-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz tboy93 #182542 üzenetére
Te hangosan felröhögsz, nekem viszont van rá szerelő, a típushibák ismertek, nem kell egy másik márka miatt folyamatosan kutakodnom h mik a várható hibák és társai.
Tudom, hogy 1,5m Ft körüli összegből motorikusan és futóműügyileg rendbe lehet tenni egy bmw-t úgy, hogy az elkövetkező 200ezer km-ben csak olaj és szűrők cseréje fog kelleni, esetleg korból adódóan felmerül néha még 1-2 dolog, DE ismétlem, van szerelő ismerős rá, és egy élményautónak ezek a hibák megbocsáthatóak. Márkaváltás esetén se szerelő ismerős, se típusismeret.Egy átlagautótól viszont nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy "hisztizzen", főleg ha fiatalabb és ugyanannyiba kerül mint a régebbi bmw rendbetéve.
-
-
őstag
Ok, köszi. A jazz szerintem egy kicsit nagy neki (az első új széria az nem, de az meg már elég idős). A yaris esetleg jó lehet.
Szerintem a használt autó árak itthon viccesek, még ha mostanában hasznot is húztam belőle. Csak sajna mindig kísértésbe esek emiatt (eladom az scrosst majd új áron és veszek egy szép ...-ot ). -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #182530 üzenetére
Sehol nem volt meg akkor az alfa kenyelmes volt, bar az ulest meg toltam volna hatra (188cm), de nemeten kivul gyakoratilag minden autoban leghatso allasban ulok.
de tenyleg, a muszaki oldala az erzetre is top kategoria.
maykol: annyival nem olcsobbak, viszont eur4, hamarabb lesz tobbet basztatva, mint az euro5-os 2,0jtdm. A bemondott keretbol meg boven kijon a 2.0 -
BeZol
őstag
válasz pit stop #182555 üzenetére
És az ilyen tipikus céges kombis autók, mint octavia, mondeo?
Én ezektől azért is parázok, mert octaviás ismerős szinte mindig viszi vmi miatt szervízbe a kocsiját, és őszintén megvallva ha körbenézek a városban, a mostani octaviákból rengeteg van, de ami előtte v. főleg azelőtt futott típus, hát kb. felszívódtak, holott előtte meg azokból láttam rengeteget. Hova tűntek? Mi lett velük?
Régebbi Suzuki Swift meg Wagon R+ detto ugyanez a szitu volt. 10+ évesen kb. nem is láttam már, holott előtte nem volt olyan útszakasz, h ne jött volna velem szembe 2.Mi történt? Annyira leesett az áruk, hogy 1-1 szervíz már a kocsi teljes értékét jelentette volna, ezért inkább mentek a roncstelepre, vagy ennyire megbízhatatlanok voltak?
Aztán lehet csak rosszul látom a dolgokat, de valaki felvilágosíthatna, mert nem értem.
-
őstag
válasz BeZol #182558 üzenetére
én még most is rengeteg régi swiftet meg wagonrt látok
egyébként biztosan fogynak, de nem hinném hogy a szerviz fenntarthatóság miatt, inkább a törés az amit nem éri meg javítani ilyne korú autónál (gyakorlatilag egy nagyobb koccanás már totálkár
(ha van is bontott elem, hivatalos, biztosítós áron egy elem fényezése 40k kb)cryptot minden termékemért elfogadom
-
SaNyEe
aktív tag
válasz ReSeTer #182540 üzenetére
20km kell, h meleget is csináljon a szekér?
Ez általános? Az Epica 2-300m megtett út után minimum langyos levegőt lök 0 fok alatt is
Ja eladó, nem másfél, nem eszi le a nadrágot és nem kell 4000-ig forgatni, hogy előzzön
Az orra hosszára meg pláne nem lehet panasz[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Tin
veterán
válasz ReSeTer #182540 üzenetére
Erre tökéletes az Accord, vagy bármelyik benzines Toyota Corolla vagy Avensis, 1.8-tol felfelé. Azok még nem alu blokkok, hamar bemelegszik, 90-nél hozza a 7 litert (de nem kevesebbet), és teljesen jól lehet velük gyorsítani. Városban viszont legurul a 10 liter.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz prannk #182526 üzenetére
F Astra talán a legkisebb szopóroller amit ennyiért megvehetsz. Ha találsz 1.7d Punto 1-et az is jó. Mondjuk tök mindegy mit veszel kajak pénztemető lesz az összes ennyiért.
(#182533) prannk: Vegyél százért egy robogót aminek nem véres a torka a maradékból meg normális motoros ruhát. A december és március közötti időszakot pedig megoldod tömegközlekedéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Milyen autót vennétek 5,5 millióig ami nagy részben város és minimum hibrid?
Három már kihúzva a listámról (Auris, Outlander PHEV, Volvo D6)A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #182565 üzenetére
Erősen mozgatja a fantáziám. A legjobb akkumulátor kezelése az Amperának van. De az Outlanderben is zavart az "elmaradott" technika.
Dilemmában vagyok, mert megint az Auris felé kacsingatok egy Golf GTE árnyékában.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #182566 üzenetére
Nekem úgy tűnt, minél több villany hatótáv felé húzódsz, elsősorban azért mondanám az Opelt Mivel adott a töltési lehetőség, mindenképp phev vonalon maradnék. Elvileg a GTE nem egy roller a tsi és olajos DSG kombóval, csak ritkább és drágább megvenni. Mondjuk akkor már A3 esetleg, de nem tudom, ennyiért milyet kapni (nem figyeltem a piacot)
-
SaNyEe
aktív tag
Ezért írtam a volánbérletet.
Ennyi egységért max ezres swiftet mernék bevállalni, de olyat, ami lehetőleg inkább vas, mint vasoxid.
Az is folyamatos szopóág lenne, de legalább szervizelhető minimális műszaki affinitás mellett is.prannk: Daihatsu Charade 1.0td? :D
-- end of transmission --
-
Qru
MODERÁTOR
Elveszít 2 hozzád hasonló vevőt és szerez 10 másikat aki boldogan vesz SUV-t. Nem hülyék, tudják, hogy neki mi éri meg és mi nem. Nem véletlen, hogy amerikában/ázsiában árulnak normális sedánt csak itt nem. A Camry is csak azért jött be, mert a dízlepara miatt abból a piacból van esélyük kiharapni egy szeletet.
BMW szerint meg hülye aki kormányzott kereket hajt, most meg már ők is... Ez egy gyorsan változó környezet amire ha nem reagálnak csődbemennek.
Egyébként meg azért a Honda turbó se a szent grál, az 1.5t például tervezési hiba miatt súlyos kenési porblémákkal küzd (van is rá gyári visszahívás).
Ez a 4-5 évente ez max a nyugati jóléti államokban él, itthon megveszik 5-6-7 éveset aztán meg csodálkoznak, hogy széthullik, meg megy a tákolás. Nem véletlen, hogy a Honda jobban tartja az árát használtan.Igen, nem fektettek elég nagy hangsúlyt erre de ez nem csak róluk mondható el. Ugyanúgy lemaradt a Mazda, a Subaru vagy pl a Suzuki is minta Honda.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz focvis #182567 üzenetére
Gondoltam rá, sajnos túl kicsi. EV-ben min kellene egy Kona/Leaf 2 szint. Azok meg még sajnos mindig nagyon drágák. Meg beltéri minőségben is elég gyatra az e-Up.
(#182568) dj79: Megnéztem a piacot. Röhej számba meg a P3 pluginok ára. 2012-es vannak 4,5-5 millióért. Télen a valós hatótáv sajnos 10-15km. P4 meg gyakorlatilag nem is létező autó a használtpiacon. Olyan drága használtan, hogy abból már veszel egy Tekna Leaf 2-t
(#182569) molnarpeter: Amperába nagyon tetszik az 50 km hatótáv. Azért nem írok 70-et, mert az önkínzó emberek szoktak ezzel menőzni a csoportba. Ha valaki használja akkor az inkább 50 Bennem is ez ketyeg, hogy ingyen van a töltés. GTE vonalról nehéz lesz lemozdulni, mert most már van vele hosszabb tapasztalat és nagyon jó a hajtáslánc. Viszont a racionalitás nem azt mondatja velem, mert fenntartani is sokkal drágább és nehezebb lesz eladni akár 1-2 év múlva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
nagyúr
For The Record: a Subaru cégcsoport (nem csak az autógyártó, hanem a komplett cégcsoportnak, ami autók mellett főleg katonai gyártó és repülőgép-alkatrész beszállító) legnagyobb részvényese 20%-os aránnyal a Toyota, volt is belőle hirig, hogy a Toyota be akar(ta) kebelezni a céget.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
veterán
válasz Doki16 #182572 üzenetére
Értem, jogos.
A Volvo nem olyan rossz; a TMK-ra komolyabb összeget elköltöttem, nem tervezett kiadás viszont csak az akkumulátor cseréje volt 33 ezer forintos mérleggel. Eddig 12 K km-t tettem bele.
Most téli időben tud 30 km-t Budapesten , hegyen-völgyön. Jó dolog benne a Webasto.Ha GTE-t veszel, akkor mindenképpen találkozzunk egy kölcsönös tesztút céljából.
-
Doki16
addikt
Azért mert amióta focvis vette legalább egy millát drágultak. 4-ért még okés a kocsi, mert ha nem akarod, hogy megálljon alattad véletlenül azért vétel után rá kell költeni elég sokat. Aktívan bent vagyok a csoportban. Nincs olyan hét, hogy ne kerülne valamelyik tag kocsija szervizbe. A végső a dízel, nem járok hosszú utakra, bármennyire tetszik a D5, nem használnám ki.
A GTE az egyetlen* phev ami nem kapcsol motort padlógázra és fűtésre.*: nincs tapasztalatom a legújabb Volvo T8-al és társaival, lehet már azok se kapcsolnak.
(#182574) dj79: Szerintem most jutott el arra a szintre a piac itthon a Prius vonalon, hogy már irreálisan sokat kérnek értük. Kicsit durva számomra, hogy 7 éves autóért 5 millió Ft. Ami azért tegyük hozzá, hogy nagyon gáz belül a Prius.
Láttam a csoportba, az ezüst FL utáni példány pont olyan mint amilyenem volt 4,7-ért névre írva, egész jó lenne(#182576) focvis: Benne vagyok, nagyon szívesen kipróbálnám a D6-ot.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
Múltkor ugye annyira lettek ajánlva a TSI motorok . Kicsit jobban bele astam magam , beszéltem szerelőkkel is . Igaz a cr TDI is kérdeztem .
vezettem egy A3 at valamelyik nap ,nem is rossz ez a dsg . Gondolom 2 M alatt esélytelen cr TDI TSI + dsg kombó igaz ?
Igazából akárhogy nézem minden autóban van átlagosan egy két nagyobb hiba lehetőség ami miatt mindent ki lehetne lőni. Viszont egy a TSI +dsg egészen jó alternatíva lehetne (1.4 ) illetve nemsokára eldől a másod állásom sorsa hogy feleződik e ,ez által az éves futás is mérséklődne .[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182578 üzenetére
Veheted nyugodtan, de legyen a zsebedben még fél milla minimum. Ennyi idős autónál bármikor behalhat a DSG és kéttömegű már, a DPF-ről nem is beszélve.
1.4 TSI+DSG kombóról ha nem extrém alacsony futású lebeszélnélek. Mindegyik szárazkuplungos és nem olyan tartósak mint az olajos testvéreik.(#182579) molnarpeter: Sajnos akkor az sem jobb
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
Subarum van így, nagyjából képben vagyok.
Be is fogja ez csak idő kérdése sztem. Csomó közös fejlesztésük volt és van is. Pl most az új hibrid rendszerük is többek között de a BRZ/GT86 motorja is közös munka eredménye. Az Impreza ami nekem is van az is részben közös fejlesztés eredménye (a benne lévő VVT rendszer az Toyota 1:1-ben, az ami pl a Corolla-ban is megtalálható). A japóknál amúgy szokás, hogy a közös fejlesztés részvénycserével is jár, így esett meg hogy a Subaru 6%-a a Suzukié (Swift-ből és Ignis-ből is készült "Subaru").
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #182580 üzenetére
Akkor ez esetben talán Passat lehetne ? Vagy milyen típusokat nézzek ? Hahu eléggé halott golf 5 variant automatából .Azért kérdezem tőletek,megy egyre inkább azt látom hogy 2 M alatt még mindig sok a kompromisszum.
Tök mindegy hogy kettős tömegű,dsg stb egyik sem olcsó ,de ha talál az ember egy normális darabot nem feltétlen szopó roller .
Akkor meg inkább automata vagy cvt vagy dsg stb legyen , mert ugye ez nagy vágyam hogy megint legyen egy autó amibe váltani sem kell . Meg eleve jó legyen vele közlekedni ,meg rá nézni stb .
Mint írtam egyébként is lenne még melette zsebbe kis ez ez .
Szóval ha szerintetek 2m alatt felejtős úgy a dízel úgy a tsi kérdés akkor lehet még gyűjtők hozzá. Aztán egy évet napolom a kicsi vételt .
Viszont akkor meg megint ott van hogy akkor meg lenne egy új SX4 scross at árának a fele , aztán ha gyűjtők még vágta új autó is lehetne .de akkor még sokat kell menni,aztán nem akarok még évekig a Peugeotba ülni .[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #182584 üzenetére
6-os Passat nem rossz, 280+k km van Kormiban (2.0 CR TDI + DSG), eddig nagy baja nem volt. Gyári a motor és a turbó is, sőt még a kettőstömegű is (igen, a DSG-ben van DMF, mert az nem automata váltó, hanem egy robotizált kézi). Egyedül a EGR volt cserés amit megszorult nem zárt és telenyomta a DPF szűrőt korommal, így cserélni kellett mind a kettőt. Nem volt olcsó ellenben k. drága volt.
Amúgy egész jól meg, kényelmes, nincs rá panasz teszi a dolgát és városon kívül nem eszik sokat. Olyan németesen steril, nem szeretem de nem is utálom (bezzeg a Skodát ami előtte volt... na attól hánytam kb).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182586 üzenetére
Inkább cserélni. 200k+ km felett azért bele kell férnie egy EGR cserének
B6-ból ha teheted csak CR dízelt nézzél. A 2.0 jóféle, én nagyon szerettem. Egy éven keresztül hajtottam a B7-es verziót DSG és elég jó kocsi. Q5-ben volt még 2.0 CR az is teljesen megbízható konstrukció volt már.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182588 üzenetére
2 millióért eléggé kínálat alja lesz. Nagyon résen kell lenni ha DSG-s Passatot akarsz venni. 10 éves kocsik már ezek és a világ összes kilométere bennük lehet. Ismerősömnek van egy B6-os és most 360-nál kell benne DPF-et cserélni. Szerintem ez nagyon jó arány. Mondjuk csere helyett tisztítást választott, mert nem volt másra pénze. Mondtam neki, hogy 50k km-re még jó lesz akkor kb
Ha mindenképpen TSI akkor az 1.4 122 lovas verzió. Ez a legmegbízhatóbb. Láncot kell cserélni benne néha és annyi
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #182587 üzenetére
Kollégának 2.0 PD van (103 kw-os), én szeretem azt a tahó karaktert, hogy tol egy nagyot 2-3k rpm körül. Ezt szerettem anno a B5.5 1.8t-ben is anno (csak 374k km körül már nagyon ette az olajat). Persze a CR kultúráltabb és erősebb, sokkal lineárisabb a karakterisztikája és minden tekintetben egy jobb konstrukció.
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
A 8gen lomhább. Újabb euro norma, más motor, és a kasztni is nehezebb. A 7gen sokkal fürgébb.
Nekem most 7gen 2.4 TypeS van, nagyon jó autó. Én jobbnak gondolom, mint a 8gent, és ami már szubjektív, nekem a sedan formája jobban bejön, mint a 8gennek.8genből számomra a kombi formája szép, de a hátsó ülésen nagyon kicsi a hely, amit el is tudnék fogadni, viszont a 2.4-es motorja nem olyan jó, mint a 7gené, elég sok eszi az olajat...
Amúgy én is mérges vagyok a Hondára. Amerikában ott az Accord, aminek a mostani generációja nagyon jól sikerült darab, Civicből is az erősebb SI változat, vagy a kupé forma. Európában meg ezekből nincs semmi, és nincs középkategória. Az új sedan Civic fizikai méretben már akkora mint a mostani 7gen Accordom, de maga az autó nagyon nem középkategória.
Következő autómnak valami olyat szeretnék majd, amibe a gyerek(ek) cuccai is beférnek. Sedan formát nagyon szeretem, de kevésbé jól pakolható, gyerekek miatt lehet ki fog esni, és inkább kombit kell keresni. Nah most japán fronton nem nagyon látok alternatívát, esetleg a Mazda 6, de a Mazdánál még mindig hallani rozsdásodási gondokról...
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát ithol ritka ahogy nézem az 1.4 TSI +dsg .
Egyébként kezdek kissé elveszni a kínálatban . Toyota volt kinézve de arról a szerelők le beszéltek .
Nem beszélve hogy nem is olyan jó a fogyasztása , így még nem is térülne meg 30 ezer alatt .
Számoltam hogyha 1200 körülre le menne a havi futás ,akkor 8 liter átlag elmenne kategória lenne anyagilag benzinesből.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz diegho #182591 üzenetére
Teljes mértékben tetszik. Egy végtelenül kretén autó szerintem, de amennyire nem jött be régen annyira tetszik most. Viszont 5 millióért a legalja van és azért manapság már ennyi pénzt kiadni sok, egy olyan EV-ért ami nem megy 100 km-nél többet.
Őszintén szólva komolyan nem tudom mit válasszak, mindegyikben találok kivetni valót és szeretni valót is
Szeretnék egy Golf kinézetű és kényelmű, Ampera akkumulátor menedzsmentű, Prius motorú autótA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Doki16 #182564 üzenetére
Ha alapvetően csak városra lenne és kb 5.5 millió van rá, én kihúznám az összes hibiret. Egész korrekt elektromosat is ki lehet húzni ennyiért hamarosan használtan. Persze bevállalva az adott esetben kényszer tőtike szünet(ek)et hosszú utakon. Nekem emiatt esett ki a Leaf. 1 töltést minimum be kellett volna vállalni minden útnál, de téli nagy hidegben inkább kettőt is 200km távon (tudom bírná eggyel sanszosan, de jön egy autópályás balesetes várakozás aztán odafagyunk/nem megyünk tovább).
Oh az Ampera hatótávhoz, épp ma túráztunk haza Kaposvár Budapest távot, 62km volt az elektromos része fűtéssel. Ebben benne van a 2 lakott területi tögyögés, főútvonal+részben M0 óra szerinti limitekkel.
Az egész útra vetítve meg 3.6l/100km lett a fogyi ... becsörgött a V-Power Racsing .. ilyet se láttam még. Úgyhogy 90-el csöszögtem a pályán, ott nem jöttek a "csodálatos" hangok. Gépkönyv pedig írja, hogy lehet bele tolni magas oktánszámút is akár bár ott 98-at írnak. Lukoilos fik@benzinnel meg nem volt semmi baja, ki érti eztVárosban kb 58km a sok dugóval mostanában amit elmegy. Tavasz/nyár/ősz 70-74km L módban. Magasfesz hiba nekem még nem volt. Utána jön egy software update, ami a dolgok jelen állása szerint kedvezőtlenül módosítja a kihasználható akkukapacitást. Olyankor jönnek majd a ~50km hatótávok.
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mesterséges intelligencia topik
- Háború Izraelben
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...