Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Dexar007 #32979 üzenetére

    Azt nem érted, hogy a valóság az nem YouTube, meg 8000 cikk: amikor
    ott vagy, amikor neked mondják, s amikor instant visszacsatolást kapsz,
    hogy mit csinálsz rosszul. Nem az, hogy vigyáznak rád. Tanítanak. Nem
    úgy, mint a jogsinál, amikor mondja az oktató, hogy nesze, körözgessél.

    Őszintén megmondva, valóban nem sok meglepetés volt a tréningben, de
    baromira hasznosnak tartottam. Nem bántam meg a rá kiadott összeget,
    és ha döntéshozó lennék, inkább ez lenne a kötelező motorkezelési alap,
    mint ami most megy rutinvizsga címén... Persze, közlekedni is tudni kell,
    mert még a legjobb motorost is elüthetik, ha nem ismeri eléggé forgalmat,
    de arra sem a Safety, sem a korlátlan jogsi nem tanít meg...:N Valójában
    motorozni sem. Szokták is hangsúlyozni, hogy közúton közlekedünk, és
    nem motorozunk. Nem fordulunk "határon". Eleve fel sem merül a kérdés,
    amit feltettél, hogy "lenyomd" a motort a kanyarban, vagy "ülj ki" esetleg?

    Ezt a szemléletmódot adná át egy ilyen tanfolyam, amivel (tisztelettel, és
    alázattal a gép felé) önmagában a hozzáállás finomodásával jobb lehetnél.

    Nem kell rám hallgatnod, meg más tanfolyamot végzettekre sem.:N Nem
    tudsz elszakadni attól, hogy 45K, amit végülis megértek, hiszen csak 23
    vagy, talán még saját kereseted sincs, meg hát a motor is drága volt, stb.
    Viszont ha egyszer kihúzott volna a sz*rból a "Safety" tudás, esetleg úgy,
    hogy elve bele sem mész a "kiélezett" szituációba, már megtérült - ennyi.

    Eeegen, én felborultam a Safety-s motorral. Nem, nem tempóban és nem
    nem is az alapképzés gyakorlatánál.:D Amikor belekóstoltunk a szűkebb
    nyolcasba, túl lassan csináltam: PUFF. A vicc, hogy tudtam, hogy ha egy
    picit gyorsabb vagyok, akkor fért volna bele az a döntés: na az az elmélet.
    Nem tudom, hogy te kipróbálnád-e az ilyen feladványokat saját motorral a
    TESCO-parkolójában: még ha bukócső van rajta, akkor csak-csak, de...:D

    Hiába szajkózod, hogy ennek nincs köze a közúti motorozáshoz: hogyne
    volna. Hány olyan zakót lehet látni, amikor alacsony tempónál potyog vki?
    Sokat, hiszen városban is közlekedünk.;] Amúgy meg Matyinak volt egy
    k*rvajó hasonlata a "bójakerülgetésre", hogy milyen ugyanez "highspeed":
    ugyanaz.:D Csak minden hosszabb (távok) és gyorsabb (sebesség), de a
    motort ugyanúgy fel tudod egyenesíteni a gáz ráadásával, és ugyanúgy le
    tudod dönteni motorfékezéssel. Azt a hangot, ahogy előadta, tuti videózni
    kellett volna, nagy sikere lett volna a videorajongók körében ha hozzájárul,
    hogy felrakjam persze. Meg ahogy eldobta az SH300-at. De ezt már írtam.

    Ui: azt nem tudom, mondtam-e már, hogy fékezni is megtanítanak.:))
    Ha esetleg valaki még nem tudta volna, már ezzel megspórolhatja a motor
    újjáépítését. Persze nem tudom, manapság mibe fáj pár letört alkatrész...
    (Nem beszélve az esetleges perec egészségügyi kockázatáról.) Kulcsszó:
    tudatosság.

    Szerk: ja, még annyi, hogy még csak az első "szinten" voltam. És én úgy
    éreztem, hogy a második nekem még sok lenne, arra még nem készültem
    fel. Nem is a pénz, hanem a "bátorságom" nem lett volna meg rá. (Tudván,
    hogy mennyire nem tudok.) Szokták ám mondani, hogy a betonfalnak picit
    nagyobb a húzása, mint a bójának... Szóval...:DDD De annyit beszélünk róla,
    hogy talán el is megyek ismétlőre így pár év, és pár ezer kilométer után.:U
    Aztán meglátom, hogy mehetek-e már kettes "szintre"? Közel sem biztos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák