Új hozzászólás Aktív témák

  • bandus

    veterán

    válasz tboy93 #201277 üzenetére

    ne kell flottakezelő. de ha nincs erre policy-tok, akkor kétlem, hogy lenne egy ember, aki intézi a szervizt, mosást, takarítást, gumicserét, biztosítási dolgokat, assistance-t stb. :) jellemzően a cégek ezt szeretik kiszervezni olyannak, akinek erre van erőforrása. persze vannak olyan cégek is, akik saját flottát lízingelnek és maguk üzemeltetik.

    összekonfigurálsz egy kocsit, erre a flottakezelő kér ajánlatot jellemzően az importőrtől, a megadott lízing időtartam meg futásteljesítmény adatokkal számol maradványértéket, meg egy adag egyéb dolgot (cégató adó pl.), és így kapsz egy havi lízingdíjat, take it or leave it. érdemes több flottakezelőtől ajánlatot kérni. pl. az én esetemben a 12 milliós listaárú kocsik olyan nettó 150-170 ezer forint környéki havi lízingdíjjal mennek.

    "a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

Új hozzászólás Aktív témák