-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ra^ven
senior tag
-
adp
őstag
De lehet hogy ez lesz: [link] elvileg ez volt a legjobb a kategoriajaban
Amugy az uzemanyag fogyasztos besorolas szamit valamit?
-
addikt
Autobild újságban a 4 évszakos gumikat tesztelik kopottság függvényében
Új korában,4mm és 2 mm hogyan teljesítenek. CC+ itt is nyert[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
7 coll ET42 helyére fel szabad tenni 8 coll ET35-öt?
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
addikt
válasz Kornel #24110 üzenetére
Nem rémlett. Azt nem tudom,hogy melyik nyári gumival tesztelték a 4 évszakosokat. A tesztben beraktak egy nyárit és egy télit,de azt nem írták oda melyik márka. Mert ha a legjobb nyári és télit vették alapul akkor ezek baromi jó eredmények. CC előbb megáll szárazon mint a nyári gumi.
Gergőke88: Hó nem nagyon van nálunk. Szerencsére nem kell olyan gumi,ami nagyon jó hóban. Pont ez a baj,hogy nálunk nincs igazi tél emiatt a teli gumi csak pár napig hasznos télen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #24116 üzenetére
Ampera lesz?
Azt megnézném. -
#81556480
törölt tag
Üdv!
225/45 R17 méretben 100-120.000Ft körül van valami különösen ajánlott gumi?
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Motion_Blur #24119 üzenetére
Kenném neki
És vizes úton milyen lehet a Continental SportContact 5 ?
-
Motion_Blur
félisten
válasz #81556480 #24120 üzenetére
Ennél a guminál feljebb szerintem csak a Michelin Sport Pilot és az ADVAN gumik vannak.
Nekem is ez a méret van, de én nagyon óvatosba nyomom, ezért sem cserélem le a szinte teljesen új Matador Hectorra 3 gumikat. Egyelőre elégedettek vagyok velük, ahogyan Saint_ is az volt.
De ha cserélnék a két Conti közül választánék
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#81556480
törölt tag
válasz Motion_Blur #24121 üzenetére
Jól hangiz. Szerintem ezt fogom akkor választani. Nemnagyon szeretek keresgélni, ha azt mondjátok jó, akkor jó
-
Motion_Blur
félisten
válasz #81556480 #24124 üzenetére
Van pl. Coninental EcoContact.
Nekem cégesen az van, ahogy szokták mondani jön-megy, de budget gumi. Annál az élettartam a lényeg, nem a tapadás. Normális használat mellett semmi baj vele, ha forszírozod akkor pattog el, stb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
adp
őstag
válasz Motion_Blur #24126 üzenetére
Ahhoz képest nem is olcsó
-
adp
őstag
válasz Motion_Blur #24128 üzenetére
Én ezen nem spórolok, sztem senkinek sem szabadna, mi értelme van hogy 10-20e-fttal több marad a zsebedben aztán meg belecsúszol valamibe, valakibe, na az nem 10-20e lesz. Alapból nem engednék ilyen hulladék kínai gumikat forgalmazni amik ilyen 10 körül vannak... Sztem Barum, Matador alatt nem is szabadna mást forgalmazni engedélyezni.
-
Motion_Blur
félisten
Egyetértek, hozzáteszem hogy szerintem az ilyen elbambulós, elfékezős balesetek elhanyagolható százalékában segített volna egy prémium gumi extra tapadása a budgethez képest.
Ugyanaz a véleményem mint az olajokról, sokkal fontosabb hogy gyakrabban legyen cserélve, mint hogy prémium legyen benne. Nálam 6 év egy gumi, ha van minta bőven, akkor is.
Van családi körben vidéken az egyik rokonnak 15 éves Seat Cordobája, valós 30e km-el. Esőt, havat nem látott, mint az új. Arra használja hogy 2 hetente bevásárálásra elmenni a városba + pár naponta a pincébe elmenni borért.
A múltkor néztem hogy a gyári gumi vannak rajta persze mondhattam bármit, DOT számtól elkezdve a kirepedezést... mert minta még van rajta..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bul07
nagyúr
Sok tényezős ez a belecsúszás, és a gumi csak egy kicsi láncszem
Legyen akármilyen gumid sok függ a kocsitól is, egy átlagos Suzukin hiába van a legdrágább gumi ha előtte besatuzik egy Mercedes akkor esélyes hogy neki fog menni hátulról egyszerűen azért mert a Suzukin nem olyan jók a fékekHa tisztában van valaki a kocsija tulajdonságaival max benézésből csúszik bele bármibe is, kocsi+gumi páros alapján kell követési távolságot tartani
Ezért is kell figyelni hogy milyen kocsi jön az ember mögött mert ha egy szoci kocsi akkor hirtelen fékezésnél esélyes hogy nem fog tudni negálni (Trabant a dob fékjével, vagy egy Wartburg a berohadó fék munkahengerével)Egy példa erre
Még a 2005-2006 környékén mentünk kiállításra(nyerőgép), és a főnök vitt a bálna mercijével
Ép telefonált meg jegyzetel és benézte a M5 végét, és beestünk egy olyan 130-as tempóval az első piros lámpára(akkoriba még máshogy voltak a lámpák), nyomot egy olyan féket hogy azt hitem az öv eltöri a bordáimat, automata lévén rárúgott a fékre, merci csak nyikkanósan lassult (ABS jól teljesített), mögöttünk viszont éktelen nyikorgás egy Peugeot 406 nem bírt volna megállni, főnök egy pillanatra felengedte a féket hogy helyett hagyjon ne toljon el minket( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #24132 üzenetére
Átlagos Suzuki Magyarországon max. egy gombóc Swift, gyári 10+ éves fékekkel... szerintem erre gondolt a kolléga.
mod: 2 napja vészfékeznem kellett a Jetta-val, akkorát fogott hogy csak néztem, igaz szinte 100%-os állapotú Zimmermann tácsák és betétek vannak rajta, de össze sem lehet hasonlítani a Swiftel, ami hiába könnyebb 300kg-al, és hiába vannak rajta EBC tárcsák és betétek, hátul csak dobfék van. (nem leszólni akarom, mert annyira szeretem hogy még most sincs szivem meghirdetni)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TheProb
veterán
Franc és fene, végre kijutottam a garázsban, hogy megnézzem az eladandó kerekeket... Szarabb állapotúak, mint amilyenre emlékeztem.
A felnik fényezése is 1-2 helyen már le van pattogva, amiről eddig nem tudtam. Meg a profilmélység is kisebb, mint emlékeztem...
[link] (Utolsó képen ott a Bravo nyári felnije! )
70 így reális lehet, ha benne van az árban a mozgókúpos és a tehermentesítő is szerintetek? (ugye az is erős 10k újonnan.) Csak a kerekek meg 60 pl.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #24134 üzenetére
Átlagos mai Suzuki-t linkeltem egy Mercedes-el párban.
Egyébként minden sarkon ilyen van márUgyanúgy vészfékez ez is, mint egy új Jetta, sőt, a Suzuki-n Bosch fékrendszer van, a mexikói Jetta-n meg meg kell nézni, hogy mi.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Kornel #24132 üzenetére
[link]
10-ből 9x szerintem a mercinek jobb a fékútja, és nem mellékesen nagyobb tömeg mellet ami azért feltételezi azt hogy nem papír kaszni van alatta( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz #81556480 #24139 üzenetére
A Continental saját grafikonja alapján aquaplaningban gyengébb (95%), minden másban azonos vagy jobb. (lásd a képen / linken).
@TheProb: a csavarokat és a tehermentesítőt külön kínálnám. Mennyit érhet így a felni a kopottabb gumival? Próbáld 60-ért első körben. Márciustól lesz jelentősebb kereslet, én akkor hirdetem meg a felesleges nyári gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
persze ez mind igaz,
Viszont! Ha már elkerülhetetlen a baj, azért marhára nem mindegy, hogy egy jó gumi van a kocsidon és mondjuk nem pördülsz ki a francba és tudod kormányozni az autót vagy egy szar és nem tudod.
és az is marhára nem mindegy, hogy mennyi idő alatt állsz meg, két prémium gumi között mint az continental és az continental eco között is 5m van, ami pont elég ahhoz, hogy nem hogy az előtted lévőt de még az az előttit is megtolod. és itt két elég jó gumiről beszélünk, hány méter lehet vajon a prémium és a kínai között? Azért marhára nem mindegy mennyire mész bele, koccansz vagy belerongyolsz mint az állat. -
Kornel
veterán
Egy 95-ös budget kategóriás autót hasonlítasz egy ma is gyártott prémiumhoz?
Kemény.Én megpróbáltam neked azonos méretben összehasonlítani a te példád alapján, új autók esetén.
Gondolom a csökkentett tömeg esetében mond valamit az ultramagas szakítószilárdságú acélok használata, ha nem, akkor nem kell hülyeségeket ide bofogni...
-
Qru
MODERÁTOR
-
bul07
nagyúr