Új hozzászólás Aktív témák

  • robi-k

    őstag

    válasz Warter #90486 üzenetére

    Nemrég nekem is meghalt a 3Tb-os Seagate vinyóm.
    Mivel nem találtam meg a magyar számlát és a garancia levelet, már magamban elkönyveltem, hogy "így jártam".
    De utána egy ismerősöm tanácsára felmentem a Seagate honlapjára, ahol van egy menüpont a garancia hiba bejelentésére. Itt a megfelelő helyre beírtam a lemez sorozatszámát, és a rendszer kidobta, hogy december 12-ig a lemez még garanciális.
    Ott helyben a honlapon bejelentettem a garancia igényemet, erre a Seagate azt kérte, hogy a hibás lemezt küldjem ki a Holland központjukba (nekik nem kell sem számla, sem garancialevél, sem lemeztartozék, csak maga a lemez). Egy hét múlva küldtek egy vadonat új lemezt cserébe. Minden elismerésem a Seagate korrekt garaniakezelésének :C

Új hozzászólás Aktív témák