-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
syler
aktív tag
Sziasztok. Ha vaterán vásárolok ott is élhet a 8 napos vissza garancia? Felelőtlen vagyok tudom, de a szabályzatot nem olvastam el regisztrációkor. Vettem 4 téli gumit, ami nem a leírásnak megfelelő volt, és hát ipari hulladékot hozott a posta. Ezért érdekelne, hogy a vatera szabályzatában el kell e fogadni a regisztrálni szándékozó felhasználónak, a nyolc napos vissza garit?
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
syler
aktív tag
válasz sasa311 #6858 üzenetére
Privát volt, fel is jelentettem a rendőrségen amúgy. Mert ilyen alapon elhozom a gumisoktól a szemetet felteszem és eladom. Talán csak lehet valamit tenni ellene Egyébként pedig már jópár hirdetéséhez beírtam, hogy vigyázni kell vele mert ipari hulladékot árul))
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
syler
aktív tag
válasz salieri. #6860 üzenetére
Szóval akkor az marad, hogy utazom 300 km-t és megetetem vele? Egyébként meg hagy tiltsanak, kimondottan a gumi vétel miatt regisztráltam! Majd vissza regizek akkor és folytatom a beírásokat az aukciójához.
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
syler
aktív tag
válasz salieri. #6862 üzenetére
Tudom én, hogy új kell de sajnos a pénzemnek hiába mondom, hogy legyen több, sajnos csak nem lesz több!! Gondolom érted mire akarok kilyukadni. Egyébként, ha érkezik ellene még feljelentés akkor nem hiába tettem én sem. Azért csak ne verjen már át sok jóhiszemű embert
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
sasa311
veterán
Azért ez nem ilyen egyértelmű.
Használt gumit árul? Mert ha igen akkor szinte esélytelen, hogy bármit el tudj érni, hiszen az állapotfelmérés relatív. Ha nem lyukas és van rajta a törvényben előírt 1,6mm futófelület akkor gyk. esélytelen vagy.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
különböztessük meg a 8 napos elállást a garanciától.
elálláshoz nem kell ok
garanciához kellfordítva viszont, ha hibás a termék, akkor garanciális lehet, ha vállalt rá az eladó magánemberként. Ha meg simán mást adott, mint amit ígért, akkor rendőrségi ügy, mert csalás.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
syler
aktív tag
válasz sasa311 #6864 üzenetére
Nézd, használtat árul, viszont a leírása valótlan volt. 5 mm adott meg mélységnek. Ezzel szemben 2.2.5 mm. Egyébként nálam 3mm a határ mert tehergumi. Egyébként pedig nem a legméllyebb ponton kell megmérni egy gumit! A kreszben pedig ugye valami ilyesmi van, hogy a legkopottabb rész nem mehet 1.6 mm alá /3mm teher/. Ezzel szemben pedig kaptam olyat, ami a legkopottabb részen 0 mm, mivel 3 darab le van nyalva. Tehát megtévesztett a leírással, ergó csalt Legalábbis én így látom.
salieri: tényleg tudom miről beszélsz, de pl nem volt bele kalkulálva nekem, hogy múlt hónapban 194000 Ft villanyszámlám lesz. Ami érthetetlen miért van, de fizessek ezt mondta a kedves titász
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
Stiegliz
tag
szerintetek ez ?
A saját kérésem pedig az lenne,h nemrég vettem egy i4s-t, aminek nem megfelelően működik a rezgőmotorja, tul erősen zizeg, mintha leraktam volna egy fém, vagy egy űveg lapra. T-sek beküldták kivizsgálni, viszont a papperra azt irta rá az ember,h nem megfelelően működik, néha kihagy a dolog, és bepipálta,h Ő is tapasztalta.
Nos a kérdés,h ez az elirás nekem jó, vagy rosz?, és hogyha cserélik akkor a fent belinkelt modon, nem vadonat ujjra, hanem egy javitott, ( már használva volt valaki álltal ) telefonra cserélik ?
Mivel, nem csak én észleltem a hibát, ami igen is hiba ( ok,h erősebb rezgőmotor van benne, de összemértük másikkal,-többel is, és csak ez zizegett ilyen zavaroan ) hanem az istyle, a tmobilos is , nem csak egy helyen,szóval, he nem cserélik, milyen lehetőségek vannak még?a telefont 3.-án vettem és 9.-én adtam be a szervizbe.
és kaptam helyette egy használhatatlan samsungot, cseretelefonnak.
pl: arra van esély,h legalább valami használhatot cserekészüléket kapjak e helyett?[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
-
Imperator999
aktív tag
Sziasztok!
Van nálam egy EVGA 9800 szériás videokártya, amit még 2008.ban vásároltak az Alien Computers kft.nél 5év garanciával, tehát elvileg van még rá 2 év, viszont az Alien megszűnt. Tudtok vmit, hogy a garanciát hogyan lehet érvényesíteni?
Vagy érdeklődjek az EVGA-nál? -
Ariadne
őstag
válasz Imperator999 #6873 üzenetére
Az Alien még létezik, végelszámolás alatt áll, de valóban nem működik. Valahogy ki kellene nyomozni, mi lehetett a nagykere és próbát tenni vele, jobb ötletem nincs. Sajnos szívás, ha a kisker eltűnik...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
syler
aktív tag
válasz Ariadne #6874 üzenetére
Az Evga kártyákat be kellett regisztrálni régen ha jól rémlik. Ha ez a kártya is regisztrálva volt Evga-n akkor talán esélyes lenne ott megpróbálni? Nem állítom biztosra, csak így rémlik a dolog
Szerk: Természetesen nem neked akartam válaszolni, csak félre kattoltam picit
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
stifi
senior tag
válasz Imperator999 #6873 üzenetére
európában az ingram micro az egyik hivatalos disztribútor, nekik van magyar részlegük is, náluk lehet érdemes lenne megkérdezni nem ők hozták-e be a te példányodat is, hátha tudnak segíteni..
www.ingrammicro.hu
a központi raktárból érkező cuccokkal Pásztor-Buzássy György foglalkozik a cégen belül, szerintem ő lesz a legjobban képben, elérhetőségei a weboldalon!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Jól tudom e: Köv héten megyek venni egy N8-as Nokiát, elég nagy nevű boltba ahol 2 év MO garral adják, én tudom meg sokan, hogy szenved egy széria hibától amit ott helyben egy átküldött kép megtekintésével elő lehet csalni vagy épp igazolni, hogy az hibátlan. Úgy tervezem, ha hibás a kijelző színe nem veszem át és kérek egy teljesen új bontatlan darabot ami ha szintén ilyen azt sem veszem át. Megtehetem ugye?
-
sasa311
veterán
válasz Kolondrum #6878 üzenetére
Kacifántos kérdés.
Ha engedik, hogy fizetés előtt bekapcsold a telefont akkor természetesen minden további nélkül.
Ha előbb ki kell fizetned ( ami valószínűbb ) akkor arra van jogilag lehetőséged, hogy azonnal visszaad és cserét kérj, ne javítást (72 órán beül nem lehet javítani csak cserélni). Viszont ha már kifizetted akkor elállni nem tudsz (magyarul pénzt nem kapsz vissza) amíg tudják cserélni.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
oliver7777
tag
Azt szeretném kérdezni, hogy ha megrendelek egy samsung tv-t valamelyik webshopból, akkor esetlegesen a garancia érvényesítéséhez nem szükséges ugye, hogy az adott cég még létezzen, tehát azt közvetlenül a samsung szerviz pontjain keresztül tudom érvényesíteni, mondjuk akkor is ha az eladó közben már megszűnt. Csak azért kérdezem, mert már annyi webshop van, hogy nem lehet tudni melyik milyen stabil lábakon áll. Nem szeretném, ha ebből lenne később gond. Bár nyilván az a legjobb ha nincs is gond a készülékkel, de ezt előre ugye sose lehet tudni.
Köszi!
-
zoltanz
nagyúr
Ez mind szép és jó.
Sztem ez akkor sem korrekt új terméknél, hogy egy pl. 5 napos alkatrészt kicserélnek egy 5 évessel, azaz klasszisokkal régebbire (felújítottal ráadásúl esetleg).[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
luciferc
őstag
válasz oliver7777 #6881 üzenetére
Csak akkor tudod a samsungnál érvényesíteni, ha van samsungos garleveled. Ha sufniboltos a garlevél, akkor ha megszűnik, akkor az kellemetlen. Más szóval szopás. Neked kell eldönteni, hogy mi éri meg neked. A legolcsóbb, de múlt nélküli bizonytalan jövőjű boltból venni bolti garral, vagy drágábban, régóta működő, várhatóan nem adócsalásra felhasznált boltból venni bolti garral, vagy valószínűleg kicsit még drágábban samsung garral venni.
-
mezis
nagyúr
válasz oliver7777 #6881 üzenetére
Lásd a [link]
hsz.-omat egy Samsung 500 GByte-os HDD "garancia"-jával kapcsolatbanmezis
-
Vanek Eduard
tag
Sziasztok!
Biztos találkoztatok ilyennel már itt, szóval előre is bocs!
Számítógép alkatrész, garis. Visszaküldve a gyártónak üzlet által de: 5 hete. Azóta e-mailek hetente (én kérdezek, ők váratnak).
Kötelesek kicserélni ennyi idő után egy újra/másikra, vagy szédíthetnek azzal, hogy a beszállító, vagy gyártó várja a mittudoménmicsodát vagy az új kütyü?
Most arra hivatkoznak, biztos rossz és cserélik, de nem értem.
Mit tehetek, mihez van jogom, hogy megkapjam a nélkülözhetetlen alkatrészt?
Előre is kösz a választ -
salieri.
őstag
válasz Vanek Eduard #6886 üzenetére
Varsz tovabb... A gyartonak torekedni kell a hiba mihamarabbi kijavitasara, nincs megadva hatarido.
-
Vanek Eduard
tag
-
salieri.
őstag
válasz Vanek Eduard #6888 üzenetére
a javitas idejevel hosszabbodik a garancia ideje! vagy ha ujat kapsz akkor ujra fog indulni.
hat esetleg megprobalhatod ,hogy ideje lenne mar cserelni ,mert napi hasznalatban van a cucc.. es neked ez mekkora kieses stb... -
bullseye
addikt
válasz salieri. #6887 üzenetére
arra kell törekedni, hogy ne okozzon nagy kényelmetlenséget a vevőnek...
ha azt okoz, akkor a vevő kérhet javítás helyett cserét, ha azt meg nem vállalja a cég az aránytalan költség miatt, akkor pénzt vissza...
de meg lehet kérdezni miért nem adnak cserepéldányt, vagy mivel óhajtanak kárpótolni a hónapos kiesésért.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Vanek Eduard
tag
válasz salieri. #6889 üzenetére
Csak hogy mindenki tudja: A NFH szerint 3 helyett 5 hetes garanciális javítás esetén már tartósan hibásnak mondható az alkatrész. Főleg, ha 3-ra ígérik és nem történik semmi. Igaz, hogy jogszabály nem mond ki határidőt, de ennyi idő után már el lehet kezdeni a vásárlók könyvén keresztül a békéltető testületen át a teljes bíróságig tartó procedúrát, amit jó eséllyel meg lehet nyerni, hacsak az eladó nem rendezi a problémát jó gyorsan!
A panaszt ajánlott levélben illetve a Vásárlók könyvében kell megtenni, mert a fax illetve e-mail nem hivatalosan elfogadott irat!!!!! -
salieri.
őstag
válasz Vanek Eduard #6891 üzenetére
menj be es emlitsd meg a fogyasztovedelmet, szerintem villamgyors intezkedesbe fognak kezdeni
-
Szeretném ha felvilágosítana egy "szakember".
Egy 2011 áprilisában vásárolt TV-ről lenne szó. A probléma, hogy a legutolsó software frissítés óta gyengébb a képminőség, mint korábban: 2011 D Series Samsung Firmware issues and Poor PQ.
Beletelt némi időbe, mire egyrészt bizonyossá vált számomra a probléma (azt hittem én állítok be valamit rosszul, talán a szememmel van a baj, vagy a legutoljára nézett filmekkel, stb).
Mikor rátaláltam a fent linkelt fórum topicra, akkor nyilvánvalóvá vált, hogy a hiba nem bennem, hanem a készülékben van, és nem egyedi probléma, hanem minden 2011-es modellt érint szerte Európában.Ezután írtam két E-mail-t is a Samsungnak, amiben összefoglaltam a problémákat és mellékeltem nekik mérési adatokat (van egy saját spectrophotometer-em, amivel objektíven is lehet mérni bizonyos paramétereket a TV vizuális teljesítményét illetően) grafikonokkal, magyarázattal, stb.
Ennek már legalább egy hete, de még semmi választ nem kaptam (csak visszajelzést, hogy megkapták a levelem és majd egyszer válaszolnak).
Nos, ezzel kapcsolatban a kérdésem az lenne, hogy mik a kilátások, ha a Samsung úgy dönt, hogy szerinte minden úgy jó, ahogy van, és el sem ismeri a hiba fennállását (nem tisztázott, hogy ez véletlen hiba, vagy szándékosan akarták hogy ilyen legyen a TV az új software-el)? És mennyi idejük van arra, hogy legalább is válaszoljanak nekem, illetve hogy ha elismerik hibának, akkor javítsák azt?
Szóval ha teszem azt egy hónapon belül már elegem lesz abból, hogy nincs kedvem filmet nézni a TV-n, mert tudom hogy szar a képe (még akkor is ha igazából nem olyan szar az, csak tudom hogy jobb is lehetne, mert régen úgy volt, ezért piszkál a tudat...), de a Samsung még mindig nem ígért semmit (kussol), vagy nem akar tenni semmit (szerinte ez így jó), akkor mi van? (És mennyi ez az idő...?)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Lenne egy BFG 9800GTX vga-m. Használtan vettem, de nemrég behalt. Ugye a dobozán az van hogy lifetime warranty, de a bfg meg már nincs vga piacon. Ilyenkor mit lehet tenni?Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Mankó
veterán
Adott egy 1.5Tb-os Seagate HDD. A HD szentinel 87%os kondíciót ír ki rá, illetve 16-18 szektor hibát. A garancia jövő januárjában jár le és az Iponhoz szól. A gari papírról csak másolat van, ugye az eredeti a könyvelőnél van, ki tudja hol.
Mennyi az esélye, hogy garanciában kicserélik? Mire számíthatok? S mi a menete ennek, milyen papírokat, bizonyítékokat kell hozzá mellékelni?
Nagyon sok dolgot rendeltem már tőlük, de ilyenben még nem volt részem.Előre is köszi szépen a segítséget.
-
Mankó
veterán
Minden kötözködés nélkül ki kell, hogy cseréljék? A winchester különben működik hibátlanul, csak egy rendszerteszt során fedeztük fel, hogy ilyen hibái is vannak.
S ha nincs nekik ugyanilyen típusú winyójuk?
Szerk.: pontosan 7db szektorhiba van. Én többre emlékeztem. Ebben az esetben is kell cserélniük?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Honda topik
- Autós topik
- Opel topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest