-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #202050 üzenetére
2017-es XC90-ben ismerősnek nemreg volt a masodik motorcsereje Ujonnan vette, talan 1.5 ev kellett az elso blokkrepedeshez. En kinai volvot biztos nem vennek.
[ Szerkesztve ]
-
#86883328
törölt tag
Milyen benzines, megbízható autót ajánlanátok 1.3millió forintig amiben elférek (185cm 115kg)? Főként városban használnám, de ha pályán mennék ne pörögjön üveghangon.
-
tboldi
nagyúr
válasz #86883328 #202053 üzenetére
Honda Jazz? 194 cm/130 kg vagyok, akár magam mögött is elférek, és bár 130-nál 4000-et pörög az 1.4-es big block, de a motor nagyon halkan jár, a szélzaj dominánsabb. Az 1.2-es small block meg hosszabb váltót kapott, az csak 3600-at pörög ilyenkor.
Mondanék egy Suzuki Swiftet is, a vasalót, de szerintem az nem kapott még annyi zajszigetelést sem, mint a Honda.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #202055 üzenetére
Igazából volt ennél bigger is a GD-kben, egy 1.5-ös VTEC, csak nem az európai piacon. Japánban meg a mi 1.4-esünk volt a small.
-
tboldi
nagyúr
válasz #86883328 #202057 üzenetére
És teljesen lent?
Én tök jól elférek, igaz, beszálláskor a pedálok alá kell dugnom a jobb lábfejem, de vezetés közben minden oké.
Na, meg kétféle ülésmozgató mechanikával szereltek ezeket, el tudom képzelni, hogy a másik, az enyémtől eltérő nekem sem lenne jó.
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Kedves fórumozók,
Audi a6 2007-es 2.8 v6 6-os kezivaltoval, felejtős?
-
-
Rhino666
őstag
válasz BigBlackDog #202043 üzenetére
Gondolom itt alapárat írsz. 12M-ból 20M lesz mire felextrázod. SUV is van 24M-ért de az is 30M mire nem "fapados".
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #202065 üzenetére
Az enyém motorhangját kifejezetten halknak találom, városban is csak gyorsításkor hallani, de akkor is csak finoman, 50-nel haladva részterhelésen még lehúzott ablakkal sem igazán hallatszódik, autópályás menet közben meg a szélzaj és a gumik zaja sokkal erősebb, teljesen elnyomják a motort, semmi üveghang nincs. Nem így apum WagonR-ében ülve.
Nem kényelmes hátul valóban, de nem is borzasztó, a velőűrszeg eltávolítása után amíg mankóztam és nem tudtam vezetni, többször is hátul utaztam benne. Az ülés milyensége meg egyénfüggő lehet, én órákat is el tudok benne ücsörögni gond nélkül. Szintén a WagonR-ben érzem magam úgy, ahogy te.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Rhino666 #202063 üzenetére
Nem, elég sok mindent van már benne ebben az árban. 12-13M Huf között közepes, vagy magasabb felszereltséggel esélyes a Mazda 6 és a Camry is. Listaárak kicsit magasabbak, de a konkrét ajánlatok esetén volt némi kedvezmény mindkét márkánál.
SUV esetén is bőven van jól felszerelt darab 15M Huf körül is. Pl. ez a Tiguan is 15.5M Huf és a kedvezmény még nincs is ennél az árnál. És SUVből van "lejjebb" is VW esetén (pl. T-Roc, T-Cross).
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz tboldi #202067 üzenetére
Városban írtam is, hogy okés, de városon kívül vagy pályán ahol minimálisat mész azért füldugó szint.
Ülés nekem nem kényelmes mivel az ülőlap tartása nulla, de persze alkatom is olyan, hogy jobb lenne combtámasz, háttámla szintén nem jó, aki nagyobb darab persze, hogy jobban szétnyúlik benne.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #202070 üzenetére
Mentem már hosszabb utakat is vele pályán, van némi tapasztalatom…
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #202070 üzenetére
En sem erzem nagyon hangosnak, meg a tartos 140 is oke benne. Bar fapados kocsikhoz vagyok hozzaszokva amikben nincs erdemi hangszigeteles.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
Ha gáz a Jazz, milyen a
átlagosannszar úton is csörgő zörgővasaló Swift? Sztem elmegy a Jazz, nem vészes hangban és erőben/nyomatékban. A big blokk (nagyobbik 1.3-as) kb úgy/olyan nyomatékos mint egy európainormálismotor.
Fasztra halkabb? Sztem nem. De 1000x inkább Jazzel utazok mint F Astrában, főleg hosszabb útra.
Várjunk, ha Jazz ülése ritka gyenge, milyen az Astráé?BBD: Sztem fölösleges energiát ölnünk abba hogy konkrétumokat gyűjtsünk vélmenyény ellenében.
Különbözőek vagyunk, na.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #202076 üzenetére
Volt több is egyhuzamban.
Szívesen megmutatnám az enyémet neked, te meg hozz egy F Astrát, aztán hasonlítsunk.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz MC Pite #202077 üzenetére
Örülök, hogy másnak véleménye nem lehet, még szerencse, hogy nem az isten király franciákròl írtam, már jönne a 2 oldalas kioktató regény. Amúgy meg fogadni mertem volna, hogy lesz ellenvéleményed ami francia lesz, de végülis kell ilyen elfogultság is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #202079 üzenetére
Az NJA-498-ban? Mikor? Ismerted az előző tulajt?
Mindegy, akkor is sok minden változott azóta vele, ideje újra meglesned.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #202082 üzenetére
Már kezdtem izgulni.
De én úgy gondoltam, hogy konkrétan az enyémet kellene megnézned, mert ez a példány műszakilag 4,8 ⭐ az 5-ből.
A kasztni meg... Honda Jazz értelmezési tartományban nagy előny, hogy rozsdamentes, de az eleje és a hátulja is kapott már egy-egy kisebb pofont. Legyen mondjuk 3,7 ⭐.
[ Szerkesztve ]
-
Rhino666
őstag
válasz BigBlackDog #202069 üzenetére
"Jól felszerelt darab"
Extralista:
- fűthető bőrkormány
- téli csomag
- sávváltás segítő
- pótkerék
- USB csatlakozóRich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
vzsryl
nagyúr
Van egy kis dilemma, segítséget kérek.
Előzmények ismertek, büdzsé kategóriában keresek 2. autót városban szaladgálásra, ami konkrétan motoros esőkabátként funkcionálna.
Lehetőség nyílt ismerős által egy 1.4-es, 90 lovas G Astra-t venni 380k-ért. Következőket kell tudni róla:
-2002-es
-1. tulajdonostól (68 éves bácsi, 100 méterre laknak tőlünk)
-100%-ban valós 165k km
-3 hónap műszaki van még rá
-19 évig utcán állt
-utolsó két évét kb mozdulatlanul töltötte, havonta egyszer van rákötve az akksi saru, és akkor elindítja (vett egy új Káskájt, és azt használja)
-bal hátsó kerékív kezd barnulni, de alul szépnek tűnik a verda
-a kormány nagyon szép állapotban van, és semmi baja sincs a duda gombnak (típushiba szokott lenni, hogy lyukas)
-belső tér is okés minden részen, csak a szokásos váltószoknya rongyosodás van meg, de az fater 48k km-t futott G Astra-jában is ilyen
-a lakkozás a hátsó ajtónál a spoiler körül lepergett
-a motortér por száraznak tűnik felülről, és tényleg szép, rendezett, gányolásnak nyoma sincs
-állítólag két olajcsere között kb fél liter olajat eszik meg (csak 5w40-et kapott)
-borzasztóan lusta, taposni kell (gondolom a sok állás miatt)
-a féket is úgy kell nyomni, hogy kiugrik a szemem, de dobfékes, elszoktam ettől
-a váltója rendben volt
-2216 DOT számú Michelin négyévszakos gumik vannak rajta (ezt tuti cserélem, mert gumibuzi vagyok)
-kapcsolók (pl indexkar) kicsit nehezen jártak, de azt is be tudom annak, hogy évekig nem értek hozzájuk
-a klíma épphogy fújdogált valami hűvöskét (vagy rossz, vagy tölteni kell, de nekem a pár km-es távokra nincs szükségem rá, mert kb el se kezdeni hűteni)
-a jobb eleje kapott már, volt elemcsere (ennyiért szerintem ez lényegtelen)
-centrálzár tökéletesen működik, de a kulcsban az elem le volt merülve, így nem tudtam kipróbálni, hogy gombnyomásra is reagál-eÖsszességében nem szerettem bele, de ez a piaci ár feléért lenne, és nem sziauram'-tól. A bácsi még sosem adott el autót, azt hiszi, hogy neki is van költsége az adásvételi után.
Mit gondoltok? Rámerjek mozdulni?
Nincs meghirdetve az autó, mert eredetileg rokonnak adták volna ingyen, de ott félbeszakadt a jogsi megszerzése, és most csak áll az utcán a kocsi ki tudja meddig... Babákkal mentem oda, de csak egy 20-ast engedett (400-ért adta volna eredetileg).[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz szabonagyur #202080 üzenetére
Ez itt kérem a csodavárók néphülyítő topikja. Teljes a véleményszabadság.
Szerintem a kispolszki az überkirály, ő a válasz minden reális igényre. Ráadásul egy tartós olasz konstrukció. 👍
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #202085 üzenetére
Idáig a legjobb alternatíva, sztem hozzad. Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért. Akad néha ennyiért tűrhető, de ritka, 300-900-ig full random az állapot.
Lustaság az koksz 98% lesz, azon lehet javítani (spré meg tankba cucc, meg kikormolni). Nekünk pl a C3nak kb egy litert apadt a fogyasztása pár hónap alatt (idős hölgyé volt korábban).
Féknek nem az a baja hogy dobfék, folyadékcsere és ránézés (gumifékcsőre is) kell neki hamar. A G-n a fék nem fogott rosszul, ellenben a betét/pofa vszínű cserés, ha nem sikerül kicsit megvasalni használhatóra (óvatosan, ne égjen meg, az elég gyorsan összejön). Rugókra is nézz rá.
Lámpa milyen? Polír+fólia/lakk megérheti.
4S²/Quatrac neki szervizelés után oszt jóvilág.
Ha gyorsan jönnek CC2 tesztek, lehet lesz is fiatal '8565-ös H750[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
-
veterán
válasz vzsryl #202089 üzenetére
Galvanizalas passz. A valódi Astra G-t 2004 tavaszáig gyártották Antwerpenben és Bochumban, aztán jött az Astra H.
A G Classic Lengyelországban készült, csökkentett felszereltséggel Kelet-Európának. (Sok apróságot kiszedtek belőle.)A 2 év állás jó kérdés. Épp olyan hétvégi autón törpölök ami 5 éve volt műszakin utoljára, magyarán minimum 3 éve áll, hiába csak 60 ezret futott, bármi beállhat(ott) rajta.
De ha az öregúr időnként megjáratta azért, akkor orbitális szopás nem várható. -
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #202090 üzenetére
"Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért."
Az biztos.
Idén sok kiadásom lesz még, szóval most az alapot (olaj+szűrő cserék) megcsinálnám rajta jómagam, aztán műszakin még áttessékelném, és majd tavasztól kezdek költeni rá. Addig úgyse gurulnék 2k km-nél többet vele, mert az Almera is havi ~500km-t tett meg amikor 2. autó lett. Gumiból egzakt elképzelésem van, és csak tavasztól kezdem (a Superb is kap újat, mert már 3 éves rajta ez foshúgy Toyo...)
Faternak 1.2-es G Astra-ja van, tökéletes rajta a fék, de az is gyengécske nekem. Az Almera hasonló tömegű, de majdnem akkora tárcsa van rajta hátul, mint a Superb-en, és ha megtapostam, akkor úgy állt meg, mint egy mai, modern verda. Ebből nekem az jön le, hogy a G Astra "ez ilyen" kategória.#202091 molnarpeter : Ilyen átvizsgálásra sajnos nincs túl sok lehetőségem errefelé., azaz 0. Van néhány gumim még elfekvőben, ha érdekel.
#202092 focvis: Pöcc-röff volt, csak a nehézkes működésen fennakadtam. 2500-as fordulat felett nagyon szépen ment felfele a dombon.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz mamboo #202095 üzenetére
Azt nézem az a motor FSI így ami biztos: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy.
Szerintem nem akarod te azt.
-
BigBlackDog
veterán
-
-
válasz vzsryl #202085 üzenetére
Nekem volt egy pár évet állt alfám. Minden folyadék belerohadt. Egy évvel az átmosások (!) után is barna volt a hűtővíz pedig az olaj nem fogyott. A tömítések és szilentek mind megadják magukat, a motortér gumijai és műanyagjai ridegek lesznek a használatlanság miatt.
Én nem mennék még egyszer bele,https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...