-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #201900 üzenetére
Teljesen komolyan írtam. Nekem már több mint 2 éve van egy elektromos rollerem. Azzal ugrálok mindenhova. Vagyis ugráltam, mert már az elektromos autóval megyek a WC-re is
Nagyon hasznos kis cucc. A Passat meg könnyen elnyeli. Manapság már csak arra használom, hogy azzal jövök vissza töltőről Na meg feleségem mindenhova azzal megy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
N.Szil
tag
válasz pvtfoley #201893 üzenetére
Esetleg egy megbízható TOYOTA Corolla Sedan 1.33 . vagy TOYOTA Auris 1.4 D-4D Luna.
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201896 üzenetére
Ültél fl-es Aurisban? A leírtak alapján úgy gondolnám, hogy nem. Egész tűrhetően megy, és hangban más liga mint a P2. Ha még nem ültél esetleg, próbáld azért ki, de P3nál is kellemesebb, ami sokkal kevésbé fáj, mint a P2 (nálam a P2 nogo, a P3 már jöhet, főleg sportosabb kipufogóval). Power gomb nélkül is normálisan szedi a pacskert, bár a P3 tulajoknak nem nagyon ment maguktól a pedál normális sebességgel és normális mélységbe való nyomása, csak sokadszori könyörgésre.
Akkor nézz utána a 3o8-nak is. Nekünk a szívó változata (2o8 1.2) most 10°ban is kb 2km alatt ér fel a víz kb 90°ra, de télen is megvan 3km alatt (annyira lakik anyám, és télen nem bringával megyünk a picurral hozzá). Mint autó egyébként nálam szinte pariban van a (hasonló árú) V60al, összességében elég kellemes sztem. Kombiként meg simán veri (nálam ez is fontos) a V60akat.
N.Szil: Alapból megbízhatóak, de az egyik dízel, a másikat meg nem merném megvenni ha magyar autó volt (max ha igazolva látom hogy milyen olajjal használták). De a szedán is olyan hosszú mint egy kombi, ellenben sokkal rosszabbul használható
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #201901 üzenetére
Persze, tudom, hogy te komolyan írtad. Én csak próbálok poénkodni inkább kevesebb, mint több sikerrel.
Amúgy az általam linkelt járgányt nagymamámnak szereztük, mert az elektromos biciklijére már nem tudott felszállni. Szinte ingyen volt, a kétkerekűt eladta 70-ért, ez meg volt 30 ismerőstől, kellett bele 2 új aksi 40-ért, meg egy új gyújtáskapcsoló 3500-ért, és azóta száguld…
…ana, ha nem félne rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #201903 üzenetére
Nem tudom h FL előtti volt e avagy sem, TS volt, 4 henger, atkinson, 99LE. Tiszta Prius, hangja nem volt ANNYIRA bántó de egy RX400H-hoz képest nagyon.Belül össze-vissza vonalak, és amikor beültem olyan érzésem volt, hogy amennyire kivülről tágasnak tűnik belül annyira nem az. Nem tudom mettől van FL, de 2014-esek 4 millióért vannak fent, jobbak nyilván több, az már majdnem egy ár a V60-al és bár az megbizhatatlanabb, annyival többet is nyújt. De köszönöm!
Erre a 308 SW-re ránéztem, tetszik, kicsit "gyanúsan" olcsó, látok fent 2015-ösöket 2.5-3milláért. Ha dizelkombit fogunk venni akkor számitásba fogom venni, de jelenleg eldöntöttem h PHEV lesz és ha nem válik be eladom sokat nem hiszem h bukok rajta
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pvtfoley #201893 üzenetére
J Astra kicsit iszákos, mert magas az önsúlya, emellett a szívó 1,4-el nem is lesz túl dinamikus. Gyakori hiba a tankszellőztető mágnesszelep meghibásodása (kb 20k) és a szelepfedél membránjának átszakadása is (ez drágább mert csak a szelepfedéllel együtt cserélhető).
Emellett az M32 kódjelű váltó (6 gangos) is elég problémás darab a csapágyak alulméretezése miatt különösen érzékeny a váltóolajcserére (60 ezrenként esedékes).#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201905 üzenetére
Fl előtti volt (2015től jött a fl). Élhetőbb lett utána, ráfért (VWnél ez már új modell lett volna amit itt elsütöttek egy fl alatt ). De megértem ha nem hiányzik.
A külön dízel kombik közé jó a 308, de egyébként elég jól fogyaszt a benyás (és elég gyorsan bemelegszik) - ha darabra nem kell a kettő autó, próbálj ki egy benzinest, hogy tetszik-e. ADAC teszt, 12es oldal (giga kerékkel mérték ráadásul).
Hatos váltóst lehetőleg (később a gyengébb turbós is kapott hatos váltót, nem tudom pontosan mikortól, de asszem 2017től jár a 110lóhoz is 6 gang).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ZolAK
újonc
válasz MC Pite #201848 üzenetére
Köszi a részletes leírást, és footynak is + az Astra tipp is tetszik. A 308 felé hajlok, belülről az tetszik a legjobban, bár a kormány tényleg komikusan kicsinek hat, üléspróba eldönti. Ha ilyen jól tud világítani utólagos leddel, akkor hagyom is a gyári ledest, mínusz 30 ezer az éves cascoból. A Zeperfs alapján elég dinamikus a puretech, és gondolom akkor a 110 lovas chippel felhúzható 130ra.
Eredeti elgondolás Auris hibrid volt, de ilyen évjáratot 1 -1.5m felárral találni vagy hasonló árban plusz 100ezer km általában van bennük a Pugokhoz képest.
-
mamboo
tag
Halihó, 2006 2.0T FSI quattro (BUL motorkód) megbízható motor?
-
mamboo
tag
válasz molnarpeter #201915 üzenetére
Nem lenne sok hosszútáv, ezáltal dieselt nem szeretnénk egyáltalán.
Legyen benne lóerő és kb. 2.5m a határ....és csak audit akarunk. A4-et. -
-
mamboo
tag
Ez szép
-
gabriel26
tag
Sziasztok!
otleteket varnek, mert mar fogalmam sincs mit valasszak….
lenne 8-12 milliom autora. Bmw, merci, audi, vw, skoda, opel, koreai verdak kilove.
A dilemmam az, hogy szeretnek egy elegans verdat ami legalabb 200le es meretre kozep kategoria vagy fljebb, kombi/sedan es semmi esetre sem SUV!
Na most igazabol Lexus-t neztem vagy uj toyota camry-t de mivel kb. 2 havonta vagyok csak magyarorszagon, igy ritkan hasznalnam ezert leveszeltek a hibridrol, mert nem tesz jot az akksiknak ha sokat all.(Ha viszont itthon vagyok mocsok sokat megyek)
A masik Alfa romeo Giulia, de abbol a veloce mar inkabb 15 misi.
Eddig evekig autot bereltem valahanyszor otthon voltam, de unom mar a lefosott kinai gumikat meg az unalmas 1.5tsi verdakat, szoval vennek valamit ami jol is nez ki, modern es palyan azert egy 150-160-as utazotempora kepes.
Koszi -
Ádám16
addikt
válasz gabriel26 #201925 üzenetére
Ragaszkodsz a Veloce-hez?
Én mindenképp Giuliát vennék ilyen igények mellett. Meg amúgy is. Attól elegánsabb, vagányabb szedán ebben a kategóriában nincs jelenleg szerintem. A beltér is művészet, vezetni is jó... Én elengedném azt a pár lóerőt, és vennék egy "alap benzinest".[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Kormányablak és Carverticalon kívül van más forrás, ahol lehet infót szerezni?
-
vzsryl
nagyúr
válasz mamboo #201932 üzenetére
A linkelt Audit én csak a JSZP-n és a totalcar kártörténeti oldalán nézném meg, mert az első forgalomba helyezése magyar volt, tehát teljesen lekövethető a magyar lekérdezőkkel. A többi se fog pluszt mutatni, max valami hülyeséget.
cappa72: Távol álljon tőlem, hogy ilyeneket védelmezzek, de előfordulhat, hogy még nincs használatban az az útszakasz…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
Csak úgy infóként, honda kereskedő ahol a jazzt vettük megküldte az infót az új HRV-ről (plusz pont neki, megjegyezte/felírta hogy érdekel amikor áprilisban voltam szervizben). Jövő januárban első teszt/bemutató autó. Áprilisban első rendelt autók. 10-12 milla közötti ár. De nálam sajna elszállt, csomagtér 335 és 320 liter között... Corolla cross-ról semmi infó Európa kapcsán (Toyotát ismerve ha lesz utána 18 hónap az autó).
-
forras2
őstag
Szevasztok!
Autó vásárlás előtt állok, sajnos az előző kocsim megadta magát...
A keret véges, nagyon véges, 400.000 ft.
Vadásztam 3 autót, mi a véleményetek róluk, esetleg melyik az ajánlottabb?
Alfa Romeo 156
Renault Scenic 1.6
Nissan Primera 2.0 -
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #201942 üzenetére
Reméltem, hogy Te vagy Integrale válaszolni fog.
Ha már itt vagy, jól gondolom, hogy a Lancia Musa 1.4 8V nyugodtan vehető, de a szervóhiba erre is vonatkozik?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #201946 üzenetére
Az 1.8T hibái a karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre. Nekünk volt 1.8T (Passat B5.5) nálunk csak a turbó hiba jött elő. Mondjuk az olajat csipegette már de az nagyon sok km miatt volt (372k km volt benne).
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #201946 üzenetére
Összességében abszolút vállalható. Quattro szvsz csak plusz hibalehetőség és karbantartási tétel, de amúgy jó. Rozsda, futómű átnézést igényel. 1.8T még ebben a régi MPI blokk van, nem TFSI, egyszerű szíjas motor, leömlő&turbó repedés lehet talán, olajpumpa szívókosár és olajteknő tisztítás nem árthat, trafó hiba jellemző (lásd VAG topik összefoglaló).
-
Bdanyy
addikt
válasz Doki16 #201901 üzenetére
Pesten szinte tényleg felesleges a saját elektromos roller, annyi helyen van már bird es lime. A sajátom is kölcsönben van épp, kocsiban vinni és onnan elugrani valahova majd egyből vissza még jó, de ha valahova nem viheted be akkor kényelmesebb sokkal bérelni. Ráadásul a limoval greengoval ellentetben a rollerek külvárosban is elég sok helyen vannak.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #201944 üzenetére
nyilvan az auto sajatjait kell hasznalni hozza, az alu ontveny siman atmegy
de hardcore juzerek sw optimalizalassal megoldhatjak azt is akar
a Giulia 2.2 dizel injektorok is mennek regebbi JTD-kben, csak hozza kell irtani az ECU-t is, oszt joidotöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alkoholista nevelde
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Robot fűnyírók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fűnyíró topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...