-
Fototrend
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz CactuS #144578 üzenetére
Mikor ilyeneket olvasok, akkor örülök igazán, hogy nálunk a papír alapú “bármi” nem létező fogalom.
Mondjuk azon meglepődtem, hogy kb semmit se vagy köteles tartani az autóban... Az egy dolog, hogy forgalmi, meg biztosítási csekk nem kell mert úgy is ott van a neten, de se a háromszög, se eü csomag nem kötelező. O.o
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
hacki87
senior tag
válasz CactuS #144515 üzenetére
ezt pont láttam a Dunaharaszti Facebook csoportba. Mondjuk én azt nem értem, hogy ami az M0 irányába megy út azt miért nem csinálták meg a körfogóig duplasávosra ha már a lámpa után dupla van és a körforgó előtt is dupla van mivel turbot építettek és onnantól szintén duplasávval kellett volna menni az M0 előtti körforgóig, hogy aki nem Szszmiklós felé megy hanem az M5 irányába az ne szivjon e miatt.
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz CactuS #144519 üzenetére
Az a gáz, hogy Ausztriában simán kienged mindenki, és én is ugyanígy teszek, ott szinte 0 feszültség van az utakon. A határon átérve viszont roncsderbi van, főleg a nagyobb városokban.
MesterMark : köszi a tanácsot, évi 100 ezer körül megyek, ha a céges és a privát autózást összeadom, szóval körül szoktam nézni , de sajna vannak kivédhetetlen szituk. A tegnapi is ilyen volt.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz CactuS #144515 üzenetére
Én a bal , ő meg a jobb sávból sorolt középre, viszont ő már bent volt, amikor én elkezdtem a manővert. A tükörből esélyem se volt meglátni, viszont a bíróság neki adna igazat, mivel ő már egyenesen haladt, mikor én oldalról elkaptam.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #144161 üzenetére
Én is elöregedésre értettem inkább, mint kopásra.
Az a baj a mostani felállással, hogy nyárit venni mellé a legegyszerűbb, csak az hosszútávon a legnagyobb szopás is, cserélgetni kell meg az átmeneti időszakban vagy ez vagy az nem lesz tökéletes. Tényleg az lenne a legkorrektebb, hogy venni kell tavasszal négyévszakost meg egy 15-ös felnit és akkor van egy minden körülmények között alkalmazható gumi.
Nem tudom mekkora a váltómérete a kocsinak, 185/60R15 körül lehet talán. Ha picit eltér az nem gond, a biztosító eleve bele fog kötni ha akar mindenhol (ehhez a motorhoz nem szereltek se 185/ se 15-ös felnit, 175/70R14 a gyári mérete).A CC+ onnan jött, hogy itt sokan használják és dicsérik. De én nem igazán tudok 30 ezret kiadni egy gumira, 15 körül lenne jó, ennyiből nem tudom kapni-e normális négyévszakost. Azt sem tudom, hogy télies vagy inkább nyárias verziót kéne-e vennem. A téliesre hajlanék mert télen az üres utakon azért szoktam teperni, de hó meg nincs. Csak a hideg az amivel meg kell küzdenie 3 hónapot át. Meg a sok folyadék, latyak. Viszont árokba kerülni sem szeretnék egy vicceskedő páralecsapódás miatt amit késve veszek észre, mert a gumi meg túl nyárias.
-
válasz CactuS #144154 üzenetére
Kérlek helyettem ne rettegj, vagy ha már képtelen vagy nem tenni akkor legalább magadban Ja és ajánlok egy versenyt - én eddig is mindent vállaltam ország-topic előtt, szal nekem nincs semmi visszatartóm: egyezzünk meg hogy nekem nem lesz balesetem te meg bocsánatot kérsz amiért legyilkosozol minden alap nélkül - amikor meg megtörténik Te lehetsz az első. Deal?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #144154 üzenetére
Ha nyári gumival csinál balesetet sem lesz jobb.
Tavasszal ha rakat fel négyévszakost akkor azért lesz leszólva, mert a 2 tonnára az is kevés.Való igaz a nagyobb súly, teljesítmény, futás miatt kettőnk közül neki illene két szettet tartania, ezt már korábban is leírtam. De ennél jobban én nem mászok bele valakibe, úgy is olyannal fog járni mindenki amilyennel akar, legfeljebb többet nem ír ide róla. A kockázatokkal meg tisztában vannak a legtöbben, főleg itt.
Hiába na, hétfő van. Ilyenkor mindenki érzékenyebb. -
zsolt0638
tag
válasz CactuS #143776 üzenetére
Heti 700 kilométert megyek pesten, hétvégén nem szoktam. Nem taxis vagyok, csak sok a meló.
Sosem dudálok, buszt kiengedem, segítek besorolni, nem vagyok idegbeteg, csak nevetek a tolakodó majmokon, egy lámpával vannak előbb. 2 perc maximum, vicc... 15 éve itt autózom, van változás. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #143705 üzenetére
Tökmindegy mikor ülök autóba, ezeket mindig tapasztalom. Tanulóvezető remegve feltartja forgalmat, mikor átnézek rá, ha sikerül leelőzni, de az oktató szerint ez normális, mert különben tenne ellene, hogy ne 30-40 között pöcsölve feltartanak mindenkit. A körforgalom (mint írtam), az kb olyan, mintha lemennének a térképről, valami olyan helyre, mint valami démoni beláthatatlan fekete lyuk. Nonszensz...
-
őstag
válasz CactuS #143708 üzenetére
+1 Itt Zuglóban szerintem aki a környékemen (patak) nem nézz balra és sokat közlekedik azt úgy hívják hogy áldozat előbb utóbb...
És mindenki ide hordja a tanuló vezetőket... Amikor 5 db tart fel egy rövid szakaszon és sietek, mindig rám jön a morgás (mindenkinek kötelező legyen lakhelyén tanulni kivéve ha bizonyítja hogy ott nincs autós suli , na jó ez kicsit náci, meg nagyon meg kedvezi a helyi monopóliumoknak is, de ez az én morgásom a részleteket oldja meg valaki okosabb ).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143708 üzenetére
Nálunk anno a biztosítónál az a mondás járta, hogy annak van elsőbbsége akinek megadják.
Defenzív vezetés régen alap volt, várni a váratlant. Én még úgy tanultam, hogy balra is be kell nézni, sőt emiatt a vizsgabiztos a vizsga után külön meg is dicsért.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz CactuS #143679 üzenetére
A legjobb az, amelyik mellettem jön, ahonnan nem feltétlen látom, hogy indexel, de közben már húzza rám. Hasonlóan idegesítő az a típus, aki elé kényelmesen be lehet sorolni, de ő inkább gyorsít, még akkor is, amikor már egy ideje a sávjában haladok, amire utolér, hogy utána fékeznie kelljen és lökhárítózhasson.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz CactuS #143679 üzenetére
Ez tipik már egy ideje, hogy kib*ssza az indexet és már húzza is, ha meg dudálsz rá, hogy nehogymár neked jöjjön vagy csak simán lfszt érzésed van a manőverével kapcsolatban, akkor is neki áll feljebb természetesen.
Rengeteg a tökölős amatőr is, aki szintén sértésnek veszi, ha tudtára adod a bénaságát.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #143666 üzenetére
Érdekes gondolatmenet. Az az igazság, hogy annyira nem emlékszem már jobbra mi volt a helyzet. De ha ő balra akart volna kanyarodni akkor sokkal korábban kellett volna a kanyarodó sávba menni. Ott ahol találkoztunk, már nem tud balra lekanyarodni. Így onnan nem lett volna értelme próbálkoznia. Kb 30 méterrel korábban van az a rész. Bár ettől még ki tudja milyen szándéka volt...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143581 üzenetére
"vagy megállítanak igazoltatni és kérdezgetik, hogy hova, minek és merre tartasz. Amihez semmi köze."
+1
Ezt tőlem is kérdezték már. Elsőre nem is értettem hogy ez minek akarja tudni, úgyis azt mondok amit akarok.Viszont a szúrópróbaszerű ellenőrzésre nagyon is szükség van itthon a nem létező közlekedési kultúrán miatt.
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
válasz CactuS #143589 üzenetére
Forgalmiba benne van a tulaj , alváz szám is .
Meg ott a rendszám .
Mai online rendszerben bármelyik ismeretében tudni kell(ene ) a többit .ennyire egyszerű volna.
Van forgalmi :benne a név , személy azonosság nem ugyan az ,akkor meg állítani .
Etc etc .
Úgy hogy elég hülye indok .[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143468 üzenetére
Márkakerben cserélték ki ott csak beállítanák... bár őket ismerve jó ha nem lopnak ki alkatrészt a kocsiból, nem hogy ilyennel foglalkozzanak. A kedvencem az, hogy bármiért viszem be a kocsit 100k-s számlát állítanak ki. Egy olajcsere is annyi és legutóbb az 1 db lengéscsillapító cseréért is annyit számláztak ki (persze párban cserélni luxus, inkább menjek 2x).
mod:
Integrale: Ha jól tudom az átlagsebességet nézi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143458 üzenetére
Nem a fényerővel van baj (nagyon szépen és erősen világítanak, a halogén a nyomába sem ér) sem a B6-ban, sem az E92-ben, hanem azzal, hogy nem világít elég messzire. A B5.5-ben a sima vetítőlencsés halogén jobb volt ilyen szempontból, az elég messzire világított.
Aztán persze lehet csak szarul van beállítva mind a két autóban a xenon és azért nem világít elég messzire...mod:
focvis: Nekem az a tapasztalatom, hogy a Waze városban verhetetlen, viszont városon kívül a G. Maps a jobb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143437 üzenetére
Ugyan csak két xenonos autót vezettem sötétben hosszabb távon de egyikben sem voltam megelégedve velük. Jó a fényerő de nem világít elég messzire (állandóan refivel meg nem mehetek), ezért nagy tempónál úgy érzem kb mintha vakon repülnék. Ha kiszaladna elém vmi állat azt tuti későn venném észre... A sima halogénes projektoros sokkal jobb ilyen szempontból.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #143307 üzenetére
Nekem sem tökéletes a rádióm, a hangerőtekerő körüli gombok háttérvilágítása megszűnt létezni. Szerintem csak valami érintkezési hiba lehet, mert azóta nem világítanak, amióta a klímapanelben cseréltem izzót.
stickermajom:
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143313 üzenetére
Am ha lenne kiépült infrastruki a környezetünkben még akár be is lehetne vállalni egy ilyen villanyost. Am pont emiatt álltak a telepen heteket, mert senkinek nem kellettek. Aztán végül bedobták őket a közösbe, ilyen rohangászós autónak (arra pont jók mondjuk). Kíváncsi leszek meddig bírják.
#nincsbennetarcsi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #143283 üzenetére
Asszonynak, Leaf van. Engem már a hányinger elkap, ha ránézek, mert konkrétan semmi nem tetszik belőle. Se a színe (fehér), se a külső, se a belső. De olyat tud lépni még ez is, hogy passzíroz az ülésbe. Arra amire meg vettük, pont jó. Bevásárolni, a gyerkőcöket vinni-hozni pont erre tökéletes, de az első amit mondtam neki, hogy nagyon vigyázzon, mert ez nem golf, ami előtte volt,a pedál lenyomásával.
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #143280 üzenetére
A nagy sebesség magyarázat lehet a szembe sávba átjutáshoz, ha kilóötvennel mennek akkor egy kis fuvallat vagy kormánymozdulat, kis hupli az úton is átjuttatja oda, nem véletlenül szélesebbek a sávok az autópályán sem és nem véletlenül nem lehet 130-cal menni egy sima főúton, mert még ha üres is túl huplis ha nem kamionba akkor árokba rakja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #143185 üzenetére
Az RS sem hullott, mint a légy, csak fos volt a hengerfej tömítés vagy mi. Ez az 1.5 ez nemtudom mennyire döglős, 1-2 esetről hallottam csak. De Fordos fórumban volt akinek az 1.6 szívó ment annyira galyra, hogy eladta és vett egy 1.5T mondeo-t, azóta boldog
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #142880 üzenetére
Pontosan ezt írtam én is az előző ilyen balesetnél. Ha valaki felhajt rossz irányból oké, de ki tud takarodni a leállósávba és ha van akkora szünet még megfordulni is és a leállóból kigyorsítva továbbmenni.
Ezek az emberek vagy annyira megijednek, hogy kiesik minden logika és besokkolnak vagy szimplán ennyire birkák. Vagy öngyi akar lenni vagy valami szer hatása alatt van.A történet mennyire groteszk már, hogy itt a románok voltak a vétlenek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz CactuS #142784 üzenetére
Garis motorcsere volt május elején, az nagyjából 1-1.5 hónap volt, és mostanra sikerült a forgalmit is elintézni Ha bővebben érdekel, javaslom a kereső használatát, és májustól július végéig keress engem
Peter: Nem jó a link!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz CactuS #142780 üzenetére
Komolyan fizikai fájdalom volt nézni azt az adást, András szörnyű volt ebben a részben, görcsölt, az igazát kereste, mit kereste, kicsikarta a fiúkból, állandóan közbevágott (óje). Szegény Csabi meg Brúder a háta közepére sem akarta ezt, jól látszott.
Kicsit én is ilyen vagyok (vágyom a pozitív megerősítésre) csakhogy én egy egyszerű kis senki vagyok, nem akarok influencer népimegmondóember lenni.
Apropó hívtak, kész a forgalmi, a Focus Saga a finishben van
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #142704 üzenetére
Porfészekben élve muszáj az autó mindenkinek, de mivel itt nem foglalja el senki parkolóhelyét igazából nincs is vele gond. Itt az udvarban nem zavar senkit, környezetet nem szennyez. De legalább adót ugyanúgy fizetek rá, lényegében ti jártok jól vele.
Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy ez örökre így marad, most erősen tervben volt munkahelyváltás ami 15-20ezer Km évi vezetést jelentett volna, de miután utánaszámoltam üzemanyag és autó amortizációs költségekre, nem igazán éri meg. Jobban fizető helyek kellenének...
Pláne ha beleszámolom, hogy én ennyit egy kéziváltós kismotoros visító nyomatékszegény benzinessel nem tennék meg. Az első félretett pénzemből ha jobbat nem is, de egy Golf4 kombit 131 lovas PD-vel meg 5 gangos automatával már venném is.[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #142656 üzenetére
Tisztításhoz Frosch ablakpucoló, szilikonos lehúzó, mikroszálas kendővel való áttörlés metodikát javasolnék. Én vízlepergetéshez Ultra Glacot használok. Ebayről kicsit olcsóbban, Polírtechtől kicsit gyorsabban beszerezhető (utóbbi webshopból többször is rendeltem már, elég sok mindenük van (ami nincs kint a webshopban, azt is sokszor be tudják szerezni) és gyorsan meg is szokott érkezni).
Régebben használtam RainX-et, de annak nehezebb volt a felvitele. Ha mégis amellett döntenél, akkor javaslom először a 2in1 változatot kipróbálni, az egész könnyen működött.
Itt egyébként írtam egy rövid listát, hogy mire mit használ(tam)/ok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142645 üzenetére
Savoya az jó, ott szeretek tankolni én is. A fótit kerülöm azóta, most pl a Dunakeszin lévőnél tankoltam de tankoltam már a Csömörnél lévőn és az is ok volt.
mod:
Nem rossz a 95-ös benzinjük, az is rendre 96-97 oktános de nem tudom a gépkönyv mit ír neked. Az enyémbe jó a 95-ös is pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz CactuS #142624 üzenetére
A trükk ott van, hogy a wax csak akkor marad rajta az autón 2 mosásnál tovább, ha tükörsima felületre kerül, azaz kap egy jó polírt az autó. Akármit tehetsz Te rá, ha karcos a vas, minden le fog jönni 2 hét alatt. Ha viszont megkapja a polírt, akkor egy teljesen átlagos minőségü cucc is fent tud maradni kis odafigyeléssel 3-6 hónapig.
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #142624 üzenetére
Sonax narancs (nem a piros!) sampon szerintem nem rossz, de a Wolf’s Nano Bathe-t is szoktam használni.
Gyors wax tekintetében SONAX Xtreme Brillantshine-t mondanám jónak és könnyen beszerezhetőnek is (értelemszerűen nem olyan tartós, mint egy keménywax).
(#142626) Tsebacsi: Autoglymes tisztítóval és ápolóval mentem neki, de sokaknak bejött az Ikeás bőrtisztító készlet is (pl. ülésre). Szerintem utóbbi sem lehet rossz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #142558 üzenetére
Amennyi szeneromuvet beinditottak a sotetzoldek, nem is csoda, hogy ott ez jott ki. Ha bekenhagytak volna az atomeromuveket, akkor par evvel kevesebb lenne.
(#142559) stickermajom: En az M0-tol az M6-ra kanyarodva ott ket nagy kanyar van, arra gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #142513 üzenetére
"Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. "
Tegyük hozzá, nem azért lett jó aváltó, mert Twingo; hanem mert RS, azaz a Renault Sportnál tervezték az RS specifikus részeket és ott rakták össze a vasat.
(1x volt francia autóm, egy 2006-os R. Clio 2011-ben; a feleségemnek vettem, sose* használta, én mentem vele szumma 1500 km-t 11 hónap alatt. *Összesen vezette 50 km-t úgy hogy mellette ültem; ezalatt az 50 km alatt egyszer csak megszorult váltó -> kuka; bontott váltó kellett bele.)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142511 üzenetére
Amikor először mentem vele az első lámpánál lelőtte magát a motor... Én meg ott fogtam a fejem, hogy nem hiszem el, hogy pont alattam döglik meg ez a sz@r... Aztán kinyomtam a kuplungot és beindult.
Végülis nem rossz, olyan korrekt iparos munka, de a jótól messze van. Mondjuk olyan Suzuki Swift szint. A Jazz-ünk váltója kb 2x jobb. Nem rég cseréltem benne váltóolajat (a gyárit cserélem Motul Gear300-re) attól sokat javult a kapcsolhatósága, főleg hidegen (bár leginkább azért mert gyárilag 80W90 van benne ez meg 75W90-es). Váltót ez is rázza picit, a 650-es alapjáraton azért a 4 hengeres boxer nem jár olyan finoman de inkább ez mint egy DMF (a modernebbekben már van pl).
A hifi az konkrétan fos, komolyan nagymuter Sokolja jobban szól. A BT-os gyári fejegység az feláras volt, ebben nincs.
Az ülés viszont nem rossz, olyan fotelszerű, 0 az oldaltartás de cserébe epedás, kényelmes. Nyomtam le vele Bp-Bázel túrát és a végén sem volt semmi bajom az üléssel.
A kormány kicsit vékony volt nekem de így bőrözés után pont jó a vastagsága.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142509 üzenetére
Nem csak a műanyagok, azt amúgy sem tapizom. Jó a kormány mérete (bár a villanyszervó miatt nem olyan jó a visszajelzése). Szerencsére a start-stop ki lett iktatva már belőle (attól agyf@szt kapok). A sportosabb rugózás nekem jobban bejön, az enyém eléggé nagypapás. Az ülés jó oldaltartású, a felfújható deréktámasz meg az állítható combtámasz nagyon baba. Jól szól a hifi, a navija is gyors. A váltási érzet, meg maga a váltó is jó (mondjuk az 1-es elég rövid a 6 gang miatt). Igazából azon kívül, hogy mechanikailag nem olyan megbízható mint az enyém minden a BMW mellett szól.
mod:
Saint_: Jah behozzák az onnan kiszuperált Euro4-5-ös dízel autókat aztán visszatekerik és a hülye vásárló meg rárepül mint gyöngytyúk...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142501 üzenetére
A bőrt én sem szeretem (max a félbőrt), hanem egyszerűen a műanyagok, a rugózás, a kormány, a váltó, a hifi... Teljesen másról szól a két autó nem is versenyeztetném őket, hogy melyik miben jobb, felesleges is... Csak egyszerűen jó az a BMW na.
mod:
stickermajom: Nem tudom ez mennyire befolyásolja az eladhatóságát de sztem azért kezd ez a dízelüldözés lecsengeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #142501 üzenetére
Szerintem nem a borkarpitra gondolt. Az a4-emben sem volt bor, megis fasza minoseget kepviselt. Az amperamban borkarpit volt, jo minosegu volt egyebkent a belter, de a muszaerfal anyagai megsem olyanok voltak.
Az astra meg astra volt, de a twintopban jofele ulesek voltak (mondjuk a bmw ulesei is jok)
I humbly and respectfully decline™
-
stickermajom
addikt
válasz CactuS #142493 üzenetére
"Az feltűnt, hogy harcolt rendesen a környezetével a használója"
Ez milyen polkorrekt megfogalmazás, tetszik.
"ennyi km-rel, ezzel az autóval még nagyon sokáig együtt lehet élni."
Sokszor megfordult a fejemben, hogy a K-t el kéne adni, és ezt megtartanám. Kb. pont a meghirdetett árat bukta az elmúlt egy évben.
Köszi a JSZP tippet, feldobtam a PDF-et. Eszembe sem jutott, hogy valaki esetleg nem használja.
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #142419 üzenetére
Eddig amúgy nagyon jók a CC-s tapasztalataim, 4 évszakos ellenére sokkal jobban tapad, mint a korábbi Hankook Kinergy Eco. Tudom, eleve az eco gumi sem a legjobb ebből a szempontból, de a Jazz gyári méreteiben nincs túl nagy választék sportos nyáriból.
Téliként viszont nem nagyon tudom, milyen, mert pont akkor, amikor havazott, kórházban voltam.(#142427) Fehér Farkas: 185/55R15 - azért lehetne még ezt is csökkenteni (mondjuk 195/45R16-ra), de ez gyári mérete az autónak, nem szeretnék egy esetleges baleset után a biztosítóval hadakozni emiatt.
Arról nem is beszélve, hogy a CC nem kapható nagyobb váltóméretben.
Habár messzebbről nézve nem tűnik túl nagynak az oldalfal...(#142432) Speeedfire: A Trabit talán beérném.
[ Szerkesztve ]
-
-
Coyot
őstag
válasz CactuS #142155 üzenetére
Csak az nem fér a fejembe, hogy miért kellene ezen a lépésen bármit is agresszívan csinálni? El szoktam szépen gurulni az araszoló sor mellett kb 40-50el aztán indexelés mellett szépen beengednek. Ez a normális, ha pedig elém akar valaki besorolni akkor beengedem, nem bonyolult és fájdalmat sem okoz.
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest