-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz tototos #292935 üzenetére
Persze hogy nem zsakutca, foleg az uj phevek amik majd 100 kmt is elmennek. Ez a hatotav dolog is tul van parazva, ha az emberek vennek a fardtsagot es lemernek mennyit mennek naponta rajonnenek h 150 km hatotav autó eleg az emberek 90%nak
Ha lenne normalis phev suv vagy egyteru elerheto aron biztos azt vennek kovetkezo autónak.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz tototos #292821 üzenetére
Nem nagyon. De vannak tipushibai amit jó ha javítottak
Kormanyosszekoto volt e már cserélve?
Klíma volt e atmosva "felujitva"?
Tolató kamera működik e meleg időben?
Cseréltek e vezérlést időben?Egyébként egy nagyon jó autó, komolyabb leterdeles csak a klíma szokott lenni, az 300-400 ezer de azt ugye meg lehet előzni. Nálam 1.5 évig volt addig csak egy olajcseret kért meg egy stabpalcat, focvisnek meg rament vagy egy milla első évében. De ő nem tudom milyet vett én olyat ami végig szervizelve volt, számlákkal, és vszerviznel ami Magyarországon a legmegbizhatobb v60as szerelo.
Én amúgy itthonról vennek olyat amit a vszerviz tart karban, de ha nagyon jó az ar a holland is jó lehet, csak lehet arra kell költeni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
-
őstag
válasz tototos #292332 üzenetére
Szerény véleményem szerint ez a 6 havi dolog túl általános. Nyilván nekem akinek nincs semmi adóssága ez más mint egy fiatalnak aki pl. lakáshitel alatt nyög. És akkor is kell neki autó sok esetben (bár 6 havi példánál szerintem szigorúan "kényelmi luxus" autóról beszélnek nem munkaeszközről az más). Szóval én gyakran többet költök/költöttem erre, mondjuk kompenzálva hogy mindig értéktartó/megbízható autót próbáltam venni (ez egy kivétellel sikerült is), és minden autóban nagyon jelentős rész volt az előző eladása.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #292245 üzenetére
Egy Prius amúgy sem csábít száguldozásra. Általában én is a 120-at célzom be mert felette erős a szélzaj ami főleg hosszú távon fárasztó. Gyorsabban meg csak akkor ha sietek. Múltkor pl időre kellett menni egy helyre és persze késésben voltunk egy útépítés miatt. Na ott azért kikormoltam a gépet.
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz tototos #292245 üzenetére
Szerintem az mar reg elveszett ember, aki az ido miatt megy gyorsan Jellemzoen balesetet is a sietok szenvednek, mert amugy nincsenek hozzaszokva a sebesseghez.
#292242Qru: En allandoan kapom, szerintem inkabb a kocsi formaja miatt van(es a kis legellenallas miatt). A kocsi eleje mar ugy nez ki mint egy capa orra.
[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #291984 üzenetére
Mivel egymás közt vagyunk elárulom nektek az én érveimet amiért Kugát választottam.
Első sorban azért, mert szívóbenzin motoros Fordot szerettem volna. Egyedül Kuga hibrid ilyen Fordnál.
Másodsorban a Focus (legalábbis az előző évjárat) ablakai elég kicsik. Alig látni ki belőle. SUV nagyon jól megoldja ezt a problémát, egészen addig míg nem minden autó SUV lesz az utakon (de ilyen sosem lesz).⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
válasz tototos #291980 üzenetére
En a SUV kategoriat sem, hacsak nem faj a hata az illetonek vagy nem jar annyira rossz utakon, hogy kell a nagyobb hasmagassag. De autot nem csak racionalis ervek alapjan valaszt az ember, szoval ha a SUV tetszik, hat vegyenek azt.
En rajottem, hogy a vegleteket szeretem: vagy egy igazi tankot vagy egy kicsi, konnyu es eros autot. -
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
addikt
válasz tototos #291842 üzenetére
ez az első telem a Lexus-al, és egyszer sem tapasztaltam (vagy láttam a műszerfalon) hogy akár csak rásegítene a villanymotor. az meg, hogy konkrétan azzal menjen CSAK, az teljesen kizárt, azt csak üzemmeleg motorral hajlandó megtenni. van ugyan benne egy "EV Mode" gomb, amivel 30km/h-ig kikényszeríthetem az EV haladást, de hideg reggeleken egyszerűen azt mondja, hogy a "hibrid rendszer nem áll készen" és dafke beindítja a benzin motort.
nekem kinn áll az utcán sajna, mert a garázsban az asszony autója van#291843 Tom1939 igen, a fűtésben biztosan segít, mert nagyon hamar melegszik az autó, a dízel Skodához képest, ami 10km után kezdett csak meleget fújni ez tiszta felüdülés, hogy az utca sarokra érve már meleg jön a szellőzőből. szerk: sőt azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a motort is melegíti valahogy, mert az üzemi hőfokot is irreálisan gyorsan éri el a motor, úgy nagyjából 1km megtétele után a vízhőfok középen van.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sagesz93
addikt
válasz tototos #291842 üzenetére
Ha szabadban állna a kocsi, hosszú állás után hidegindításkor azonnal durrantja be a motort.(kb 5-10 fok körül/alatt kezdi el csinálni így, akkor onnantól egyből a fogyi +1 liter ) Kb 2 percig járatja bárhogy is mész vele, aztán leállítja, ha bír akksival menni. De ha megy a fűtés akkor jár a motor is mindenképp.
Nyáron amikor éjjel 20-25 fok van, simán el tudok indulni úgy, hogy az utcánkban végig villannyal megyek.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz tototos #291839 üzenetére
semennyit nem vesz el a hideg motortól, mert amíg nem elég meleg a motor annyira, amennyire szeretné a rendszer, addig csak a benzin megy
pedig hidd el, szuper óvatosan vezetek“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz tototos #291372 üzenetére
Amiknél én számítok esésre az adózás miatt megvett nagy köbcentis/soha fel nem töltött hibridek amik zöld rendszám nélkül elvesztik az előnyüket.
Szerintem a soha nem toltott hibrid inkabb a ceges autokra jellemzo, ahol a ceg allja az uzemanyagot es a felhasznalot kozvetlenul nem erinti az adokedvezmenyek elvesztese. Ha valaki sajat dontese alapjan, sajat penzbol megvette 3-4-5 millios felarral a plugint akkor valoszinuleg megprobalja kihasznalni az elonyeit.
-
Kickass
őstag
válasz tototos #291355 üzenetére
&többiek
Szimplán a kedvezmények megvonása miatt számítok erre. Nem gondolom, hogy szignifikáns, de százezrekben mérhető lesz.
A prius hype-t én se értem.Qru: Blob/Bugeyenál már a kasztni zavarna. Meg egy ilyen idős autóval poén elmenni a Mátrába, de Spanyolországba nem biztos hogy elindulnék vele.
-
szőröscica
addikt
válasz tototos #291355 üzenetére
Sokan parkolóbérlet helyett vesznek PHEV-et, ha megszűnik Bp-n az ingyen parkolás, szerintem a kereslet csökkenni fog. Nem hinném, hogy valaki emiatt eladná, de biztos, hogy kevesebb vevő lesz a komplikáltabb technikára.
Én 5 évet jártam Amperával, és nagyon bejön az elektromobilitás, de ha nem lenne zöld rendszámos kedvezmény, eszembe nem jutna pl. 530e-t venni 530i helyett.
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #291124 üzenetére
Egy kúton elfogy az üzemanyag, akkor még eldöntöd, hogy maradt-e annyi, hogy a következőig elgurulj és ott szinte biztos, hogy lesz. Egy elektromos töltőnél ha sor van, szinte biztos, hogy a következőnél is az lesz. Cserébe a sor gyorsabban halad, mint a tartálykocsi.
Ezért is szeretem a dízelt: nem illik negyed tank alá kijárni, de ilyen esetben az még vagy 200 km, ha muszáj lenne...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kickass
őstag
válasz tototos #290969 üzenetére
Nem ez volt a kérdés
Hanem eladásnál milyen alku reális erre hivatkozva.Egyébként szvsz nem kellene az egész elemet fényezni, a horzsolás nagy részét egy polír kihozná, csak a lepattant festék körül kellene ‘megködölni’. Csinálnék képet, de garázsban falnál áll az autó, most emiatt nincs kedvem kiállni.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz tototos #290918 üzenetére
VOlvotól félek kicsit amióta sárga a background.
Atávolkeleti autók között kevés van ami megfelel az ízlésünknek, a prius pl nekünk pici. Meg hát nem sokban van pl éjjellátó ami meg jó lenne mert már kétszer mentett meg őzike gázolástól.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #290286 üzenetére
Igen, ezért mondtam. Ahol én jártam ott végig mentek rajta nyomatékkulccsal. De nem tudom milyen értékkel húzta rá. (ez az első téli kerékszett gumizásnál volt - azóta magam cserélem a kerekeket)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #289892 üzenetére
Tobb okbol is csaloka a kep: a sajat eletszinvonaladhoz kepest ami feljebb van, jobban eszreveszed, mint ami lejjebb. Netto millas fizuhoz nagyon sokszor tarsul cegauto is (sot boven alacsonyabb fizuhoz is), siman olyan kategoria, ami amugy a jo fizetes mellett is akar ket evi bere. Sajnos elszalltak az autoarak. Azert nem 20 milliotol indulnak a zoldrendszamosok sem, plusz hasznaltan 6-7millaert most olyan friss autok vannak, hogy nem mondod meg, hogy az akar 5 eves vagy uj. Meg hat sokan veszik hitelre is a kocsikat.
Valamint azt se felejtsuk el, hogy egy 30 eves embernek meg egy 50 eves embernek ugyanabbol a fizubol mennyire masra telik, az 50 eves mar felepitette a hazat/lakasat, lehet ki is van fizetve teljesen, felnevelte a gyerekeit, stbstb -
cOxeR
Ármester
válasz tototos #289892 üzenetére
Rengeteg céges van, lsd a most bebukott 101EV park vásárlások, ahol visszavették a végfelhasználóktól az autókat, mert a cég a banknak nem tudott fizetni. (akart)
Illetve sok a külföldi amire volt ev vásárlási kedvezmény, sőt abból is lehet mint a fenti cégtől bérleti alapon vásárolni - van több ilyen cég aki ezekkel foglalkozik, már aki ilyenbe belemegy… én sose tenném.
Valamint ha megnézed jelenleg már elég sok a 9-10M-ért is megvehető példány, ami 180-200 e km-t futott garancia lejárt, vagy le fog járni, azokat kintről “olcsón” hozzák.Szerintem a valós matek inkább úgy jöhet ki, hogy veszed/adod az autóid, azok ha jól csinálod nem vesztenek az árukból vagy esetleg picit még nyersz is rajtuk, és így a volumen amit kocsira költhetsz az emelkedik az évek alatt, picit mindig teszel hozzá amikor váltasz.
Tipik példa Z4 nálam, jó áron vettem, költöttem is rá, de most ha piaci ár alatt hirdetném is plusszba lennék, de nem kapkodok, az eladással, próbálom maximum profittal eladni. -
-
grizlisandor
veterán
válasz tototos #289190 üzenetére
Na ők se biztosítottak még, lehet azért, mert faterék posta kártyáját nem vallottam be meg nem kerestem meg a kuponkódot fb-n.
Generali ajánlott egyedül cascot, a többiek nem foglalkoznak egy 2004-es gyártmányú autóval.
50k kötelező + 100k casco, de csomagban megkapom 137k-ban. -
macilaci78
nagyúr
-
Szoszo94
őstag
válasz tototos #289051 üzenetére
A véleményem: nem csak erről, az összes útról, tök feleslegesnek látom a díjakat. Üzemanyagban, gépjárműadóban, ésatöbbi elég nagy summát gombolnak le rólunk és az utak minősége mégsem javul, sőt. Örvendetes, hogy néha építenek pár új szakaszt, de a karbantartás valahogy elmarad. Mi pedig fizessünk az úthasználatért úgy, hogy már több károm is keletkezett (felni, lámpa) a sz@r utak miatt.
Ettől függetlenül nem sztrájkolok azzal, hogy nem veszem meg az éves matricát, mert egyrészt kell, másrészt az autópályák/utak még hagyján, de a főútak siralmasak. Romániában voltam nyáron, hát srácok, leköröztek minket utak minősége szempontjából elég rendesen, pedig 10 évvel ezelőtt még sehol sem voltak.
Viszont abban is egyetértek, hogy akinek egy megyei matrica nehézséget jelent, annak nem biztos, hogy autót kellene fenntartania.Nekem kell az országos, Kőszeg - Győr - Sáp útvonalon annyi megye van, mint égen a csillag Viszont az utóbbi időben már nem tesszük ezt meg minden hónapban, úgyhogy lehet január végén már nem évest veszek, hanem amikor megyünk akkor veszek 10 napost vagy havit, ami majd éppen kell. Renaultra meg elég a GYMS megyei plusz az osztrák matrica.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Micsurin
nagyúr
válasz tototos #288916 üzenetére
Arról volt szó 1x dobott egy lamda kódot de azóta jó, de jó arcok adott az előző tulaj nekik is egy utángyártott vackot én meg úgy voltam vele szépen indul, megy, nincs kód.
Ehhez képest… még a check lámpa is ki lett berhelve.
Jogász szerint üssem őket mert nettó bűncselekmény a lámpa miatt és ilyenkor a céget se tudják felszámolni illetve tudják de nem segít mert a tulajjal szemben indul a dolog.
1,7l-ert töltöttünk utána szóval szerintem ez nem új keletű dolog. Haza érve ott már megijjedtünk de a Jazz ugyan ennyire leszaladt 10k alatt előző tulajnál, az meg azóta is csak 2-2,5dl/1000-en elketyeg. Csak a Civic ugye azóta mórikálja magát…
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Integrale
veterán
válasz tototos #288485 üzenetére
Szoknom kell a színt, egy jó felnivel menni fog. Állapot miatt nem vacakoltam, egyébként fehér lett volna a szempont.
Nyilván a gyári kiegészítôket már elkezdtem beszerezni, vilàgítós küszöbborítások már úton vannak.
Fogyasztás töltögetve 3,7 literen áll jelenleg, megleszünk.
Már csak egy sötétedôs belsô tükör kell, a hiányát nem tudom megszokni sajnos, csak nem olaszos a kialakítás, nincs ott a csatlakozó az extràkhoz.Ha megunod az optikai csomagot, privàtban megtalálsz.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest