-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
Vettem Lidl-ben bringás nadrágot, jövő héten tesztelése következik.
-
imyourfriend
őstag
[link] Ma egy ilyen kört mentünk a környékbéli kerekesekkel, hát mondhatom elkélt a 25-ös hátsó tányér de a 28-asra nem volt szükség csak mikor nagytányéron mentem. Bernstein-nél volt tán a legnehezebb felmenni vele, utána az Írott-kő már nem okozott nagy gondot, tervbe is jött egy 12-25 shimano 105-ös hátsó sor.
(#28854) anorche1: Reggel be is nézek, 4ezer ajándék érte.. már csak az óráért megéri.
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
A Kis-Balaton körbebiciklizhető? Van vajon bringaút körbe?
-
belaazallat
addikt
válasz Zola007 #28849 üzenetére
6000km-en keresztül használtam Conti gumit(City contact), párom bringáján Continental Tour Ride van. "élvezet" felrakni és eligazgatni őket. De ha fent van, jól teljesítenek.
Én most ilyet használok megelégedve: [link] 37-es méretben, poros úton sincs vele problémán. Idén vettem és már majdnem 2000km-t mentem vele, volt teljes Balaton kör, Balaton felvidék, közeli rossz minőségű, mezőgazdasági út.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz tatabike #28839 üzenetére
Tárcsafékes kivitelhez még nem volt szerencsém, ez V fékes, de ismeretlen gyártójú, ellenben meglepően jól fog és könnyű beállítani. Bár biztos hogy hosszabb a fékút mint nevesebb féknek, egyáltalán nem tartom balesetveszélyesnek. A kerékben sincs nyolcas, meg is lepődtem rajta, pedig a tulajdonosa nem egy nádszál kisasszony. Szóval lehet hogy csak egy jobban összerakott darabot sikerült kifognom, a többi még lehet pocsék.
(#28841) DjKoxi
23 km volt a táv, teljesen sík odafelé enyhe hátszéllel visszafelé szemből. Az átlagot rontotta, hogy az első 5 km-ben pocsék a bicikliút és muszáj volt lassítanom a kereszteződésekben is.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Balazska15
senior tag
Sziasztok! Kérdéssel fordulnék hozzátok! Mennyire lenne cink az alábbi biciklin egy 1,5 körüli külső?
(A sárvédőért most nem kérem a fikát, szükségállapot volt! )Most 2.0 és 2.1 van, mind a kettő 3,8 bar max-al, viszont közel 110 kg-ot kell cipelniük, így van tapadás rendesen... Szeretnék váltani valami nagyobb nyomásértékkel rendelkező külsőre, mivel egyébként szinte csak aszfalton használom, nagyon ritka 1-1 földutas rész. A kérdésem az lenne, hogy mennyire nézne ki hülyén valamint, hogy mit ajánlanátok ami úgy mondjuk 4-5e környékén mozog Köszi előre is!
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
-
Zola007
veterán
válasz Tothgera30 #28851 üzenetére
Köszi, milyen méretben használod?
szinte biztos, hogy 30-32 alá nem adom, annyival nem mennék jobban a keskenyebbel
#28856) belaazallat : legalább jól tart 37 nekem sok a vázba, sárvédő még 32-vel is zaccos lesz
egyébként hintőporral vagy anélkül szoktad felrakni?
Spicert megnézem majd, Kellys Physiok ilyennel jönnek gyárilag (30mm-es)Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Balazska15 #28858 üzenetére
Mi az, hogy mennyire néz ki hülyén? Kit érdekel? Nyilván azért raknál rá vékonyabb gumikat, mert az való arra a felhasználási felületre, nem a terep gumi. Aki meg emiatt hülyének néz, az nagyon nincs képben semmivel.
-
Zola007
veterán
válasz Balazska15 #28858 üzenetére
kit érdekel hogy néz ki?
rengetegen járnak MTB-vel 1.5-1.75 gumivalSchwalbe Land Cruiser és Black Jack 1.75-ben is jól fut, de ha le kell menni az se lesz gond.
4-ből megvan darabja
Landcruiser egyedül macskakövön problémásha még olcsóbban akarod, akkor CST C1446, ebből 2db 5ezer
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
bigdady
nagyúr
válasz glacious #28860 üzenetére
Kosz.
Még egy utolso kerdes. Azt vettem eszre hogy az asszony bicaján felul szoros a lanc alul meg laza vagyis fent ra lett feszitve a fogaskerekekre. Enyemen meg alul felul is laza. Mindketto 3x7 sebesseges. Melyik allásban erdemes megfesziteni? Hogyan helyes? Kosz[ Szerkesztve ]
-
Zsolt_974
tag
válasz Balazska15 #28858 üzenetére
Szia!
Nekem is hasonló problémám volt év elején. Igaz én a 26" lecseréltem 622-re.Így oldottam meg.
Igaz kicsit nagyobb költséggel, de nem bántam meg. Így van két garnitúra egy terepre 26" és egy aszfaltra 622-es. Ha ez mellet döntesz feltétlenül bele kell próbálni.Üdv. Zsolt.
-
belaazallat
addikt
válasz Zola007 #28859 üzenetére
Szappanos vízzel, de így is olyan, mintha ragasztóval kentem volna be. Schwalbe-t már elvittem szervizbe, szórakozzon a szerelő vele. 1000Ft-ot megért.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
tatabike
őstag
válasz bigdady #28866 üzenetére
Olyan nincs, hogy felül feszes a lánc, alul meg laza... Egysebességes, örökhajtós, kontrás illetve agyváltós kerékpároknál számít a hajtómű és a kerék megfelelő távolsága, mert ott alapból nincs láncfeszítő, örökhajtósnál, kontrásnál és kontrás agyváltósnál nem is lehet láncfeszítőt használni. Az ezersebességes rendszereknél meg a váltó kanala és az azon lévő görgők tartják feszesen a láncot, mivel minden egyes váltásnál más és más lánchossz szükséges...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Because #28870 üzenetére
Általában belefér a 622-es kerék az mtb-vázba. Sőt én még a régi 630-ast is beleraktam, és még a sárvédő is elfért. Azért vigyázni kell, mert a kerékpár viselkedése nagyon meg tud változni, általában "idegesebb" lesz tőle az átlag monti, persze ez függ az eredeti geometriától is. Azzal is számolni kell, hogy a középcsapágy feljebb kerül a talajhoz képest, meg úgy magában az egész bringa is, és esetleg ebből problémák lehetnek az indulásnál vagy megállásnál...kicsit mélyebbre kell nyújtani a lábat, hogy talajt érj vele...
Plusz canti illetve V-fékesnél nem működik a dolog, nem lehet annyit állítani a pofákon felfelé, hogy elérje a nagyobb kerék fékező felületét...Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
deicide
veterán
Megjöttem a Tamási MTB maratonról.
Dióhéjban: 104km, 2000 szint, életem filmje a 12. km-ben, amikor egy vízmosásos lejtőn táncolt alattam a bringa és csak a csoda mentett meg az eséstől, 40km-ig 2. hely, aztán sár és még sár, csalán, szúrós bokrok, itt elment a dobogó, 50km körül kilazult a nyergem egy erősebb zökkenőn, 78. km-ben durrdefekt, szerelés, 95. km körül kukoricamezőn kijelölt 6-7%-os emelkedős "pálya", ami annyi volt, hogy 1 sor kukoricát kitéptek és menjél paraszt, jobbról-balról meg a 1.5 méteres kukoricaföld. Célba értem és ezzel mindent elmondtam arról, hogy mennyire volt kemény, talán ha nem most ismerkedtem volna a hegyi tereppel, jobb lett volna, de így sem lettem utolsó, hatalmas eredmény számomra, hogy egyáltalán megcsináltam. Ja, és legközelebb kesztyűt is kell vinnem, mert olyan szinten fáradt el a kezem, hogy a slusszkulcsot harmadikra tudtam elfordítani induláskor.
Azért élmény volt és persze ezek a kihívások visznek előre, nem panaszkodom, de Fortuna ma jobban velem lehetett volna.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
fpeter07
veterán
válasz deicide #28878 üzenetére
Grat, én nem tudtam elmenni rá, cserébe ma szerveztem egy kis sarazást. A kukoricamezős dolgot a szervezők szeretik eljátszani, anno a pannon maratonon volt egy rész, ahol 3-4 m volt a fű, hasonlóan oldották meg. Mostanában nagyon rászoktál a sárra. Fortuna csak a 12. km-ig kísért, utána látta, hogy más jobban segítségre szorul.
-
deicide
veterán
válasz TayRol #28879 üzenetére
Thx! Én is master1-ben voltam
fpeter07: a rövid és középtáv nem lett volna vészes, a sár a hosszútáv hurokban volt, ergo a többiek a célban egész kultúráltan néztek ki hozzánk képest. De akkor sárból kaptál Te is.
Nekem új volt a kukorica, picit meglepődtem, amikor a nyíl mutatta, hogy merre kellene menni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Zola007 #28849 üzenetére
Continental Tour Ride van fent nekem, alapvetően nincs gond vele, de nem ajánlom. Mivel teljesen más a minta az elején, mint az "oldalán", ezért kanyarban ha az ember picit is bedönti a biciklit, akkor megváltozik a gurulás hangja, amitől mindig azt hiszem hogy kavicsos / homokos felületre mentem rá és meg fog csúszni, vagy valami nem ok a biciklivel... de lehet ez csak engem zavar Ezt leszámítva nincs vele gond, azt mondjuk meg tudom erősíteni amit belaazallat írt, hogy valami iszonyat nehéz felrakni. Mondjuk abban biztos vagyok, hogy nullára eresztett belsővel sem fog lefordulni a felniről...
deicide:
Nem kis teljesítmény, elismerésem -
-=RelakS=-
veterán
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
TripleB
senior tag
válasz imyourfriend #28797 üzenetére
A telefon gps-e ne legyen szerintem mérvadó. A normálisan beállított km óra már inkább. :-)
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
imyourfriend
őstag
-
elfelejtette
veterán
válasz Cathfaern #28882 üzenetére
Nekem is TourRide van, 37-622 méretben, és teljesen jó kanyarban is. Közel pedállal talaj érintésig döntve sem viselkedik kiszámíthatatlanul, és a hangja se zavaró. Pedig már pont egy éves, közel 6000km van benne, és eleve B kategóriásként vettem leértékelve.
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
senki11
aktív tag
Fixi hajtókart tudna valaki ajánlani? Olcsó és megbízható kellene. Suntour fixi van kiszemelve, vagy valami altrix hajtás.
-
TayRol
veterán
válasz elfelejtette #28887 üzenetére
Erről jut eszembe, nekem már 2x leért kanyarban a pedál. Nem tudom, hogy ez konstrukciós hiba, és a Courier-nél ennyire alacsony, vagy én kanyarodok nagyokat? (biztos a motoros múlt miatt)
-
TayRol
veterán
válasz lsebestyen #28892 üzenetére
Igen, ezentúl az lesz.
-
cSuwwi
aktív tag
Vettem kb. 1 hete egy Finn-t [link] (mobil tartó kormányra, egy szilikon pánt amibe bele lehet tenni).
Nem éppen olcsó (ahhoz képest) de határozottan jó (egy moto g-vel szoktam kitömni). Jó alternatíva lehet, ha valaki "tokot" keres.
Sajna pont ott hajlik a kormányom ahova tenni tudom + le van szigszallagozva ezért nem tapad rendesen, de sima vázon pöpec lehet.[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Egy kis upgrade után így néz ki a masina: [link]
XC-re azt hiszem tökéletes lesz. Ma már sikerült is egy laza 40km-t csapatnom vele a Bakonyban, hát mérföldekkel jobb vele menni mint az előző bringával, 44nél néztem rá a km órára az erdei köves gyökerekkel átszőtt úton lefele. 2 hete ott 35-el majdnem elszálltam, ma ugyanitt egész jól tartottam a bringát - ennyit számít az ha a testsúlyomhoz tudom igazítani a teleszkópot.Viszont jön is egyből a kérdés eddig mindenféle védőfelszerelés nélkül mentem, de kezdem úgy érezni kellene egy bukó meg valami térdvédő. Van most valami best-buy bukó amit érdemes megnézni? Az alaptudásnak majd utánaolvasok gondolom volt már szó róla itt.
Má' nem
-
ST05
őstag
szép kis orbea, nekem is 20 as lanzám van Szóval Te vetted meg bikemagrol eme vázat..
Megnéznél nekem valamit kérlek? az integrált közprész "alatt" merről van 2 és merröl 1 hézagológyürü?De mástol is kérném 26" MTB esetén hova esik a hajtókarok poziciója? mondjuk az also támvillához viszonyitva könnyü megnézni. Normál esetbe középre esik a komplett hajtás? vagy az a normális, ha a hajtás felöl minimálisan közelebb van, mint a jobb kar helyzete? Van erre a pozició dologra vmi követendő leírás, vagy csak adott váz- adott hajtokart passzolóan kell hézagolni a középcsapit? köszi ( nálam bal oldalt van 2 gyürü, és felszerelve vettem észre utolag, hogy egy centit legalább balra van a komplett hajtás..de rákeresve erre, találtam olyat ahol a 2 gyürü jobbrol volt, balrol csak 1, emiatt kérdeznélek titeket. köszi)
-
ST05
őstag
tehát nekem forditva van, mindjárt sejtettem ,köszi szépen !
milyen gyári leírás? Neten van, vagy a vázhoz járt?
( szerintem jó vétel volt és grat,én is imádom a Lanzám, igaz, hogy a festése minőségen aluli ( erre vigyázz, ne üsd meg, használj vázvédőt lánc alá stb) de ezen kívűl szuper cucc.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...