Új hozzászólás Aktív témák

  • attiati

    veterán

    válasz dabadab #8011 üzenetére

    Sajna szerencsétlen ügyintéző két tűz között van.
    Kijönnek hozzá a coachok/értékesítési tanácsadók/bárhogyhívják, végignézik az adatlapján, hogy hogy áll a havi és éves teljesítési feltételekben. Ha december utolsó két hetében még mindig 0-t teljesített az éves kötelező 3 lakástakarék szerződésből / jenhitelből, akkor baromira bele kell húznia. Vagy az ügyfelet bassza át, vagy lesz egy beszélgetése a fiókigazgatóval / automatikus bónuszkiesés.

    Egyébként kíváncsi lennék, hogy hogy sikerült rábizonyítani az ügyintézőre, hogy az ügyfél akarata ellenére tették oda a pénzét. Főleg, hogy az ügyfél mindig aláírja, hogy minden kockázatot megismert.
    Manapság meg erre automatikusan kitöltetik az ügyféllel a MiFid kérdőívet, amiben besorolják kategóriákba, hogy mennyire kockázatos termékek ajánlhatók neki az ismeretei alapján.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák