-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #159200 üzenetére
Szó nem volt 40 kilós zsokéról, sem kijelölt pályáról. Akár egy átlagos fully-n is teljesen megfelel. Biztos jó a technikád? Én még táskával megpakolva sem éreztem soha kevésnek a rendszert. Bár biztos van akinek szükséges a nagyobb tárcsa előre, de én még a Centerline-t is nehezen tudom bekoptatni, nem hogy leégetni a tárcsát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #159200 üzenetére
Haverom itt, brutál köves vízmosáson 8km/h átlaggal elégette a 160-as tárcsát 90+ kilóval, az enyémnek (180mm) 65kg súllyal semmi baja nem lett, de azért éreztem, hogy a határait feszegetem. Ezért mondjuk még nem váltanám le a br-m446-ot, max lassabban jövök le azon a néhány beteg lejtőn .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arn
félisten
válasz jjeahh #159197 üzenetére
persze azt is tisztazni kell, hogy mi van benne, vhol az olaj arat sem veszik hozza a kiirt arhoz... de amugy illene a becsuszo porvedok csereje is. ebben a 130 euroban minden benne van.
illetve melyik az a hely, amit ajanlanak, es megbizhato - mert ugy unblock nagyon nem szivesen adom ki a bringat a kezeim kozul, mert a legtobb helyen csak osszecseszik.
gyorben megkerdeztem egy ajanlott szerelonel, ahhoz kepest, hogy az illeto nem reg nyitotta ki a boltot, 30-32e ftot irt olajjal. a porlehuzot nem csereli. fox szervizben pesten porlehuzoval 37e.
igaz, akkor 130 euro meg kevesebbet ert otthon (43e huf volt) de alig olcsobb magyarorszagon, ami a ket orszag szolgaltatas arszintjet figyelembe veve, es hogy kuldozgetni kellene, nem igazan jobb ajanlat.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #159201 üzenetére
Technikám biztos nem jó,még az átlagos montisokkal összehasonlítva sem,de hát nem Nino Schurter-ek és Kate Cutney-k szokták a montit sem vásárolni a boltban. 82 kilós vagyok,bringám felszerelve 14,és magyarországi körülmények között,organikus betétből kell olyan 2-3 pár/év (7-8000km),tárcsáim (160/180) meg elmentek ~25e km-t/3 évet mielőtt 1,5 mm alá koptak és cserélni kellett őket BR-M615 fékekkel.Szerintem nem véletlenül szerelik őket nagyobb tárcsával,mert hát még a teleszkóp esetleges csavarása,tárcsa cincogása,vagy az a pár többlet gramm hátrány sincs pariban az esetleges fékhiány,vagy olajfőzés hátrányával. Ugyanakkor persze ha nem kerülne pénzbe,kíváncsiságból megpróbálnám milyen is kisebb tárcsával elől is,még ha tényleg szinte semmi előnyét sem látom.Hátul tény,hogy kipróbáltam a nagyobbat és annak semmi előnyét nem tapasztaltam,mert bár a +grammokat nem éreztem,de adagolni picit nehezebb volt úgy,hogy ne húzzam a bringa seggét a lefeléken,vagyis hamarabb megcsúszott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arn
félisten
válasz Hasaggymeg #159200 üzenetére
szvsz kicsit tuldramatizalod. a multkor hasonlo szintet jottem lefele szerpentinen az outival (szinten 160as tarcsa elol), 35os atlaggal - ez egyaltalan nem extrem, sokan jobban toljak. montin altalaban nincs ilyen sebesseg, es legtobbszor nem 50rol lassitasz a kanyar elott.
outin teljesen altalanos a 160as elol.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #159200 üzenetére
Én 110, a bringa cirka 24Kg. Ha elindulok a Normafától (tempó 40-70), a Délinél lila a 203 -as tárcsa.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
Így biztos lehetsz benne, hogy tökéletesen leszervizelték a telót, ugyanakkor ha a szimeringek, szivacsok stb jó állapotúak, fölöslegesen fizetsz egy rakás pénzt, ami egy hozzám hasonló olcsójánosnak szívás. Elégedett vagyok én azzal a megoldással is, amit nálunk a kiskedvenc szervizemben művelnek, olajcsere 17 eur és ha valami cserés, a szervizes srác felhív-rámír és megbeszéljük a további költségeket. Mondjuk eddig csak 1x vittem be hozzá telót szervizelni, szépen megcsinálta, viszont a sárvédőmből véletlenül letört egy darabot, ezért nem kért semmi pénzt a szervizért, sőt, ingyen adott egy új sárvédőt is
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #159204 üzenetére
Fele annyit nem megyek mint te, de a bringáim is 9-10kg körül állnak meg súlyban. Az M615 elég jó cucc, mint írtam, ennek utódját, M6000-et tettem SS-re, de ezzel még nagy tapasztalatom nincs (épp összeszokás és bekoptatás időszaka van). Amúgy a szénszálasomnál RT86-ot használok M8000-el, jelenleg fémes betétekkel, még néha sok is. A bringázási technikán pedig érdemes javítani, ne úgy told mint ha egy zsák krumpli lenne a cangán.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
arn
félisten
válasz jjeahh #159207 üzenetére
elhiszem... nem errol van szo, hanem arrol, hogy melyik bevalt - ha meg korabban sose voltal ott. nincs tul jo tapasztalatom a szervizekkel, keves helyen dolgoznak precizen. hivatalos szervizben konnyebb reklamalni, ha vmit osszecsesznek.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
zoli03
őstag
Az országútat ne hasonlítsuk a terephez. Országúton simán tudsz játszani, hogy hűtöd a féket, de terepen vannak olyan helyek, ahol alig tudsz lejönni, ott nincs lehetőség játszani a helyes fékezéssel, mert esés lesz belőle és elég egy 3-4-500 méteres ilyen szakasz és elszíneződött a 160-as tárcsa. Persze le is lehetne szállni és tolni, de a bicikli van értem, nem én a bicikliért.
-
xy.zsolt
őstag
válasz zoli03 #159210 üzenetére
Nem tudom ti merre jártok lejtőzésre, de én anno a Bécs környéki hegyekben tekertem (akkor még 80kg-osan) és SOHA nem volt gondom a hagyományos felifékekkel a 2008as montimon.....sőt, a mai napig talán csak 2szer cseréltem betéteket rajta úgy, hogy tutira 20000km felett van a bringában. Szerintem nem kicsit túl van HYPEolva ez a tárcsa téma...folyamatos plusz profithoz juttatva ezzel a gyártókat. És ha úgy melegszik a tárcsa ahogy írjátok akkor szart sem ér az egész.....felnifék még nem izzott alattam, pedig szinte naponta jöttem szerpentinen is lefelé....40-50es tempóba
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Kempetlen
tag
Volt már veled olyan, hogy olyan százalékos lejtőn mentél lefele, amin muszáj volt teljes erőből tépni a féket, és már a letalpaláson / szándékos esésen gondolkozol, hogy valahogy megállítsd a gépet, mert túlhevült a tárcsa?! Olyankor teljesen elveszíti a fékerőt. Nagyon nem vicces dolog, kevés ijesztőbb dolog van bringán. Ha valami lényeges, akkor a megfelelő súlyhoz illő tárcsaméret és hűtés, mert elég csak egy lejtőn megszívni, nem kell többször.
Túldramatizálás nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #159213 üzenetére
Főleg ha mindennek a tetejébe még kva gyökeres-köves is és szedi ki a kormányt a kezedből .
Runner_fxr: ja, erre gondoltam én is
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arn
félisten
válasz Kempetlen #159213 üzenetére
nem... egyreszt nem megyek agyatlanul, masreszt van annyi tapasztalatom, hogy ismerem a sajat es a bringam hatarait. en nem azt mondtam, hogy ez kell mindenkinek, hanem azt, hogy ahol en es ahogy en bringazom, oda egyelore eleg. nem tapasztaltam furcsasagot a mukodesben, a fekezes karaktere valtozott.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
kacsyx
aktív tag
Ízlés kérdése, de én már semmilyen biciklit nem vennék hidraulikus tárcsafék nélkül. Egyszerűen annyira szépen adagolható még egy totál alap BR-M355 is, az RS505-ről fékváltókarral nem is beszélve, hogy számomra minden más visszalépés lenne.
Karbantartását sem tartom nehezebbnek vagy sokkal több időnek. Olajszivárgás nincs, fékbetétet évente kb. kétszer cserélek, az is pár ezerből megvan. Egy csere 5 perc takarítással együtt. Féktárcsa takarítás féktisztítóval 1 perc. Mindezt a szokásos bringamosás, szétszedés során iktatom be. Az ajánlások szerint évente kell olajat cserélni. Volt, hogy másfél illetve két évig ugyanaz az olaj volt a csövekben. Végig ugyanaz a nyomás, ugyanaz a fékerő volt. A féktestet egyszer kell beállítani, utána nincs vele gond, a pofák igazodnak a tárcsához. Szóval nálam a gravelen a fék az egyik legkevesebb karbantartást igénylő alkatrész.
Páromnak v-fékes trekkingje van, a felnijeire ragadt kosz sikálásával többet foglalkozok egy-egy alkalommal mint nálam egész évben a fék karbantartás időtartama. Plusz állítani is rendszeresen kell a bowdent, hogy mindig jó legyen a nyomáspont.
Elfogadom, hogy neked több nyűg, de én mióta hidraulikus fékeket használok sokkal kevesebb dolgom van a bringáimmal. -
Runner_fxr
Ármester
válasz xy.zsolt #159211 üzenetére
Szerintem jól ki vannak találva a kategóriák! Nyilván XC-re nem kell 203-as tárcsa, mert azzal egyrészt nem csapatsz úgy, másrészt a fék sem 4 dugattyús. De Enduro-n a 160-s tárcsa az első nagyobb fékezésnél fossá ég! Teljesen más fékezni egy bringát úgy, hogy szélesebb gumik vannak rajta, agresszív mintával és a nagy telók is bemozdulnak. Nem csak nagy tárcsa kell, hanem valami alu magos, jobb hőelvezetésű! A lényeg mindig az, hogy a megfelelő bicóra a megfelelő fék/tárcsa kerüljön! Outira a 140-es tárcsa is elegendő, mert jóval könnyebb fékezni a bringát. Xc-re egy 2 dugattyús megfelelő, 160-180 tárcsával. Enduro/DH, 4 dugattyús 203-as tárcsa, ennyi!
-
arn
félisten
válasz 6030D #159221 üzenetére
egy 120 kilos embernek, meg aki vegig fekkel kozlekedik, es az alpokban ereszkedik 1000mt annak nem. atlagos sulyu embernek, otthoni viszonyok kozott, xc terepre, aki ismeri a korlatait, igen.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az outit montival hasonlítgatni kábé almát a körtével.
(#159206) Somatom ...ááá,te csak nem tudsz fékezni!
(#159208) Tothgera30 ...nekem így ötven után már nem fog menni a technikai fejlődés,így marad a nagy tárcsa.
(#159211) xy.zsolt ...hát ha a tárcsa tulajdonképp kerékméretű,mint a felniféknél,akkor nem csoda,hogy sosem izzott fel. ...a tárcsafék egy szintugrás ahol nem a felnit fékezed,aminek nem az a szerepe (ahogy még korábban a gumiféknél sem a külsőnek) hogy fékbetétek dörzsöljék,hanem van egy külön arra készített alkatrész,a féktárcsa.Montinál meg a sáros,vizes felni már nem az igazi fékezésre,ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kempetlen
tag
Súly és lejtő arány. Van olyan, amin fél perc után már nem tudsz megállni. Pl. én csak Csillebérctől jöttem le 180-as tácsával gyök 2-vel, és meg kellett állnom folyamatosan, mert nem bírta. Te úgy szóltál a témához, hogy outival közöd nincs hozzá. Mindenesetre a tárcsa túlizzás nem ritka, és főleg nem agyatlanság eredménye. Muszáj túlbiztosítani, vagy pedig nem mész bizonyos lejtőkre.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #159168 üzenetére
Azért nem olvasol róla, mert mindegyik köszöni jól van és elégedetten használjuk a fox telókat. Nincs mit mondani róla. Nekem a gépben fox 36 rhythm van nekem semmi bajom a grip damperrel szépen mozog, nem bonyolult a beállítása se.
Szervizelés: első alkalommal az alsó láb olaj szervizt megcsinálta haverom a jelenlétemben és megtanított rá. Hát csak pislogtam, hogy jéééé csak ennyi az egész? Mindenki a nehéz szervizelhetőségen nyavajog a fox-nál, hát nem tudom a kis szerviz lényegében azonos a rockshox-al csak a csavarok rögzítése más alul. Ráadásul van gyári olajchart, amiben benne van hova, mennyi és milyen vékony olaj kell. Ismerősi körben mindenki maga csinálja és szinte mindenkinek fox van, üde kivétel a RS.
Nagyszerviz: na ahhoz viszont se fox-al se más telóval nem kezdenék neki a légkamrák, csillapítás egységek teljes szétszedéséhez. Azt csinálja a gyári szerviz, amikor kell az kifizetem.
A kicsit viszont érdemesebb megtanulni.
Külön egyébként a performance vonaltól felfelé tudsz nézelődni, a rhythm csak a gyártók számára elérhető és ők szerelik be. -
arn
félisten
válasz 6030D #159224 üzenetére
az xcs lejtokon strava alapjan az elso negyedeben benne szoktam lenni a ht bringammal, pedig ott tuti mindenfele rombolokat is hasznalnak. de lehet keveset fekezek, az a gond.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
sebgutkopf
őstag
Kérdeznék egy szerelőset én is.
Hogyan lehet leszedni DT swiss M1900 gyári kerékszettek agyáról a kupakokat (end cap), hogy ránézhessek a kerékcsapágyakra?
Kerestem már egy csomót, de releváns videót se találtam, mind vagy országúti, vagy valami non boost kerék szervizeléséről szól, ami tök más. Valahol azt írják, hogy csak le kell húzni, hát huzogathatom akár mivel teljesen esélytelen. -
arn
félisten
válasz Kempetlen #159226 üzenetére
majd 30 eve montizom, 15 hasznalok tarcsafeket, de fogalmam nincs rola... meg ez az egesz mondanivalo onnan indult, hogy tesztkeppen tettem fel, es ha nem talalom elegnek, akkor visszacserelem.
olvasd vissza, amiket irtam, ne csak kiragadj reszleteket. ismerni kell a sajat, a bringad stb korlatait, hol hasznalod, etc. a bringagyartoknak ez utobbirol nincs fogalmuk, minden esetre aruljak a bringakat.
de asszem en itt befejeztem a meddo vitat.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #159229 üzenetére
dtswiss ratchet karbantartas videokra keress ra. de asszem az m1900 nem ilyen, de mindenesetre a leszerelesi technikakra talalsz peldakat. ratchet atzsirzasara pl kazettastol is lekaphatod.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
ZolkoW
őstag
Azt tudom, ha visszakerül minden az XC masinára, most marad a 160-as elöl, az bevált a merevvillán is. Legalább nem kell adapter, azt úgysem szeretem.
Ezzel párhuzamosan üdvözlöm a dolgot, hogy még egy Suntour villán is, ami 140-et mozog, alapból 180-as tárcsához van a PM felfogatás, mert azt senki nem fogja 160-assal használni, ne kelljen már adapter oda is.
Egyébként ahogy Arn is írta, a tárcsaméretek nem csak a sebességtől függnek, meg a súlytól, hanem a tapadástól (gumiszélességtől) is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
Szvsz óriási a különbség a között, hogy egy tárcsa "épp elég" ahhoz, hogy egy lejtőn lejöjjünk elegendő fékezéssel, illetve aközött, hogy lehet, hogy az a tárcsa+fék bírna többet is, de a biztonságot szem előtt tartva azt választja a felhasználó. És szerintem az áltag XC-sek, MTB-sek közül senki (95%) nem kockáztatna meg egy bukást, fék túlmelegedésből történő balesetet egy kisebb, kb 50-60 g-mal könnyebb féktárcsa használata miatt, mert egyszerűen nem ér az annyit, mint amennyi kockázatot rejt magában, annak a hobbi felhasználónak aki válószínűleg nem tökéletesen használja a féket, nem a legjobb nyomokat választja, nem a legjobban csillapít a lábaival mondjuk egy HT-n és így tovább...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #159236 üzenetére
Nekem minden(!) szerelő azt mondta, hogy maga a tárcsa sokkal többet befolyásol, mint maga a fék. Tehát egy IceTech tárcsa sokkal többet dob fékerőben, mint egy komolyabb fék. Ha van egy jó féked (mondjuk mt 8000) és van egy rt 10-es tárcsád, akkor nem lesz ugyanolyan a fékerő mint egy rt70 vagy rt80 féktrácsa esetében
.
Ha elmegszik a tárcsád, akkor kell venni egy IceTech technológiásat, az sokkal jobban fogja bírni.Saját tapasztalatom is az, hogy sokat számít a tárcsa, rt 54-ről váltottam rt70-re és elég jelentős a változás. Pedig nincsenek IceTech fékbetétjeim, de így is érezhető a fékerő növekedés.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Hátha másnak is hasznos lehet: másfél év szenvedés után véletlenül rájöttem mitől kezd el zsibbadni a bal lábam az outin fél óra után. Úgy néz ki, hogy oldalirányban ferde a nyergem, a bal oldali rész 4 mm-rel van feljebb mint a jobb. [kép] Valószínűleg a nyeregpálca lehet a ludas.
A váz és az egész bringa függőlegesen áll.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
TayRol
veterán
Egy utolsó hülye kérdés (a mai napon ) , ki melyiket venné?
- Cannondale Quick Disc 3
- Cube SL Road ProNem tudom, a Cannondale megéri-e a többletet.
-
nrg.960
tag
Kicsit túl lett tolva ez a 160/180mm.. mindenki azt tesz fel, amit akar. Mindenki úgyis a sajátját fogja védeni. Nalam eddig 180 volt, most került fel a 160, aztán tesztüzem. Ha nem állok meg vele, akkor majd a kórházi ágyon betudom annak, hogy ez egy rossz döntés volt, de ha nem ez lesz a végkifejlet akkor meg jó.
Ui: 65kg 10,1kg bringa.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
HEAHEA
tag
válasz TayRol #159239 üzenetére
Röviden: Cannondale , mert az van és zöld is.
Bővebben: ha az adott bringák közül kellene választanom, azt nézném melyik tetszik jobban, melyikkel lenne öröm tekerni. Hosszú távra tervezek, nem vagyok cserélgetős típus. Igaz, hogy a Cube: Tiagrás, olcsóbb, de alu villás, Cannondale: Sora, karbon villa, drágább, de nekem jobban tetszik a váz . Az alkatrészeket lehet cserélgetni (idővel), lehet az igényeimnek a Sora is megtenné.
Jól a megérzésem, hogy a Cannondale jobban tetszik neked?
"Nem tudom, a Cannondale megéri-e a többletet.".... Minden annyit ér, amennyit fizetnek érte. -
tisn
addikt
válasz Szakbarbár #159238 üzenetére
nem lehet, hogy porckorongserv?
-
Begbi
csendes tag
Sziasztok. Két 29es cube mtb-ot szeretnék vásárolni. Tudtok olyan helyet ahol szép kártyával is lehet fizetni? Írtam pár boltnak emailt de választ nem kaptam sehonnan.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szakbarbár #159238 üzenetére
Hát én gépész vagyok,de nem tudom hogyan állítanék egy kerékpárt teljesen függőlegesre. Ha biztosra akarsz menni,vedd le a nyerget és helyezd egy egyenes felületre,pl. asztal,majd úgy vizsgáld meg,megforgatva a vízmértéket és a nyerget is mind2 irányba.Ha úgy is egyirányú lejtést mutat,tényleg sz@r.
(#159248) gabro0...állítom,hogy legtöbbünk seggében is van 2mm eltérés...egy nagyobb pattanás,vagy akármi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gabro0
őstag
válasz Szakbarbár #159238 üzenetére
Én hasonló, bár kisebb eltérés, kb. 2mm miatt írtam. Akkor az volt a konklúzió, hogy ez kevés bármiféle probléma előidézéséhez. Kissé kételkedem, meg zavar is a tudat, de igyekszem nem rágódni rajta.
(#159247) Hasaggymeg: Na most akkor mégse jó? 🙃
szerk3: Amikor a Tour versenyzők 1mm hosszkülönbségű stucnikból válogathatnak, akkor mindent el tudok képzelni (valamelyik GCN videóban mutatták).[ Szerkesztve ]
-
SSJmeszes
senior tag
Sziasztok!
Szegeden vagy környékén valaki tud ajánlani biciklis üzletet, ahol találnék 9 sebességes hátsó váltót?
Deore, Alivio, Altus.. vagy igazából mindegy, csak Shimano legyen.
Köszi.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...