Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #112682 üzenetére

    Hmm. Van meg par tenyezo, ami miatt ott olaj lehet. Sokkal nagyobb koze van a kartergaznak a levegoszuroben talalt olajhoz, mint a parolgasi hajlamhoz.
    Ha pl valami miatt nagyobb fordulatot kap, mint a szokasos, akkor biztos olajos lesz a legszurohaz.
    Sok japan motornak nincs jol megoldva a karterszelloztetese, ez mindig visszatero problema, ahhoz kepest sok modellnel, hogy milyen bajok voltak ebbol.
    A problema az szokott lenni, hogy nagyobb fordulatnal nagyobb lesz a forgattyushazban a nyomas, mint a szelepfedelben, es az olaj nem folyik vissza onnan. Ezert a szellozetetest inkabb tultoljak, az olajpara lecsapatasra nincs hely, es ido, igy nagy fordulaton tolja fel az olajat. Esetleg megnovekedett kartergaz is csinal ilyet, tehat egy sokat futott, kopottabb motornal ez jellemzo lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák