-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #149914 üzenetére
Onnantól, hogy cromo gázabb simán megvarni, mintha alu lenne. Ott a megoldás a csőcsere. A muffolt váz legritkábban reped illesztésnél (ahol viszont forrasztva van).
Hasagymeg: értelmes minőség esetén a rozsda nem gond, egy rendes szénacél sem szokott átrohadni, a cromo főleg nem, nyilván száraz helyen érdemes tartani.
Nekem sok acél gépem van, meg szeretem is hajtani ezeket. De ezt a modern acél buzulást nem értem, az alu korszak legelején jobbak voltak az acélnál.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #149914 üzenetére
Érdekes,ízlések és pofonok,de nekem ez olyan mintha elrontották volna a szögeit hegesztésnél. Nekem az ilyen kerékpárforma gyönyörködteti szememet.
[link] [link]"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz maximilian4 #149914 üzenetére
Bár most nekem acél vázas van (régi nem új), de mindig attól tart az ember, hogy odaüti valamihez az ember és elkezd rozsdásodni. Nem beszélve arról, hogy belülről is tud korrodálódni, amit elvileg speciálisan kezelni kellene olajjal. Van is erről a BikeMagon cikk. Sejtem hányan csinálják meg.
Bár gondolom ha nem áll meg a víz valahogy a csövekben akkor nem hiszem hogy nagyon rohadni kezd belülről.
Egyébként a mostani modern alumínium(ötvözet) vázaknál sokkal jobbak a tulajdonságaik, nem elhanyagolható a súlybeli előnyük, meg hogy nem rozsdásodnak. Eléggé ki is maxolták a gyártók a technológiát (hydroforming, terhelés alapján tervezett csőformák és vastagság stb.), persze új szabványok még jöhetnek (pl. most az átütőtengely, tapered után valami vastagabb kormány és villa szabvány).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest