-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biztos, nem követem már, 2018- ban teszt vezettem, 1-2 éves még biztos van 1,4-el, de nem megy sokkal jobban, mint az 1,2, de többet fogyaszt, hiába a hatos váltó, mondjuk pályán halkabb, de nem oda való
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MC Pite #201332 üzenetére
Az árba belefér simán, csak nem kicsi, még az 5ajtós is 4368 mm hosszú és 1792 széles, 440 literes csomival
Amúgy eredetileg én is egy kis autót akartam venni, rio, stonic, i20 és a végén Tipo lett belőle mert minden paramétere jobb volt mint a kis autóknak, mérete, motorja, felszereltsége, és még az ára is, nem bántam meg azt sem, meg a jelenlegit sem. (Sedan)
Integrale: röviden egy fos nincs konfigurátor, egy másik oldalra mentem rá az árakért, mert egyszerűen nem találtam
Menj rá egy kia/hyundai honlapra[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zsombe
senior tag
válasz nandow #201337 üzenetére
Szerintem van különbség a sedan és TS/hachback verziók között. Az utóbbi kettőre sokkal több a panasz.
Nekem sedan van. Zajszigetelése 140km/h-ig rendben van, gördülési és szélzaj alig hallatszik be. Egyedül magasabb emelkedőkön jön meg a hangja az eCVT miatt, de az sem bántóan zavaró.
Egy hiba volt minőség/zaj tekintetében: nem teljesen leengedett állapotban lévő első ablakok rossz úton néha zörögtek, de ezt garanciában orvosolták. Azóta nincs zörgés vagy nyöszörgés.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Ádám16
addikt
válasz Zsombe #201354 üzenetére
Tehát neked is volt ilyen jellegű problémád. Abba gondolj bele, hogy ha rossz úton vagy kénytelen használni minden nap, ez 5 év/200e km után milyen lesz? 10 év múlva pedig használtan régiSwift feelingem lesz, hogy mindene csörög meg nyekereg? Szerintem ez Toyotáéknál nagyon nem kéne, hogy beleférjen az egyik legfontosabb modelljüknél. Főleg úgy, hogy az Avensist kivezették, és van kombi Corollánk helyette.
A sedan egyébként elvileg tényleg jobban sikerült. Máshol szerelnék össze?
-
válasz Zsombe #201354 üzenetére
Jó, a sedan mindig halkabb, mint ugyanabból kombi/5ajtó
140-150- ig a tipoban is simán beszélgetek a hátul ülőknek gond nélkül[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Most rá mentem asztaliról, így simán megtaláltam, eddig telefonon néztem, most megtaláltam, hogy alulra rakták a lényeget
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz Zsombe #201354 üzenetére
Melyik szervizben orvosolták és végül mivel? Szerkezetet cseréltek vagy csak zsírozták? Amikről tudok ott a zsírozás csak ideiglenesen oldotta meg, utána ugyanúgy zörgött egy idő után. Mindegyik Corolla ilyen, ez már egy köztudott típushiba.
Volt nálam egy sedan egy hétig, amíg gariban volt a TS, halknak azt se mondanám. 0 zajszigetelés van bennük. -
Zsombe
senior tag
válasz Ádám16 #201355 üzenetére
Ez az ablakzörgés típushiba, van ilyen. Mint ahogy az Accordnál is volt pár.
Nem hinném, hogy 10 évesen szétesne, mert egyébként semmi nem zörög vagy nyöszörög az utastérben. Rossz úton kerülgetem a kátyúkat vagy ha nem lehetséges, akkor lassítok - már csak a 18"-os felni és /40-es gumi miatt is.
Sedanokat Törökországban szerelik össze.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Bdanyy
addikt
Kéne egy lista beltéri zajról Bár elég szubjektív lenne úgyis, de jó kiindulásnak annak akinek fontos. Pl béreltem hybrid fordot pár éve, az első percekben nagyon élveztem hogy a parkolóból hangtalanul ki tudok állni, de az autópályán hosszabb emelkedőnél már elég zavaró volt a szél és motorzaj, belül legalább még semmi nem recsegett (pár ezer km után szép is lett volna). Ha csak városban mentem volna vele, akkor valszeg jobban tetszene.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
Apósom szeretne autót vásárolni munkába járáshoz max 500 000 Ft-ig. (10 km oda-vissza). Csak erre lenne használva.
Eddig egy Suzuki swift 1.3 GL volt Neki, de annyira elrohadt, hogy menthetetlen. Suzukit most nem is szeretne.Ebben az árkategóriában milyen autókat ajánlanátok? Gondolom első körben, amin leghosszabb ideig van műszaki.
Amikre én gondoltam:
-Opel Corsa
-Fiat Punto
-Renault Twingo/Clio
Peugeot 206ezek jók lennének egyáltalán ebben a kategóriában, illetve melyik motorral ajánlanátok?
-
-
MC Pite
veterán
válasz b4zsi- #201368 üzenetére
Clio. 1.2 16V, esetleg 1.4 16V. Műszakit sz.rjátok le, olyat nézzetek aminek képek alapján volt gazdája! A műszaki
vizsgaadó semmire nem garancia! Nem biztos, hogy bontószökevény a fél millás autó (ha sok már az is ebben az ársávban) simán elmehet bő 10 évet, akkor megint pont mindegy a műszaki. Ugyanígy a futott km-t ne nézd, nagyobb eséllyel szervizelték rendesen ami ment évi 10-15k km-t, mint amibe 3-4 éve cseréltek olajat és tizenéves gumikon gurul. A linkelten is öregnek tűnő téli van, ezen is kuka; kell venni egy szett jó 4S gumit, az jobb, mind két olcsó szett.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz b4zsi- #201368 üzenetére
Clio mellé felvenném a Thaliát is. Kb. ugyanaz, csak nagyobb puttony és hátulról rondább. És ugyanannyi pénzért fiatalabbat/jobb állapotút ki lehet fogni belőle.
Ha nem volt törve, vagy gányolva, akkor a rohadás nem igazán jellemző rá tudomásom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz b4zsi- #201368 üzenetére
Lupo/Arosa 1.7 SDI? Nyilván ebben a kategóriában rozsdát meg kell nézni, de nem fogyaszt semmit, adagolós szívó dízelként pedig nagyon el sem tud romlani.
Saxo/106/Micra 1.5D is érdekes lehet, a franciák esetén hátsó híd felújítással érdemes számolni, a japánt nem érinti (nem torziós).
Vétel után érdemes szerintem átnézni alulról a vásárolt szekeret, aztán némi festékkel és ecsettel átmenni a hibákon, illetve pl Waxoyl vagy hasonló anyaggal lekezelni további korrózió ellen. Plusz típus függvényében pl lehet dobbetét alatt néha ki kell mosni az összegyűlő levelek miatt, sárvédőív pereme mögött kis karosszéria tömítővel kihúzni, stb stb. De még egy fáradt olaj+poros földút kezelés is sokat jelenthet, nyilván pénz és idő kereten múlik.[ Szerkesztve ]
-
passatgt
aktív tag
Még a 6 milliós kisautós kategória: Ssangyong Tivoli Style felszereltséggel? 5.5m. Árlista
Papíron ez elég korrektnek néz ki. Szerk: mondjuk a Style Plus csomag kell hozzá a normális felszereltséghez, úgy már 6 fölött van azért.[ Szerkesztve ]
-
passatgt
aktív tag
Hátulját szokni kell, de a többi részével nincs bajom végülis.
-
keepsmewait
friss újonc
Sziasztok!
2 születendő gyermekkel keresnénk kombi/egyterű autót 1.5 maximum 2. millió forintig, kb. 2008-2009-től fiatalabb évjáratban, kizárólag benzinesben.
Eddig szóba került az Opel Astra H Caravan 1.6, itt lehet rosszakat olvasni a motorról, és kicsit kisebb, mint az egyterűek.
Néztük a Meriva A és B-ket is, a Meriva B 1.4-es turbó motortól óva intett egy szervizes (magas olajfogyasztás?), az A viszont talán jó/jobb lehet?Játszik még a Scenic is, tetszik a nagy csomagtartója, de nem tudom, hogy jó döntés lenne e. Felmerül a Mazda 5 is esetleg.
Ti mit javasolnátok? Fontos a megbízhatóság és a praktikum, a fogyasztás kevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Köszönöm az információkat.
keepsmewait
Opel fronton én lehet nézelődnék B Zafira után 1.8-as motorral. Jól pakolható, nagy csomagtér, megbízható.
A sok mini computer miatt tudomásom szerint inkább elektronikus problémái szoktak lenni. -
Lacko32
tag
válasz b4zsi- #201379 üzenetére
Meg az Ecotecnél az olajzabálás, vezérlésre fontos odafigyelni.
Beáznak, klímával szívnak sokan, meg az elektromos apróságok.De olcsóbban nagyobbat nem igen kapni
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
keepsmewait
friss újonc
válasz Lacko32 #201380 üzenetére
Igen, ilyesmi problémákról hallottam az Opeleknél...
A Mazda 5-el mik lehetnek? A rohadást/rozsdásodást szoktam problémának látni itt a topikban, esetleg más? A Meriva tűnt jónak eddig leginkább a felhozatalból, mert egyterű ugyan, de nem túl nagy. Valahogy az arányai jobban bejöttek mint a többié.
Most épp a Mazda 5 tetszene. -
mamboo
tag
Sziasztok,
használt autót szeretnénk venni, ami ha kell erős és gyors
Audi vagy volvo jöhet szóba, melyik motor/motorkód ajánlott?
Köszi -
BigBlackDog
veterán
válasz mamboo #201382 üzenetére
Ezt miért offba írtad? És még lenne néhány kérdés; milyen felhasználás lenne, mennyi lenne az országút-autópálya-város használat aránya? Fenntartási költség mennyire fontos? Mekkora a keret? Évjárat tekintetében van valami elvárás? Volvónál pl. a V8 4.4-es motort én élném, ha csak egy erős és gyors jármű kellene.
-
mamboo
tag
válasz Pfiucska #201383 üzenetére
Akkor leveszem az Offot.
4/5 ajtós legyen és 2-3M-t szánunk rá és mindegy, hogy diesel/benzin.
A legjobb lenne egy RS4, de azt nem tudnánk fenntartani.. meg hát az nem 2-3misi.
Egy Rs octaviaból szeretnék valami hasonlóan erős és viszonylag olcsón fenntartható autót találni.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz mamboo #201385 üzenetére
Némi zavart érzek az erőben.
Ha egy átlagos 8-10 éves autót nézünk (Golf/Megane/Astra/Focus), akkor is szerintem kell számolni hosszabb távon legalább havonta 30-50e Hufos átlagos ráköltéssel, ha nincs semmi extra (biztosítás, olajcsere, kötelező kopó-fogyó csere, gumi, stb.). Ha erős autó kell, akkor az kapásból növeli ezt a költséget, márkafelár pedig szintén érezhető lesz egy 10 év körüli Audi-Volvo esetén szerintem.
RS Octaviát nem feltétlen érzem rossz iránynak, ha sikerül egy nem lerúgott példányt találni. Egyedül a kemény futómű és itthoni utak párosa miatt félnék.
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Évjárat 2007-
felhasználás: változó.. kevés autópálya, annál több országút és sok város -
mamboo
tag
válasz BigBlackDog #201386 üzenetére
Octaviat nem szeretnék többet. Volt egy 2010 1.6 szivo, aztán 2007 Rs.
-
mamboo
tag
2.0 T Fsi 200Le motorok jók?
-
Lacko32
tag
válasz keepsmewait #201381 üzenetére
A Mazda5, amiért anno kihagytam, az a rozsdásodás volt.
Illetve az ülés elrendezés nem olyan volt, amilyet szerettem volna.Így maradt a Zafira Tourer
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
-
ZolkoW
őstag
Teljesen komolyból kérdezem, szóval ne röhögjetek nagyon, de az egyterűek miben jobbak, mint egy kombi? Én csak azt látom, hogy rövidebbek, de magasabbak. Tehát lehet, hogy ugyanannyi levegő van bennük, de több cucc/ember nem fér be. Mit látok rosszul?
Vagy az a lényeg, hogy egy kombinál kicsit kisebbek, de egy ferdehátúnál nagyobbak?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Projektor topic
- Gyúrósok ide!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- További aktív témák...