- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
-
ZozzHUN
addikt
válasz Biznisz Elek #7449 üzenetére
Nem haragszom a boltra hogy elnek a jogukkal, csak remeltem hogy 2 eve rendszeres vasarlojuktol elhiszik hogy 3 nap alatt nem voltmoddoltam szet a kartyat, ra is neztek, semmi kulserelmi nyom nincs, az lenne a vicc hogy ha az elso tulaja csinalt volna valamit es en szivom meg...
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz ZozzHUN #7452 üzenetére
Na de én pont erről beszéltem, azért mert néhányszor ott vásároltál miért várod el a kivételezést? Mert azt írtad, hogy reméled nem szórakoznak veled sokáig, mert hát te sokat vásárolsz náluk. Erre mondtam azt hogy nem szeretem az ilyen vevőket, mert egyből követelnek, sőt te írtad hogy 300kt hagytál ott, az én szememben az összeg nagy viszont nem akkora , hogy mindent azonnal megtegyek érte.
Na de mind1, ez is csak egy vélemény. De remélem ninhcs harag
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
04ahgy
nagyúr
válasz Biznisz Elek #7453 üzenetére
Azon a 300k értékű vásárláson a boltnak volt kb 3-4e Ft haszna.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
ZozzHUN
addikt
válasz Biznisz Elek #7453 üzenetére
Hat nem tom, nekem 300k sok. Hardverker hozzaallasa kenyelmesebb volt nekem. Most igazabol 125ert volt 3 napig egy hibas vgam. Majd most ujabb 4 napig nincs vga. Marc 5-e ota varok tulajdonkeppen egy normalis 7950re... Es cserebe csak rohangalok a varosba a sok penzzel, elvezni nem volt tul sok lehetosegem.
-
-
localhost
Közösségépítő
válasz ZozzHUN #7456 üzenetére
Lassan mondom: Ha valami elromlik, a vevő utazgat, cipel, várakozik, sorban áll, érdeklődik (*)
EZ ÍGY VAN RENDJÉN! - mindig és mindenhol kivéve: (*) Autó, mosógép, ilyesmi...
TE SEM VAGY KIVÉTEL és én kikérem magamnak, hogy ELŐNYT AKARJ szerezni, kérni, kikövetelni, elvárni.
ELÉG!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
04ahgy
nagyúr
válasz localhost #7458 üzenetére
Főleg, hogy világosan megmondtuk neki a 7950-7970 topikban, hogy ne a kistesót vegye, hanem a 7970 referenciát, és akkor nem lesz baja. Nem fogadta meg. Így járt.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
ZozzHUN
addikt
válasz localhost #7458 üzenetére
Jézusom, hisztis banda, mindegy, látom nem sikerült megérteni...
Röviden akkor: Nincs gond bolttal, én is így tennék, pont. Hardverker valamiért ismeretlenként rögtön visszaadta a pénzt, iway 2 éves hűséghez képest nem, de nem zavar, csak érdekesség. Vége.
04ahgy: Akkor keresd meg te azt a plussz 30-40e forintot rá, én örültem, hogy ezt apránként összeszedtem. Talán 125e-ért elvárhatom, hogy ne hulladékot kapjak, amit vihetek vissza és még nekem ciki, ha visszaviszem.
-
sasa311
veterán
Ha kicsi az árrés, ha nem, azért a visszajáró vevő akkor is megérdemli az eladótól tellő legkorrektebb eljárást....
Én. pl. előbb teszek "jófejségből" kedvezményt egy olyan vevőnknek, aki pár hetente vesz valami apróságot évi max. 100.000 értékben (de ami kell neki azért hozzánk jön!), mint annak, aki amúgy máshol vásárol, de néha bejön 3-400e forintot költeni és akkor nekiáll zsidózni meg VIP kiszolgálást vár...
Más:
Kézhez kaptam a szakértői véleményt a Deichmannos cipő ügyben. Kerek perec az volt benne leírva, hogy a (deichmann által) előzőleg javított cipőhöz használt ragasztó anyagából adódóan alkalmatlan cipő javításra és maga a szakszerűtlen javítás okozott visszafordíthatatlan károsodást a cipőben
Komolyan elgondolkodom azon, hogy a szakvéleményt és a történet rövid leírását beküldöm a Homárra okulásul, mert az azért gáz, hogy 3x kell cserélni, majd egyszer javítani (ezek szerint valami sufnicipésszal vagy helyben pillanatragasztóval....), ezek közben és után hülyére venni, szájat huzogatni. panaszkönyvi bejegyzésre pofátlan és lekezelő választ adni, majd mikor kiérkezik egy akkreditált független szakértőtől egy szakvélemény arról, hogy ők javították szakszerűtlenül a terméket még bepróbálkoztak azzal, hogy pénzt ők nem adnak vissza, le lehet vásárolni...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ZozzHUN
addikt
válasz sasa311 #7463 üzenetére
Jah értem, akkor még szerencséd van, mert páromnak a Vans cipőjéről a szakvélemény közölte, hogy nem rendeltetésszerűen használta. ( )
Orránál elszakadt az anyag ahogy lépkedett benne, nincs X, Y, de még Z lába sem, nem csoszog, egyszerűen az anyag megadta magát, simán megvarrhatták volna, de inkább közölték, hogy bocs, rosszul hordtad...
Képen látható hogy hol szakadt el, kép illusztráció természetesen ^^
Ja és ez a bolt a : HUMANIC volt a Árkádban, szóval semmiképp sem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz ZozzHUN #7456 üzenetére
Nekem csak az furcsa , hogy törzsvevő vagy egy helyen, de átmész egy másik helyre vásárolni mert olcsóbb. Amikor még kiskereztem akkor a törzsvevőim nem kérték vissza az árát hanem vártak pár napot és lerendeztem a nagykerrel hogy gyorsba cseréljék. Így mindenki örült.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
ZozzHUN
addikt
válasz Biznisz Elek #7467 üzenetére
Ok.
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: van egy T-mobile vairy text II-es telefonom, de meghibásodott, nem az érintés helyén érzékeli az érintést. Szóval ahol hozzáérek kb 1 cm-el lejebb érzékeli 2 év garancia volt rá szóval kb van még belőle 1,5 éve. Sajnos nincs meg a garanciajegy, se a blokk viszont a doboza megvan. Elég-e ez a garancia érvényesítéséhet? A dobozba benne van minden gyári papír viszont garanciajegy nincs lehet, hogy nem is adtak hozzá?
Előre is köszönöm a segítségeteket! -
Josi
aktív tag
-
bAtt001
addikt
egy gyors kérdésem lenne. adott egy saturnban vásárolt független telefon. ehhez elég nekem a garanciajegy vagy feltétlenül szükséges a számla is a termék garanciáztatása esetén? szóval ha csak garjegy van meg akkor elhajtanak-e vagy sem? köszi
-
moha21
addikt
üdv!
Garanciális kérdéssel lenne kérdésem. Vettem 9.-én egy multimétert az interneten, GLS futárszolgálat hozta. Tökéletesen becsomagolva érkezett, ám a kijelzőjén olyan karc volt, mintha egy csavarhúzóval átmentek volna rajta vastagon. Közben kiderült a hőfokmérője sem funkcionál. Írtam a cégnek, mondták, hogy küldjem vissza. 13.-án feladtam, 19.-én megkapta az ember aki ezzel foglalkozik a cégnél.
20.-án írtam nekik egy email, ők 23.-án ezt válaszolták : "A kérdéses tételt a lengyel iroda visszaküldte a gyártónak, jelenleg a szervízükben van. Amint az ügyben van valamilyen fejlemény, továbbítom Önnek."
Szerintetek mikorra várható fejlemény az ügyben? Mennyi idő szokott ez lenni? Az a baj, hogy kellene nagyon, mert addig nem tudok mérni rendesen. És hiába lassan 1 hónap is eltelt és még februárban rendeltem a cuccot.Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
moha21
addikt
válasz Biznisz Elek #7478 üzenetére
Az mi, hogy +0 napjuk van? Egyáltalán mit csináljak?
Nem akartam elállni a vásárlástól, mert nekem kell az a "cucc".
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
bullseye
addikt
válasz Biznisz Elek #7478 üzenetére
ha elállt volna, még bizonyítania kéne, hogy nem ő vágta bele a csavarhúzót, ugyanis a sérülés okozta értékcsökkenést a cég megfizettetheti vele... ha valami hibás, azt jobb hibaként bejelenteni ilyenkor. Lassú, de a 8 nap is +30 nap utalásra
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
moha21
addikt
válasz bullseye #7480 üzenetére
Ez igaz, akár én is tehettem volna. Akkor a +30 nap az mikortól számít? vagy egyáltalán 30 nap van? Bocsi a hülye kérdésekért, nem igazán vagyok otthon ilyen téren.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
-
moha21
addikt
válasz Biznisz Elek #7482 üzenetére
És a 30 nap az mikortól van ?:Đ
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
-
moha21
addikt
válasz Biznisz Elek #7484 üzenetére
Akkor, ha mondjuk következő hónap 19.-ig nem jeleznek, akkor lehet reklamálni?
(#7485) bullseye : örökké csak nem javíthatják.
[ Szerkesztve ]
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
pnagy7
aktív tag
Hello.
A következő a szitu.
Van egy még világ-garanciális iphone 4 készülékem. T-mobile függő.
Az interneten vásároltam, és sem eredeti vásárlást igazoló papírom, sem garancia jegyem nincs. de még garanciális, és adás-vételim van róla, h az enyém a készülék.
Valahogy le tudom gariztatni? Esetleg garancia-papír pótlásra van lehetőség?Mr. Hóember
-
localhost
Közösségépítő
-
Gyuri27
félisten
válasz Biznisz Elek #7489 üzenetére
"ha lenne számlád és garancialeveled" ezt hol olvastad? Tudomásom szerint egyik is bőven elég.
Kérdésre: elveszett számlát a kibocsájtó köteles pótolni.
[link]
Az más kérdés, hogy harmadik személy szerintem nem kérheti a pótlást.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy leadtam garanciális javításra egy HDD -t, hogyha adnak helyette egy másikat, akkor újraindul a 3 év garancia idő? illetve mikor kezdhetem el verni az asztalt hogy történjen is valami, mert már 1 hónap eltelt de még semmi se történt az ügy érdekében.
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz FrozenThrone #7492 üzenetére
Szia !
Én a helyedbe várnék még, mert ha szeretnéd gondolom a termék vételárát jováírnák avval meg nem vagy előrébb, sajnos most a merevlemez helyzet nagyon rosszul érinti a vásárlókat. Csere esetén pl Samsung már Seagate merevlemezre számíthatsz amire 12hónapot ad a gyártó. Természetesen ezt nem kell elfogadnod, de akkor a szerződés előtti állapot vissza állítása marad. Gondold végig mivel jársz a legjobban.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
aktív tag
-
enginev3.0
félisten
Helló
Még sosem garanciáztattam semmit (hál Istennek), azonban most szeretném a DesireHD-met visszavinni garanciával. T-mobilnál lett vásárolva, gondolom ez esetben mindegy, hogy melyik tmobil pontba viszem vissza, nem kell ugyan abba ahol véve lett ugye!?
Miket kell magammal vinnem, a jótállási jegyen, és a készüléken kívül ? És mire kell odafigyelnem? No meg kb mennyi idő a folyamat?A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz enginev3.0 #7495 üzenetére
Érdemes oda vinni a hol vetted, mert ez lehet később jól jöhet. Számla garancia papír blokk ezek legyenek meg, sérülés ha van a telefonon kivülről akkor abba bele köthetnek. 2-3 héttől 1-2 hónap is lehet.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
enginev3.0
félisten
válasz Biznisz Elek #7496 üzenetére
Számlám az nincs meg, itt vettem ph-n a telefont, doboz, alap papírok, és jótállási jegy hibátlanul megvan De a blokk az nincs
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Gyuri27
félisten
válasz enginev3.0 #7497 üzenetére
[link]
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
[link]
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
Ergó vagy egyik vagy másik.Amd - Radeon - Ryzen
-
moha21
addikt
Tisztelt Szőke Úr,
A reklamációs osztály válasza alapján a gyártó kicseréli a terméket egy új
termékre és kiküldik Önökhöz futárszolgálattal.--
Üdvözlettel / Pozdrawiam / Best regardsEz ma kaptam, szóval minden rendben lesz remélhetőleg már.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest