberrel beszéltem. Az Úr teljesen el volt hülve a szerviz által küldött dokumentumok láttán, az Ő véleménye is az volt, hogy ilyen módon a telefont megsérteni csak szánt szándékkal lehet, rendeletetésszerű használat mellett nem (és a készülék rendeltetésszerűen volt használva). Azt javasolta hogy forduljak az SE nemzetközi ügyfélszolgálatához, írjam le nekik a problémámat. Hosszas internetes kutatást követően azt tapasztaltam, hogy a Sony Ericsson-nak nincs nemzetközi ügyfélszolgálata. A weboldalukon találtam egy online chatelési lehetőséget, ahol egy angol nyelvű ügyfélszolgálatos úriember annyit mondott, hogy ha a magyarországi ügyfélszolgálatra kívánok panaszt tenni, akkor forduljak a magyarországi ügyfélszolgálathoz. A tanács teljesen irreális, nem hiszem hogy sokra megyek vele, ha azoknál próbálok újbóli panaszt tenni, akikre panaszkodni szeretnék, valamint akik már kifejtették álláspontjukat.
A kérdéskörben jártasaktól kérdezném hogy van-e valami esélyem a telefonom garanciájának visszaszerzésére, valamint a készülék garanciális javítására?
Köszi előre is!>> www.FlyEagles.hu << >> http://www.photobucket.com/rataccess <<
-
Puma K
veterán
válasz sasa311 #6673 üzenetére
A telefonos megoldás azért nem jó, mert mindig azt mondják amit hallani akar az ember.
A laptop már nem kék halálozik és át vált a dedikált GPU-ra minden helyzetben *kopp-kopp-kopp*
Viszont a jack csatlakozója még mindig csinálja a furcsaságait.Minden esetre ha 3 napon belül nem vagyok megelégedett a vásárolt termékkel és azt akarom, hogy fizessék vissza a pénzem, akkor szó nélkül kötelesek ügye?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Atapi
senior tag
"Minden esetre ha 3 napon belül nem vagyok megelégedett a vásárolt termékkel és azt akarom, hogy fizessék vissza a pénzem, akkor szó nélkül kötelesek ügye?"
ezt nem tudom honnan szedted... az egyedüli ilyesmi opció jelenleg az, hogy ha interneten keresztül vásároltál (szerk: pontosabban távollévők között jött létre a szerződés), akkor a termék kézhezvételét követően 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. az eredeti hsz-edben azt írtad, hogy direkt kibontattad a gépet a vásárláskor, hogy ellenőrizd, így gyanítom, hogy esetedben ez a lehetőség nem áll fenn.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
Minden esetre ha 3 napon belül nem vagyok megelégedett a vásárolt termékkel és azt akarom, hogy fizessék vissza a pénzem, akkor szó nélkül kötelesek ügye?
Nem. Ha hibás cserét kérhetsz javítás helyett. 3 nap után pedig már csak a javítás a kötelező.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
koxos:8]
senior tag
Üdv!
A monitoromon kijött most 4 pixelhiba, 1 nagy és 3 kisebb.
Ilyen vissza problémával vihetem gariba?
Dell U2311H monitorról lenne szó. -
Spirit
őstag
Sziasztok!
1 éve vásároltam egy HannsG HG281DJB monitort, aminek foltos lett a képe, villogott, a káván és a tápon kívül minden megdöglött benne kisebb-nagyobb mértékben. A garanciajegyen szakszervízt tüntettek fel. Ide vittem be a készüléket, akik 12 munkanap alatt jutottak a bevizsgálásig és sikerült megállapítaniuk, hogy tényleg rossz.(majd újabb egy hét, mire a cseremonitor megérkezett) Ekkor a leadott dobozba beletettek egy feltehetőleg már használt(pöndörödő matrica, mikrokarcok), "új" terméket, a garancia újraindult.(3 év). 1 hónap se telt el és a monitor napi párszor egy villanás kíséretében kikapcsol, mintha kihúznám a konnektorból. Pár perc után újra magától bekapcsol. A kikapcsolt időtartam napról napra növekszik, így ismét garanciáztatás jönne.
Kérdésem az, hogy mik a lehetőségeim. A vásárlás helyéről el akarnak küldeni, hogy szakszervíz...Ha szervízbe adom, megint ülnek rajta 2-3 hetet, és adnak ismét egy szart, mivel a terméket már nem gyártják. Nem akarom visszakapni a pénzem, de most vagy adjanak egy bontatlan új terméket a vásárlás helyén, vagy elállok a szerződéstől, és helyben vennék az összegből egy más típusú monitort. Lehetséges ilyesféle megoldás?
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
1., ahol vetted onnan NEM KÜLDHETNEK EL. Bár logikus megoldás neked visszavinni a szakszervízbe, mivel a bolt is oda küldené, csak még plusz egy hetet ülnek rajta...
2., BÁRMIBEN megegyezhettek a kiskerrel.
3., Ha NEM VADI ÚJ BONTATLAN terméket adnak akkor azt te nem vagy köteles átvenni sem. Ilyenkor pénz vissza, aztán, hogy azt ugyan ott elköltöd újra vagy mész máshova már a te dolgod.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Spirit
őstag
válasz sasa311 #6681 üzenetére
Mivel a szervízben cserélték a cuccot, ott nem kérhetek vissza pénzt. Ezért az a terv, hogy a vásárlás helyére viszem vissza(iPon), leadom javításra, és? kapok egy nem bontatlan cseréset megint, és nem fogadom el? Mi van ha javítani fogják, és megint megdöglik pár hét alatt. Mégis meddig lehet ezt eljátszani? 2 hónapból 1-et szervízben fog tölteni a készülék időtlen időkig?
-
Mr X
veterán
Ha tudnak adni ugyanolyan típust, azt el kell fogadnod. Persze, pár alkalom után elállhatsz a szerződéstől, hivatkozva a kényelmetlenségre, amit a sorozatos meghibásodások okoztak. Ilyenkor a vásárláskori vételár jár vissza.
Ha más típust tudnak csak adni, azt nem vagy köteles elfogadni, ilyenkor is pénzvissza van. Nem kötelezhetnek levásárlásra sem. Persze, ha jobb típust ajánlanak cserébe egyéb költségek nélkül, azt hülye lennél nem elfogadni.
[ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
A pár alkalom elég tág...a második alkalom a cserét követően néhány héttel jött el. Most az iponba fogom vinni várok mondjuk 3 hetet, és ha nincs csere, elállok?vagy kivárom a hónapot, kapok monitort, és ha megdöglik akkor állok el?(ott is lesz vagy 2-3 hét, mire bevizsgálják a 3. megdöglést)
-
Spirit
őstag
Számomra elég jelentős kényelmetlenség. A foltos első moncsit fél évig néztem, mivel kellett a munkámhoz. Szeptemberben semmim időm nem volt gép elé ülni, így arra időzítettem a javítást. Visszakapok egy másikat, ismét szükségem lenne rá, de ez nem csak hogy foltos, hanem van, hogy elmegy a kép percekre, mielőtt vissza lehetne kapcsolni. Egy hónapig távoli asztallal fogok telefonról hozzáférni a gépemhez?(cseremonitorom nincs) Felrobbanok már...
[ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
-
Mr X
veterán
Nem találtam pontos törvényi leírást a menetéről, így csak a saját logikám szerint írom:
Visszaviszed a vásárlás helyére, és ott azonnal jelzed, hogy mivel már többedszerre hozod vissza meghibásodás miatt, így ez neked jelentős kényelmetlenséget okoz, ezért el kívánsz állni a fogyasztói szerződéstől. gondolom úgyis elküldik bevizsgáltatni szakszervízhez, hátha te rontottad el. Ha a szervíz megerősíti, hogy a hibát nem te okoztad, akkor vissza kell adniuk a pénzed.
-
Spirit
őstag
Értem, és nagyon szépen köszönöm. Tényleg nem szeretem az ilyesmit, és már nyitás óta náluk vásárolok, sosem volt még garanciális ügyintézésem sem náluk. Ez egy 28"-os 100e ft-os óriás, imádom, eszem ágában sem lenne lecserélni, csak végre normálisan működjön. 80k körül van náluk több fajta 27"-os moncsi, bőven megelégednék vele, csak legyen megbízható.(nem kívánok sokat, legalább amíg garis)
-
Mr X
veterán
-
-
bullseye
addikt
válasz koxos:8] #6679 üzenetére
meg kéne nézni milyen pixelgaranciája van a monitornak, ISO 13406-2, vagy a modernebb ISO 9241-30X, vagy közte valami, vagy saját...
ez meghatározza, hogy 1 millió pixelenként hány hiba lehet. attól tartok ennyi még belefér, de jobb, ha megbizonyosodsz róla.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Macsorsi
tag
Ha veszek egy notebook-ot 3 év garanciával, csak a vételénél lehet plusz 2 év garanciát venni, vagy bármikor a 3 év során? Köszi!
-
Macsorsi
tag
Most készülök egy HP ProBook 4535s-t venni, 3 év garanciával. Tudja valaki, hogy ki lehet-e bővíteni a garanciát 4 vagy 5 évre és ez kb. mennyibe kerülne?
-
JR.CSé
senior tag
Lenne egy nagy kérdésem.Van nekem egy kitöltetlen garanciapapírom.Ezt mikor és hogyan tudnám felhasználni?(Egy nokiáról lenne szó) Mert hallottam olyat is h ez elv "örök " garancia máshol meg azt h semmit nem ér mert a telót beírják egy adatbázisba így tudják h mikor járt le a gari.
Előre is köszönöm a válaszokat."A lényeg lényege lényegében lényegtelen mert a definíció szubjektivitása annyira dekurbinált h nem fér össze a valóság egzisztanciájával."
Új hozzászólás Aktív témák
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- PayPal
- Opel topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest