Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Freddy76

    addikt

    válasz Mercutio_ #28110 üzenetére

    Áruházban a kitett ár kötelezi az eladót, neten az ÁSZF az irányadó, és a legtöbb ÁSZF fenntartja a hibázás lehetőségét. Természetesen a kárt ilyenkor meg kell téríteni, ez elég sokféle lehet. Ha megrendeled, elmész átvenni, és ott derül ki, hogy rossz volt az ár, akkor akár kérheted a két villamosjegyed árát. De itt nem egyértelmű a fogyasztóvédelem gyakorlata, én nem tudok olyan esetről, amikor a fogyasztóvédelem emiatt elmeszelt volna webáruházat, vagy kifogásolta volna az ÁSZF-ek azon rendelkezését, miszerint fenntartják a téves ármegjelölés lehetőségét.

    Van amúgy folyamatban egy kártérítési perünk hasonló ügyből kifolyólag: a cégnél a leépített informatikus az utolsó munkanapján átírta a webáruházban szereplő árakat egyes termékeknél. Persze óriási megrendelés-dömping indult, a cég mindenkitől elnézést kért, de nem adta ki az terméket a hibás (alacsony) áron. Ebből ügy nem lett, de az informatikust most perlik nem vagyoni kárra...

Új hozzászólás Aktív témák