-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bagira01
veterán
Ahogy nézem nagyba megy itt a személyeskedés. Nem tudom, hogy miért fáj az valakinek. hogy a másik hasznot húzott egy bolti elírásból. Hol élünk, becsület és tisztesség földjén? Nem hinném Mellesleg ebbe semmi átvágás nincs. Mi van ha 35k-s áron eladja és mondja, hogy nincs rá garancia, féláron még akkor is jó vétel lehetett volna. Így adott a vevőnek egy esetleges garanciális lehetőséget. Ha látta a papíron szereplő árat akkor gondolhatta, hogy ha pénzvisszafizetésre kerül a sor akkor nem a 35k-s árat kapja vissza, hanem a papíron szereplőt....
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
qfm
senior tag
Szerintem jó lenne ha a bolt állás pontját is hallanánk a történetedről a tények tisztázása végett. Hol is vetted a tápot?
-
aktív tag
válasz kukinyo #6448 üzenetére
Legalább 2-3 emberen ment keresztül vásárláskor a tápegység, a nagykerben nem tűnt fel aki kiadta ennyiért? A kiskerben amikor átvette ennyiért? Aki kiállította a számlát annak nem tűnt fel? Én nem vagyok számitástechnikai/kereskedelmi végzettséggel rendelkező ember ők viszont igen, ha ők nem tudják akkor ki tudja? Az ár meghatározása sem az én feladatom és nem is az én felelősségem hogy ők mennyiért adják el a tápegységüket. Én csak leadtam a rendelésemet, a futár csengetett az ajtómon, én kifizettem és átvettem a tápot. Ezen felesleges lovagolni mert ez teljesen jogszerű és törvényes volt! Ha ez nem fér a fejedbe akkor sajnállak. Nem is koptatom tovább az ujjaimat mert már nem látom értelmét. Köszönöm annak a néhány embernek aki használható információval szolgált! Aki pedig csak mocskolódni tudott azt megkérném hogy fejezze be mert akárhogy is keresi ebben semmi törvénytelen dolog nem volt, maximum az hogy szőrén-szálán eltűnt a boltnak átadott tápegységem. A tőlem vásárlót kártalanítom és ennyi, nem kívánok ezek után ezzel a témával foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Tessék a bolt álláspontja békebíró úr:
Sajnos kérését már nem tudjuk teljesíteni: az Ön által garanciára leadott tápegységet már eljuttattuk a gyártóhoz. A gyártó „nem javítható” választ adott. Ez természetesen a gyártó joga, a gyakorlatban ez gazdaságtalan javítást jelent: ilyenkor alkatrészeire szedik a terméket, a hibás részekből pedig kivonják a nemesfémeket és értékesebb alkotóelemeket (A visszaadásra irányuló kérésünket ezért nem tudták teljesíteni). Ezek alapján, mivel kifutott termékről van szó csak jóváírni tudjuk a termék teljes, vásárlási vételárát.
Idézet a fogyaszóvédelem oldaáról:
„A Ptk. idézett 306. § (1) bekezdése alapján a főszabály a következő: A vásárló, a fogyasztó (tehát nem a forgalmazó!) választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér.
Kivétel a főszabály alól /vagyis mégsem választhat a vevő/, amennyiben a vevő választott igényének
teljesítése lehetetlen (pl. „kifutó” modellt vásárolt és nincs ugyanilyen másik raktáron, tehát kicserélésre nem kerülhet sor), vagy
teljesítése a másik (nem választott) szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne (a forgalmazónak). „
Amennyiben megadja a bankszámlaszámát, indítjuk az átutalást a jóváírás összegével.
-
qfm
senior tag
válasz Gaboo007 #6458 üzenetére
Ez nem tartalmazza a kérdésekre a választ, amiket kétségesnek találtál. Hogy miért nem kínálták fel a cserét, amit más kifogásolt, hogy bevizsgálásra adtad le, vagy garanciáztatásra, és még jó pár kérdést. Azokat fel kellene nekik tenni, és akkor tudnád ők mit gondolnak róla. De mivel elszigetelten vagyunk itt, esélyük sincs reagálni rá. Szerinted nem járna nekik az a jog, hogy válaszoljanak a felvetéseidre, és a kétséges dolgokra?
Lehet a végén azt mondanák hogy igazad van, és lehet azt hogy itt meg itt tévedsz valamiben. Tehát kétoldalú, de jobban láthatná mindenki. Akár azt is hogy neked volt igazad.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
válasz Gaboo007 #6461 üzenetére
Látod? Félre tettem hogy mit gondolok rólad emiatt az egészért, és így sem tetszett neked, az ami ténylegesen segíthetne is a dolgon. Pedig tényleg kapcsolatba kell velük lépned, ha bármit is akarsz, különben semmi nem fog történni. Hisz honnan is tudnák hogy bármit elcsesztek ha ki se emeled hogy mi volt az, és mondod ezt el nekik? Még ha igazad is van. De legyen, a segítséget is mellőzöm itt neked. Engem nem károsítottál meg.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Leírtam az előbb a válaszukat mint azt olvashattad, minden egyéb megoldástól elzárkóznak. Nem értem miért írnék valótlan dolgot ha csak véleményt várok mert ugye ti nem tudtok jogerős döntést hozni az ügyben és tudtommal békítő szervezet sem vagytok. Valakik itt [személyeskedés]
[ Módosította: 7 ]
-
qfm
senior tag
válasz Gaboo007 #6463 üzenetére
Nem írtam egy szóval sem olyat hogy valótlant írtál. Hanem azt hogy a kétséges dolgokat amiket megtudtál el kellene mondani nekik hogy reagálhassanak rá. De mondom, te döntésed.
Ha egy moderátor erre jár, törölheti amit nem ide illőnek talál a hozzászólásaim közül, nem akartam szét offolni, de nem éreztem off-nak azt, hogy keresse fel a boltot az újonnan felmerült kérdésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Bagira01 #6451 üzenetére
"Hol élünk, becsület és tisztesség földjén? Nem hinném"
Te ott élsz ahol akarsz. Azt hiszed amit akarsz.Gyerekek. Hagyjátok a kedves kollégát. Mint látjátok irhatunk ide 10-n 100 posztot igazunk nem lesz. Majd megunja a dolgot és befejezi.
Ha meg nagyon biztos a dolgába, megy a biróságra.
Amd - Radeon - Ryzen
-
aktív tag
válasz Gyuri27 #6465 üzenetére
Nem szeretnék ilyen dologgal pár tízezer forintért évekig pereskedni mert nem ésszerű. A panaszkönyvbe beírok hogy kérésem ellenére szőrén-szálán eltűnt a tápegységem és jeleztem a fogyasztóvédelem felé is a dolgot ahol egyenlőre a hivatalos jegyzőkönyvet várják a megsemmisítésről. Ennyit szeretnék tenni az ügyben. Ha a fogyasztóvédelem jobb belátásra tudja bírni az üzletet akkor már megérte a rengeteg telefont és utánajárást. Az meg hogy ti jobban tudjátok a hatályos jogszabályokat mint a fogyasztóvédelem szakértői csak gratulálni tudok!
kukinyo [személyeskedés]
[ Módosította: 7 ]
-
aktív tag
Én egy fél perc garanciát nem vállaltam a tápegységre és ezt a vevő is tudta. A garancia a boltba szólt kerek 2 évig a garanciapapírt és a számlát átadtam a vásárló részére. A vevő pedig nem talált ki semmit, tisztában volt mindennel. Egyre több ember kapcsolódik be és újabb és újabb történetet kanyarítanak belőle. Mondjuk amennyi marhaságot ma itt összehordott egy-két ember nem is csodálkozom semmin.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Csak érdekességképpen:
Amikor merevlemezt gyártói garanciáztattam, hangsúlyosan felhívták rá a figyelmemet, hogy ha nem garanciális a hiba, akkor pénzért postázzák visssza, ha pedig garanciális, akkor sem ugyanazt a merevlemezt kapom vissza, hanem egy ugyanolyan típusút.
A tápegységes kálváriával kapcsolatban csak annyi a véleményem, hogy ha mindenki visszafizeti az eredeti vételárat, akkor senki sem jár rosszul. Ja persze ez azt is jelenti, hogy az ajándék pénzt vissza kell adni az eredeti gazdájának.
Ha úgy egyeztek meg a magán üzleteléskor, hogy nem vállal garanciát vagy max a 7ezret, akkor a vevő vállalta a kockázatot. A bolt semmiképp sem lehet köteles 140 ezret odaajándékozni az ügyes vásárlónak. Számítástechnikai eszközök esetére pedig nem is biztos hogy érvényes minden amit már bemásoltatok a szabályokból.
De ez csak a szubjektív véleményem.
-
MODERÁTOR
Gaboo007 kapott 3 nap kitiltást személyeskedésért, a továbbiakban kérek mindenkit, hogy ignorálja. A hsz-eket okulásként hagytam meg.
***
-
dízelracer
senior tag
Ezt rosszul látod. Nem ez a gond. Neki teljesen mindegy is lehetne mivel már eladta a terméket. A vevő megkapott hozzá minden papírt amit gondolom alaposan átnézett és mérlegelés után úgy döntött neki ez így megér XY összeget. Tökéletesen tisztában volt az előzményekkel. Megvett egy használt terméket egy magánszemélytől. Innentől fogva neki kéne rohangálnia garanciális ügyekben. És bár nem lenne kötelessége Gaboo007 megpróbálja visszaszerezni a bolt/gyártó által lenyúlt terméket, hogy ne a számlán szereplő vételár erejéig kártalanítsák a srácot. Kíváncsi lennék az itt jelenlévők közül, hány ember tette volna meg ugyanezt pusztán jófejségből.
Mindenkinek:
Attól, hogy egy terméket leadsz garanciába attól az még a TE tulajdonodat képezni ha nem javítható és te úgy rendelkezel igenis jogod van ahhoz, hogy saját költségen visszahozathasd akár még a marsról is a hibás terméket. Kifizetted a tiéd. Nem a bolté, nem a nagykeré, nem a gyártóé, a tiéd! Te rendelkezel vele nem ők. Lehúzta a vevőt és örüljön neki ha nem vágják pofán érte meg becsapta a boltot ahol vásárolt? Ugyan már... Ha meglátnátok bevásárlás közben a teszkóban egy 150ezres led tv-t 15ezerért kirakva nem vennétek meg azonnal? Hát dehogynem!! Mind egy szálig azonnal lecsapnátok rá pont ahogyan én is szóval nem kell itt a szentbeszéd.
Hozzátennék még valamit. Elég erőseket beszólogattatok neki tök ismeretlenül amin hasonló esetben az én agyam is elborult volna. Lehet visszaolvasni! Napokig gerjesztettétek itt a feszkót aminek az lett a vége, hogy ŐT rakták ki mert végül személyeskedett. Kicsit nézzetek már magatokba, hogy ki is kezdte el valójában a személyeskedést...
Nem kívánok többet ezzel a dologgal foglalkozni választ sem várok senkitől, csak ez nagyon kikívánkozott belőlem.További szép napot mindenkinek.
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz dízelracer #6474 üzenetére
Ha akarsz válaszolsz ha nem. Én nem személyeskedtem ha visszaolvasol.
De amit most írtál abban megint van egy kis tévedés, merthogy olyan nincs sehol leírva a jogszabályban hogy a rossz javíthatatlan terméket vissza kell adni. A jogszabály arról ír hogy elsősorban javítás vagy csere, viszont itt a jogszabályban az is benne vagy hogy ugyan olyat kell adni és a bolt ezt nem tudta teljesíteni, ha a csere nem lehetséges akkor árleszállítás de ez szerintem csak működő valamilyen szinten használható termékre értendő mivel egy 100% nem működőt nem tudod X %ban leértékelni, és ha ez se oldható meg akkor a szerződés elötti állapot visszaállítása vagyios a számlán szereplő összeg jár vissza. A bolt nem lopott meg senkit csak ő is élt a jogaival, és most ha kimondja ha nem vissza szerezte azt a 60kt. A vevőnek persze ez most nem tetszik, megtudom érteni de ha úgy vesszük kár nem érte mivel használta tönkrement és mivel nem tudják cserélni vissza kapja évek múltán az árát. Az hogy ő a vételi ár többszöröséért adta el az megint egy másik történet ehez a bolnak semmi köze.
Szerintem.
Illetve még annyi hogy a garancián belülre vonatkozik ez, de ha pl úgy ment volna oda hogy javítást kér x összegért akkor tényleg helytálló lenne az eltulajdonítás , de itt garanciális ügyintézésről beszélünk!
[ Szerkesztve ]
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Csapi007
veterán
Hy
Olyankor mi a teendő hogyha a boltnak nincs raktáron abból a termékből amit cserélnének?"Csak úgy mondom"
-
Csapi007
veterán
-
Volkov
aktív tag
Sziasztok!
Apple termékkel kapcsolatos gondom akadt, de még mielött a fikázás beindul, a gond nem a cuccal, hanem a vásárlás helyével: a Media Markt-al van.
Elöször is:
Tavaly szeptemberben vettem egy független iphone 3gs-t a Pólus MediaMarkt-ban.
1 év a gari, de oda csak 3 napig vihetem vissza, garijegyet "Elektro Doki"-s jegyet kaptam, de akkor észre se vettem, nem néztem meg, megvannak a papírok és kész, én abban a tudtaban voltam, hogy hivatlason Apple garit kaptam, ezért nem vettem sufni GSM boltban telefont.Most nyáron elkezdett koszolódni a kijelző belülről, s lévén hogy elvileg zárt az egész teló, gondoltam gariba ezt megcsinálják nekem. (elötte nokia-nál simán kipucolták gariba)
Elektrodokis jegyet megnéztem, fel kell hívni vmi számot vagy net-en be kell jelentkezni.
Legyen net.
Nincs Apple termék...
eh..
Telefon: hívom őket, végre kapcsolnak vkit, kiderül, hogy ők már nem foglalkoznak Apple garikkal.Ok...
Felhívtam ezek után a Starking-et, mint az itthoni hivatalos szervíz partner egyikét.
Itt készségesen álltak rendelkezésemre (bár, már az elején furcsálta a telefonos, hogy MM vettem telót, mikor nem is partner..) majd a serial szám bediktálása után kiderült, hogy a szeptemberben vett iPhone-omat májusban adták el Olaszországban, ergo a gari lejárt...Na most ilyenkor mi a fene van?!
Visszavihetem a MM-ba, és lehet ott verni az asztalt, vagy ha azt mondják csak Budaörs, akkor nincs mit tenni?
És azzal mi van, hogy az Apple szerint egy rég eladott telefont kaptam újként?!Mérges vagyok bakker
(közben az még kiderült, hogy az Elektro Doki helyett van vmi új cég akik átválalják a garis cuccokat, de csak Budaörsön vannak, hát esélyem nincs kijutni Budaörsre)
:)
-
Kobe
veterán
sziasztok
a korábban említett problémám, miszerint a bolt nem hajlandó visszavenni az árut, a 8 napos határidő ellenére sem, továbbra is él.
Érdekelne, hogy hova lehetne továbbítani az ügyet, hogy valaki ténylegesen a körmükre csapjon ?
Bármilyen kis összegről van is szó, mostmár csakazértis végig akarom vinni, mivel a boltban folyamatosan hülyének néznek - a "pult"tól a szervízbe továbbítanak (jelzem, hogy nem garanciális jellegű a gond, nem baj, akkor is), a szervíz szarik rá, és a pultba küld vissza, megint visszamegyek megint ugyanez a kör - amit furcsállok, elvégre egy szervíz nem állít ki számlát, max raktárra vesz dolgokat, ettől fogva gondolom egy stornós áfás számlát sem nekik lenne kötelességük kiállítani, pláne nem a házipénztárt / kasszát kezelni.
Mivel ragaszkodnak ahhoz, hogy a törvény értelmében a személyesen átvett árút nem kötelesek visszatéríteni, és elmagyarázni sem lehet nekik, hogy ez nem így van, így már csak férfiúi virtusból is megszopatnám őket. Any idea, how?
-
netseft
aktív tag
"Mivel ragaszkodnak ahhoz, hogy a törvény értelmében a személyesen átvett árút nem kötelesek visszatéríteni"
Legjobb tudomásom szerint a 8 munkanapos elállási jog csak internetes vásárlás esetén érvényesíthető, de javítsatok ki, ha nem így van.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
Kobe
veterán
válasz netseft #6483 üzenetére
épp ez a lényeg, leírtam, neten rendeltem meg, neten kaptam visszajelzést is a rendelés befogadásáról, viszont személyesen vettem át - 10 perc sétára lakok a bolttól, és egy 6 ezres cuccot nem biztos h megéri 2-3 ezerért furikáztatni futárral városon belül.....korábban linkelték a fogyvéd állásfoglalását, küldtem írásbeli panaszt a boltnak, illetve érdeklődtem itt is h mi számít szerződéskötésnek - a számla kiállítása a helyszínen, vagy a megrendelés emailben, webshopon. Itt is, és a törvény szerint is azt találtam, hogy a netes emgrendelés a mérvadó.....
-
netseft
aktív tag
Az előzményt nem olvastam, de visszanézve jogos amit írsz, NFH honlapon tényleg ez szerepel. Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, nekem mikor kérdésem volt, még fel is hívtak email-es megkeresés után. A bolt lehet csak húzza az időt, hogy leteljen a 8 munkanap, te pedig nem tudod bizonyítani majd, hogy ott jártál...
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
Volkov
aktív tag
Szia!
Én is egy web-shopban dolgozom, volt ilyen eset, az atyaúristenig elment a vásárló de végül nem adtak neki igazat.
Erről végül mi is kaptunk papírt, hogy személyes átvételnél nem él a 8 napos vásárlástól való elallas joga mivel látod amit veszel.
A távollévök közti szerződés arra vonatkozik mikor 'látatlanul' vásárolsz.
Külön téma a web-en rendelt és a web-en vásárolt termék.Ettől függetlenül lehet próbálkozni Lehet nálad màs döntés lesz.
És egy kis OFF:
Vannak érdekes részek még a határozatban, pl mi visszaadjuk a vevőnek a posta költséget is ( amit kifizetett mikor rendelt, nem a visszaszallitas költséget!) mert olyat írtak hogy vásárlástól való elallaskor semmilyen kár nem érheti a vásárlót...
[ Szerkesztve ]
:)
-
qfm
senior tag
Én úgy tudom hogy személyes átvételnél csak akkor él az elállási jog, ha ki is fizetted neten. Mert akkor nem volt esélyed fizetés (valós vásárlás) előtt megnézni a terméket. De ha neten csak rendelési igényt adsz le, és valójában élőben veszed át, és fizeted ki, akkor lett volna rá esélyed.
Persze lehet tévedek, de szerintem értelme is így van.
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
azért azt hadd szögezzem le, hogy úgy vittem vissza a cuccot, hogy mondtam a srácnak, nem vagyok benne biztos hogy nem műszaki hibás. Szerintem az, hogy 3 db 8 cmes ventillátor egy a4-es lapot is csak nehezen emel meg, olyan gyenge teljesítményű, sejteti, hogy akár lehet rossz is a termék. Ehhez képest be sem kapcsolták, hogy ellenőrizzék, vajon helytálló-e amit mondok, vagy mondták, hogy hagyd itt, bevizsgáljuk, idézem "ez ilyen". Ez aztán az alapos szakmai komment. Bejen kb 3 napig lenne munkám, ha a hatáskörömbe tartozó dolgokat hasonló percizitással látnám el.
Mondtam, hogy akkor hoci elő egy ugyanilyennel, hasonlítsuk össze, az is ugyanennyit bír-e, ja, hát az nincs raktáron.
Azt hozzá sem teszem, hogy egy laptop hűtő teszteléséért nyílván nem fognak egy 200 ezres laptopot kibontani pl, mert amúgy mind asztali gép van csak a boltban.
Tehát hiába személyes átvétel, a kipróbálás lehetősége zéró. Ránézésre meg gondolom minden user megmondja, hogy mondjuk egy ellenállás túlmelegedik-e, vagy egy potméter kontakthibás ugye....tehát tartalmilag nem látom, mitől több a személyes átvétel, de ez már csak csűrés facsarás.
Akkor mondom pénzvisszafizetés helyett legyen egy kompromisszum, ők visszaveszik ezt a szart, és azonos áron adnak valami értelmes és használható terméket. Hát olyat nem lehet.
Hát, ha ők ennyire rugalmasan állnak hozzá, akkor én is, untig leszarom mit határoz a fogyvéd, de egy homárt + fogyvéd kombót simán megér, a kettő közül valamelyik csak letisztázza, hogy akkor pontosan hogy is van a jogszabály.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
A termék működik. Az hogy alig fúj ráfogható arra hogy halk, mert manapság mindenki azért nyafog. A leírásod alapján pedig az értéke olyan nagyságrendben volt, hogy te is tudtad hogy csak egy kínai vacakot fogsz kapni. Vissza viheted hogy vizsgálják be, de nagy az esélye hogy mivel működik, rajtad verik le a bevizsgálás árát. A homáron pedig ki fognak nevetni, ha elárulod a teljes igazságot, és azt írod hogy vettél egy olcsó ilyen cuccot amit mindenki szid hogy semmire nem jó, valamint az árából is gondoltad hogy nem egy szélcsatornát veszel, és azzal a panasszal vitted vissza hogy nem úgy működik ahogy elvárnád.
Az egyetlen esélyed, ha valaki elfogadja hogy a személyes fizetés távoli vásárlás. Szerintem nem az. Vagy ha a bevizsgálás, amiből kérhetsz függetlent, bebizonyítja az igazad.
Amit (#6491) Volkov írt, nem hülyeség. Veszel egyet futárral, és beviszed mindkettőt, ha eltér a működésük. Úgy kénytelenek gariztatni. A kérdés csak hogy megér e annyit egy ilyen vacak ügy, és vajon igazad lesz e.
[ Szerkesztve ]
-
Volkov
aktív tag
Ha a vevő szerint garizni kell valamit, az megint más tészta, de mindegy. Majdnem minden eset egyedi, teljes rálátás nélkül nem lehet jobban belefolyni
Én anno monitort rendeltem neten, személyesen vettem át.
Nem akarták kicsomagolni mert nincs "tesztgép". Mondtam, hogy oké, semmi gond, csak akkor nem veszem meg...
Egyből találtak egy tesztgépet amire rá lehett kötniHa én lennék a helyedben:
rendelnék még egy ilyet online, majd mikor megérkezik, akkor össze lehet hasonlítani
Átvenni már nem kötelező[ Szerkesztve ]
:)
-
Kobe
veterán
a kínai gagyi a világ egyik legelismertebb pc-hűtéstechnológiai eszköz gyártójának egyik terméke, amely konkrét típust több neves notebookokkal foglakozó oldal a top 5 vételbe sodorja, ártól függetlenül
Btw, a fogyasztóvédelmi törvényben nem olvastam olyan passzust, hogy a vásárlót csak akkor illeti meg fogyasztói jogának gyakorlása, ha hazai terméket vesz, vagy X értékhatár felett vásárol valamit.
Tehát a hasonlóan "hasznos" kommenteket mellőzzük inkább.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
Ezt is írtam, csak nem olvastad gondolom:
Amit (#6491) Volkov írt, nem hülyeség. Veszel egyet futárral, és beviszed mindkettőt, ha eltér a működésük.
Úgy kénytelenek gariztatni, ha valóban hibás az eredeti termék. Ha meg nincs igazad, és nem hibás az eredeti, visszaveteted a futáros rendelést, mert az valóban távoli vásárlás.
Meg írtam azt is, hogy kérhetsz független bevizsgálást, ha valóban hiszel az igazadban.
Én amúgy olvastam olyat, hogy értékhatár van, mégpedig olyan formán hogy adott értékhatárig szavatosság, és nem garancia van. Bár a pontos árát nem árultad el a cuccnak. (erre ha rosszul emlékeznék, javítson ki valaki)
[ Szerkesztve ]
-
stol
addikt
Bocs, hogy belevau DE.
USB-ről mennek a ventik?-mert akkor 5V-ról eleve fél teljesítménnyel üzemelnek.
Mi a gyári LÉGNYOMÁS specifikációjuk és mi a gyári LÉG SZÁLLÍTÁS adatuk?
Megjegyzem, a kettő pontosan nem függ egymástól.Mielőtt, bárki ellen indítgatsz bármit is, jó lenne utánanézni a műszaki oldalának és nem pedig a "szerintem" nagyon precíz bevizsgálásra hagyatkozni.
-
Kobe
veterán
ez igaz, DE
ha en azt mondom, hogy gyenge a teljesitmenye - es ez esetben siman lehet, hogy meg a gyari specifikaciok megadott ertekekhez kepest is gyenge - akkor azt a szervizes sem tudja eldonteni anelkul, hogy bekapcsolna. Marpedig ez ugye nem tortent meg, igy nekem max az rohato fel, hogy pontatlanul fogalmaztam, mig a szervizes reszerol tovabbra is all a slendrian bevizsgalas vadja. Kb mintha egy tv-szerelo az alapjan akarna megitelni, valoban beegett e a katodcso es szarok a szinek, hogy be sem kapcsolna a tvt.
Mindenesetre, nem is igazan ez volt a kerdes alapja, hanem hogy letisztazzuk, a 8 napos elallas joga pontosan mikor is illeti meg a vasarlot.
-
csucsbicep
nagyúr
Hali!
Elromlott egy alaplapom. A garanciáztatásra kellene várnom 2 hetet. Felajánlották, hogy válasszak esetleg másik terméket, a korábbi lap árán. Szerintem a választék szűkös lesz. Ha nem találok nekem megfelelőt, akkor a vételárat visszakövetelhetem?
-
Mr X
veterán
válasz csucsbicep #6497 üzenetére
Csak ha nem tudják javítani, vagy ugyanolyanra cserélni.
-
Gyuri27
félisten
válasz csucsbicep #6497 üzenetére
Mi a tré? Az eredeti árért választhatsz azonnal. Nem kell min két hetet aggódni. Új lapod lesz új garival, nem javitott a régivel.
Dögöljek meg ha én nem tudnék választani.Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen