-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
Ez a 2.0 cr megbízható ?
-
nagyúr
Engem inkább az zavar, hogy 230 ezer km-nél volt az utolsó szerviz, azóta pedig mentek vele 18,5 ezer km-t...
Gondolom a kereskedőnek ez volt a rohangálós autója. Ez lehet pozitív is (ha mondjuk németbe, olaszba ingázott vele), de kevésbé pozitív is (ha csak ütötte-vágta).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
dj79
senior tag
Vagy kellett a neppernek valami költségként elkönyvelhető dolog, a haver szervizesnek meg kapóra jött
1 év eltelt a karbantartás óta, az elvégzett munkára már nincs garancia, tehát lehet, hogy tényleg megcsináltak valamit, de az is lehet, hogy nem mindent .Ahogy láttam, korábban is tartották a long life olajcsere-intervallumot...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz batai15 #182651 üzenetére
Ha jól tudom ebben a problémában érintett a 2009 utáni javított (100mm-es) hajótengely ellenére. De benne van a pakliban, hogy már átesett a "gyógyító" javításon.
Amúgy ezt leszámítva korrekt motor... Csak ez ugye eléggé fájdalmas dolog lehet.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Csak átfutottam, és ez tűnt fel elsőre. Amúgy vagy nem gyári szervizbe vitték a 200 ezres olajcserére, vagy teljesen kimaradt. A 27. oldalon 174 ezer km-nél volt olajcsere, a 28. oldalon 230 ezer. Most vagy 56 ezer km-t mentek vele olajcsere nélkül, vagy a gazdi otthon cserélte, esetleg olyan szerviz csinálta, aki nem írta be.
Ezek alapján én mondjuk nem merném bevállalni, de aztán lehet, hogy csak a 200 ezrest szervizt elvégző cég/figura volt felületes...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
batai15
félisten
LE kérdeztem a rendszám alapján(lxe 642) 2015be lett behozva.
A képek között a tetőn mi az a doboz szerűség? -
nagyúr
válasz batai15 #182656 üzenetére
Ha 2015-be lett behozva (honosítva), akkor vagy egy külföldi rendszámos autó volt, amivel ingázott a tulaj, vagy hamis a szervizkönyv, ugyanis az végig magyar szervizbejegyzésekkel bír.
A tetőn nem tudom mit látsz. Van rajta két tetősín, hátul pedig egy "cápafarok" rádióantenna...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
batai15
félisten
erre gondolok az utolsó műszaki vizsgás képen nincs rajta csak. valamint az ablakon a matrcia is ott van, de a figyelem feliraton többet nem tudok ki olvasni. Egyébként felhívtam , céges autó volt, állítása szerint magyarorgszági forgalomba helyezésű, de azt mondta van egy másik golf is , lehet azzal keveri , illetve meg nézi hogy minden fotó le lett e fotózva a szervíz könyvbe az olaj csere miatt, illetve nem határolódik el ha szervíz át nézi vétel előtt .
bocs kevertem a futás teljesitménnyel a dátumot , mert onnatól kezdőik ,így valid akkor magyar forgalom mivel ha jól tudom új autót elsőnek 4 év múlva kell műszakizni.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #182661 üzenetére
Igen nem tudom mi lehetett ez . Tippre ilyen ország járó térképező autó ,de nem biztos.
Most ha nagy utakat tettek vele az jó, kérdés menyire lett szét ütve, meg mennyire lett át alakítva meg vissza .
[link]
Találtam még egy másikat is , tempomat miatt kérdeztem meg hogy van e benne ,mivel leírásban nincs és szinte kizárt hogy ne legyen .
Ez szintén egy cégnél van jelenleg is ,ami autókat nem használnak már eladják .
Közép vezető autója volt , minden javítást meg kapott vezérlést is ,kisebb nagyobb távokat mentek vele.
Mondjuk a faszi hozzá tette hogy amúgy se sok VW van a cégnél , és ő sem rajong értük .[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182662 üzenetére
A tempomat hiánya ne aggasszon, bele tudják rakni utólag is. De amúgy tényleg nem lesz abban a kocsiban. Az alap gumikormány van csak benne, ami jobban zavaró számomra mint ha nincs tempomat
Az index kar alatt kell lennie még egy karnak. [link] A kormány küllői között is láthatod. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
-
Laraxior
titán
...éééés túlléptük a 20.000 km-t
Asszem már rámfért, hogy kifogjak egy viszonylag költségmentes autót
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Bmw E90 330i-ről mi a véleményetek?
automatát szeretnék, de ekkora motornàl már “gazdaságosabb” szerintem egy manuál !?
ezen gondolkodom mostanába, vagy esetleg:
Cls 320cdi - ről valakinek tapasztalat?
igazából tartok a dizeltől kicsit, de úgy tudom megbízhatóbb a 350es benzinesétől..
leginkább vàrosi használat lenne, időnként azért vidék is..
várom a tapasztalatokat köszönöm.Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
nagyúr
válasz dome29 #182671 üzenetére
Az E90 330i még egy korrekt(ebb) BMW volt, de azt manuálissal érdemes venni.
Viszont brutálisan nézesd át egy szakival, mert alkatrészek terén az nem egy bő lére eresztett típus, a gyári pedig horror. Ha átnézve nincs szétrúgva (ritka, de előfordulnak gondos BMW gazdák is), van egy megbízható, dedikált BMW szerelőd és az eladó is szimpatikus, vágj bele.A CLS320 esetén a légrugós dolgok tudnak elromlani, de amúgy egy álom az azzal szerelt autó. Ha ilyesmin gondolkozol, és élőben is rákívánsz a kinézett autóra, javaslom vidd el a Jász Plasztik Autócentrum M3-hoz, cirka 30 ezer forint és 2 óra az átvizsgálás (legalábbis tavaly e körül volt, nem lennék meglepve, ha azóta nőtt volna az ár). Ha ők is azt mondják, hogy nincs ropira törve, széthajtva, gányolva vagy visszatekerve az autó, akkor érdemes átgondolni.
Mindkettőnél igaz, hogy mindig legyen félrerakva egy közepes volumenű (1 millió körüli) pénzmag tartaléknak, mert itt azért már nem rendkívüli, hogy ilyen összegeket takaró javítások jönnek.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
dome29
aktív tag
Természetesen mindenképp átnézetem ha vásárlási szándékkal találok 1-et..
ritka kifogni a jót tudom, de ezek tetszenek..
még az Audi A8-ason gondolkodom 3.0tdi nagyon kiviteles - nagy járgàny de nem tudom még sajna azokról sem tudok túl sok mindent..Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
SaNyEe
aktív tag
hobbi autószerelő jön:
Nézi-nézi .. B@szki ilyen autó nincs ennyi idősenÉrdekes módon be tudott fáradni a bankba, s kifizetni az árát
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz CactuS #182674 üzenetére
Szvsz aki tizenéves német luxus autókat néz, az (remélhetőleg) tisztában van vele, hogy itt már teljesen normális a gazdasági totálkár egy-egy komolyabb műszaki hibánál. Én ezért írtam, hogy minimum 1 misi legyen tartalékba, mert ha beüt a sz@rvihar, akkor az nem lesz olcsó, és ezeknél a sarki autószerelő nem biztos, hogy tud majd megoldást nyújtani a gondra okosba...
Több ismerősöm is beleugrott ebbe, nagyjából mindegyik meg is bánta, de akad olyan is, aki a mai napig azzal jár, noha kifizette már az autó vételárát még egyszer a szerelőnek három év alatt (BMW F10 520d).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire számít megbízhatónak egy <2009 Mitsubishi Lancer 1.8 mivec benzines? Mennyi a reális átlágfogyasztása és mennyire számít szervizigényesnek? Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
CactuS
Arcképgyáros
Áh, pont az F10-est a pozitív példa? Nekem az nagyon nem a szívem csücske. Én örülnék, ha az emberek többsége tisztában lenne azzal, hogy egy 10 éves egykor volt prémium autónak milyen költségei lehetnek, de nagyon nem úgy tűnik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
Ismerős is így van a Voyagerrel. Vágyálom, tehát a költség nem annyira számít.
1,5m vételár, első szervíz + gumizás 650k, azóta volt egy kis ez meg az, kasztnizás, fényezés etc, így a névreírás óta 3 év alatt pont ráment a vételár, jelenleg nyolcszázat sem ér a kocsi, hiába szép. -
SaNyEe
aktív tag
Köszi! Eladta magát könnyen, nem kellett rámelegíteni az emberre, mint ahogy az sokszor menni szokott nepperéknél
Próbaúton még kicsit lett tanítva az ember, ne húzzon már kettest 1500-nál, mert így nem megy a szekér jól és szét is rázza magát pártízezer km alatt ... Meg is lepte kicsit a menése 2500rpm körül és fölött, de majd szokja , lehet a gázt óvtosan is nyomni, nem csak 1bitesen.
Pont nem gondoltam karácsony körüli eladásra, van fűtött garázsom ismét[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz GasBang #182678 üzenetére
Az 1.8 140 lóerős motor örök, mint a szegénység, ha nem felejtik el az olajcserét és a szűrőcseréket, illetve nem gyilkolják szét. A fogyasztása vegyesen 7,5-8,5 liter között van. A beltere eléggé... ingerszegény, amolyan 90-es évekbéli japános szerintem. Ez jó a tartósság szempontjából, kevésbé jó a szépérzéknek.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz CactuS #182679 üzenetére
Nem, az F10 negatív példa volt éppen, vette valami 4 misiért az autót, örült, hogy milyen jó üzletet kötött, aztán a múltkor azért bevallotta, hogy konkrétan a fél elektronikát kicserélték, meg volt már turbócsere, részecskeszűrő csere, miegymás...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182684 üzenetére
nagyobb méretben hamar szaladnak az árak. Az Ampera-ra is 215/55R17 méretben nevesebb gyártótól egy darab gumi ára 40-50, szorzod 8-al, rögtön kijön a matek és még a gumishoz be se gurultál, hogy a gumik a megfelelő felnin legyenek. Acélfelni használtan is huszas/db, szép dolgok ezek. Ilyenkor szokták mondani, ha volt pénz majomra, legyen banánra is.
-- end of transmission --
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #182686 üzenetére
Senkit nem akarok meg sérteni ,de meg is érdemli aki a legdrágább gumit veszi meg.
Én az audira is 16 ért vettem újonnan darabját, bele tekertem 8000kmet és én elégedett voltam vele.
Ameddig átlag autóról beszélünk fölösleges több száz ezer forintos gumit venni .
Hacsak nem egy linglogot veszünk ,akkor még ha egy olcsóbb gumirol is beszélünk ha azzal nem lehet meg állni,vagy el lehet vele szállni ,úgy akkor a drágábbal is.
Szóval ha így nézem és számolok csak akkor vegyek maximum 2 milliós autót ha egyébként minimum 4 lenne rá ha mindenből a legjobbat. Meg azt is cserélni amit amúgy még nem kell . Kissé el vagyok borzadva.
Én még hiszek az ár érték arányban ,meg az ilyen dolgokba.[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
Akkor sem feltétlenül jelenti hogy több mint fél milliót kell csak gumira költeni ,főleg nem egy olcsóbb autóra . Ismerős költ ennyit gumira 2 évente úgy hogy Audi a7 3.0 TDI Quattro van a segge alatt .
Olyan számok röpködnek néha hogy lassan politikusi fizetés kellene hogyha az ember normálisan akar élni.
Most nézem ,golf 6ra r17 méretben 225 45 gumi egy normális gumi 25 ezer . Hankook .
Az 4 nyári 100k. Téli is ennyi . Tps szeleppel , felnivel 300 lenne nyári téli szett cakk pakk. Nem 650..
650 maximum úgy tudnék költeni rá hogy még alá csapok egy egy garn. Japán racing felnit is.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz GasBang #182687 üzenetére
Ha ismerőstől veszed, akkor nem jársz rosszul egy ilyen Lancer-el, én is nézegettem őket (engem is a megbízhatósága érdekelt). Ha nem ismerőstől, azért nézd át, mert láttam kitaposott motorral is, amiből dőlt már az olaj...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz batai15 #182688 üzenetére
Bizonyos méreteknél már eleve 100 ezer forint egy-egy gumi. Persze, lehet venni noname gagyi gumikat is rá, de egy erősebb és drágább autónál ilyenre bízni a tapadást... hát legalábbis orosz rulett. A Voyager feltehetően valami amerikai méretes gumival bír, azért ennyi. Ilyen ez a business...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
batai15
félisten
Persze egy x5 más kategória , meg a drágák is .de egy hétköznapi autóra nehogy már 600 legyen a gumi ..
Én is fogom a fejem a sok Felnis gumis csoportba mikor annyian keresik a használt gumit ,meg azon is borzongok mikor valaki a használt gumit jó drágán adja.
Én is azt mondom inkább olcsóbb új mint egy használt.
Vehetnék kollégától X5 amúgy , tényleg rendben van mert attól vette akinek javította ,de pont ezért nem nekem való .[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182688 üzenetére
Az a vicc, hogy az mégcsak nem is a legdrágább, Hankook pl 35 - 42ezer ... nem Conti Vagy Michelin bár azok sem jelentősen drágábbak.
2015 után kötelező a TPMS, darabja ~15, még lehet neked nem olyan lesz amit veszel, de előbb-utóbb majd jönnek azok az autók is a listádra pár év múlva. Tud drága lenni a gumizás is.Nézd meg tizenpárezerért mit kapsz abban a méretben amit linkeltem és ez a méret teljesen középkategória 2019-ben.
2 milliós autónak is lazán lehet drága a körbegumizása, pusztán attól függ, milyen méret kell rá.
Anyám Escortjára a 155/80R13 ócsó, 4db pont annyiba kerül, mint egy darab 4évszakos gumi amit végül megvettemVolt valami nyári Toyo az autón, azzal vettem, 90%-os. Feltettem új árának 90%-ért minusz az ÁFA, elvitték pár óra alatt. Az én felhasználásomra tökéletes egy jó 4évszakos.
Nem tudom mennyire noname az a gumi, de használt piacon pikpakk elvitték. Gondolom hasonló az árképzés drágább gumiknál is, én azért lehet a jó állapotú használtat megvennék, minthogy linglong vagy társait pakoljam az autóra, de ez is egyéni preferencia kérdése. Mondom ezt úgy, hogy pl a középkategóriás gumikat egyátalán nem vetem meg.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Laraxior
titán
Most kellett az enyémre is előre két téli, mert olyan helyre kaptam szeget, hogy nem lehetett javítani. 225/55 R17. Ez sem hűdeextra méret, sima Nokian lett, és ennek is 100EUR volt darabja.
...én én még 20"-es kereket akartam..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dj79
senior tag
Ez csak egy nagyszerviz volt + gumizás.
Utána kuplung, dmf és kellett valami speckó kiemelővilla a kuplungszerkezethez, ami marékaranyért jött kintről.
Aztán a szokásos voyager rozsda itt-ott, egy új turbó, így a névreírástól mostanáig, 40 hónap alatt elgurult másfél millió pénz.
Lassan megint kell gumizni
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett