-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsit bevitt a sűrűbe a net az akku feszültség normális értéke ügyében. Jelen állásban 12.3V-ot mutat több nap után. Terhelve töltés nélkül (80w) mint korábban kiderült meghúzza 11.7V-ra és ezt tartja. Ez kb hova tehető állapotban? Akkut kell vadászni a kínai robogóba, mert lábbal be nem indul.... és ha már ott vagyok lehet, hogy elgondolkozom nekem is egy újon. Mire újra jó idő lesz 1 hét telik el az utolsó indítás óta és tartok tőle, hogy jó fesz szab ide vagy oda ezen nem sokat fog segíteni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
hcstuning
tag
Karbis SV650 N-re használ valaki bukógombát? (Vendingo-t tudom, csak ő nem tudja neki milyen van )
Olyan 10k körül kezdődnek, de van többféle, pl. Karbonmintás bukógomba
Most megnézem hétvégén, hogy miként is lehetne felfogatni, mert az sem egyértelmű nekem, hogy mire kell az adapter, ha egyáltalán kell. Lehet csak az újabbakhoz használatos.
-=Joey=-
-
vendingo
veterán
-
PoLizei
aktív tag
válasz Daywalker #32256 üzenetére
Nem a blokkba van rögzítve, hanem egy hosszú átmenő csavar helyére megy egy 2 végén menetes szár, amire a gombák vannak csavarozva anya helyett. 100%-os megoldás biztos nincs, a bukócső jobb lehet a több felfogatási pont miatt, de az meg max egy endurón néz ki normálisan.
P*L****
-
ALI_G
veterán
Hol van nagyobb mennyiségű sisak raktáron, hogy tudjak próbálni is?
-
yodamastah
őstag
Ugyanmár egy kitépett menet, vagy eltört váznyúlvány még nem a világ
-
Hát fiúk neten összefutottam egy oltári nagy pöccsel. Én komolyan mondom hihetetlen milyen emberek vannak. Egy kérdést tettem fel, mert kínai robogóhoz nincs leírás és neki meg olyan van erre amikor nem akartam 5000-et fizetni neki közölt velem pár dolgot. Utána én is, ha már ő is osztott akkor én is a hirdetéséről. 2007-es robogó és alig futott pár ezret. Háttérben a putri meg sok szép jó dolog. Még biztos ír, kizárt, h elviselje amit visszaírtam.
Szerk: Érzékeny búcsút vettünk egymástól.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #32260 üzenetére
Az emlegetett"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #32249 üzenetére
Nemigazán értem mért kell különbséget tenni egy kp-s és egy hiteles motor között.
Akkor anno sokan úgy gondolták bevállalható a hitel, fogják tudni fizetni. Fizették is! Emiatt voltak eladások.
Ma azért nincsenek eladások, mert annyira szar a helyzet hogy aki anno fontolgatta hogy motort vesz hitelre, manapság benzinre nincsen pénze ennek a rétegnek, meg sem fontolják az emberek a hitellehetőséget, annyira nincsen pénzük. Emiatt nincs eladás sem. Az hogy egy gépjármű hitelre van vagy sem, eladás szempontjából édesmindegy. Az eladó megkapta a pénzét, pörgött a piac.
Szerintem ez ennyire egyszerű."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #32264 üzenetére
Akkor sem volt rá pénzük, azért kellett a hitel. 0 Ft-ért kigurítom a szalonból az ezresgixxert' (sarkítva), úgy persze, hogy nőnek az eladások. Anno pár év alatt szinte eltűntek az utakról a régi keleti autók, hirtelen mindenki elkezdett alsó/közép kategóriás "nyugati" kocsikkal mászkálni. Mert akkor annyival jobban ment mindenkinek? Persze...
Most "nincs" hitel, az vesz motort, autót, bármit, aki kp-ban ki tudja csengetni, vagy 5-ször is meggondolja, hogy belemásszon-e valami hitelbe és ha esetleg igen, az tuti, hogy nem motor lesz.
Erre értettem, hogy a mostani helyzet jobban fedi a valóságot. Persze az is igaz amit te mondasz ha csak a számokat nézzük.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Warpig
aktív tag
Sziasztok!
Cordura ruhához milyen mosószert használtok? A sìkabátokhoz való szer jó hozzá szerintetek?
Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
-
csongi
veterán
válasz Archer #32265 üzenetére
Akkor sem volt rá kp. De volt fizetése es munka lehetősége bevallalta a hitelt. Most ez nincs! Pedig 45ezerből meg lehet élni. Az egesz gazdasági cirkusz mesterkélt, csak kissé ellottek a dolgot. Lásd Ukrajna, is ennek a folyamatnak egy része. A válság alatti vezetőket szépen leszavaztak mindenütt, de aki helyükre ulltek, rosszabbak. És ez rendesen szetbazta a gazdaságot.Ez a Magyar piac csak a kereskedőknek volt jelentős es befizetett adoresze a kishazanknak. Az innen kiesett pénzügyi forgalmat, Indiába Kínába pillantok alatt pótolják. És nem kell tenylegegesen motorra gondolni.( Bár egyes európai autogyartok , jobb forgalamát csinálnak ott mint euba) Licenc biznisz van. Többet költenek jogvedelemre, mint a fejlesztesre. Ha nem védenek pillanatok alatt kerülne forgalomba a másolt cucc, így is van de az eu piacra kevés jut be. A megoldás a licenc. Kiviszi es eladja a jogot, o pedik legyartja tool-ni márka névvel . Nagyobb pénz folyik be ebből mint az itthoni értékesítésből. Tehát szarnak erre a piacra rendesen.
Az viszont hazai geciseg, hogy akkorák a járulékos terhek egy jármű vásárlásnál, akár új akár használt, hogy vallalhatattlan lett. Veszel egy 300 k vasat es kb 20-30% át be is fizetheted az államnak egy szaros zöld forgalmiert, mert mást nem kapsz a penzedert, csak az alkamazottak bérét tamogatod vele. Ha pedig vasarlosz hozzá ezt-azt , további 27-30%al tamogatod az ingyeneloket. Nah matekozzunk. Kinyogi a tulaj a 300k-t.
Illetek, ruházat ez az amaz. És hoppa 500k nál tart.ebből barmilyen adó vagy más formában kb 150k vándorol át az aztal mögött ülök zsebébe. Nah ez egy igazi kivereztetese a hazai kis piacnak.
Oszetett folyamat. Egy részét az eu tolta ránk egy részét a hazai vezetés. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #32265 üzenetére
"Mert akkor annyival jobban ment mindenkinek? Persze..."
Hát nem akarok kötekedni, de igen 1-2 ember kivételével IGEN az ismerőseim közül akkor kimondottan jól ment sokaknak, ma pedig mindenki tudja mi a helyzet. Örülnek ha az akkori gépjárművet szervizelni tudják."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
PoLizei
aktív tag
vagy mindenki az elektromos hajtású nagymotorokat várja így a rezsicsöki idején
P*L****
-
Xaels
félisten
A normálisabb eMotorok is milliós tételbe fognak kerülni és hosszabb túrákra egyelőre fokozottan korlátoltak lesznek.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz canniball #32274 üzenetére
Én a hazai forgalmazás miatt beszéltem jövő időben és akkor még a járulékos infrastruktúráról nem is beszéltünk. A Brammot követtem egy ideig [link].
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #32276 üzenetére
Igen és ami emellett nagyobb gond, hogy a töltés sem pár perc.
(#32277) canniball: és képzeld mennyi lesz az ár ha még rájönnek a hazai sarcok is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
-
Xaels
félisten
Azt vettem észre, hogy általában mindenhol max 1-2 gyártó van jelen. Relatív nagy választék a Fokt, Shox és Motoroázisnál van de csak adott márkákból, ha több félét akarsz nézni mindenképp ingázni kell.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
ALI_G
veterán
pardiban voltam sisakot próbálni, összesen 6-8 shoei sisakjuk van, 3 modell. Jó nagy nulla.
XR-1100 volt ami szóbajöhet, de a fülnél nem illeszkedett 100-osan. Találtam fülpárnát hozzá: [link], valaki eltudja magyarázni ennek a funkcióját? -
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #32287 üzenetére
Term. Igazad van nem csak az a lényeg, van sok más élvezeti értéke ezen kívül, de az egyik legfontosabb ez szerintem. De ezt embere is válogatja.
Symbian.: én úgy gondolom hogy azért kevesen lennének akik nem cserélnék le esetleg a jelenlegi gépeiket (50-60 Le-ről) egy izmosabbra ha mondjuk ajándékosztás lenne.
Akár csak 100-ra is. Én legalábbis nemsok kisseb motorostól hallottam még azt hogy neki ez bőven elég. Meg hogy nem akar nagyobbat. Ergo MINDENKI odavan az erőért. No off. Term.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #32288 üzenetére
Nem hiszem hogy egy erősebb motor már más dimenzió lenne.
Feree13!
Ahogy mondod. És a LE sem minden, gondoljunk csak a bogyo által linkelt videóra.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Pocee
senior tag
Srácok,motorgumi jelenleg honnan a legjobb vétel120/70-17 180/55-17
Mr.Brightside
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #32282 üzenetére
Ja! Ha szép idő van, és meló után húzol egy kövér gázt az M0-áson csak úgy passzióból, akkor már Soroksárnál hívhatod a trélert, hogy vigyen a legközelebbi töltőhöz...
Még az OFF-nál is OFF-abb: vége a 3 napos debreceni fejtágításnak, újra ráérek olvasgatni a topicot...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
-
Archer
őstag
Hogy undorító, ocsmány lehúzás megy mindenhol, egy szóval sem cáfoltam. Hogy mondjuk 200 Ft a benzin, a másik 200 meg a sok szutyok adójuk meg hozzájárulásuk, az is egy dolog, de akkor legalább lenne látszatja az utak minőségén vagy bárhol annak az iszonyat mennyiségű befolyt pénznek. Hosszan lehetne még sorolni.
Akkor is volt aki marha jól élt meg most is. Dolgoztunk olyan helyen ahol tényleg csak bambán néztünk már egymásra, hogy a tulaj már tényleg nem tudta, milyen idióta extra luxuscikkekre költse a pénzét (hozzá teszem a nagy lóvé ellenére szerintem elég sz@r ízlése volt ).
Amúgy egyet értek a többivel, nagyon nagy bajok vannak de ez már nagyon off úgyhogy abba is hagyom.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
vendingo
veterán
válasz Dexar007 #32297 üzenetére
Nem tudsz mit csinálni, ha a kiindulási ponttól 800+km az otthonod. Vagy megszállsz 1 éjszakát valahol, vagy hazatepersz. Nekem az utóbbi jobban bejön.
Látnod kellett volna a teneres arcát tavaly, amikor kiderült, hogy pályán megyünk haza (1000+km)
Inkább elindult egy nappal korábbanCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- Bundle topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest