-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #201945 üzenetére
ha elektromos szervos akkor igen
de azt a 30k-t kalkulald bele, amiert javitjak
a regebbi mk2A Punto-knal is ket 1500Ft-s relerol volt szo, amikben elkopik a erintkezo 2n+1x szazezer kapcsolas meg 15+ ev utan, szoval aki ugyesebb az akar sajat maga is kicserelheti benne, de utana kalibralni is kell a kormanykozep allasat, amit nem mindenki szokottmondjuk en 16v-t vennek, mert az mindenhol jobban megy, meg abbol letezik 6-s-s valtos is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #201954 üzenetére
Delphim van, meg egy X230-as ThinkPad, az nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
lacer93
csendes tag
válasz vzsryl #201655 üzenetére
Kicsit lassan őrölnek a fogaskerekeim mostanában, úgyhogy csak most jutottam el a válaszig. Olvasgattam azóta, megtetszett az 1.8 UFO Civic, valóban kb. erre van szükségem.
Létezik belőle automata váltós is, arról mit lehet tudni? Nem elvárás, mind a kettővel elvagyok, de ha találok egy szép példányt és az van benne, akkor jó lenne tudni, hogy kizáró tényező-e.
Jó az automata váltó (ültem olyan alacsonyabb kategóriás autókban amiben olyan automata váltó volt, ami rettentő lassan és ugrálva váltott..)? Befolyásolja a fogyasztást? Kell számítani drágább szervizelésre vagy valamilyen extra költségre?
-
tboldi
nagyúr
válasz lacer93 #201956 üzenetére
i-Shiftet kerüld, a CVT oké, csak legyen benne olaj cserélve megfelelően.
A CVT-nél az indítókuplungja szokott megmakkanni, ha kereszteződésnél induláskor nem ránt, akkor jó, ha meg igen, akkor valahol 200k Ft környékén lesz a számla.
Természetesen befolyásolja a fogyit, ahogy minden eleme az autónak, ami részt vesz a hajtásban. Meg az is, ami nem, pl. kasztni légellenállása, na, meg a humán tényező is. -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #201960 üzenetére
“Félreütöttem.”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lacer93 #201958 üzenetére
Kb 0,5 liter / 100 km a fogyitöbblet az i-Shift-el a manuálishoz képest a Civcnél. Nem tragikus, inkább az, hogy mennyire sz@r az i-Shift váltó konstrukció önmagában.
A legviccesebb, hogy volt egy visszahívás mert egy sw hiba miatt előrement helyett tolatni kezdhet vele a kocsi.#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz forras2 #201938 üzenetére
Scenic. 156ot zsebbenyúlós életbentartani, Primera már most GTK-s.
Megane 1/Clio2 az 1.4 16V-vel még szóba jöhet, én még az 1.6 16V Xsara/306ot is felvenném B tervnek (és ha tetszik és jó egyébként az autó, időben hátsó lengőkarcsapágyat kell cseréltetni, hogy ne komplett hidat kelljen).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #201960 üzenetére
Amúgy ha már CVT, egy kis érdekesség: [link]
A váltó hátsó tengelyen van a difivel egyben, nem a motorhoz van kapcsolva, mint általában.
Egy rövid ideig volt is ilyen Volvónk, de apum nem szerette meg a CVT-t, lett helyette egy ugyanolyan manuális váltóval. -
-
mamboo
tag
179LE-s 2010 A4 2.0T FSI vagy a 2011 1.8T FSI 160LE jobb választás?
szerk.: tök érdekes, bármelyik autó alvázszámát lekérem totalcaron, mindig talál valamit
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
mamboo
tag
Évjáratot tól-ig írtok kérlek?
és köszönöm -
mamboo
tag
válasz molnarpeter #201973 üzenetére
eléggé vakon vagyok, gyerekkorom óta audit akarok..és itt a lehetőség.
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #201978 üzenetére
3M felett kezdődnek a normális 2.0 CRTDI B8-ak, mint ahogy az összes 2.0 CRTDI-vel szerelt VAG-ok. Ennek is elterjedt a híre, mint a javított, szíjas 1.4 TSI-nek, és jól tartják az árukat, főleg az utóbbi…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #201980 üzenetére
Volkswagen Aktiengesellschaft, a köznyelvben egyfajta gyűjtőfogalom a konszern által gyártott autókra.
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz mamboo #201977 üzenetére
Kell az, majd megízleled magad
Quatro többet eszik, bajosabb chippelni, remegést megtalálni/kardánt balanszíroztatni, difivel foglalkozni, meg a kardánfelfogatást igazi élvezet levadászni (ne nagyker programok alapján keressetek cuccot hozzá).
Aki azt hiszi ettől milyen szipiszupin lehet szágoldozni vele esetleg, hát... Ahol normális emberek elveszik mert tolja le az orrát, patent aszfalton rárúgva tényleg sokazor kihúzza. De ott már nem nagyon marad tarcsi, pici úthiba és ez a lendület+súly megindul. A fék meg ha olyan, mint a dízeleken, akkor nem túl acélos, hogy finoman fogalmazzak.
hobizoli: Néccsázért árult dízel 156ban? Semmi, minden olcsó, gumi, futómű, dízelmotor...mind fillérekért javítható, elnézést. Időnként elfelejtem miért hanyagolom pár hónapig a topikot...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz MC Pite #201986 üzenetére
futomuben 1 felso lengokarral van tobb elol, mint egy akarmi McPherson-sban
amugy a magyar utakon miben nem kell futomu alkatreszt cserelni? Lada Niva?
a gumi masra is pont annyiba kerul
a 1.9 8v es a 2.4 10v JTD egy legendasan megbizhato motor
itt max azzal van "problema", hogy 1900cm feletti dizel atiratasa sokkal tobbe kerul, mint egy 1.9-ese, es a KGFB is joval tobb ra, es ezekert felnek toletöbb drón kell ;P
-
MC Pite
veterán
válasz hobizoli #201987 üzenetére
Azzal a 390re kirakott Alfával több baj is lesz; már leírásban is alkuképes. Legalább a közel százas átírás könnyebben belefér.
Igen, annyi a gumi mint másra amin 17es gumi van, de a 400as nezőnyben ez nem előny, gondolom. Főleg hogy a gondos (precíz, lásd hirdetés) gazdija télivel használta, biztos nem sajnált semmi mást sem az autótól... Nyilván (ebben) a kettős kereszlengőkaros első, meg a Camuffo hátsó futómű is a 400as kategóriába való, elnézést kérekHölgyismerős kettes valamit ami olcsón üzemeltethető 500ért, rá is írok gyorsan, hagyja a Cliokat meg a Puntokat, itt a tuti!
Ha azt hiszed a 156 ellen szólok, csatonát tévesztettél; csípem/elismerem.
De ha szted 350-390-ért azt kell megvenni, akinek nincs több pénze, akkor te fáradtabb vagy ma mint én...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #201986 üzenetére
Nemtom. Végül VAG vonalon csak négy darab szarrakásom volt 4x4 de hogy egyikben sem volt az általad felsoroltak közül semmi, még 450k méter felett sem... És most is az van. Lehet holnap elviszem átvizsgáltatni hátha csak nekem kerülte el a szememet
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz MC Pite #201988 üzenetére
1600EUR-ert vettem 4 eve egy 147-t, aztan pocc-roff
az akkor 460k volt
ezittaz:
1.9 16v JTDm 150lo 6 sebesseges valtoval
ezek a TI felnik voltak rajta akkoris, az ultetes bele van irva a forgalmijaba, meg kulon acelfelnin 1 eves teligumik voltak hozza
1050CHF-ert utottek le egy aukcion, nalam voltak azok a papirjai is, amivel ott megvettek, 100EUR volt ra a nemet hataron a VAM
4x e.ablak, e.teto, sarga futheto borbelso, ketzonas digit kima es mukodik is, nem kellett ratolteni gazt azota se
----
imsi 3 honapja 300EUR-ert vett egy facelift 3 ajtos fekete 147-t "motorhibasat"
2006 ev vegi 1.9 16v JTDm 150lo az is
annyi baja volt hogy turbocso lukas, meg az egyik injektornal a resolajcso szivargott
kicsereltek, oszt joido, megy, mar nem fustol, nem rangat be
kapott egy vezerlescseret is, aztan magyar rendszamot
fek-futomunek semmi baja, a (nem digit) klima ebben is mukodik, teligumis acelfelnik ehhez is jartak
100k-ert 4 uj gumit nem veszel lassan
sima szovetbelsos, nem boros, de futheto az is
(egyebkent az AR-k kozott qrva sok a borbelsos)
500k-bol megallt mindennel egyutt neki
lehet venni ennyiert autot, csak itthon nacivagen mania van, ami nem nemet, annak nincs ara
egy szakadek adagolos, uj koraban 90loeros 20+ eves Passat-nak nagyobb megbecsulese van itthon a hahu-n is arban, aztan muszakilag meg a kanyarba' sincs
siman be lehet szopni a dragabb autokkal is, annal se garancia, hogy evekig jo lesz
all itt haz elott egy 1.6 TDCi Focus
3 hete hoztak haza Franciaorszagbol egy traileren, mert megallt es nem indul
azota itt all szobor uzemmodban
gondolhatod mennyibe kerult a fuvar is 1300-1400km-rol
majusban tapsolt ra a szomszed legutobb 550k-t, meg elotte januarban 230k-t, eees nem annyira oszinte a mosolya mostanaban
1.9 8v es a 2.4 10v JTD az eleg jo motor, nem igazan szokott semmi baja lenni
az meg lapkas szelephezagolasu, ami orokelet+2nap
vezerlest kell cserelni rajta idoben
ja volt egy Marea SW 2.4 10v JTD-m anno, HLX
szurke borbelso, e.teto, 4x e.ablak, alufelnik, stb... na a klima abban nem volt jo, meg a futomuve is "kesz" volt elol-hatul
de kevesebbert vettem 2013-ban, mint amiert ezt az 156-t most aruljak
nyilvan nem ezt kell megvenni, ha amugy Punto meretu auto kell vkinek varosi furikazasratöbb drón kell ;P
-
KKG
kezdő
Sziasztok, régóta olvasom a fórumot, most elérkezett az idő, hogy kérdezzek.
Kicsit hosszú lesz, köszönöm annak, aki végigolvassa és válaszol rá.Sosem volt saját autóm, mert a családban mindig volt 4 vagy 5 és vihettem, amelyiket akartam, már 27 éve vezetek.
A legújabb autó a flottában jelenleg egy 9 éves Qashqai, amivel elégedett is vagyok, akarnánk új kocsit venni, de nem tudunk, lásd alább...
Én sokat dolgoztam külföldön, Afrikában, jelenleg is ott vagyok. Itt Nissan Patrolokat, Toyota Land Cruisereket stb. használunk. Van egy Patrol, amiben 170ezer kilométer van, de ez nem burkolt úton, hanem sivatagban. Lófejnyi köveket simán elkapok vele, mert vannak olyan szakaszok, hogy nem lehet kikerülni, és a mély homokban is nyomom neki 4High vagy 4Lowban 3000-ren, hogy el ne akadjunk stb. Igazából csodálom ezeket a kocsikat, mit kibírnak. (Bár egy spirálrugót az idén eltörtem, de szerintem az fáradásos törés volt, mert nagyobb "traumára" nem emlékszem.)
Most behozták flottában mintegy 'csapatpróbára' a thaiföldi gyartású Ford Everesteket... Hát, mi öregek csak a fejünket ingattuk. A fiataloknak tetszik, de fele addig nem fognak tartani, mint a Patrolok, és terepen is más kávéház a kettő kocsi...
Ezt azért írtam le, hogy lássátok min szocializálódtam. Sajnos nekem az autó nekem munkagép, nem hobby, bár vigyázok rájuk és megadom a tiszteletet nekik és mindent, ami jár, mert kis túlzással az életünk múlik rajtuk. Nem vagyok műszaki ember, otthon is bátyám felügyeli a kocsikat.
Most szeretnénk autót venni, de egyszerűen valahogy egyiken sem érezzük, hogy hosszú évekig szolgálnának, ami nálam minimum 15 év és minimum 200ezer kilométer. SUV vagy terepjáró felé hajlanék praktikai okokból, de kombi se lenne rossz. Itthon közúton használnám természetesen, max földúton, de csak minimálisat.
Új autó lenne szalonból vagy külföldről, én kézi váltó mániás vagyok, 2.5 liter (dízel vagy benzin) vagy nagyobb, a turbónak nem vagyok híve, nekem a hibrid abszolút NO GO. El lehessen benne férni (mindenki viszonylag nagy termetű a családban), csomagtere is legyen azért. És legyen benne anyag. Engem a kézitekerős ablak sem zavar, a Toyotában is az van... A fogyasztás nem különösebben érinti a lelkemet.
Prémiumgyartók kocsijaiba beülve is valahogy azt erzem, hogy 5 évre gyártják őket, túlelektronizáltak és valahogy az AUTÓ marad ki belőle. Múltkor egy E Mercit néztünk bátyámmal, 5 perc alatt eldöntöttem, hogy nem kell... Szinte menekültem ki belőle.
Egy 'old school', tartós igáslovat keresek családi autónak.
A keret bőséges, ha tetszik, az nem lesz gond. Remélem átment a problémám lényege. Milyen autót ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szia!
Az elképzelésed/igényed nehezen találkozik az európai új autó kínálattal. Minden értelmezhető teljesítményű autó turbós manapság és / vagy hibrid.Kb. Mustang GT 5.0 V8, ha létezik manuális belőle. De ez hálistennek nem SUV.
Volt / van a Sandlander nevū cég, ők FJ70-ek európai szabványoknak megfelelő átépítésével foglalkoznak, de eltűnt a honlapjuk.
-
MC Pite
veterán
Hyundai i30CW 1.5 DPi, vagy Berlingo/Rifter/Proace/Combo. 100% egyezés igényeiddel nincs, de sztem nem is indokolt (pl kiindulva abból milyenek a HDi motorok)..
Esetleg C5 Aircross, tetszeni fog a futóműve. Talán a CX5, de benzinesben (de az inkább kemény). Összereket nem tudnak, elektromos difi kieofozza homokból álló helyzetből, ennyivel tudnak többet az elsőkerekesektől.Értem mit keresel, bár emiatt nem tennék ilyen kikötéseket az aszfaltra/privát használatra való géppel, mert azok az autók más világ. Munkára azok kulcsát akasztanám le, de otthonra ingyen sem kellene, mert mások az igények, és pont a nagyon kis súly, rightsizeing-os motoroktól lesznek ügyesek a mai autók
egy része.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Ádám16
addikt
válasz hobizoli #201990 üzenetére
Rohadt jó a formája ennek a 147-nek továbbra is. Én sem értem ezt a VAGmániát itthon. Vagyis nincs vele bajom, ha szereti a nép, de a szarolasz/franciázás emellé baromi idegesítő.
Ezzel mondjuk az jár jól, aki nem áll be a sorba. Egy Laguna 3 2.0 jól felszerelve is a béka segge alatt van, de a 159-nek is rendesen be van esve az ára egy konkurens némethez képest.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #201996 üzenetére
A Laguna 3 ára tényleg korrekt, de a 159 egy rendes motorral simán drágább lehet, mint a német konkurencia. Lassan 20 éve jelent meg, és aki ilyet keres, az tudja, hogy melyiket érdemes venni.
Szerk.: (2005-ben jött ki. Valamiért 2003 rémlett.)[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Ádám16
addikt
válasz vzsryl #201997 üzenetére
[Ebben] például szerintem nincs hiba, a felszereltség is top, a motor is az abszolút ajánlott kategória, facelift.
Egy B6 Passat (tényleg, csak kérdezem) van ennyiért ilyen tudással SW-ben ajánlott motorral?Az tuti, hogy 1,2-ért is van 159, de lehet szopni utána rendesen, mire autó lesz belőle. De ez máshol is így van.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz lacer93 #201956 üzenetére
Az Ufo Civic helyett en a Fiat Bravot neznem meg 1.4 Tjettel, vagy egy Lancia Deltat ugyanezzel a motorral.
A Civickel(8G) nekem tobb bajom is volt:
- tul kemeny futomu (pedig osztrak utakon mentem)
- szar ergonomia (osztott kijelzo zavart, konyoklo rossz helyen, a valto sem annyira esik kezre mint egy jo hondaban )
- az 1.8 alig megy de legalabb zabal (ha az alpokba akarsz menni a szivo motor amugyis felejtos)
- a zajcsillapitas egy hyundai pony szintjen vanMielott jonne a vad, nem vagyok honda ellenes mert a Jazz barmelyik generacioja szerintem bestbuy a maga kategoriajaban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- EA Sports WRC '23
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- OLED TV topic
- További aktív témák...