-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #202748 üzenetére
Mind egy telib@szott kurva!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #202745 üzenetére
Az a baj h iszonyat igénytelenek. Transporter volt a családban T2-T3-T4-T5. Mindig sirutnk a Caravelle után.
Na most voltam VW márkánál, megnéztem egy Caravellet- Full büntetőpad érzés. Mondom ez a fapad? Nem ez fullos csak nem bőr. Mennyi az ára? 23 millió.
Közbe meg 5 éves V osztály 10 misi és olyan belülről amilyennek egy "kisbusznak" lennie kell
ok.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #202749 üzenetére
Na, kettő közül valamelyik... Arra emlékszem, hogy fizetés előtt kiírta, milyen jellegű infót talált, nyilván nem is folytattam ezután
#202751 Pedig 1.9 TDI után max újabb lehet, jobb nem! Euro 6 alá nem adnám, ha már a környezetvédelmi korlátozások az autócsere oka.bitpork
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #202753 üzenetére
V Klasse igen patent, egyetértek. Teher vonalon azért egy kompakt szinten felül nem nagyon van semmi szvsz, V sem az S belterét kapta, hogy úgy mondjam, X osztály is hasonlónak tűnt. Vagy mondjuk egy Golf és Amarok szintjén is ezt a párhuzamot vonnám, a Tx inkább Polo...
-
LK
addikt
válasz Tomics #202747 üzenetére
Egyetértek, de árnyalnám is kicsit. Mielőtt megvettük volna, átnézettük a kocsit szakemberrel. Azt mondta, hogy 300-ból egyet találni ami makulátlan rétegvastagsággal rendelkezik. Tehát a legtöbb kocsi már szenvedett károsodást. A valódi kérdések ezek: milyen mértékűt? Milyen minőségben javították? Mert ugye ha a Tesco pakolóban meghúzták, nem ugyanaz mintha szarrá törték volna. Amikor elindul valahol a rozsda pár év múlva, akkor fog kiderülni milyen munkát végeztek. Magam részéről miután meghúztam a kocsimat, fényképeket készítettem róla hogy meg tudjam mutatni a vevőnek ha rákérdez. Így tudom bizonyítani, hogy nem volt rommá törve.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
veterán
Errol a cliorol mi a velemenyetek?
Everybody lies.
-
nagyúr
Minden használt autómon volt korábban sérülés. A lényeg, hogy ne ropira törött legyen, ne oszlop meg nyúlványok sérüljenek. Most egy újrafényezett ajtó vagy lökhárító aztán sokat nem zavar
De én is húztam már meg az autómat. Most jön majd valaki rétegvastagságmérővel és nem fogja érteni, hogy miért volt javítva a küszöb, ajtó, hátsó ív, biztos ropira volt törve. Aztán a valóság meg ez:
Javítás után meg meg sem lehet mondani, nem üt el, nem látszik belőle semmi.
(120k volt a javítás egyébként ) -
426os
őstag
Sziasztok!
3-3,5M körül (plafon átírással, első szervizzel) mi lenne az, ami a leginkább megfelelne a következő kritériumoknak, kb 15-20e km/év futáshoz?
- Lehetőleg benzin, min 1.4T vagy 1.8 szívó, amivel aránylag komfortosan lehet haladni 130-150 közötti tempóval csomagokkal is
- Bírja, ha heti pár alkalommal 2-3km-t megyünk csak vele (1-2-3 hetente lennének párszáz km-es utak, évente néhány 1-2 ezres is)
- ne essen szét főváros útjain, de azért legyen kellően stabil kanyarokban is (nem versenyzek, de inkább legyen közelebb a sportossághoz, mint a hajózáshoz)
- csomagtartó min. ~400L, szedánok kizárva. Kombi előny lehet, de nem feltétel.
- inkább költenék üzemanyagra, mint ad-hoc szervizekre
- szeretném szeretni, de azért legyen benne némi racionalitás (prémiumok nem játszanak)
- nem kell automata váltó (igazából azzal azzal járó rizikó nem hiányzik)
- tudom állapotot kell venni, de szeretnék minél fiatalabbat, eddig csak 10+ éves autóim voltak, amikkel mindig volt valami kisebb-nagyobb gond. Minél kevesebbszer szeretnék szervizeket látogatni, illetve jó lenne, ha meglenne a bizalom, hogy el merjek vele indulni külföldre is. Szoktam kötni assistance biztosítást ilyenkor, de többnyire ehhez is feltétel a max 10 éves kor...
- olasz, ill. európai (kivéve Peugeot, azok nem jönnnek be) modellek előnyben, de az elmúlt 10 év terméséből a megjelölt árral kicsi a keresztmetszet. Japánok meg aztán tényleg drágák (Pedig egy 7/8gen Accord Tourer tetszene).Ti mit vennétek? Én teljesen tanácstalanul állok a jelenlegi kínálat/árak előtt. 1 éve ennyi pénzért még sokkal jobb volt a felhozatal...
.
-
N.Szil
tag
válasz 426os #202764 üzenetére
Szia.
Egy elnyűhetetlen 4 éves TOYOTA Corolla 1.33 Live 452l csomagtér. Én ezt venném 3,5M körül. Kombiból TOYOTA Auris Touring Sports 1.33 Live.[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz 426os #202764 üzenetére
Én Octavia combit vennék 1.4 vagy 1.8 TSI. Talán belefér 3,5-be egy 7-8 éves.
Viszont ezek már mind 200k km felettiek, sanszos, hogy kell rá locsolni egy kis pénzt. De más, ami erősebb, nagyobb a csomagtere nem igazán van ennyiért.
A Toyota teljesítménye gyenge lenne az igényeinek.
Én gyűjtenék 2 misit és vennék egy 50 ezret futott 1.8TSI-t[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
426os
őstag
válasz Tomics #202768 üzenetére
Igen, viszonyításképp volt 1.9JTD-m 150 lóval, az mindenre elég volt. Kicsit kevesebb is elég, de azért azt nagyon szerettem.
TSI-ből elég lenne az 1.4 140/150 lovas (valszeg a gyengébbik is, de inkább legyen több). Ezekből mondjuk inkább keresném a kevesebbet futott példányt, jobban félek tőlük, mint egy T-jettől.. Kicsit ódzkodom a VAG vonaltól, de sajnos leginkább ők tudják azt nyújtani az elmúlt 10 évből vállalható áron, amit egy autótól várnék.
Ha ennél többet szánnék autóra, akkor nem gondolkodnék sokat, vennék egy Tipo T-jet-et. De valahol meg kell húznom a határt, soknak érzem jelenleg 4+ millát autóra költeni.
Az MQB 1.8TSI amúgy problémásabb bármilyen szempontból, mint az 1.4?N.Szil: nincs is jó híre, gyenge is. Nagyon nem tudnám szeretni. A mostani 1.4 75 lovas szívónak is ki kell taposnom a belét (~1150kg).
Vezettem ilyen Corollát, 1.8HSD-t, az sem volt annyira meggyőző, bár a CVT sokat rontott az élményen. Városban ingázni jó volt, de nem az én világom, fiatal vagyok hozzá.
-
tboldi
nagyúr
válasz N.Szil #202769 üzenetére
Írtam én, hogy a Toyota a kedvenced. Nincs ezzel semmi baj, mindenkinek van egyéni preferenciája, én pl. hondabuzi vagyok (illetve kezdő lanciás is ), csak arra figyelj, hogy a rajongással ne kerülj a ló túloldalára, és ne fuss el tőle jó messzire.
Az 1.33-as motor köztudottan nem a legjobb konstrukció, meg azelőtt is volt néhány motorkód, amit visszahívásban cseréltek kompletten, a 2.2-es dízelről nem is beszélve. Sajnos ez van, a Toyota sem hibátlan, ahogy egyik gyártó sem. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
ZolAK
újonc
válasz 426os #202764 üzenetére
2015/16-os K Astra 1.4T (150le) jut eszembe, vagy 1.4 TB Giulietta, de súrolni fogják a 3.5milliós keretet. Az alfa lehet kicsi lesz, de mindkettő (ha jól tudom) szívócső befecskendezéses és megbízhatóbb típusoknak számítanak. Az árak meg tényleg nagyon elszálltak, én addig halogattam a vásárlást, hogy kiárazódtam a piacról.
-
426os
őstag
válasz ZolAK #202773 üzenetére
Giulietta eléggé képben van (bár méretileg kompromisszum, de legalább szeretném), viszont annak is elszállt az ára. 1-1,5 évvel ezelőtt 3-3,5M-ért bőven voltak FL utáni T-jet-ek, ma ennyiért csak az alja van sok km-el, illetve FL előttiek.
K Astra-t is nézegetem, de valahogy nem érzek birtoklási vágyat iránta. Furcsa mód, egy Octavia mk3 vagy Golf7 jobban bejön, pedig sosem voltam nagy VAG fan..
-
Tomics
addikt
válasz vzsryl #202776 üzenetére
Bezzeg a Suzuki, 2021-ben ilyet árul 6-8M-ért. Nem vicc, fapad edition Vitara: [link]
(AN): Audio nélkül
*1: Felszereltség (audio nélkül): smartphone kapcs. érintőképernyős és rádiós fejegység, navigációs antenna és kábel, tolatókamera és annak kábelezése, kihangosító
mikrofon és a hozzátartozó kábel, valamint USBcsatlakozó nélküli változat. További részletekről érdeklődjön márkakereskedéseinkben![ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
nagyúr
válasz N.Szil #202769 üzenetére
ja, pl a corolla ts / ave 1.8-as motorja is milyen jol sikerült, alig eszik az olajat meg az uj 1.2T is remek, a 30-40e km utáni hengerfejesedesevel
ertjuk hogy nagy toyota fanboi vagy, de nem minden tipusa sikerult am ugyanolyan jol nincs olyan gyarto, aminek minden tipusa / motorja ajanlhato lenne
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202758 üzenetére
Ha az igényesebb fl nem játszik, és az ülés nem gatya, mehet. Lámpára is nézz rá, minimum takarítás kelleni fog a foncsornak. Nem nagyon tudok sok mást ennyiért.
426os: Rohadtull felmentek a használt árak, így marad a Megane 3 (inkább szívó 1.6 hatos váltóval esetleg csipszel), Octavia 2 vége (hát, 1.4tsiből talán a végén volt szíjas, ez nem annyira jól bírja a rövidtávot mint a K4M), vagy Ceed 1.6GDI (nem gyenge, de nem érződik erősnek, de 130-150 sima ügy). Sajna a normálisabb G7/L3/O3/M4 fentebb van árban már.
Épp a héten néztem (lenne vevő az autómra), hogy 2019ben amiket néztem C4P/308/M4/Ceed az hasonló kondíciókkal nem 3,5-4, hanem 5-5,5 .
Vagy nyújtott B szegmens, pille súlyhoz 1.2T-vel, Rapid vagy Cactus (S-Cross fl nem tudom befér e a keretbe).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202787 üzenetére
Azokból is az fl ajánlott, és a 16V változatok (M1 1.4 főként, Xsarából az 1.6). Utóbbinál preventíve hátsó lengőkar csapágy csere ajánlott.
De ha elég egy kisautó, akkor kisautót kell venni (Saxo/106-tól meg jóval biztonságosabb a Clio, ebbe az árba max a Punto 2 fér be). Ami 206ost ennyiért adnak, annak meg lóg a bele.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz Pttypang #202758 üzenetére
Tessék a cica szemest nézni (facelift) ugyan ebben az árban mozognak már azok is és ezzel a motorral . Ott már pár gyári dolgot már javítottak és picivel jobb belső anyagokat is használtak .
1.4-16V/98Le ~ 1.6-16V/108Le motorral keresd.Plusz az FL - mindegyikében már kell lennie alapból ABS-nek .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #202793 üzenetére
Mi a gond az 1.6-al?
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202790 üzenetére
Mindkettő jó, de 1.4 (rövid vszíj csereperiódust leszámítva) még egy fokkal jobb, és már elég jól viszi az M1 testét, és rohadt jól fogyaszt. Az 1.6 többet eszik, olajpára előfordul, gyorsan fáradnak a szívósor tömítések (fojtószelepet sűrűn illik takarítani), trafók is kevesebbet bírnak, az olajra kényesebb egy kicsit a vvt miatt.)
És amiket próbáltam/kollégákkal racsingoltam (hb és szedán),érthetetlenülmeglepően jól megy (kicsiket ejt a váltó).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #202795 üzenetére
Nem megy sokkal jobban mint az 1,4, de lényegesen többet fogyaszt.
Volt kettő ismerősömnek is, ez volt a tapasztalat. Meg néha lerobbantak az út szélén.
Rajtam kívül szintén két ismerősnek volt 1,4, és sosem volt semmi probléma.
Persze, ezek lehetnek véletlenek isEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dj79
senior tag
válasz MC Pite #202796 üzenetére
Megane 1 esetében volt már okoskerék?
A trafók inkább beszállítótól függően bírják, fojtószelep mindkettőnél háklis.
Ami még lehet: a váltó és motortartó bakok gyengék, ezért a leömlő mögötti cső repedésre hajlamos. Váltótartó bakból mehet bele a dízelé, az tovább bírja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...