-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
este még megteheted szerintem
mázlim volt, mert nem volt teljesen lemerülve az akksi, megforgatta, de már nem röffentette be. gyorsan töltőre dugtam, aztán beröffent, átforgattam, kertben mentem fel-le picit, aztán kikapcs és töltöm most tovább. meg gumikat is felfújtam, rendesen eresztettek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Rendo84
senior tag
Érdeklődnék, hogy a gyorsasági motorokon, hol található a pontos színkód?
-
Rendo84
senior tag
Köszönöm a segítséget!
Igazából a Honda és a Yamaha ami érdekelne jobban, a kollégák szeretnék felújítani a gépeket. -
ujskodas
tag
Erről vélemény? Esetleg valakinek tapasztalat ilyennel?
[link]Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
amdk7
aktív tag
válasz Integra #31251 üzenetére
No, csak sikerült meló után reptetni a sárkányokat. :d
A CBF 600 picit köhögősen indult, de az akku i benne volt, no meg egy karbi puculás is ráférne. (majd tavasszal szinkronnal együtt)
Az FZ6 -> pöcc-röffRendo84
Talán itt is megtalálod, amit keresel: [link]Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #31261 üzenetére
Ilyen Shark biztosan nem, azt hiszem ez 2013-as modell, de engem is érdekelne. Fasza dupla D-s és beépített szemis.
Az Exo-t próbálta Ali, meg valakinek tényleg van ilyen....[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #31263 üzenetére
Na ezt nem is láttam még! Hála istennek egyre több jó sisak jön beépített napszemüveggel és dupla D gyűrűvel. 1-2 év és én is cserélek hasonlóra (remélem nem kell előbb egy perec miatt).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #31264 üzenetére
Jó esetben kihúzza addig...
Az én sisakom, ugyan üvegszálasok között akkoriban az egyik legolcsóbb volt, 4 éves korában eltört a dupla-D lógó szárát rögzítő patentje, majd utána a bélést tartó egyik patent is kezdett elengedni, most már ott tart, hogy minden levételnél kinyílik.
Úgyhogy nálam a terv az, hogy még szezon előtt tavasszal egyik hétvégén kibuszozok Bécsbe, aztán jól bukót meg városnézek.
Ja, jó, hogy jön egyre több olyan, ami szemcsis és dupla-d-s, na de olyan, ami
- szemcsis
- dupla-d
- legalább üvegszál
- normális árban van (mondjuk 50-60, ha úgyis 5évente dobhatom)
na olyan, ami mind a 4-et tudja, olyat még nem láttam.Hehe, Duke
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #31266 üzenetére
A vicc az, hogy már 30 aljafelé látni olyan sisakot, ami szemcsis, d-gyűrűs, csak épp fröccsöntött. Mivel a legolcsóbb üvegszálas sisakok 35k-tól kezdődnek, az ember hihetné azt, hogyha az +15-20k a fröccsöntött bukóhoz képest, akkor 50k körül is már lesz szemcsis üvegszálas bukó. "Lófászt, néhogymá". 70k a legolcsóbb, amit eddig láttam
Jaja, megjött szerencsére. Pár telefon még szerdán, és kora délutánra kihozták, este már meg is sétáltattam. Szép is lett volna, ha nem jön meg, mert szombaton repülök 3 hétre, 4-5 ország távol-keleten, közben kínai újévet megnézni... A régi géppel is tudtam volna képelni, de ez az új gép az azonos szenzor-méret ellenére is egy minőségi ugrás, főleg este.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
Mondjuk ezt a 3-4 evente cserelelst nem igazan ertem evente legyen egy atlag hazsnalat 60-120 ora kozott a fejen. Ennyire szar a minoseg, vagy vakitanak, hogy ne csokkenjen a forgalom?
Es hiaba vennek 100k feletti sisakot akkor is cserelni kellene. De korrekt akkor lenne, ha vissza venne, es ujra hasznositana. -
dellfanboy
senior tag
ha már bukósisak:
mi a véleményetek egy használt 10 éves karbon kevlár bukósisak vételéről? nyújt-e olyan védelmet mint egy új fröccsöntött. egyik haverom megválna a régi xlite x902 bukójától, karbon-kevlár-kural. de nem találtam sharp tesztet róla.
elöregedik-e a karbonkevlár üvegszál vagy nem?
van erről valami hivatalos adat?
viszont ha öregedik és veszek, újonnan egy boltból karbon kevlár bukót, honnan tudom hogy megfelelő védelme van hisz lehet 5éve ott porosodik a boltba? a gyártás ideje benne van?ill. a rendőr/jogsi vizsgán nézik a bukót? kelle benne lennie vmi E- számnak? ha igen minek?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #31269 üzenetére
Ha a boltban porosodik ott nem öregszik, mert nem éri napsugárzás. Az az ami eloregíti a bukót. Btw. Elvileg használt.bukót nem szabad venni mert nem a te fejedre idomodott...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
Na, akkor lehet csomagolni és elhúzni a tengeren túlra. A tököm kivan, hogy megint variálnak: [link] Van benne egy PDF, amiben a motorokra vonatkozó infók is megtalálhatók az alján gyártókra bontva.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #31269 üzenetére
Bár kicsit más célra van, de a repeszállóknak is van szavatossági idejük. Az kevlárt tartlamaz. Pontosan nem emlékszem mennyi, de 10 év körül.
De még a kerámia betétnek is amit bele lehet rakni, arra 2 év jótállás és 8 év szavatosság.
Kevlár sisaknak is van szavatossági ideje.
Ennek is egyfajta ütéselnyelő funkciója van.
Közben munkatársam mondja hogy meg van győződve róla hogy nem lesz semmi baja mert lejárt kevlár sisakot teszteltek már irányított repeszaknával és megfogta a repeszeket.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
TommyGun
őstag
Bukón a kisebb sérüléseket mivel lehet javítani? Teljesen fehér a bukóm, nem estem vele de néha nehéz volt lemérni hogy mekkora fejem van benne oszt lefejeltem a kaput meg ilyenek 1x 2x és van pár kisebb karcocska rajta ami messziről nem látszik max ha a kezedbe veszed és megnézed, nem olyan durvák de na. Szóval ezt lehet valamivel javítani? Olyasmire gondolok hogy vmi festék és egy kis polír mint a fényezésen esetleg? Vagy tegyek le róla?
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
.mf
veterán
válasz csongi #31268 üzenetére
"Mondjuk ezt a 3-4 evente cserelelst nem igazan ertem evente legyen egy atlag hazsnalat 60-120 ora kozott a fejen."
Kocamotoros. Nem is, bocs. Kocarotyogós
Nekem sokkal többet volt a fejemen. Tavaly szerintem a felső értéknek is akár dupláját.Nálam a műanyag patentok adják egymás után meg magukat, ez hamarosan csak egyre rosszabb lesz.
Amúgy a fröccsöntötteket 3 évente illik, mert a naptól meglágyul, az üvegszálas-karbonokat pedig ~5 évente, mert annyi hordás után az ütéselnyelő hab összepréselődik már annyit, hogy kevésbé védjen.Dellfanboy: ne.
Daywalker: szerintem a totálkár már megint elveti kicsit a súlykot és megy a hisztikeltés. E85 is már mióta van a kutakon, és? Nem tankolok belőle, meg van oldva. Sőt, dízelt sem tankolok. Ezt se fogok. Csak míg az előző kettőből ha véletlenül tankol az ember, akkor a motornak annyi, addig ezt még túléli.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Jó, azért ez erősen sarkítás a részedről. Nyilván nem tankolsz sem dízelt sem E85-öt, ha normál benzines az autód van. De itt arról van szó tényleg, hogy előbb vagy utóbb simán E10 lesz abból, ami most E5. És ha megnézed, a magyar szabályozás megint eltér, tehát akár már most is több lehet benne, mint 5%.
"addig ezt még túléli": a te motorod sincs rajta a listán, kérdés mit tesz vele idővel.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
őstag
válasz Daywalker #31276 üzenetére
én ha jól látom az enyém rajta van a listán GSX750F
Csak a francba, hogy most ez drágább mint a környezetszennyező 95ös.....
A fa**om bele komolyan, hogy mindent én fizessek meg kisemberként.
Legyek környezetvédő és emiatt nőjenek a költségeim az égig.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
BoB
veterán
Ismer valaki ehez hasonló versenyeket? (közúton alapvetően aszfalt de vannak murvás, földutas részek, mindenféle kategóriájú motor versenyez)
Ez francia és egy szót nem értek belőle.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dellfanboy
senior tag
ez a dark dog moto tour, franciaországba! én is néztem videókat és baromi jó, ezek a moto juarnol-os srácok is elvetemültek. de sajnos én nem tudok ilyen lehetőségről, ahol amatőrök indulhatnak bármiféle motorral..
ugyan van a tt profiknak, ill. lengyelországba halottam még vmi félprofi megmozdulásróleladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #31280 üzenetére
Köszi, a neve alapján legalább így tudok kereseni, hátha találok olyan videókat ahol közvetítik a versenyt mert izgalmasnak tűnik. CBR 600-al murván... lol
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31271 üzenetére
Azért szerintem nem merik meglépni, hogy teljesen eltüntetik a "sima" 95-öst a kutakról, nagyon sok régi autó szaladgál, akkor azokkal mind kicsesznének. Gondolom lesz ez az új meg lesz a régi is csak az árakkal úgy variálnak okosba', hogy inkább az E10-est tankolja akinek lehet.
Nem feltétlenül rossz dolog a környezetvédelem, anno ugye etanol helyett volt a jó kis ólom-tetraetil, utána lehet nézni, hogy milyen hatásai voltak globálisan.
Csak ahogy már más is írta, ne mindent a pórnépen verjenek már le. Persze a gyártók is mondják, hogy ilyen meg olyan évjárattól már lehet használni de igazából pont lesz@rják ha emiatt 15 év helyett csak 10 évet megy el a blokk, legalább vesznek másikat. Viszont egy autó legyártása meg mekkora környezeti terhelés... Vagy pl. a hibrid autók, szerintem az is egy baromi nagy zsákutca.
Legtöbbször ez a nagy környezetvédelmi halandzsa csak a duma része a dolgoknak.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31282 üzenetére
Az ólmozott dolgot ne keverjük ide, az nem az etanol helyett volt, hanem arra az akkori motorok technológiája miatt volt szükség. Az etanol meg azért van, mert állítólag környezetkímélő. De írja is a cikk, hogy ettől nem lesz környezetkímélőbb, sőt. Már maga az etanol ilyen mértékű előállítása se nem olcsó, se nem környezetkímélő (termőföldet - amin kaját is lehetne termelni - kimeríteni és utána a rajta termő dolgot elégetni...hát nem tudom). Az a baj, hogy az EU-an a jogalkotóknak is a seggükben van a fejük: nem csak azt kéne nézni, mi jön ki a kipufogón, hanem globálisan az egész folyamatot az elejétől a végéig.
És itt hibás a gondolat, hogy nem érdekli őket, hogy 15 helyett csak 10 évig jó valami. Az a legnagyobb környezetszennyezés, ha valaminek az élettartamát rövidíted (főleg a harmadával), mert nem csak a régit kell ártalmatlanítani, hanem újat is kell gyártani - amire te is mondtad, hogy baromi nagy energiát igényel, ami szintén nem környezetkímélő. Az persze megint más kérdés, hogy egy újabb technológiára váltás (10 év alatt viszonylag sok fejlődés van) hoz-e annyit környezetvédelem szempontjából, mint az, hogy valamit kidobunk és újat gyártunk helyette. Na ezeket kéne átlátni...mivel én sem látom át, nekem sem szabadna ítélkezem Sakk-matt helyzet. Innen nem lehetünk okosak.Másfelől biztosan lesz párhuzamosan kapható, csak aztán ki tudja mikor mivel trükköznek. Ne feledd el melyik országban élünk
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31283 üzenetére
Pedig ahelyett volt Anno már a benzinmotorok hajnalán is volt alkohol adalékolású benzin csak az ólmosat sokkal nagyobb haszonnal lehetett gyártani azért terjedt el. Ugye mindkettőnek a célja a kompressziótűrés növelése. Már akkor is tudták, hogy az ólom nem túl egészséges az élő szervezet számára csak lesz@rták, a pénzről szólt akkor is minden. Aztán szépen fokozatosan betiltották, jött helyette az MTBE, majd az ETBE amit etanolból állítanak elő.
A többivel amúgy egyet értek, főleg az egyre jobban lerövidített élettartamokkal.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31284 üzenetére
Igazad van, amiatt is! Meg a szelepfészek kenése miatt is.
Mindenesetre szarakodás nélkül meg lehet oldani ma már az oktánszám kérdést...most ez csak azért van az etanollal, mert divat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #31282 üzenetére
Nagyon off:
Maradjunk abban hogy már régesrégen járhatna a világon mindenki környezetbarát technológiával, csak egyszerűen nem érdeke az egész világon SENKINEK hogy innentől kezdve ne vegyék az olajat. Ekörül forog a világ, egyszerűen a mai világról alkotott képünk teljesen megváltozna ha nem olaj kellene mindenhez.
A '90-es évek közepén már otthon sufniban megcsinálták a hidrogénhajtású autót, ne gondoljuk már hogy 2014-ben az elektroautókig jutottak.
A megoldások már régesrég léteznek, az érdekek viszont nem ezt kívánják. Akit érdekel ez a téma kicsit, keressen rá Égely György nevére, tilott találmányok könyveire, melyet már a boltokban sem kapsz meg mert betiltottak. De ez is csak egy a sok közül.
Egy megoldás van: el kell fogadni azt amit diktálnak, ill. én abban reménykedek azért hogy mielőtt teljesen szétk*rnák ezt a bolygót engedni fognak és váltani, arra ami helyes. De ezek az én hiú reményeim.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
basel00
tag
Üdv
Van egy Sv 650 S motor és olyan kérdésem lenne hogy kezdő de mégsem teljesen kezdő motorosnak mennyire ideális?
Illetve ez a motor 25kw van a forgalmiban írva és a kérdés hogy ezért a rendőr nem büntethet meg mivel valóban 50kw-s csak nincs benne fojtásköszönöm
-
Daywalker
addikt
válasz basel00 #31288 üzenetére
De, megbüntethet, ha ért hozzá és helyből előránt egy hitelesített mérőpadot az igazoltatásnál (ez leginkább NKH hatásköre, nem rendőrségé) - de max akkor is elveheti a forgalmit és elküldhet szigorított műszaki vizsgára - téged meg nem a kategóriának megfelelő gépjármű vezetéséért vonhatnak felelősségre. De ilyen a mesében sincs itthon, kutya sem nézi. Mindenesetre csak saját felelősségre tegyél ilyet, mert csodák bármikor történhetnek
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
basel00
tag
Köszi köszi
am megkérdeztem adtak ki úgy Sv-ket hogy gyári állapotban lefojtották 25kw-ra így vitték be a rendszerbe meg persze a forgalmiba és egy idő után kivették a fojtást
-
Xaels
félisten
Sziasztok. Azoktól kérdeznék akik télen is motorral járnak, hogy Bp-en merre érdemes téli ruhát nézni? Az igazat megvalva amíg az XV535-ösöm volt addig nem volt ilyenre szükségem, de most kelleni fog. Amúgy egy Kawasaki ZL 400SE Eliminator-ral csatlakozom megint a klubhoz hamarosan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Valaki a múltkor keresett nem túl drágán Suzuki SV 650-et, ha jól emléxem. Találtam egy olcsót, érdemes volna megnézni esetleg...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ujskodas
tag
-
Integra
titán
úristen, most látom egyik barátnőm motoros fotói között, a palija daytona-ján ott a középkonzol tartó... aztakurva
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- További aktív témák...