-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz Doki16 #182750 üzenetére
Csak prius jöhet szóba, az aurisban/ct200h-ban problémás a hátsó lábtér mérete, valamint az ülések közötti távolság, oda két gyerekkel feltöltött ülést kell beraknom, szóval ez komoly probléma volt mindig is.
Nyilván az én 186 centim sem segít sokat az ügyön[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Persze, nyilván, csak hülyéskedtem
Vízpumpa hiba ami eléri szinte az összes HSD-t 200k km körül. De bármilyen dízel nyűghöz képest elenyésző az ára. Márkaszervizben 80-100k Ft a cseréje 4+ programban. A bolygóműves váltó miatt annyira jó a HSD és sokan pont ezért utálják.(#182752)dj79: Priusban annyival nagyobb a lábtér hátul mint egy Auris TS-ben? Én csak az elejét nézegettem, ott meg már a műszerfal elrémít Az Auris-é egyébként tényleg elég kevés, de cserébe hatalmas a csomagtér.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
blu79
addikt
Sziasztok , én egy wv passat b8-at néztem ki (1.4Tsi) mondta kereskedő németországból van... de a forgalmi érdekes módon dánia... lekérdeztem az alvázszámot és csak annyit dobott ki h Dániában lett forgalomba helyezve ... na most onnan a németekhez került.... egy kereskedőhöz (ahol a telephelyen 3000autó van) képeket is mutatta a lekérdező... na és onnan a magyar kereskedő hozta be ... megnéztem egy dán használtautó oldalt ... hát borzasztó árakkal vannak a használtautók... és feltettem magamnakna kérdést.... miért (mennyiért ) vette meg a német és utána a magyar h keressenek is rajta ... na de ha olyan olcsón... mi baja lehetett a kocsinak ... (viszont a német hírdetésbe 1444xx km szerepelt ... a magyarba is 1445xxkm)
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
nagyúr
válasz blu79 #182755 üzenetére
szia... a magyar kereskedő valószínűleg nem hazudott... németből van... csak a német nepper meg Dániából hozta... gondolom párszor megtekerték az óráját... nem mintha számítana... állapotot veszünk, nem km-t... vidd el márkaszervizbe átvizsgálása ha komolyan érdekel...
...
-
dj79
senior tag
válasz blu79 #182755 üzenetére
A dánoknál elmebeteg magas a regadó (nézzed meg az új árakat és hasonlítsad össze a magyar árakkal), ezért az ottani vásárló azt is kőkeményen kifizeti a használt piacon arányosan.
Ha kereskedő exportálja az autót, arányosan visszaigényelheti ezt (amennyiben jól tudom)[ Szerkesztve ]
-
válasz SaNyEe #182745 üzenetére
én nekem 2016 óta, a jelenlegi a harmadik autó amit vettem és az 5. amit használok, tudok rá magyarázatot adni és mindegyik autó amit tovább adtam hibátlan volt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182756 üzenetére
Nálunk cégnél poolos autók voltak, eleinte ez az 1.6tdci, később az 1.5 .. nem volt velük nekünk semmi bajunk (jó, nyilván új autók voltak), kényelmesen utaztunk bennük, aránylag nem is voltak zajosak se. Üzemanyagot meg keveset kértek autópályán.
Az állapotát kell megnézni, ha jó, akkor meg kell venni. Amennyiben nem megy el állapotfelmérésre, vessen magára, nagyoneccerűen. Szval vigye el felméretni és lehet leizgatják az autóról egy akár milliós ajánlattal
@Autóhopperek: Nekem akkor is gyanúra ad okot, ha fél éven, éven belül dobja az ember az autóját . Szervízben persze kiderülhet, hogy hát épp semmi baja a gépnek, nekem a default az az, hogy valami itt xar. Senki fejére nincs ráírva, hogy hiteles/őszinte ember.
Állapotfelmérésnek hiszünk, pláne, hogy a szervíz amiatt számonkérhető[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
blu79
addikt
Én csak attól tartok hogy nem e egy összerakott autó... bár a képeken nagyon szép belül meg kívül....
Párszór megtekerték az óráját ? A benzineseknek is ?
Amugy ez jelent valamit ? Hogy esetleg taxi lehetett?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
dj79
senior tag
válasz kisza25 #182759 üzenetére
2014 eleje óta az ötödik autót használjuk mi is, a következő útvonalat bejárva.
benzinesszedanmindenreisjó ---> nemférbeababakocsikellakombidízelisjómesszevanamunkahely ---> városbaköltöztünknincsmesszeamunkahelynegyilkoljukszétadízelt ---> kisköbcentisbenzineskombiiselégnemmegyünkmesszireakétkicsivel ---> mostmáreljárhatunkkirándulnimesszebremertbírjákkellenevalamiújabbnagyobbEgyiket sem árultam sokáig, persze a műszaki állapotba nem is igazán tudtak belekötni a kedves vevők, az esetleges esztétikai apróságokat meg látták a képeken.
-
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #182763 üzenetére
Lassan 11 eve van sajat autom, ezalatt a mostani a 9., volt parhuzamos uzemeltetes is, 3 honap-3,5 ev kozott voltak meg az autok. Plusz segitettem csaladban is es ismerosnek is eladni-venni is. A tapasztalat az, hogy a hasznaltnal mindig lesznek aknak, olcson a szart is elviszik, dragan a jot se vagy csak nagyon nehezen es hogy a karbantartasi reszen kivul eso eladoi suketelest el kell engedni es csak a tenyek es varhato kockazatok tudataban szabad megvenni egy autot.
Csunyan hangzik, de meg szerelemautot is kerges szivvel es tiszta elmevel, a rozsaszin kodot felre teve kell elmenni megnezni.
Es megegyszer, a hasznalt auto kockazat. Vettem mar tipuson belul olcson es dragan is, volt amivel szivtam es volt amivel nem, ez nem latszik elore. Nyilvan fel lehet keszulni a tipusbol, de elore nem latja senki, hogy mi lesz az autoval x km vagy ev mulva. -
nagyúr
Ezek szerint én valami Marslakó lehetek, hogy hetedik éve hajtom a Golfot...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
valahogy így
benzinesháromajtósmindenreisjó --->
nemférbeababakocsikellakombidízelismertakombibakellanyomaték---> városbakellrohangálninincsmesszeamunkahelynegyilkoljukszétadízelt ---> kisköbcentisbenzines5ajtósiselégnemmegyünkmesszireakétkicsivel ---> mostmáreljárhatunkkirándulnimesszebremertbírjákkellenevalamiújabbnagyobb
most jutottunk el az utolsóhoz, de lesz@rom:
maradazötajtósmajdnemkombikisbenzinesmindenreisjó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
OPiiPO
addikt
válasz kisza25 #182770 üzenetére
+1 a jelenlegi állapotom:
asszonykapottcégeskombitapaeladhatjaacsaládikombitésnézhetmagánakmegintkétajtósatkár hogy R5 GT Turbó már nincs a piacon - ritkán volt jó sajnos, de amikor jó volt, akkor nagyon jó volt
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Tothgera30
Ármester
válasz SaNyEe #182745 üzenetére
Változnak az igények, szinte folyamatosan. Többször autó vétel előtt sok olyan kritérium megfogalmazódik amire később nem is lesz szükség, vagy ki sem használjuk. 2018 május óta van meg az Astra ST, és mostanság már kacérkodunk a gondolattal hogy a következő lehet e-Golf vagy Leaf lenne, de akkor meg időnként a kombi forma hiányozna (és hogy csak bedobom a hangárba a bevásárolt árut).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz kisza25 #182770 üzenetére
Napokban fogalmazódott meg bennem, hogy ha már jön a második poronty akkor váltani kéne CR-V-re, de aztán átrágtam a dolgot és azért az évi 3 alkalomért amikor szűkös az Accord, nem fogok:
- ráfizetni 1.5 millát a mostani kocsira
- 10 helyett 13 literrel járni fixen
- lomhább autóba ülni
- átpakolni a garázst hogy leférjen
- elengedni a 140e km-es hibátlan vasatSzóval marad a sedan, max veszek tetőcsomit és kölcsön kérem após tetőboxát
-
SaNyEe
aktív tag
Én is csatlakozom az ufo klubba. 2008-ban vettem az első autóm és ha nem pörgünk rá az amperára, akkor a 3.-at úgy 2021-be vettem volna eszem szerint, meg anyagi megfontolásból is.
2008-2016 lacetti 5 ajtós egynégy benzin,
2016-2019 epica traktor dízel
2019-? ampera phev-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Tothgera30 #182772 üzenetére
persze, hogy változnak az igények, de azért nem évről évre A Leaf-et hagyd a fenébe (már ha a 24/30kwh aksisra kacsingattok)
Ha időnként hiányozna valami, arra sanszosan nincs is nagy szükség, nemde? Pl az Epica-nál alkalmanként hiányoltam a pakolhatóságot miután kertesházba költöztünk, mégse rohantam venni egy egyterűt, hanem vásároltam egy tetőcsomagtartót.
Eddigi tapasztalás szerint egy vétel már anyagilag is fárasztó. Atírás, forgalmi, eredetvizsga majd 1 kiló, olyan autót még nem vettem használtan ahol nem kellett volna min egy éven, de inkább fél éven belül körbegumizni, 1-2 kiló gumimérettől függően / szezon, olajcsere és szűrők cseréje ~ 30-40k. Hol is járunk már csak átírás miatt? 1-2 évente ezt inkább nem játszanám be[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Tothgera30
Ármester
válasz SaNyEe #182778 üzenetére
Valószínűleg még jó pár évig nem aktuális, mivel a váltás valamilyen téren visszalépés lenne, vagy anyagilag irreális. Másrészt most 5 éves, lassan 120 ezer km-rel, 10 ezrenként olaj, szűrők és minden más cseréjével, frissen alváz-védőzve biztosan tartós lesz. Jövőre kap egy vezérlés cserét, illetve egy váltóolaj cserét (hivatalosan nem cserélnek), a többit még kifundálom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #182779 üzenetére
Itt a Wartburg '85 óta végig családban volt Szegény sajna B vágányon van egy ideje, vannak égetőbb dolgok. Legalább közben racionalizálódik a házi flotta, pl Jumper helyett van gyakorlatilag az utánfutó (pár év alatt csak a fix költségeket megspórolva bejön a futó ára) - a többire meg hívunk kamiont.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem ulnek at Avensisbe. Jo auto, de nekem nem tetszik se a forma, se a futomu hangolasa, az Accord egy fokkal sportosabb. 8gen Accorddal az a bajom, hogy nincs nekem tetszo motor. A 2.0 ahhoz a sulyhoz mar keves, a 2.4 zabalja az olajat hacsak nem orok eleteben 0w20-al etettek, dizel meg nem kell. Marad ez, meg a tetobox ha nagyon nem ferunk el
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
Én nem tudom, miért parázik mindenki, hogy kicsi a 8gen Accord. Szerintem nem kicsi, csak vannak cuccolásra fejlesztett típusok és van un. életmód kombik. Ezeket legalább nem lehet legalább sz@rásig pakolni, hogy húzza a s.ggét. Én ezért kifejezetten szeretem. Volt több kombim, mindegyikkel ez volt, kivéve a W124-es kombit, ahol szintszabályzós volt hátul a futómű. Ez jól néz ki, pakolni is lehet, de nem egy teherautó
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #182788 üzenetére
A Bmw-t nem ismerem, de a Merci kombik már 1988-89 óta szintszabályzósok hátul. Nagyon király volt. Nekem ez a 124-es 90-es évjáratú volt, az Accordig ez volt a legjobb, legmegbízhatóbb, leg-autóm. Pedig volt egy pár...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #182792 üzenetére
Így igaz, sőt. Nem ismerik a fizikát, azaz, 1kiló vas ugyanannyi mint 1kiló toll, csak némileg kisebb a térfogata. Tehát ha vassal pakolod tele a kocsit ugyan úgy tele lesz, mintha párnával. Csak súlyban másabb. Mindig, de tényleg mindig vita volt, amikor jövünk haza, hogy "dehát van még hely". Csak az a gond, a sárvédő beleér a gumiba és még benne sem ülünk...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz tboy93 #182792 üzenetére
Amikor Ausztriába jártunk ki dolgozni, az 1000 ből 1200 litert használtam ki a csomiban, az én cuccom volt kb 100 liter
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #182773 üzenetére
box vagy zsak vagy racsos szvsz a legjobb megoldas.
juliusban felrakom szeptemberben leszedem.
ket 10perces szerelessel van +500-1000liter csomagterem. 2honapig +1-2l fogyi nem tetel.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ngaba
aktív tag
Kinek mi a kedvenc négyévszakos gumija (alsó-középkategóriás autókra való méretben)? A maximalista autószerelőm meggyőzött, hogy elég lesz az nekem, és ahogy utánaolvastam, tényleg.
Ő a Michelint és a Nexent említette (utóbbit mint szerinte legjobb ár/érték arányút). Nekem a Continental is szimpatikus a tesztek alapján.
-
rbalint88
addikt
válasz ngaba #182796 üzenetére
ha pénz nem számít, nekem ez lenne a sorrendem: conti, goodyear, nexen. ha ordas télben nem szempont az, hogy el tudj indulni az autóval, akkor játszhat még a michelin és bridgestone is. ár-érték arányban tényleg a nexen a best buy, de mivel nem olyan drágák a gumik 16"-ig, szerintem érdemes top kategóriásat venni.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182785 üzenetére
Lehet, de a 8gen Accord egy jó kis gép lett. Kicsit tényleg karcsú az a motor hozzá, de nem annyival, amennyivel nagyobb előrelépés lenne. De ha ennyire a szívedhez nőtt a 7gen, akkor a második autó felállást javasolnám. Egy olcsón fenntartható, nagyobb autót venni, az Accord mellé. Ha jól csinálod, árban kb ugyanott vagy, mintha a 7gent 8genre cserélnéd.
Pár hónapja adtam el a Corolla Verso-t. Van benne hely, gyerekekkel ideális, tipikus mama autó. 1.350-ért ment el ha jól emlékszem, hibátlan volt, 160e km.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Villanyszerelés
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Okos Otthon / Smart Home
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...