Új hozzászólás Aktív témák
-
Freddy76
addikt
válasz
Mercutio_ #28110 üzenetére
Áruházban a kitett ár kötelezi az eladót, neten az ÁSZF az irányadó, és a legtöbb ÁSZF fenntartja a hibázás lehetőségét. Természetesen a kárt ilyenkor meg kell téríteni, ez elég sokféle lehet. Ha megrendeled, elmész átvenni, és ott derül ki, hogy rossz volt az ár, akkor akár kérheted a két villamosjegyed árát. De itt nem egyértelmű a fogyasztóvédelem gyakorlata, én nem tudok olyan esetről, amikor a fogyasztóvédelem emiatt elmeszelt volna webáruházat, vagy kifogásolta volna az ÁSZF-ek azon rendelkezését, miszerint fenntartják a téves ármegjelölés lehetőségét.
Van amúgy folyamatban egy kártérítési perünk hasonló ügyből kifolyólag: a cégnél a leépített informatikus az utolsó munkanapján átírta a webáruházban szereplő árakat egyes termékeknél. Persze óriási megrendelés-dömping indult, a cég mindenkitől elnézést kért, de nem adta ki az terméket a hibás (alacsony) áron. Ebből ügy nem lett, de az informatikust most perlik nem vagyoni kárra...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- R.I.P. Aláírások
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Lightyear - befektetési app
- Külpolitika
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Call of Duty: Black Ops 6 - Ma indul a Season 2 Reloaded
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xbox Series X|S
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- További aktív témák...