Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz gonger #14102 üzenetére

    Ahogy lsebestyen is javasolta, bikemag, illetve testbike aprót érdemes böngészni.
    Ha találsz pár szimpatikus hirdetést, akkor kérdezz meg hozzáértőket és amikor mész megnézni, olyan emberrel menj aki ért hozzá, különben könnyen beleszaladhatsz olyan használt bicóba amit kapásból újíthatsz fel és úgy már mindjárt nem lesz olyan jó vétel. (esetleg elviheted kerékpár szervizbe is átnézetni vásárlás előtt, pár ezerért átnézik és megmondják mennyit ér) Ebből a szempontból a boltból új, szerencsésebb választás egy nem hozzáértőnek, de az drágább. Ha pedig össze akarsz rakatni egyet, az lesz a legdrágább, amennyiben boltban óhajtod megvásárolni az alkatrészeket. Bringát építeni új alkatrészekből, mindig drágább mint ha komplett bicajt veszel. Az általad megjelölt 50-60 ezer-től indul nagyjából a minőségileg vállalható kategória. Úgy is mondhatnám, ez az az összeg ami a minimum, ha új bringában gondolkozol és nem egy kupac, haszontalan vasat akarsz venni.
    Ezek a csepel royal gépek divatosak, de dög nehéz acél vázzal szereltek, ráadásul ez tényleg csak városi. Váltó hiányában az emelkedőkön gondba lehetsz, ha netán szeretnéd túrázásra is használni és nem csak sík úton. A másik meg a fixi őrület amit nem javaslok, balesetveszélyes, pláne kezdőknek. A legjobb megoldás városi, mindenes bringának egy agyváltós trekking, de az nem 50-60, hanem inkább 100-120, de ha már csepel royal szóba jön, akkor helyette inkább egy agyváltós trekkinget javaslok, mindennel felszerelve sokkal jobb választás mindenes bicajnak. Persze ez az én egyéni véleményem, mások biztos mást gondolnak jónak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák