Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz Qru #182525 üzenetére

    Nézd, én ezt nem így látom. Egy cég üzleti alapon működik, és üzleti alapon hoz döntéseket. Én 2 Honda után végül Toyotát választottam, és most a Toyota után VW-t. Hogy miért? Azért, mert először a Honda "hagyott cserben" az Accord (és voltaképpen bármilyen kombi személyautó) kivezetésével, majd pedig a Toyota, bár ott most inkább a vásárlók leszarása zavart, kevésvé az, hogy nincs Avensis (bár az utolsó generáció technikailag az őskövület kategória), mert ott volt Corolla és a Camry is (bár csak szedánban).
    A gyártók ezzel elengedték egy vásárlói réteg kezét. Üzletileg érthető, de mivel engem negatívan érint, így negatív a szájízem a gyártók felé.

    A Hondáról meg: éllovas volt szívóban, "sosem lesz turbómotorunk", most meg nézd meg, a megbízhatóságon kívül mit tudnak. Sok embernek az meg pont kevésbé fontos, mert vesznek újan 4-5 évre egy autót, majd eladják, és sosem tapasztalják azt, hogy akár egy német rosszabb lenne, mint egy japán.

    A környezetvédelmi norma más kérdés. A Toyota képes volt a jövőbe lépni, a Honda meg nem. Beálltak a sorba, nem nyújtanak semmi "különöset", ráadásul csökkent a modellpaletta. A hibridjeik meg viccek, kb. koreai gyártó szint. Egy Hondától...

Új hozzászólás Aktív témák