Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Freddy76

    addikt

    válasz Mercutio_ #28110 üzenetére

    Áruházban a kitett ár kötelezi az eladót, neten az ÁSZF az irányadó, és a legtöbb ÁSZF fenntartja a hibázás lehetőségét. Természetesen a kárt ilyenkor meg kell téríteni, ez elég sokféle lehet. Ha megrendeled, elmész átvenni, és ott derül ki, hogy rossz volt az ár, akkor akár kérheted a két villamosjegyed árát. De itt nem egyértelmű a fogyasztóvédelem gyakorlata, én nem tudok olyan esetről, amikor a fogyasztóvédelem emiatt elmeszelt volna webáruházat, vagy kifogásolta volna az ÁSZF-ek azon rendelkezését, miszerint fenntartják a téves ármegjelölés lehetőségét.

    Van amúgy folyamatban egy kártérítési perünk hasonló ügyből kifolyólag: a cégnél a leépített informatikus az utolsó munkanapján átírta a webáruházban szereplő árakat egyes termékeknél. Persze óriási megrendelés-dömping indult, a cég mindenkitől elnézést kért, de nem adta ki az terméket a hibás (alacsony) áron. Ebből ügy nem lett, de az informatikust most perlik nem vagyoni kárra...

    "Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

Új hozzászólás Aktív témák