-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Gyönyörű napunk volt ma nemde? Néztem ki az iskolapadból és fortyogtam. Sötétedésre haza is estem.
-
félisten
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31750 üzenetére
Reszben igazad van. Viszont ha van lehetoseg egy testesebb , szelesebb motorra feltenni azert a merete a motornak hobban erzekelheto. Pl k1200 lt. A fejlampa hasznalataval konnyen robogo meretunek lathato akar tukorban is. Es a tapasztalat az, hogy egy nagyobb dogot jobban tisztelnek az autosok. Egy sport motoron sajnos ezt nehez elerni . En az aprilian erzem , hogy jobban ervenyesulok igy hogy a motor szelesseget is latja , erzekeli.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #31759 üzenetére
Továbbra sem látok benne rációt ettől még. Ha mögöttem jön egy kamion teljesen mindegy hogy van kivilágítva, nem fog befolyásolni Attól h egy lámpa meg két kisebb világít, a sok ökör ugyanúgy nem fogja tudni mi az...sőt, azért mert világít mint a karácsonyfa nem biztos, hogy gyors - de ha nem gyors is, akkor meg nem mindegy, hogy robogó vagy egy nagy batár bmw? Szóval nem értem az indoklást ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #31750 üzenetére
Látni látszani.. Ha ezzel meg lehet úszni egy karambolt vagy egy szituációt mert LÁT téged az a hülye,akkor már megérte,ha meg nem akkor vihetsz magaddal sarki fényt is akkor is el fog csapni. Szerintem.. Kíváncsi leszek amikor elkezdődik a szezon milyen trükköket fognak bedobni az autósok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31761 üzenetére
Autós szemmel nézd. Egy batár motort jobban tisztelnek. Miért? Már elhangzott. Szemből egy fényforrásból nehezebb a méretét megállapítani valaminek. De ha több fény forrás van, akkor jobban lehet érzékelni. ebből adódóan tudatalatti berögződés, nagy méret, gyorsan mehet. Egy 600-as vagy egy 125 ös szemből ugyan akkora, csak éppen nem ugyan annyival megy. Viszont egy Goldwing elég batár ahhoz,hogy jobban észre vehető legyen, de ehhez a karácsonyfa kivilágítás kell, ha csak a fejlámpa égne, azt sem látnák nagynak.
És ez általános, kevesen vannak a forgalomban olyanok, akik gondolkoznak is.
De van más tapasztalat is. Utolérem az autóst. Mielőtt nem volt fent a két ledsor kevesebben néztek a tükörbe, és húzódtak lejeb, most jobban próbálnak helyet adni, akár a lámpánál is, mert látja, hogy nem egy keskeny motor van mögötte. Persze ez %-an csak egy pár %, de érezhető, és ha kevés is, de ennyivel nőt, hogy ne csak lásson, hanem érzékeljen is. Mondom ez sport gépnél nem mérvadó, mert erőből megoldható, mire felfogná mi történik körülötte, a motoros már rég nincs ott. De nekem, jól jön, mert még ha kevesebb idő is kell egy előzéshez mint egy autónak, mégsem tudom végre hajtani annyi idő alatt, mint egy sport gép. És kell, hogy könnyebben észre vegyen.
TechArtistsúnyán írom ,mert ha helyesen írom akkor tapsikolós smájli lesz belőle
Krjúzer[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz TechArtist #31763 üzenetére
A gyönyörűséges kategóriába.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
TechArtist
aktív tag
válasz canniball #31766 üzenetére
Nem értek hozzá, egyszerűen csak tetszik, olyan, mint egy motor. Ha egyszer lesz mocim, (remélhetőleg a nem túl távoli jövőben) akkor valami hasonló külsejűt szeretnék. Pont ilyet gondolom nem találnék Mo.-n, de talán a környező országokban sem. /Persze hozatni biztos lehet./
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #31764 üzenetére
"csak éppen nem ugyan annyival megy"
Jó, csak annyit érts meg, hogy ennek 0 köze van a sebességhez. Ha szabályokat betartva közlekedsz, akkor mindegy, hogy milyen erős a motor, azt a 125 is meg a gold wing is tudja."De ha több fény forrás van, akkor jobban lehet érzékelni"
De nincs több fényforrás, mert vagy a nappali ég vagy a tompított - szabály szerint (helyzetjelző meg gyertya, szart se ér). Max ha több van és ezeket nagyon távol rakod egymástól, akkor van több, de ez az átlag motoron kb. lehetetlen - pont azokon a motorokon, amire te azt mondod, hogy nagyobbnak látszódjanak. Hogy értsd: ha neked átlagos méretű farkad van, arra hiába húzol xl-es gumit, nem lesz tőle XL-es...remélem érted a párhuzamot. De lásd a fenti képen, ott is középen van, felette még két méretes lámpa...user error. Erősebb fény? Talán...ez az egyetlen ami mellette szólhat, de távolról az is számít, hogy mekkora a fényforrás, mert még biciklisnek hisznek azzal a két kis folttal vagy LED-sorral Közelről meg az autós idegeire mész, ugyanúgy mintha refit használnál (ha már autós fejjel gondolkodásnál tartunk)."Mondom ez sport gépnél nem mérvadó, mert erőből megoldható"
Hagyjuk már ezt az ostobaságot, hogy sportgép. Egy chopper, cruiser, nagyobb túra, sőt SM is ugyanide sorolható, ezek mind tudnak baromi dinamikusan haladni, ráadásul többségük kis fordulaton is jól pörög...sőt.Tehát, annak van értelme, hogy két nagyobb fényforrás vagy füzér kellően nagy távolságban egymástól világít (egyes motorokon ilyen, meg az autóknál többnyire), igen, ezek használnak, de minden más haszna megkérdőjelezhető. Na de hagyjuk. Ha neked kell a karácsonyfa, akkor használd
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31770 üzenetére
Elso gondolat.
Egyetertek , annyit javitok, nem ugyan ugy gyorsul.Masodik gondolat.
Egyet ertek. Xl a farkam es nem tudok l et csinalni beloe kisebb gumival.
A kepen lathato elhelyezes valoban max nagyobb fenyerot biztosit, semmi tobbet. Ami szurkuletben, de kozelrol nappal is kiveri a biztositekot mivel vakit. Mas iranybol vagy szogbol nem lesz lathatobb a motor.Korabban linkeltem az enyemen hogy van felteve. Az Lt- re is szeles pontot talatunk, es egybol erezheto lett a merete. Volt szerencsem Goldwingal is egyutt gurulni. Karacsonfa budos nagy meret. Latva az autosok reakcipjat, es ismerve a gondolatmenetuket. Tiszteltek, ennel nem teljesen ugy gondoljak, hogy megvedi oket a kaszltni. Mas kerdes, hogy idiotak, de ez van, ez az atlag.
Harmadik gondolat.
Azert a sport gepet irtam, mert nem volt kedvem felsorolni az osszes " keskeny" motort.
De sport motoron nagyon nehez szeles pontot talani.Negyedik gondolat
Nalam alapertelemezett a fejlampatol leheto legnagyobb tavolsagra tenni, vagy a legszelesebb pontjara.
Mivel a szabaly nem pontos meg, es atgondolatlan, de legalabb a hasznalhato valtozas iranyaba mutat, ezert remelem jo lesz a vegen. Ha ugy kell a fenyeket hasznalni mint az autoknal akkor semmi ertelme.
A kodfenyszoro hasznalhato motoron, annak megvannak az eloirasi, hova lehet szerelni. Remelem esszeruen atgondoljak es ugy alkotnak szabalyt. -
félisten
válasz Bogyó bá' #31773 üzenetére
[link]
Full vízhatlan, főleg miután hátul a bekötés hőre lágyuló ragasztóba van eltemetve.
Az a kapcsoló sima 3 állású semmiség. Azért nem csak ON-OFF mert ez sokkal könnyebben billen át mint a két állású. Régi számítógépházamból van. Nem vízhatlan, de nem érdekel, meg ez nem egetverő gond. HA beázik max nem lehet kikapcsolni, de úr isten akkor kap másikat.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nem látjátok a lényeget. Mennyivel egyszerűbb már töltésvisszajelzővel csajozni mint annélkül.
Gonoszkodás off."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
DigitXT
félisten
válasz fattyu #31786 üzenetére
Hát ööö... Most pont beletrafáltál, mert benzinszintmérő sincs a GS-en...
De lehet hozzá venni mindenféle jópofa kínai csodát - csak jeladó is kéne
hozzá, ahhoz meg meg kéne fúrni a tankot, hogy belefaragd: nem triviális.Egyébként a jeladók elég egyszerű szerkezetek, szóval egy kis mókolás,
és az akkufesz visszajelzőből máris üzemanyagszint visszajelző lehet. -
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #31786 üzenetére
nem annyira gyakori. es ha tapasztaltabb vagy, meginkabb elkerulhetok. lassuk be, igazibol a fordszammerore sincs utcan tul nagy szukseg.
viszont ha szeretsz gepeszkedni es boldogit a tudat h van informaciod a tolto/akkufeszrol is, akkor jol jon.
kicsit olyasmi, mint kocsiban pl az olajnyomas-mero. igazibol tulzottan nagy szukseg nincs ra, megegy muszer, ami megnyugtat h minden rendben, illetve latod ha meg tenyleg hideg a motor (vizhomero bekaphatja).es olyan szep keken vilagit
de hatha a kollega elarulja h neki mi volt a celja vele.
azonkivul h unatkozott[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #31787 üzenetére
fenét sepillanat alatt megszokod. Elsőre én is meghökkentem. Kétszer kellett tartalékra kapcsolnom mindössze kényszerű megállással
van egy viszonylag állandó vezeteési stílusa az embernek- ( nálad meg főleg mert viszonylag üvegen használod mindig a kevés paci miatt ) egyszer megnzéed meddig jutsz utána azzal lehet számolni.Én is egyféleképp vezetek. 7.5re jött ki a kawa akárhol voltam mert kb ugyanazt kapta. azzal tudtam hol fogy el a tartalékra. előtte kicsivel kút. ennyi.DigitXT: erre akartam utalni. hogy a benzinszint ami azért hasznos, motorok tankméretéből adódóan sűrűbben kellő infó lehetne de meg lehet lenni nélküle simán. Hogy mennyi van az akksiban meg mennyit tölt a generátor... hát szerintem fölösleges, meg főleg utólag gányolni rá...
&rew: arra gondoltam én csak hogy milyen sűrűn döglik be a generátor? Meg ugye az akksiknak is években mérjük. És ritkán pusztul el sepillanat alatt minden előjel nélkül. Na csak ennyit akartam én és kiváncsi vagyok mi vezette rá benzinszintjelzőt mókolni megérteném, bár mint ítam fentebb lehet létezni nélküle bőven.
Namindegy
Beszípkík
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
DigitXT
félisten
-
félisten
Néha úgy érzem, hogy ha én csinálok valamit az soha senkinek nem jó. Hát tudjátok mit? **** meg!
-
félisten
válasz #25954560 #31796 üzenetére
Egy egyszerű példa ami megeshet velem: "döngetek" Galgamácsa magasságában és látom, hogy nem tölt. Akkor szépen megállok motor leállít és GSP felcsap: Merre lehet a leghamarabb hazajutni vagy hol találok valami segítséget, esetleg boltot vagy bármit. Semmi mást nem jelent csak megtett Km-eket. Jobb előbb látni mint mikor már leállt a motor.
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #31797 üzenetére
Tényleg nem bántásból mondom, de én túráim során egy motoron se láttam ilyen kütyüt, pedig egy nagy külföldi út során bőven lenne értelme, mégse használ ilyet senki.
Ártani nem árt, használd egészséggel, remélem soha nem lesz rá szükséged éles helyzetben!Nekem még benzin szint mutatóm sincs, vagyis van csak rossz. Lenyomtam 10 ezer km-et külföldön úgy, hogy csak akkor jelez a műszer, ha 1 liter van a tankban ami szinte semmire nem elég.
Szerencsére eddig mindig megúsztam, egyszer volt necces szitu, amikor benzingőzzel jutottam el a kútigAz albán túrára mindenképpen megcsináltatom.
Akit érdekel, annak közlöm, hogy a korábban belinkelt ALBÁN TÚRÁRA már csak 1 üres hely van!
Mizsala és én megyünk[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
PoLizei
aktív tag
Olyan motorokra építenek a tulajok gyakrabban voltmérőt, amelyikeken gyakran száll el a feszszabályzó. Azért mikor az nekiáll 15V felett tölteni, az akksi se biztos, hogy sokáig húzza + az egyéb elektronika
[ Szerkesztve ]
P*L****
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...